Kun mies kärähtää....

Ex wife

Pettäjämiehen selitykset ovat aina samanlaisia, kun lopulta jäävät kiinni:

1. Nainen väkisin vietteli hänet ja teki aloitteet, mies oli haavoittuvassa tilanteessa eikä kyennyt vastustamaan.

2. Nainen on hullu ja tasapainoton, etenkin jos tämä käräytti hänet (vaikka vaimo olisikin itse ottanut yhteyttä ja halunnut tietää totuuden).

3. Perhe on miehelle kaikkein tärkein ja rakkain.

Tässä tilanteessa unohdetaan se, että mies on ollut itsekäs paskiainen, joka ei ole ajatellut hetkeään vaimonsa tunteita pettämisen huumassa.

Mies jatkaisi pettämistään, jos ei olisi jäänyt kiinni.

On se kumma, että se perhe ei ollut silloin rakkain ja tärkein, kun pettäminen alkoi ja sen aikaessa. Mihin nämä periaatteet silloin unohtuivat?

Oma mieheni, nykyinen exäni jäi toistamiseen kiinni sivusuhteesta ja molemmilla kerroilla sain samat selitykset. Tulin siihen tulokseen, että hän jatkaisi näitä juttujaan aina. En väitä, että kaikki miehet pettävät, mutta jos siihen on taipumusta, uskottomuus jatkuu, jos sen annetaan jatkuvan.

Minä en antanut, enkä ole katunut hetkeäkään. Kun lukee näitä juttuja tällä palstalla tulee kyllä sellainen olo, että vaimot menevät liian usein siihen halpaan, että uskovat miehen selityksiä. On aivan turha syyttää muita naisia, se on täysin sivuseikka kenen kanssa petti, sopiva petikaveri löytyy kuitenkin aina jostain. Mies tekee valintansa silloin ja kantakoon itse vastuun teoistaan.

Mies saa vapautensa ja minä mielenrauhan. Loppu hyvin, kaikki hyvin.

267

12735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmiss

      Näin on, pettäjä pettää. Omani selitys on että hän vaan on sellainen ja takana pitkä rivi kuolaavia naisia.

      • Näin meillä

        Hei kaikki kivat tytöt!

        Mä olen ollut viistoista vuotta saman naisen kanssa. Tavattiin lukion ekalla.

        Ajattelin vuosi sitten, että nyt homma ei toimi. Kärvistelin vuoden.

        Otin ennen kesää kesäheilan. No se ei toiminut.

        Otin hiljattain toisen. Kattelen kuin käy. Nyt menee uuden heilan kanssa hyvin ja eikä elämä ole pöllömpää kotonakaan.

        Lapsia on kolme.


      • No hohheijjakkaa
        Näin meillä kirjoitti:

        Hei kaikki kivat tytöt!

        Mä olen ollut viistoista vuotta saman naisen kanssa. Tavattiin lukion ekalla.

        Ajattelin vuosi sitten, että nyt homma ei toimi. Kärvistelin vuoden.

        Otin ennen kesää kesäheilan. No se ei toiminut.

        Otin hiljattain toisen. Kattelen kuin käy. Nyt menee uuden heilan kanssa hyvin ja eikä elämä ole pöllömpää kotonakaan.

        Lapsia on kolme.

        Onko teillä mitään muuta? Tuolla ei vielä paljoa hurrata.

        Minkälainen se kämppä on, onko hyvät stereot, mitä baarikaapissa on, mitä ylipäätään teillä muka voi tehdä?


      • kimmo saari

        mies on metsästäjä luonnoltaan,ainakin osa ja haluu heittää mällit eri torttuihin,ei siinä sen syvällisempää ole.Paitsi jotkut haluu pitää pientä rinkiä ja kertoo sit satuja näille 2,3,4 jne.extra pimut on vaan rentoutumispaikka eikä muuta,ellei nyt 1 ala sekoilee.


