Onko 60 liian vanha

halukasukko

Kun haluaisin nuolla naisen pimppiä ja suudella,imeä tissejä.Onko ihanampaa asiaa kun naisen nuoleminen.

37

1705

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et ole liian vanha. Onko nelikymppinen liian nuori?

      • 40:set kyselee viel: sattuux se?


    • halukasukko

      Laittakaas naiset vastauksia ,mitä mieltä olette.Kiitos
      PS.Jos vastauksenne myönteinen niin mistä teitä löytää ???

    • munakasta

      Kuuskymppiä on ihan hyvä ikä.Nuolemista nauttiminenkin on ok.Mutta mä kuitenkin haluaisin myös sitä itseään :D

    • nuolijaks

      Eikä oo mummot pukille vaan,ja nuolemaan hehhee, no irvailen täs ,ittekkii yli 60
      ja kyl samanikäset naisetkii hommasta tykkää , näin mie olen huomannu.
      Kun aina jostain jonku saman ikäsen bongaan. No aika harvoin tosin ,mut kun
      yksin asustelen.

    • HPJT

      Et oo liian vanha. Minäkin 64-v. pappa vaimon (61-v) vaimon tissejä vapaapäivän aamuisin maistelen unen pöpperössä ja makoilemme iho vasten ihoa ja puristelen hänen ihanaa peppuaan ja koskettelen hänen peppureikäänsä. Valitettavasti hän ei anna työntää sormeani sinne, mutta sen verran voin koittaa, että joskus sormi vähän tuoksuu. Usein hän kääntyy vatsalleen ja saan painaa pääni hänen pakaroilleen, hieroa niitä, katsella hänen peppuaan ihan läheltä ja nuuhkia hänen ihanaa tuoksuaan. Samalla voin tunnustella hänen aikuisen naisen pimppiään. Aamuhetki kullan kallis.

    • ei todellakaan ole itte olen ollu sängyssä 60 naisen kaa vautsi mikä taito 20v. naisilla on paljo oppimista"hampaattomalla suulla kun kullia lutkuttaa"

    • ei kyllä ole ihanampaa ja siit nainenkin nauttii rajuun orgasmiin saakka"miten kiihottavaa on kattoo naista joka nauttii

    • Lörppähuuli

      No ei oo, itellä 61 v salarakas ikäeroo meillä 10 vuotta nuorempi oon

    • suckme

      Et ole missään nimessä:)
      Missäpäin olet?

    • Mielipuuhaa

      Täällä olisi 64 vuotias mies, joka tykkää todella nuolemisesta ja nainenhan on parhaimmillaan yli 60 kymppisenä. Minä tulisin mielelläni nuolemaan sinua. Missä päin vaikutat itse olen Tikkurilassa.

      • nainurosta

        Kiitos "mielipuuhaa" kuuskymppisten kehuista! Olen kuusnelonen nainen ja minulla kolmevitonen uros rakastajana.Molemmat olemme varattuja ja kerran viikossa nautinnon huipulla.Ihan varmasti toisinkin päin onnistuu,kun kemiat kohtaavat.Nykyinen kuuskymppinen on entinen neljä-viiskymppinen ,kun on pitänyt itsestään huolta:)


      • Fetissiksi en ole oikein osannut mieltää, mutta kakskymppisenä halusin ja sain 40 naisia. Ihania, seksistä pitäviä, estottomia naisia. Oli suhteita nuorempiinkin, mutta parhaiten jäivät mieleen rietastelut äitini ikäisten naisten kanssa.

        Kolmekymppisenä alkoi maistua viisikymppiset. Jotenkin silmä kai oli tottunut löytämään sellaisia, joille maistui samat asiat. Aivan loistavaa ja innovatiivista seksiä. Paljon. Mieli teki kuuskymppisistäkin, mutta jostain syystä sellaiselle kolmekymppinen mies oli liian nuori. Noin yleisesti. Poikkeuksiakin tietysti oli. Enkä tarkoita tässä mitään kännisiä pulimummoja.

        Kolmeviitosena räjähti. Yhtäkkiä olin kaiken ikäisten naisten markkinoilla. Yli kuusikymppiset eivät pitäneet poikasena ja toisaalta kakskymppiset tytöt lähtivät matkaan siinä, missä omanikäisetkin.
        Se oli loistavaa aikaa.

        Nyt viiskymppisenä asiaa taaksepäin katsellessa huomaan, että suurin osa seksisuhteistani on ollut mature- tai grannysarjalaisia. Ja kyllä pitää todeta, että tunnen valtavaa mielihyvää, kun lähes seitsemänkymppinen rouva spermani kasvoillaan katsoo kiimaisena minua ja huohottaa lisää. Ja tietää saavansa.

