Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
20-10
profiilit
20-10
20-10
Vapaa kuvaus
Aloituksia
22
Kommenttia
499
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se+kontrasti+siinä+erikoista+olikin+jo+ennen+näitä+tapahtumia+ja+koronoita.+
Toinen+venäläisryhmä+osteli+ravintoloita,+condoja+ja+vuokrasi+ökyhuviloita,+kun+taas+nuoret+tulivat+lainarahalla+muutaman+sadan+euron+budjetilla.
Se+oli+jotakin+2013-2017+kun+oligarkkit+perustivat+Venäjälle+500+matkatoimistoa,+jotka+myi+Thaimaan+matkoja+velaksi+ja+tietenkin+sijoittivat+velalliset+turistit+omiin+hotelleihinsa.
Se+oli+mainio+rahanpesukeino.+Ne+ajat+tuskin+palaa+ihan+äkkiä.+Tarinan+mukaan+antoivat+vielä+käteistäkin+velaksi+mukaan+matkarahaksi.+
Ne+pojat+osaa+kyllä+sitten+sen+perintäpuolen.+Jos+ei+meinaa+velka+alkaa+lyhentyä,+lyhenee+sormet.+Siinä+vaiheessa+joku+sukulainen+kuittaa+velan.
Kun+venäläisnaisilta+Pattayalla+kysyy+missä+mies?+Vastaus+on+joka+toinen+kerta+vankilassa+ja+joka+toinen+kerta+ettei+pääse+maahan.
29.08.2022 19:47
Kiitoksia,+en+tiedä+tuota+kukkasta,+sattui+vaan+kuvaan.+Ruukussa+olevat+Lootukset+on+tarhasta+ostettu+ruukkuineen+päivineen.
Ei+ole+meillä+kokkailtu+varsista+ja+siemenistä+mitään,+mutta+veikkaan+että+"kummitäti"+on+sellaisiakin+käyttänyt.+
Kummitäti+on+vaimon+ja+siskojensa+lapsuudesta+saakka+lapseton+hoitotäti,+parturi,+hieroja+ja+taksinkuljettaja+lempinimeltään+"ötsi",+on+melkoinen+velho+hyödyntämään+luonnosta+kaiken.+Hänellä+myös+vuohia+ja+tekee+vuohenjuustotkin+itse.
Ihastuin+netissä+käsityönä+maalattuihin+uniikkeihin+ruukkuihin+https://ibb.co/2M3WyhM+ja+tuollaisia+"käärmekuvioituja"+tulee+2+jättiruukkua+ja+kaksi+pienempää.
29.08.2022 15:29
Buriramiin+valmistumassa+suomalaismiehen+Sauna+&+Spa-+kompleksi+jossa+iso+uima-allas,+hieronta+ja+ravintolapalvelut.+https://ibb.co/zR7db47
Kuulema+valmis+viimeistään+itsenäisyyspäivänä.+Mestasta+tulee+varmaankin+Buriramin+suomalaisten+kohtauspaikka.+Nostan+hattua+yrittäjälle.+Vaatii+uskoa+ja+ylimääräistä+massia+jonkin+verran+että+tuo+palan+Suomea+keskelle+Isania.
Nähtäväksi+jää,+miten+thaikut+löytää+mestan.+Paikallisen+laululinnun+perustama+pieni+vesipuisto+on+ollut+huikean+suosittu+kokoonsa+nähden.
29.08.2022 11:56
Puhut+selvästi+teoreettisella+tasolla+vailla+kokemusta,+sillä+ei+sinun+tarvikaan+tulle+rysyjen+eikä+ählyjen+kanssa+toimeen,+koska+sinä+et+ole+Pattayalla+heidän+kanssaan+missään+tekemisissä,+ellet+välttämättä+halua.
Noin+40+kuukautta+Pattayalla+viettäneenä+en+muista+yhden+yhtä+tilannetta,+jossa+heistä+kummastakaan+olisi+ollut+harmia.+Läpsykenkiä+on+niin+marginaalinen+määrä+muutenkin,+että+ihme+jos+yhden+näet+vilaukselta+per+ilta.