      • friikit

        Meillä selitys oli, miestä ei voida sitoa, hän haluaa olla trendikäs elokuvista opitun mallin mukaan. On mukavaa ainakin kuvitella naisen olevan mustasukkainen.
        Eikö ole hienoa kun mies on tyhmä ja lapsellinen.
        No sain olla rauhassa kotona, viihdyin hyvin. Kun en enää tarvinnut asuntoa lähdin pois, sitten hän teeskenteli loukkaantuvansa miehen roolissa, vaikka oli kylmä ihmisen kuori.
        Taas löytyi uusi hyväksikäyttäjä - no silloin vähän säälin.


      • uikjijhhnbnbvgftr
        Näin meillä kirjoitti:

        Hei kaikki kivat tytöt!

        Mä olen ollut viistoista vuotta saman naisen kanssa. Tavattiin lukion ekalla.

        Ajattelin vuosi sitten, että nyt homma ei toimi. Kärvistelin vuoden.

        Otin ennen kesää kesäheilan. No se ei toiminut.

        Otin hiljattain toisen. Kattelen kuin käy. Nyt menee uuden heilan kanssa hyvin ja eikä elämä ole pöllömpää kotonakaan.

        Lapsia on kolme.

        toivottavasti jäät kiinni


      • luulet vaan
        kimmo saari kirjoitti:

        mies on metsästäjä luonnoltaan,ainakin osa ja haluu heittää mällit eri torttuihin,ei siinä sen syvällisempää ole.Paitsi jotkut haluu pitää pientä rinkiä ja kertoo sit satuja näille 2,3,4 jne.extra pimut on vaan rentoutumispaikka eikä muuta,ellei nyt 1 ala sekoilee.

        Mitä ihmeen satuja?? Olen ns. kakkonen eikä mies tiedä onko mullakin muita miehiä. Kakkosellakin voi olla oma rinkinsä miehen siitä tietämättä. Mies saa satuilla ihan vapaasti. Niin nainenkin.


      • 20+9
        kimmo saari kirjoitti:

        mies on metsästäjä luonnoltaan,ainakin osa ja haluu heittää mällit eri torttuihin,ei siinä sen syvällisempää ole.Paitsi jotkut haluu pitää pientä rinkiä ja kertoo sit satuja näille 2,3,4 jne.extra pimut on vaan rentoutumispaikka eikä muuta,ellei nyt 1 ala sekoilee.

        Olen ollut vuosia saman miehen kanssa, lisäksi muutamia muita koko ajan.
        Miehissä ihmetyttää halu pettää, valehdella esim. olevansa sinkku, vaikka on parisuhteessa. Oma mieheni tietää mun kuviot, vaikkei hyväksykään niitä.


      • alfa valas
        Näin meillä kirjoitti:

        Hei kaikki kivat tytöt!

        Mä olen ollut viistoista vuotta saman naisen kanssa. Tavattiin lukion ekalla.

        Ajattelin vuosi sitten, että nyt homma ei toimi. Kärvistelin vuoden.

        Otin ennen kesää kesäheilan. No se ei toiminut.

        Otin hiljattain toisen. Kattelen kuin käy. Nyt menee uuden heilan kanssa hyvin ja eikä elämä ole pöllömpää kotonakaan.

        Lapsia on kolme.

        No iliman muuta miehen tyytyväisyys heijastelee kodinkin ilmapiiriin.
        Pitäisi osata iloita siitä että joku toinen antaa vetoapua kun omat rahkeet eivät riitä.


      • Dutch apple pie
        uikjijhhnbnbvgftr kirjoitti:

        toivottavasti jäät kiinni

        Runkkaa itse, joka päivä.Taidat olla ,kateellinen tälle.Seksi kuuluu elämään,ilman sitä kurjaa.


    • mrikku

      mulle kävi ihan samalla tavalla, ekalla pettämiskerralla mies katui ja luritti juuri nuo mainitut asiat! Nainen lähetti minulle kirjeen ja mies selitti sen olevan täysin sekopää häirikkö. Ihan ei asia tainnut olla niin. Ihan tavallinen nainen, jolle mieheni oli lupaillut yhteistä tulevaisuutta. Saamarin konna!

