Vapaa kuvaus

Aloituksia

22

Kommenttia

499

  1. Se+kontrasti+siinä+erikoista+olikin+jo+ennen+näitä+tapahtumia+ja+koronoita.+Toinen+venäläisryhmä+osteli+ravintoloita,+condoja+ja+vuokrasi+ökyhuviloita,+kun+taas+nuoret+tulivat+lainarahalla+muutaman+sadan+euron+budjetilla.Se+oli+jotakin+2013-2017+kun+oligarkkit+perustivat+Venäjälle+500+matkatoimistoa,+jotka+myi+Thaimaan+matkoja+velaksi+ja+tietenkin+sijoittivat+velalliset+turistit+omiin+hotelleihinsa.Se+oli+mainio+rahanpesukeino.+Ne+ajat+tuskin+palaa+ihan+äkkiä.+Tarinan+mukaan+antoivat+vielä+käteistäkin+velaksi+mukaan+matkarahaksi.+Ne+pojat+osaa+kyllä+sitten+sen+perintäpuolen.+Jos+ei+meinaa+velka+alkaa+lyhentyä,+lyhenee+sormet.+Siinä+vaiheessa+joku+sukulainen+kuittaa+velan.Kun+venäläisnaisilta+Pattayalla+kysyy+missä+mies?+Vastaus+on+joka+toinen+kerta+vankilassa+ja+joka+toinen+kerta+ettei+pääse+maahan.
  2. Puhut+selvästi+teoreettisella+tasolla+vailla+kokemusta,+sillä+ei+sinun+tarvikaan+tulle+rysyjen+eikä+ählyjen+kanssa+toimeen,+koska+sinä+et+ole+Pattayalla+heidän+kanssaan+missään+tekemisissä,+ellet+välttämättä+halua.Noin+40+kuukautta+Pattayalla+viettäneenä+en+muista+yhden+yhtä+tilannetta,+jossa+heistä+kummastakaan+olisi+ollut+harmia.+Läpsykenkiä+on+niin+marginaalinen+määrä+muutenkin,+että+ihme+jos+yhden+näet+vilaukselta+per+ilta.Venäläiset+pitää+matalaa+profiilia+ja+omistavat+condokämppänsä+itse.+Nuoret+köyhemmät+ruskit+taas+on+kadonneet+katukuvasta+maailmantilanteen+vuoksi.+Venäläiset+perheet+näet+lauantai-iltana+syömässä+hyvin+illallista,+eikä+he+häiritse+ketään.+Naiset+shoppailee+merkkiliikkeissä+ja+sekään+tuskin+haittaa+sinun+elämääsi.Ainoa+kerta+kun+olen+edes+asioinut+Pattayalla+venäläisten+kanssa,+oli+kun+kundikaksikko+goukkarissa+halusi+välttämättä+tarjota+minulla+ja+kaverilleni+prikallisen+vodkashotteja.+Nyökkäsivät+vain+toisesta+pöydästä+ja+toivottivat+hyvää+iltaa,+eikä+tupanneet+seuraan.Thainyrkkeilyaikoina+venäläiset+antoi+parhaat+tipit,+kun+taas+kiinalaiset+ja+korealaiset+kalanaamat+tuijotteli+vain+lattiaa.Pattayan+keskustan+alueella+ei+ole+mainittujen+kansalaisuuksien+suosimia+hotelleja.+Ne+on+Nakluassa,+Pratamnakilla+ja+Jompparilla.+Intialaiset+Pattayalla+on+usein+homppelipoikia,+jotka+paskoo+mereen+ja+pusikkoon+mieluummin+kuin+vessaan,+joita+he+pitää+epähygieenisinä,+vaikka+itse+pyyhkivät+persauksensa+paljaalla+kädellä.
  3. Suolaton,+järjetön,+rasvaton,+asunnoton+ja+pankkikortiton+Paahtoleipä-Paavo+Hua+Hinista+painiskelee+lohduttomien+asioiden+parissa+yömyöhään.Minä+tein+tuossa+rästiduunit+pois+ja+napsautin+hieman+paremmasta+pullosta+jäiden+joukkoon+naminamia.+Köyhän+Pasasen+huvitus+on+vilkas+mielikuvitus.+Kummatkin+eroni+olivat+rauhallisia+mutta+surullisia+ja+pitkäkestoisia.+Yli+vuosi+meni+kummassakin+prosessissa+ja+viikonloppuisin+oltiin+edelleen+normaalisti+perheenä,+käytiin+matkoillakin.Treeneissäkään+en+koskaan+ole+lyönyt+naista,+vaikka+sparria+on+otettu+satoja+kertoja.+Toiselle+pojalleni+annoin+kerran+luunapin,+mutta+pyysin+heti+anteeksi.Meillä+ei+juotu+kotona+lasten+nähden+humalaan+saakka+koskaan.+Viiniä+ja+olutta+saattoi+olla+puutarhajuhlissa+naapureiden+kanssa.+Meillä+ei+myöskään+korotettu+ääntä+kotona+lapsille+eikä+puolisolle.Meillä+ei+tarvitse+pelotella+"kakaroita",+kuten+Pasanen+kerroit+kasvatusmetodiksi+lasten+pelottelun+ja+että+isän+tulee+olla+paha+poliisi+perheessä.+Siinäpä+suoraan+natsisaksasta+miehen+malli.Parasta+seksiä+on+eroseksi.+Kun+on+tottunut+toiseen+vuosien+ajan,+niin+se+on+varsin+tunteikasta+puuhaa.+Myös+pikku+kiusa+kuuluu+asiaan,+kun+aletaan+tapailemaan+uusia.+Exäni+tapaili+itseään+10+vuotta+nuorempaa+poikaa+muutaman+kuukauden+ajan.+Kun+hän+tuli+viikonloppuna+luokseni,+minulla+olikin+siellä+183+senttinen+kuvankaunis+mallityttö+kylässä.+Exäni+itsetunto+romahti+joksikin+aikaa,+vaikka+hän+itsekin+on+erittäin+kaunis+nainen.+Sanoin+exälle+että+älä+anna+hänen+pilata+tunnelmaa.+Ihan+mukava+viikonloppu+vietettiin+kolmistaan+plus+lapset.+Sattui+olemaan+tivolikin+Lahden+satamassa.Se+oli+tupla+ja+kuitti.
  4. Saaripönttö+kirjoitti:+"kalakastike+on+erittäin+yleinen+suolankorvike"Kalakastike+ei+ole+mikään+suolankorvike,+vaan+se+on+suolaa+kastikkeessa.+Älä+ala+vänkäämään+tästä.+Minä+tiesin+jo+90-+luvulla+että+soijat+ja+kalakastikkeet+on+miltei+pelkkää+suolaa.