        Nyt on kuitenkin niin, että tuollaisen 65-75v helmen löytäminen ei ole helppoa. Mutta uskokaa, kun sanon, että sellaisia on. Kostuvat kuin nuoret tytöt ja osaavat ihan kaikkea. Ei ole pelkoa raskaaksi tulemisesta tai valtavaa tarvetta saada edes joku äijä, ettei yksin tarvitse olla.

        Tämä on ylistys kaikille naisille, mutta erityisesti niille ikääntyneille, jotka ovat säilyttäneet seksuaalisuutensa ja elävät aktiivista elämää.
        Toivottavasti en lakkaa tapaamasta Teitä ja säilyn itsekin toimintakuntoisena mahdollisimman pitkään..


    • Tiina-60v

      Hei . Mä nautin seksistä vieläkin , ikää 60v . Ainoa huono puoli on kun oma ukko ei anna enään tarpeeksi kieltä , eikä muutakaan hyvää . Mä saan parhaat orkut kun mua nuollaan pitkään ja osaavasti . Toki saan orkun jos on muuten osaava kalun käyttäjä . Itse nykyään hakeudun nuorempien miesten seuraan Yökerhoissa/laivaristeilyllä aina kun on mahdollista . (oma ukko ei mukana) Kyllä 60v nainen on vielä kovassa huudossa nuorten miesten keskuudessa jos on muodot sopivat eikä liian läski .

      • Pyllynnuolia

        Oon 53v mies pääsisin tiina-60 nuolemaan sinua peppua ja pillua


    • Olen vanhempimies ja haluaisin myös nuolla naisen pimppiä ja jos haluat niin kaikkea muutakin kivaa voitaisiin tehdä.Laittakaa viestiä,s-posti löytyy nikin takaa.

    • Pusipusipus

      Olen 72 ja en ole vielä liian vanha. Seistä jöpöttää hyvin, tosin joskus tarvitsen tabletin. Intohimonani myöskin on naisen nuoleminen ja klitoriksen imeminen. On ihanaa tuntea, kun nainen nauttii. Tulee niin hyvä olo. Pulmana nykyään on, ettei pimppiä enää tahdo löytyä nuoltavaksi tahi pantavaksi.

      • N43

        Missä päin olet 72v mies? Ite oon 43v nainen ja kovasti kiihottaisi vanhan miehen kieli...sormet....


    • läski877777

      Oot liian vanha :)

    • Kutenmäkin

      Niin minäkin mutta korkeintaan vähän yli neljäkymmentävuotiaalta. Ehkä muutakin.

    • kullin-imijä

      Minä olen 50 mies eikä enää löydy vittuja nuoltavaksi siksi olenkin ruvennut kullin imijäksi :)

    • itse rakastan vanhempia naisia, tykkän nuolla kunnolla ja pitkään. Suudella myöskin, seksiä saunassa myöskin suihkussa vanhemman naisen kanssa.

      olisin halukas nuolemaan ja suutelemaan sinua, s-postia voin laita sinulle jos annan, s-postii osoteen

    • Paijumaiju

      Olen 45 vuotias nainen ,joo ja liiankin runsas mutta tissiä ja märkää löytyy... Olen varattu,mutta ilman seksiä...haluaisin niin että joku vain tulisi ja ottaisi ja antaisi hyvää...itseni.tyydyttäminen kuuluu joka päiväiseen rutiiniin.koska niin tekee mieli....mitä vaan haluat..
      Eri asia kelpaako kellääntällainen läskinpi nainen

      • nimerkin takaa löytyy sähköposti jos vielä odottelet ottajaa ;)


    • Voisin suorittaa kotikäynnin joensuu ymp olishan se mukavaa

      • Siinä.kaikki

        Jos todella moista haluaisit, olisit laittanut joitain yhteystietoja.
        Nyt kaikki tapahtuu vain pääsi sisällä.
        Tai taitaa myös käsi käydä.


      • käy suomi24 treffit asetohtori


      • taidat-olla-runkku
        asetohtori kirjoitti:

        käy suomi24 treffit asetohtori

        Eihän siellä ole edes lokosta, johontuon voisi kirjoittaa!


    • seniori87

      >Onko 60 liian vanha ?

      Häh? Vastahan sitä tuossa iässä alkaa olla viisautta, malttia ja taitoa, toisin kuin pitä-saada-heti jäpiköillä. Liian vanha on sitten, kun sekä halut että fyysinen kunto ovat molemmat kadoksissa.

    • Hoito

      Täällä hyvä kielen käyttäjä jyvässeudulta varmasti antaisi paijumaijulle tai jollekin kielihoitoa haluavalle aikuiselle naiselle miellyttävän olotilan ja tunteen joka ei heti unohdu.

    • Minulle ei ole liian vanha,aina kuka pyytää nuolen ja hyväilen,kivaa. Kysymys on naisesta.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1699
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1584
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1298
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1217
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe