Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

  1. Muistan kerran kesällä, olessani n. 12v, menin veljen (9v) ja siskon (4v) kanssa tutkimaan autiotaloa joka oli läheisellä pelolla. Talo oli n. 100 vuotta sitten rakennettu joten oltiin veljen kanssa peloteltu siskoa sanomalla että siellä kummittelee. Sisko oli ihan paniikissa mutta minä ja veli vain naurettiin.

    Hymy hyytyi aika äkkiä kun päästiin talon ovelle. Ovelta alkoi kuulua ääniä, ihan kuin joku olisi epätoivoisesti yrittänyt päästä ulos ja olin kuulevani ihmisen huutoa sisältä. Lisäksi muistan nähneeni oven takana kookkaan valkean hahmon...
    Siinä sitten juostiin pää kolmantena jalkana pakoon, paitsi sisko, joka oli liian peloissaan liikkuakseen. Hän ja veli olivat kummatkin kuulleet äänet, mutta minä olin ainoa joka oli nähnyt jonkun talossa.

    Toinen kerta oli kun äiti oli muuttanut uuten taloon. Olin olohuoneessa lukemassa kun kuulin jonkun hengittävän yläpuolellani. Olin yksin kotona mutta ajattelin että se oli varmaan vain pyykkikone joka piti kummaa ääntä. Mutta eihän se pyykkikone tietenkään ollut edes päällä.

    Kerran tuo sama hegitysääni alkoi kuulua myöhään illalla kun olin mennyt nukkumaan. Hengitys ei voinut olla äitini tai sisareni, sillä he nukkuivat ylhäällä ja minä olin alhaalla. Ja koska hengitys kuului eri tahtiin kuin omani, tiedän etten vain suotta säikkynyt omaa hengitystäni...

    No jaa, varmaan noihin löytyisi jokin looginenkin selitys, mutta uskomalla että se oli kummitus jotenkin tuo hieman väriä elämään, joten enpä taida kunnolla edes yrittää löytää tuohon selitystä :D