Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
landelle
profiilit
landelle
landelle
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oikea+sana+on++"vieraannuttaminen"+ja+se+alkoi+meillä+heti+kun+avoeron+jälkeen++lähihivanhempi+sai+lapseni+asuntoonsa.
En+ole+saanut+enää+olla+tyttäreeni+yhteydessä+ollenkaan,+lapsi+"ei+halua"+koska+on+jo+yli+13v,+sillon+ei+isällä+ole+enää+oikeuksia+vaatia!+(aivopesevän+äidin+tahto)
Pojan+kanssa+olen+tekemisissä,+mutta+lähivanhempi+siirtää+minulle+kaikki+vastuuasiat+mutta+ottaa+itse+elatukset+minulta,+vaikka+ulosotolla.++Nykyään+maksan+740€+kuussa+kahdesta+lapsestani.+Sen+päälle+käytörahat+lapsille!+!+Ja+mopot+ja+vehkeet.+Vakuutukset+ja+puhelinkulut.++Bensat+ja+Kaikki+muuttuvat+kulut.
Tehkää+te+jotain+toisin!+Menkää+naimisiin+ja+tehkää+avioehto!+(tai+älkää+menkö+ollenkaan)
27.08.2017 00:13
Olen+yhä+katkera+erostani.+++++En+siksi+että+kaipaisin+sitä+manipuloivaa+narsistia+sekuntiakaan.+
Mutta+nykylakien++mukaan+suomessa+saa+lähivanhempi+pilata+yhteisten+lastemme+elämän+teoillaan.+Ja+naisestahan+tehdään+aina+lähivanhempi+sosiaalitoimen+päätöksellä!+
Vaikka+lapsi+tarvitsisi+ammattiapua,+sitä+ei+saa+koska+äiti+kieltää+avun.+Sitten+kun+lapsi+on+tarpeeksi+vanha+hänen+pitää+itse++pyytää+apua.+Turha+toivo
26.08.2017 23:40
Löytyiskö+joltakin+vielä+myytäväksi+ylentävät+hi-trac+vaihteen+rattaat/akselit?+Koneessa+on+nyt+alentava+vaihde,+eli+ylentävän+pitäisi+kai+mennä+paikalleen+jotakuinkin?+044+7363711
03.07.2017 00:30
1 / 1