      Minä hölmö idiootti uskoin ja vuoden kuluttua sain tuttavan kautta selville,että mies oli taas käynyt vieraissa, eikä vain kerran vaan suhde oli jatkunut jo jonkin aikaa. Siinä vaiheessa potkaisin mokoman pihalle.

      Ja muuten miehet, auta armias jos nainen pettäisi - siinä ei olisi sitten millekään selitykselle paikkaa!

      En kyllä pettänyt miestäni - valitettavasti, koska itse sain henkisesti turpaan sen verran pahasti, etten ole edes harkinnut uutta suhdetta. Luotto meni miehiin.

      • JanneK_Hiitunen

        Tuleeko muuten tällaisessa tilanteessa yhtään mieleen vaihtaa naiseen, vaikka olis periaatteessa aika hetero?


      • Tässä erilainen tarina ja miehen sellainen olen uskossa Jeesukseen ja vaimoni petti kolme-neljä kertaa ja annoin ne anteeksi ja unohdin talvella sanoin vaimolleni joka pelkäsi että hylkään hänet ja pelkäsi sitä kovasti että et ikinä pysty rikkomaan minua vastaan niin pahasti ettenkö minä voisi antaa sinulle anteeksi ja ainut on jota et saa on että lähdet itse pois js sitten se lähti ja otti sellaisen ex.kakolankundin, heroiininkäyttäjän, jaalkoholistin jonka kanssa nyt asuu.
        Raamatun mukaan ainuy syy avioliiton purkamiseen onkin toisen osapuolen pettäminen, mutta en halunnut käyttää sitä vaan odotin että tilanne muuttuisi ja vaimo tulisi järkiinsä muttei tullut ja nyt juo sen mahtavan uuden miehen kanssa kun luuli saavansa paremman.Pettäminen rikkoo avioliittoja ja jos ei riko on luottamus enää sen jälkeen vaikea saada takaisin.


      • 2r423
        makokkoniemi kirjoitti:

        Tässä erilainen tarina ja miehen sellainen olen uskossa Jeesukseen ja vaimoni petti kolme-neljä kertaa ja annoin ne anteeksi ja unohdin talvella sanoin vaimolleni joka pelkäsi että hylkään hänet ja pelkäsi sitä kovasti että et ikinä pysty rikkomaan minua vastaan niin pahasti ettenkö minä voisi antaa sinulle anteeksi ja ainut on jota et saa on että lähdet itse pois js sitten se lähti ja otti sellaisen ex.kakolankundin, heroiininkäyttäjän, jaalkoholistin jonka kanssa nyt asuu.
        Raamatun mukaan ainuy syy avioliiton purkamiseen onkin toisen osapuolen pettäminen, mutta en halunnut käyttää sitä vaan odotin että tilanne muuttuisi ja vaimo tulisi järkiinsä muttei tullut ja nyt juo sen mahtavan uuden miehen kanssa kun luuli saavansa paremman.Pettäminen rikkoo avioliittoja ja jos ei riko on luottamus enää sen jälkeen vaikea saada takaisin.

        Ikävä tarina ja vielä surkeampi ulosanti..


      • MustaPekka1

        Itse olen ollut aina uskollinen mies, vaikka kiusauksiakin on ollut. Kerran kuitenkin nainen petti minua. Jätin hänet, koska en pystynyt enää luottamaan.

        Älä menetä uskoasi miehiin. Hyviäkin löytyy kyllä. Mielestäni tämä pettämiskysymys ei ole sukupuolikysymys vaan liittyy henkilöön.