Venäläiset+pitää+matalaa+profiilia+ja+omistavat+condokämppänsä+itse.+Nuoret+köyhemmät+ruskit+taas+on+kadonneet+katukuvasta+maailmantilanteen+vuoksi.+Venäläiset+perheet+näet+lauantai-iltana+syömässä+hyvin+illallista,+eikä+he+häiritse+ketään.+Naiset+shoppailee+merkkiliikkeissä+ja+sekään+tuskin+haittaa+sinun+elämääsi.
Ainoa+kerta+kun+olen+edes+asioinut+Pattayalla+venäläisten+kanssa,+oli+kun+kundikaksikko+goukkarissa+halusi+välttämättä+tarjota+minulla+ja+kaverilleni+prikallisen+vodkashotteja.+Nyökkäsivät+vain+toisesta+pöydästä+ja+toivottivat+hyvää+iltaa,+eikä+tupanneet+seuraan.
Thainyrkkeilyaikoina+venäläiset+antoi+parhaat+tipit,+kun+taas+kiinalaiset+ja+korealaiset+kalanaamat+tuijotteli+vain+lattiaa.
Pattayan+keskustan+alueella+ei+ole+mainittujen+kansalaisuuksien+suosimia+hotelleja.+Ne+on+Nakluassa,+Pratamnakilla+ja+Jompparilla.+
Intialaiset+Pattayalla+on+usein+homppelipoikia,+jotka+paskoo+mereen+ja+pusikkoon+mieluummin+kuin+vessaan,+joita+he+pitää+epähygieenisinä,+vaikka+itse+pyyhkivät+persauksensa+paljaalla+kädellä.
29.08.2022 11:42
Saariperverssin+sisäisellä+sihteeripojulla+tylsä+viikonloppu+ollut+selvästi.+Masentaako+niin+ettei+enää+luonto+ja+kasvitkaan+tuo+lohtua+elämään+kukkasineen?
Teillä+"kummallakin"+oli+aiemmin+vaimoilla+kukkatarhat,+joissa+myytiin+muitakin+kasveja+ja+puita?+Minnekäs+ne+molemmilta+on+ne+tarhat+kadonneet?+Pasanen+lastasi+vanhaan+Navaraan+yhdessä+kuvassa+orkideoja+ja+näytti+lihavaa+keskariaan.
Tiedätkö+mikä+kukka+ja+miksi+näitä+kukkasia+kannattaa+laittaa+terassille?+https://ibb.co/HBxXRYb
28.08.2022 17:07
Kyllähän+tuossa+kirjoittelin+vähän+kuulumisia,+mutta+ne+oli+liikaa+T+Modelle.+Saaripasanen+näköjään+kipeänä+ja+ei+saa+muita+persooniaan+ulos+päästään+paitsi+lorauksen+senssuaan.
Sadonkorjuuhommia+täällä+ja+uuden+istuttamista.+Ukkoskuurot+kiertelee+vaan+ei+kohdalle+ole+osuneet.+https://ibb.co/hZ9J1TW+Vedestä+ei+ole+pulaa
28.08.2022 12:15
Taisi+Pasasen+kaksikolla,+tai+nykyään+kolmikolla+(Puppe+mukaanlukien)+pettää+ne+huippurokotteet+extratehosteineen?+No,+ei+se+pahana+tule+kun+kuitenkin+on+rokotettu.
Thaimaassa+kun+pääsee+heti+sairaalaan+jos+on+havaittavia+oireita+eikä+täällä+pihtailla+steroideissa+eikä+lisähapen+antamisissa.+Samaten+jos+kuuluu+riskiryhmään,+saa+samantien+antibiootit+ettei+muutu+bakteeritulehdukseksi+keuhkoissa.
