Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
donhulttio
profiilit
donhulttio
donhulttio
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
nimerkin+takaa+löytyy+sähköposti+jos+vielä+odottelet+ottajaa+;)
29.05.2017 12:04
No yhdelle naiselle tarjoutuisi mahdollisuus kahden miehen hellittäväksi, ensiviikonloppuna pääkaupunkiseudulta. Jos kiinnostuit niin saa lähestyä
[email protected]
13.02.2016 22:54
En mä kyllä ymmärrä mikä tossa on tarpeetonta väkivaltaa?? Jos sekopäinen toistasataakiloinen äijä haahuilee tolla tavoin kadulla ja vieläpä liikenteen seassa niin kyllä Poliisi toimi hyvin tapahtumiin nähden! Tosta halista kun ois äijä kirvonnu pystyyn ja juossu auton alle liikenteen sekaan niin siin vasta soppa oiskin syntyny!! Yllättävän kauan näytti vain kestävän apuvoimien paikalletulo? Noita naispoliiseja oon itse ammattiautoilijana joskus nähnyt hoitamassa humalaisten välienselvittelyä niin oon ollu tosi positiivisen yllättynyt kuinka humalaiset suomalaiset miehet yleensä suostuvat paremmin jopa leppymään kiukustaan kun mukavan oloinen naispoliisi käy jutustelkemassa ;)
06.07.2012 14:49
hmmmm... niin nyt on luetun ymmärtämisessä iso ongelma... missä se vääryys on tapahtunut.
09.03.2012 11:16
hmm... Siis periaatteessa mahdollista mikäli jättää ne täyttämättä varallisuusselvityksen yhteydessä... Tosin jos ilmoittaa että niitä ei ole ja allekirjoituksellaan myöskin sen vakuuttaa niin silloin lienee pienimuotoisesta petoksesta kysymys???
08.02.2012 12:59
tua nuan niin!!! Joskos vaikka menisit ja varaisit ajan sinne LKV tenttiin niin siellähän tämäkin asia käsiteltäisiin.... Tai sitten vain avaisit lakikirjan ja tarkistaisit detailit sieltä ;) Yleensä on ollut yhtenä tenttialueena uudistuotanto ja ennakkomarkkinointi uudiskohteessa ;)
30.01.2012 09:20
1 / 1