      • tabua ei ylitetty

        Huom. osaa ne naisetkin satuja kertoilla, sitten yrittävät saada sanoja sieltä täältä siirtäen syytökset ja muut toisen niskaan.
        Miehenä heitin ex pihalle tavaroineen päivineen, ja sanoin mene sinne mistä tulit.
        Eiköhän aika paljon molemmissa sukupuolissa ole petettäjä ja petetyksi tulleita, ettei voi korostaa kummat pettää enemmän, heikolle tilaisuus tekee mahdollisuuden kyseiseen , pettäjät eläköö niissä omissa selityksien kanssa ihan miten vaan


      • just nii
        2r423 kirjoitti:

        Ikävä tarina ja vielä surkeampi ulosanti..

        Se on toi hoivaamisvietti niin kova, että mieluummin se nainen hyyssää rosvoa tai narkkia, kun eläisi kunnon ihmisen kanssa.
        No hän on lopullisen valintansa tehnyt. Elä sinä omaa elämääsi kuten parhaaksi näet, mutta älä ole niin tyhmä, että otat takaisin joskus myöhemmin.


      • just nii kirjoitti:

        Se on toi hoivaamisvietti niin kova, että mieluummin se nainen hyyssää rosvoa tai narkkia, kun eläisi kunnon ihmisen kanssa.
        No hän on lopullisen valintansa tehnyt. Elä sinä omaa elämääsi kuten parhaaksi näet, mutta älä ole niin tyhmä, että otat takaisin joskus myöhemmin.

        En muuten ottaisikaan enää takaisin


    • ppkkk78

      Toivon, että kaikki vaimot lukisivat tämän.

      Ja tosiaan, on aivan sama kenen kanssa mies pettää. Juttu on siinä, että mies oli uskoton täysin itsekkäistä syistä. Kaikki muu on selittelyä.

      • jellie

        Eikö naimisissa oleva nainen ole pettäjä kun lähtee miehen matkaan, varmasti on samallailla kuin mieskin samoilla haluilla mennään sänkyyn tai jonnekin hotellihuoneeseen.


      • täti-64

        Yhdenkään vaimon ei kannata olla sinisilmäinen. Ihmettelen ukkomiesten jatkuvaa vimmaista hinkua kaikkien mahdollisten sinkkujen ja mielellään myös toisten vaimojen (turvallisempia kumppaneita, koska säilyy kauhun tasapaino kiinnijäämisestä) housuihin. Sellaista työreissua tai seminaaria ei ole, ettei ehdottelijoita roikkuisi rinnuksilla riesaksi saakka. Lähes kaikissa lähestymisyrityksissä on samansuuntainen taustatarina. Kotona on vaikeaa, vaimolla on ilmeisesti jonkinlaista mielenterveysongelmaa ym. Seksisuhdetta vaimoon ei ole lainkaan, eikä mitään mielenkiintoakaan. Ainoa yhdessä pitävä voima on joko lapset (jos riittävän nuoria on) tai sitten tämä vaimoilla hyvin yleinen mielisairaus, jolloin erosta ilmoittaminen ja uuden tyttöystävän luo muuttaminen johtaisi vaimon itsemurhaan. Hävetkää miehet valheitanne ja raukkamaisuuttanne!


      • uskollinen jo 50v
        täti-64 kirjoitti:

        Yhdenkään vaimon ei kannata olla sinisilmäinen. Ihmettelen ukkomiesten jatkuvaa vimmaista hinkua kaikkien mahdollisten sinkkujen ja mielellään myös toisten vaimojen (turvallisempia kumppaneita, koska säilyy kauhun tasapaino kiinnijäämisestä) housuihin. Sellaista työreissua tai seminaaria ei ole, ettei ehdottelijoita roikkuisi rinnuksilla riesaksi saakka. Lähes kaikissa lähestymisyrityksissä on samansuuntainen taustatarina. Kotona on vaikeaa, vaimolla on ilmeisesti jonkinlaista mielenterveysongelmaa ym. Seksisuhdetta vaimoon ei ole lainkaan, eikä mitään mielenkiintoakaan. Ainoa yhdessä pitävä voima on joko lapset (jos riittävän nuoria on) tai sitten tämä vaimoilla hyvin yleinen mielisairaus, jolloin erosta ilmoittaminen ja uuden tyttöystävän luo muuttaminen johtaisi vaimon itsemurhaan. Hävetkää miehet valheitanne ja raukkamaisuuttanne!