Suomessa+taitaa+suurin+syy+koronakuolleisuudessa+olla+se,+että+antibiottihoitoa+pihdataan+siihen+saakka+että+keuhkot+rohisee+kuin+Koskisen+sahan+höylä.+Myös+tehohoitopaikkoja+on+onnettoman+vähän+Suomessa.+
PK-seudulla+taisi+olla+vain+18+tehohoitopaikkaa+ja+puhutaan+parin+miljoonan+ihmisen+vaikutusalueesta.
Tänään+mukavaa+pikku+puuhaa+kun+yhdellä+uudella+vuokralaisella+Vantaalla+on+rumannäköinen+poikaystävä,+jota+epäillään+narkomaaniksi.+Oli+nähty+rapussa+peräti+oluttölkki+kourassa+eikä+ollut+sanonut+moi.
Tällä+perusteella+kaksi+naapuriaan+vaatii+hänelle+heti+häätöä,+vaikkei+kaikkia+muuttotavaroita+ole+edes+viety+asuntoon.
Sanoin+että+jos+varoitukseen+on+aihetta,+se+vaatii+useammalta+asukkaalta+valituksen+ja+siihen+ei+riitä+vuokralaisen+poikaystävän+ruma+ulkonäkö+eikä+oluttölkki.
Nyt+on+kuulema+rauhallista...+8)
27.08.2022 19:10
Käyttäen+itsestään+NumBaII+nimeä+ja+myös+yhdyssanavirheestä+päätellen,+hän+totesi+tuon+itse+itsensä+sihteerinä.+
Täällä+kun+ei+ole+Pasasen+facekavereita,+koska+kukaan+ei+halua+vajaamielistä+stalkkerikseen.
Sihteerilläänkään+kun+ei+ole+facea,+koska+sihteeri+asuu+siinä+samassa+kupolissa.
Mutta+toivotan+sinulle+pikaista+paranemista+ilman+jälkivaivoja.+Eiköhän+se+tule+lievänä+kun+on+rokotteet+kunnossa,+tai+sitten+kuvittelet+vaan+koko+taudin+jonkun+pikku+oireen+perusteella.
Minulla+on+jo+makuaisti+parantunut,+hajuaisti+ei+ihan+täysin.+Puoli+vuotta+se+vei.
26.08.2022 08:25
Saaripuurolla+on+joukko+sellaisiakin+sairauksia+joille+ei+vielä+ole+keksitty+nimeä.
25.08.2022 09:29
Suolaton,+järjetön,+rasvaton,+asunnoton+ja+pankkikortiton+Paahtoleipä-Paavo+Hua+Hinista+painiskelee+lohduttomien+asioiden+parissa+yömyöhään.
Minä+tein+tuossa+rästiduunit+pois+ja+napsautin+hieman+paremmasta+pullosta+jäiden+joukkoon+naminamia.+
Köyhän+Pasasen+huvitus+on+vilkas+mielikuvitus.+Kummatkin+eroni+olivat+rauhallisia+mutta+surullisia+ja+pitkäkestoisia.+Yli+vuosi+meni+kummassakin+prosessissa+ja+viikonloppuisin+oltiin+edelleen+normaalisti+perheenä,+käytiin+matkoillakin.
Treeneissäkään+en+koskaan+ole+lyönyt+naista,+vaikka+sparria+on+otettu+satoja+kertoja.+Toiselle+pojalleni+annoin+kerran+luunapin,+mutta+pyysin+heti+anteeksi.
Meillä+ei+juotu+kotona+lasten+nähden+humalaan+saakka+koskaan.+Viiniä+ja+olutta+saattoi+olla+puutarhajuhlissa+naapureiden+kanssa.+Meillä+ei+myöskään+korotettu+ääntä+kotona+lapsille+eikä+puolisolle.
Meillä+ei+tarvitse+pelotella+"kakaroita",+kuten+Pasanen+kerroit+kasvatusmetodiksi+lasten+pelottelun+ja+että+isän+tulee+olla+paha+poliisi+perheessä.+Siinäpä+suoraan+natsisaksasta+miehen+malli.
