Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kehonparasta
profiilit
Kehonparasta
Kehonparasta
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
75
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minäkin uskon ja olen nähnyt,
Surullista, jos kyynisyys niin ettei jaksa uskoa
24.02.2023 21:56
En minä niin vähästä säiky😉
24.02.2023 21:55
Hyvä suojella itseään, mutta toisaalta jos haluaa jotain saada, tulee myös antaa toiselle mahdollisuus puhtaalta pöydältä.
Minut on onneksi vain kerran romutettu, tosin ihan huolella, mutta sen yli ja ohi olen päässyt, enkä anna sen mitenkään vaikuttaa muihin ihmissuhteisiini. Oli tosin aika jolloin. se aiheutti joksikin aikaa suojamuurien pystyttämisen
24.02.2023 21:54
On niitä ollut sellaisiakin. Ja osa on kantanut menneiden suhteiden painolastia mukanaan, eikä uskaltanut aidosti avata itseään. Rutiineja ja piintyneitä tapoja.
Ihmisten väliset suhteet ovat monimutkaisia. Jonkun kanssa voi erotiikka toimia upeasti, jonkun kanssa syvälliset keskustelut, tai ilo ja huumori, arvot ja odotukset, mielenkiinnon kohteet ja yhteiset tekemiset, sitten on vielä tunne ja kemia.
Nämä kun sitten koitetaan laittaa samaan pakettiin.
Kuitenkin muistaen, että kukaan ei ole täydellinen, myöskään itse 😊
24.02.2023 21:49
Sen olen oppinut kyllä, että ulkonäkö ei kerro siitä, millainen ihminen oikeasti on.
Tuntuu varmasti ikävältä, kun lokeroidaan.Se on surullista.
Jokaisen tulisi saada olla juuri sellainen kuin haluaa olla ja tulla kohdatuksi ilman ennakko-odotuksia,
Minunkaan ulkokuori ei ehkä näytä ulospäin sitä romanttista minää, vaikka minulla ei ole mitään ongelmia olla näyttämättä sitä ulospäin.
24.02.2023 21:43
Kirjoitat tosi upeasti ja jaan ajatuksesi täysin.
Olen itse vahva ihminen, joka usein kannattelee toisia, mutta minussa on myös toinen puoli, joka haluaa välillä painaa pään toisen syliin.
Erityisen hienosti vertasit katsetta henkiseen rakasteluun. Se on jotain, mikä tuntuu jossain todella syvällä.
Katsotaan saanko tämän lähtemään. Ohjelma alkoi epäilemään minua botiksi😅😅😅
24.02.2023 21:36
Kun mies on tarpeeksi vahva, hän osaa olla myös herkkä. Ja herkkyyttä tarvitaan toisen huomioimiseen ja tuntemiseen
24.02.2023 21:09
Ei elämä tietenkään ole aina pelkkää hempeilyä 😊.
24.02.2023 21:07
Totta kai olen😊 ja hyvällä itseluottamuksella. Kuten kirjoitin, muutaman kerran jo miltei löytäneenä.
Ja varmasti on myös naisia, jotka etsivät jotain samaa.
Olen positiivinen ja hyvän itsetunnon omaava ihminen, joten uskon kyllä löytäväni .
Aloitus tähän ketjuun johtui ehkä enemmänkin liiallisista kohtaamisista pinnallisuuden kanssa tai sen kanssa, että valitettavan moni ei kaipaa suhteelta jotain syvempää tai enempää. Toisinaan sitä kohtaa vain vääriä, tai ei vääriä, vaan itselle sopimattomia ihmisiä
24.02.2023 21:05
Totta kai, silmät ja sydän avoinna. Hetkeen rohkeasti tarttuen, kun aistii mahdollisuuden johonkin.., enempään.
24.02.2023 20:57
Syvälle menevät keskustelut lähentävät ja vahvistavat.
24.02.2023 20:54
Tarvitseeko sen olla vain niin?
24.02.2023 20:50
Tuota juuri alussa tarkoitin, että valitettavan monella jää jotain tosi vajaaksi, kun lähestymistapa on puhtaasti tuollainen. Ja ei, eihän sekään ole mikään poissuljettu ajatus, mutta tärkeämpää on kokonaisuus. Muutoin jotain oleellista puuttuu., eikä mielihyvän tunne ole kestävää.
24.02.2023 20:48
Varmastikin, mutta kuten tiedetään, kohtaaminen ja löytäminen ei aina ole helppoa, mutta toki mahdollista. Voihan se olla vaikka tätäkin kautta, koskaan ei tiedä. Nimimerkkini ja gmailiin, jos joku haluaa vaihtaa ajatuksia privaatimmin
24.02.2023 20:44
Niinpä. Se on jotain ainutlaatuista, enkä ainakaan itse ole sellaista ihan täysin vielä onnistunut kohtaamaan. Mutta tiedän niitä, jotka ovat ja siksi uskon sen olevan mahdollista
24.02.2023 20:41
Niin, sielujen kumppanuutta
24.02.2023 19:40
Nuo ovat upeita tunteita.
24.02.2023 19:39
Tavallaan on ja kuitenkaan ei. Se on jollekin sellaiselle, mitä jo nuoruudessa etsin ja mistä unelmoin, jollaisten kanssa jonkun kerran polut kulkivat hetken rinnakkain. Ei kuitenkaan kenellekään yhdelle ja tietylle, vaikka voi olla että kuitenkin jollekin. En vain vielä tiedä kenelle😊
24.02.2023 19:38
Tuohon avaukseen vielä sen verran, että olisi todellakin upeaa löytää yhteisen tutkimusretken kautta uusia puolia itsestä ja toisesta, löytää, kokea ja tuntea jotain enemmän. Tunteeko joku täällä samoin? En tarkoita nyt parisuhdetta, vaan jotain muuta elämän suolaa ja sokeria.
Luottamuksen, avoimuuden, uteliaisuuden ja heittäytymisen lisäksi tarvitaan kykyä kuulla ja kuunnella, tuntea ja aistia, kykyä dialogiin, kykyä sanoittaa omia tuntemuksia, fantasioita ja mielihaluja, sitä mikä sytyttää intohimon roihun.
16.02.2023 18:20
Olen huhtikuun loppupuolella käymässä Kuopiossa ja jos tuntuu että osuu yksiin kun vaihdetaan ajatuksia, niin voisin tarjota sinulle läheisyyttä ja hellyyttä, nautinnollisen hyvän olon hetken. Se olisi myös matkaa mielihyvän huipulle, ehkä jotain uutta, jotain mikä kantaa.
Nimimerkkini löytyy gmailistakin
11.02.2023 22:21
3 / 4