        Jaa miehiäkö vain näistä syytetään ?
        Entäs nuo naiset ja vaimot eteenkin?
        Nähty ja koettu tarpeeksi että ei voi syyttää vain noista asioista miehiä, naisilal helppoa tuo ja ovatpa vielä tunnottomia siinä suhteessa, hyvin harvoin jäävät kiinni kun mies on töissä.
        Älkää hyvät ihmiset olko noin yksipuolisia kaikessa.


      • Kuunnellaan vain
        jellie kirjoitti:

        Eikö naimisissa oleva nainen ole pettäjä kun lähtee miehen matkaan, varmasti on samallailla kuin mieskin samoilla haluilla mennään sänkyyn tai jonnekin hotellihuoneeseen.

        Niin jellie, tämä asia jotenkin jää kiinnostamaan.

        Kun nainen lähtee mihen matkaan, mitkä ovat syyt, miten tämä mies saa naisen lähtemään, mitä nainen hakee tämän toisen kautta. En usko naisilla sen yksinomaan liittyvän sänkyhommiin.
        Naiset vastailisitteko ystävällisesti tuntemuksistanne ja niistä syvimmistä, mikä sai lähtemään vieraan miehen mukaan, miten tämä mies osasi vedota.
        Mitä tunsit tapahtuman jälkeen ja mitä lopulta tapahtui.

        SAmoin kysyisin mieheiltä, jotka pettävät, mikä vie toisen naisen luo perheellisen miehen. mitä päässäsi liikkuu kun teet tällaisen teon.

        Näistä olisi saatava rauhallinen ja totuudenmukainen keskustelu. Toivon, että kaikki irvijät ja paskanpuhujat jättäisivät rauhaan keskustelun asiattomilla kannanotoilla.
        Minusta edes jossakin pitäisi näistä asioista keskustella ihan pohjamutia myöten.
        Esimerkiksi se mikä tpahtuu hetken mielijohtesta, mikä harkiten ja mistä syystä. Miten tuo uusi ihminen saa sellaisen vallaan, että perheelliinen lähtee hänen mukaansa pettämiseen.
        Mitä tämä perhe tässä vaikuttaa, mitä pettänyt ihminen ajattelee lapsistaan, puolisostaan.
        Minusta nämä ovat hirvittävän vakavaia asioita ja todellakaan toivon hartaasti, että kukaan ei tee pilaa tässä keskustelussa.


      • 20+9
        Kuunnellaan vain kirjoitti:

        Niin jellie, tämä asia jotenkin jää kiinnostamaan.

        Kun nainen lähtee mihen matkaan, mitkä ovat syyt, miten tämä mies saa naisen lähtemään, mitä nainen hakee tämän toisen kautta. En usko naisilla sen yksinomaan liittyvän sänkyhommiin.
        Naiset vastailisitteko ystävällisesti tuntemuksistanne ja niistä syvimmistä, mikä sai lähtemään vieraan miehen mukaan, miten tämä mies osasi vedota.
        Mitä tunsit tapahtuman jälkeen ja mitä lopulta tapahtui.

        SAmoin kysyisin mieheiltä, jotka pettävät, mikä vie toisen naisen luo perheellisen miehen. mitä päässäsi liikkuu kun teet tällaisen teon.

        Näistä olisi saatava rauhallinen ja totuudenmukainen keskustelu. Toivon, että kaikki irvijät ja paskanpuhujat jättäisivät rauhaan keskustelun asiattomilla kannanotoilla.
        Minusta edes jossakin pitäisi näistä asioista keskustella ihan pohjamutia myöten.
        Esimerkiksi se mikä tpahtuu hetken mielijohtesta, mikä harkiten ja mistä syystä. Miten tuo uusi ihminen saa sellaisen vallaan, että perheelliinen lähtee hänen mukaansa pettämiseen.
        Mitä tämä perhe tässä vaikuttaa, mitä pettänyt ihminen ajattelee lapsistaan, puolisostaan.
        Minusta nämä ovat hirvittävän vakavaia asioita ja todellakaan toivon hartaasti, että kukaan ei tee pilaa tässä keskustelussa.