Parasta+seksiä+on+eroseksi.+Kun+on+tottunut+toiseen+vuosien+ajan,+niin+se+on+varsin+tunteikasta+puuhaa.+
Myös+pikku+kiusa+kuuluu+asiaan,+kun+aletaan+tapailemaan+uusia.+Exäni+tapaili+itseään+10+vuotta+nuorempaa+poikaa+muutaman+kuukauden+ajan.+
Kun+hän+tuli+viikonloppuna+luokseni,+minulla+olikin+siellä+183+senttinen+kuvankaunis+mallityttö+kylässä.+Exäni+itsetunto+romahti+joksikin+aikaa,+vaikka+hän+itsekin+on+erittäin+kaunis+nainen.+
Sanoin+exälle+että+älä+anna+hänen+pilata+tunnelmaa.+Ihan+mukava+viikonloppu+vietettiin+kolmistaan+plus+lapset.+Sattui+olemaan+tivolikin+Lahden+satamassa.
Se+oli+tupla+ja+kuitti.
24.08.2022 21:20
Suolankorvike+joka+on+miltei+pelkkää+suolaa?+Eihän+se+silloin+ole+suolankorvike,+vaan+suolaa+nestemäisessä+muodossa.+
Kun+puhutaan+jonkin+korvikkeesta,+niin+se+ei+sisällä+samaa+ainetta+jonka+se+korvaa.+Esimerkiksi+light-limppareissa+käytetään+sokerin+korvikkeena+muita+makeutusaineita,+kuten+aspartaamia+jne.
Sinulla+on+pahan+kerran+hukassa+kaikki+mahdollinen+yleistieto+jonka+tietää+lapsetkin.
Kerro+taas+se+tarina+että+Lada+1200+S+on+ihan+samanlainen+auto+kuin+AMG+C63+Mercedes-Benz,+koska+autot+eivät+ole+mielestäsi+kehittyneet+laisinkaan+50+vuoteen.
Tuo+on+myös+valloittavan+hauska+tarina,+että+katukuppilat+on+parempia+ravintoloita+kuin+kalliimmat+ravintolat.+No,+onhan+se+se+paskakin+kärpästen+mielestä+hyvää.
Lisätään+tämä+"suolankorvike"+Saaripunkeron+tyhmyyslistalle.
24.08.2022 17:42
Hän+ei+leiki+asiantuntijaa,+vaan+kertoo+vain+omista+kokemuksistaan.+Pattaya+ei+ole+koko+Thaimaa+eikä+laiffila+ole+sellaista+väittänytkään.+
Vaikka+sinä+aina+ymmärrätkin+jokaisen+kirjoituksen+väärin+ja+jokaisen+mielipiteen+toteat+vääräksi+ja+vastustat+kaikkia+ja+kaikkea+jo+esiasetuksena,+alkaen+sitten+puhumaan+hevonpaskaa,+ja+muuta+et+osaakaan+puhua.
Laiffila+vaikuttaa+asialliselta+ja+vastuuntuntoiselta+perheenisältä,+joka+huolehtii+siitä+että+perhe+elää+hyvää+elämää.+Hän+tekee+töitä+sen+eteen.
Jos+on+neljä+kertaa+käynyt+Pattayalla+ja+kolunnut+aktiviteetit+läpi+eikä+ole+juuttunut+hotellin+nurkille,+niin+tietää+Pattayasta+todennäköisesti+ihan+ne+samat+asiat+kuin+minäkin,+eli+ei+mitään+ihmeellistä+eikä+uutta.+
Kaikki+mitä+on+nähty+Pattayalla,+on+jo+nähty+muualla,+jos+on+matkustellut+paljon.+Se+mitä+ei+voi+kopioida+on+Pattayan+yöelämän+tunnelma.+Se+on+ainutlaatuista+omasta+mielestäni.+En+ole+itse+ainakaan+nähnyt+vastaavaa.+
Pattaya+on+myös+rauhallisin+bilecity+mitä+tiedän.+Ei+ikinä+tappeluita+eikä+huutamista.+Kampissa+kun+kävelet+yöllä+tunnin,+näet+enemmän+väkivaltaa,+rikoksia+ja+tappeluita+kuin+Pattayalla+monessa+vuodessa.
