Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

1. Mun miesseuralainen petti mua 2-3 vuotta aivan samoin, kuin mies oli pettänyt ex-vaimoaan avioliitossa lähes 30-vuotta. Kun hän petti mua, niin yksi hänen naisistaan tuli miehen kotiin mun siellä ollessa. Joi itsensä känniin, ettei voinut lähteä autolla kotiinsa. Kun nainen joutui miehen asunnolla nukkumaan sohvalle (minä nukuin silloin vielä äijän kans makuuhuoneessa) akka alkoi kännipäissään riehumaan, heitteli viinaa pitkin seiniä, kuristi äijää kurkusta, killui kaulassa , vonkas munaa yms...Haukkui mua voittajaksi..... Mutta mulle homma riitti, sille vonkaajalle ei, vaikka joutui sohvalle tuli aina uudestaan ja vakuutteli, ettei jätä miestä. Nyt mies jatkaa samaa rataa...... tämä vonkaaja on se, jota mies pettää Tästä kaikesta täytyy vain todeta, että jos pettajä-miehelle ei aseta rajoja tai potkaise pihalle..... sama homma jatkuu... kun kyse on persoonallisuuden häiriöstä, ei mistään muusta........Näin hullua miestä en ole ennen tavannut, mutten niin hullua naistakaan, joka tuollaisessa miehessä jaksaa vuosia killua.... kun mies ei ole edes komea, älykäs, eikä hyvä sängyssäkään.......