Vapaa kuvaus

Aloituksia

32

Kommenttia

131

  1. Minulla on Matti kukkarossa

    Peppukipeä poikaystäväni kuvittelee minun olevan MattiA, joten sanon, että minulla on Matti kukkarossa. Olen palstan äly
    Ateismi
    2
    1190
  2. Aaaaaaarghhh!

    Minä palan tulen liekissä! Eikö kukaan huomioi minua! Yhyy, yhyy... eikö kukaan leiki kanssani hiekkalaatikolla tunk
    Ateismi
    10
    261
  3. Väännetäänkö kättä?

    Olen sitä mieltä, että Jumalasta ei ole mitään todisteita ja Raamatun Jumala on Israelin sadistinen heimojumala, mieliku
    Ateismi
    18
    222
  4. Mitä tapahtuu, kun heitetään vettä kiukaalle?

    Hikihän siinä tulee, kun lämpö lauteilla nousee hetkellisesti huikeisiin lukuihin. Mitä siitä tulee, kun heitetään ben
    Ateismi
    37
    189
  5. Olen ylpeä ateismistani

    Olen verraton ateisti eikä kukaan voi riistää minulta ateistin jaloa kunnianimeä! Olen ateisti jo toisessa polvessa, s
    Ateismi
    6
    171
  6. Mitä oli ennen universumin syntyä?

    Me ateistit TM uskomme vahvasti siihen, että ennen universumin aika-avaruuden syntyä ei ollut olemassa mitään, eikä mitä
    Ateismi
    12
    155
  7. Agnostikot kunniaan

    Me agnostikot olemme rehellisiä ja kunniallisia ihmisiä. Me emme valehtele. Me emme vääristele asioita, tulkitse virheel
    Ateismi
    1
    133
  8. Raamatun profetiat ovat jälkeen päin kirjoitetut

    Hihhulit kerskaavat sillä, että Raamatussa olisi ennustettu oikein tulevaisuutta, ja että Messias-profetiat olisivat täy
    Ateismi
    12
    98
  9. Isänmaa on hyvissä käsissä, kiitos teistien!

    Sain kutsun aseelliseen palvelukseen, upseeri kun olen. Otin kutsun vastaan kiitollisena ja ylpeänä isänmaan puolustajan
    Ateismi
    6
    98
  10. Agnoskepo miksi pidät mahdollisena luomisen?

    Luomisesta ei ole mitään todisteita. Näyttö puuttuu kokonaan. Miksi pidät sitä mahdollisena? Miksi et pidä mahdollisena
    Ateismi
    6
    91
  11. Jäsenten vai jäsenien?

    Kumpi on oikein: jäsenten vai jäsenien? enkelten vai enkelien jumalten vai jumalien Miksi ateistit eivät osaa kirjoitt
    Ateismi
    2
    88
  12. Paiskaan sovinnon kättä

    Voisimmeko lopultakin argumentoida yhteen säveleen kristinuskoa vastaan?
    Ateismi
    7
    88
  13. Jumalat ovat todellisia ateistien mielestä!

    Ateistit ovat sitä mieltä, että jumalat ja Jumala ovat mahdollisesti todellisia. Sehän tarkoittaa sitä, että ne ovat tod
    Ateismi
    10
    83
  14. Käden paiskaus sovinnon merkiksi

    Jos vaan sulle soppii, niin paiskataan kättä ja pommitetaan jäljelle jääneitä kristittyjä valtioita tulevassa maaimassa.
    Ateismi
    2
    75
  15. Kuka kirjoitti Raamatun?

    Palstalla esiintyvä pedantti pilkunviilaaja väittää vuohipaimenten kirjoittaneen Raamatun pronssikaudella. Ei vaadita pa
    Ateismi
    13
    73
  16. Miksi pidän uskontoja ja erityisesti kristinuskoa pahana?

    Uskontoja ja erityisesti kristinuskoa on käytetty oikeutuksena huonoon lainsäädäntöön, syrjintään, sortoon, ihmisten eri
    Yhteiskunta
    17
    67
  17. Tänään Vanhalla?

    Olen taas liikkeellä Vanhan suunnassa. Sopiiko tapaaminen Laiskajaakon merkeissä klo 19? Jos ei, niin miten olisi Hatanp
    Ateismi
    4
    59
  18. Miksi Jahve on mahdoton ollakseen todellinen?

    Me palstan agnostikot sanomme suoraan, että Jahve on fiktiivinen olento. Sitä Jumlaa ei ole olemassa. Tiedämme riittävän
    Ateismi
    4
    55
  19. Todisteiden puute on Jumalaa vastaan

    On tunnettu fakta, että Raamatun Jumalasta ei ole mitään muuta todistetta kuin Raamatun kirjoitukset. Ne ovat pappien ja
    Ateismi
    12
    55
  20. Olen sopinut välirauhan

    Olen sopinut yksipuolisesti välirauhan pitkäaikaisen kiistakumppanini ja alter egoni Moses_Zuckerkandlin kanssa. Vältä
    Ateismi
    0
    55