24.08.2022 17:13
PS:+Sairaan+ihmisen+provosoinnit+eivät+pure+minuun,+mutta+en+suosittele+Paksupasaselle+koskaan+tulemaan+minua+vastaan+samalla+puolella+katua.+
Siinä+haihtuisi+monta+kuvitelmaa+kerralla.+Muun+muassa+se+että+kova+kunto+tulee+sohvalla+makaamalla+ja+se+että+pitkillä+jaloilla+pääsee+kovaa.
Jos+kilometrin+matkalle+Pasanen+saa+800+metriä+etumatkaa,+niin+hänellä+on+teoreettinen+mahdollisuus+olla+maalissa+ennen+minua.
24.08.2022 17:00
Saaripönttö+kirjoitti:+"kalakastike+on+erittäin+yleinen+suolankorvike"
Kalakastike+ei+ole+mikään+suolankorvike,+vaan+se+on+suolaa+kastikkeessa.+Älä+ala+vänkäämään+tästä.+Minä+tiesin+jo+90-+luvulla+että+soijat+ja+kalakastikkeet+on+miltei+pelkkää+suolaa.
24.08.2022 16:56
Itse+en+ole+minkään+valtakunnan+asiantuntija,+vaikka+olen+Thaimaata+kierrellyt.+Aina+näkee+ja+oppii+uutta+ja+unohtaa+vanhaa.+Kahta+täsmälleen+samalaista+paikkaa+tai+ihmistä+ei+ole+olemassa.
Thaimaassa+on+kymmeniä+erilaisia+kulttuureja+ja+kukaan+ei+tunne+niitä+kaikkia,+eikä+se+ole+tarpeellistakaan+kenellekään+muulle+kuin+tutkijoille+ja+kirjailijoille,+jotka+aiheesta+kirjoittelevat.
Suurin+osaa+thaimaalaisista+ei+tunne+kuin+oman+kotiseutunsa.+Moni+turisti+tuntee+Thaimaata+laajemmin+kuin+paikalliset,+mutta+paikalliset+tuntee+omat+seutunsa+tavalla+jota+kukaan+farangi+ei+tule+koskaan+tuntemaan.
Siksi+minua+närästää+pahasti+Saaripunkeron+kuvitelmat+"Thaimaan+tietämyksestä"+jonka+hän+olettaa+itselleen+tulleen+vain+oleskelemalla+ja+muita+halveksumalla.
Kukaan+ei+ole+koko+Thaimaan+asiantuntija+eikä+edes+Thaimaan+ruokakulttuureiden+asiantuntija.+Se+vaatisi+elämänmittaisen+opiskelun+aiheesta.+Useimmilla+meistä+on+kuitenkin+elämässään+muutakin+tekemistä,+kuten+työnteko.
Vaan+mitäpä+sairaseläkkeelle+itsensä+väkisin+syönyt+ja+juonut+punkero+tietäisi+työnteosta?
24.08.2022 16:50
Kotikissallakin+on+laajempi+reviiri+kuin+Hua+Hinin+paksukaisella.+Vuokrakämppä+-+Villa+Market+-+Khun+Toy-+ravintola+-+vuokrakämppä.+
Tuota+ympyrää+kulkenut+seitsemän+vuotta+ja+kuvittelee+olevansa+Thaimaan+erikoisasiantuntija.+
Siinä+ei+paljoa+tuolla+päällä+jututella+eikä+haastatella+thaimaalaisia,+kun+ei+taitu+edes+savonkieli+ymmärrettävään+muotoon.
Aikoinaan+oli+niitä+jotka+kävi+kerran+vuodessa+Mallorcalla.+He+olivat+omasta+mielestään+kansainvälisiä+maailmanmiehiä+ja+menestyjiä.+
Maksa-arvo+Pasanen,+Hua+Hinin+rasvanaama+kuvittelee+vielä+2022+vuonna+olevansa+suuri+maailmanmies,+matkailun+erikoismies+ja+Thaimaan+asiantuntija+asumalla+erakkona+vuokrakopissa+ja+syömällä+Khun+Toyn+ravintelissa.
Sen+huonompia+annoksia+löytyy+vain+Pasasen+sihteeripersoonan+kokkaamina,+jossa+kalapuikoista+ja+lauantaimakkarasta+loihditaan+sushia+ja+vieläpä+kuvataan+se+ylpeänä.
24.08.2022 16:43
Hehheh,+Saaripunkero+juuri+kertoi+että+"Kalakastike+on+suosittu+suolan+korvike"
Valitettavasti+kalakastike+on+kaikkein+suolaisin+mauste+koko+Aasiassa.+Yli+70%+siitä+on+suolaa.
Että+se+siitä+tietämyksestä+ja+Khun+Toyn+ruokalasta+saaduista+elämyksistä.+Saaripunkerolla+ei+ole+hajuakaan+siitä+miksi+hän+on+punkero.
Minulla+on+rima+"hieman"+korkeammalla+siinä+mitä+pidän+onnistuneena+kokkauksena+ja+mitä+pidän+hyvänä+ravintolana.+Teen+ok+perusruokia,+myös+thaimaalaisia+ja+kyllä+ne+kelpaa+kaikille,+mutta+haluan+oppia+paremmaksi.
24.08.2022 16:35
Hehheh,+taas+mokasit+tollo.+Oletko+ikinä+katsonut+paljonko+kalakastikkeestasi+on+suolaa?+
"Kaikista+aasialaisesta+keittiöstä+tutuista+kastikkeista+eniten+suolaa+sisälsi+kuitenkin+kalakastike.+Yksi+ruokalusikallinen+suosittua+ruoka-ainetta+sisältää+nimittäin+jopa+96+prosenttia+suolan+suositellusta+päiväannoksesta"
24.08.2022 16:30
"lisäksi+ne+on+yleensä+aika+vähä+energisiä"+-Paskapuhetta.
Ravinto+Thaimaassa+on+erinomaista+ja+terveellistä.+Annokset+on+hyvännäköisiä+ja+ammattitaidolla+tehtyjä+jo+keskitasonkin+ravintolassa.
Diabetes+ei+liity+näihin+ravintolaruokiin+millään+tavalla,+eikä+ravintoon+thairuoan+osalta+ole+tullut+yhtään+mitään+muutoksia.+Sitä+on+tehty+tuhat+vuotta+samalla+tavalla.
Diabetes+liittyy+siihen+että+länsimaisia+herkkuja+on+tarjolla+enemmän+kuin+ennen+ja+siihen+ettei+ruumiillisen+työn+osuus+ole+enää+suuri.+Liikkuva+ihiminen+ei+aikuisiän+diabetesta+saa,+ellei+syö+aivan+päin+helevettiä,+kuten+sinä+paahtoleipä-hillomies.
Tuo+Khun+Toyn+ravintola+on+surkeimpia+mitä+olen+ikinä+nähnyt+ja+siinä+olet+oikeassa+että+sen+annokset+on+kamalan+näköisiä.
24.08.2022 16:28
Mutta+kun+minä+otan+Saaripasasen+homosihteeri-+persoonan+kuvatoiveet+huomioon,+niin+kaikki+rakkaat+saavat+oikeuden+mennä+hakattavaksi+Chiang+Maihin+rahatukun+kera!+
Saaripasanen+pariinkiin+kertaan+mainitsi+Hiekkaharjussa+tenutessaan+että+"Jumala+armahtaa,+minä+en".+Nythän+on+ulkoistanut+nuo+väkivaltafantasiat+sihteeripersoonalleen.+
Harmi+vaan+että+peukalon+kynsivalleja+tuijottava+kellohamepoika+ei+ole+kovinkaan+uskottava+katutaistelija.
24.08.2022 16:20
4 / 25