        Olen aikuinen, perheellinen nainen. Petän miestäni erittäin usein, harkitusti. Syynä ehkä heikko itsetunto (?), hellyyden- ja seksintarve, vaihtelunhalu, seikkailu?
        Yritän hoitaa kaikki salasuhteeni vahingoittamatta ketään. Rakastan miestäni ja lapsiani, tämä osa elämääni on omaani, eikä ole mitenkään heiltä pois.
        Ihmisillä on monenlaisia harrastuksia, minä harrastan seksiä.


      • Lost 980
        Kuunnellaan vain kirjoitti:

        Niin jellie, tämä asia jotenkin jää kiinnostamaan.

        Kun nainen lähtee mihen matkaan, mitkä ovat syyt, miten tämä mies saa naisen lähtemään, mitä nainen hakee tämän toisen kautta. En usko naisilla sen yksinomaan liittyvän sänkyhommiin.
        Naiset vastailisitteko ystävällisesti tuntemuksistanne ja niistä syvimmistä, mikä sai lähtemään vieraan miehen mukaan, miten tämä mies osasi vedota.
        Mitä tunsit tapahtuman jälkeen ja mitä lopulta tapahtui.

        SAmoin kysyisin mieheiltä, jotka pettävät, mikä vie toisen naisen luo perheellisen miehen. mitä päässäsi liikkuu kun teet tällaisen teon.

        Näistä olisi saatava rauhallinen ja totuudenmukainen keskustelu. Toivon, että kaikki irvijät ja paskanpuhujat jättäisivät rauhaan keskustelun asiattomilla kannanotoilla.
        Minusta edes jossakin pitäisi näistä asioista keskustella ihan pohjamutia myöten.
        Esimerkiksi se mikä tpahtuu hetken mielijohtesta, mikä harkiten ja mistä syystä. Miten tuo uusi ihminen saa sellaisen vallaan, että perheelliinen lähtee hänen mukaansa pettämiseen.
        Mitä tämä perhe tässä vaikuttaa, mitä pettänyt ihminen ajattelee lapsistaan, puolisostaan.
        Minusta nämä ovat hirvittävän vakavaia asioita ja todellakaan toivon hartaasti, että kukaan ei tee pilaa tässä keskustelussa.

        Syy siihen että petin miestäni oli rankka arki. Mies odotti minun selviävän yksin, hän teki paljon työmatkoja. Olin aina yksin, pyöritin perheen lapsiarkea, hellyyttä ja seksiä tuli niukasti. Lähdin baareihin ottamaan etäisyyttä ja rentoutumaan. Sieltähän niitä miehiä sitten löytyi., pettäminen loi jonkinasteisen vapauden tunteen. Sitten kerran löytyi eräs johon retkahdin vakavammin, eronnut mies. Vuosien salasuhteen jälkeen erosin, mutta uusi unelmien mies osoittautuikin narisistiseksi hyväksikäyttäjäksi. Olin siinä vaiheessa äärettömän helppo uhri ,jätin kaiken uuden miehen ja kuvitellun uuden elämän vuoksi.

        No uusi narsistimies lähti takaisin edellisen naisensa luo. Jäin yksin. Kaduin syvästi, koitin saada perhettäni takaisin, mutta ei siitä mitään tullut tietenkään Loukattu ex-mies ei kestänyt nähdä minua silmissään. Sain mitä tilasin.

        Nyt vuosien jälkeen tunnen järkyttävää syyllisyyttä tekemisistäni. Haluaisin pyytää ex-mieheltäni anteeksi, haluaisin pyytää lapsiltani anteeksi. En kestä itseäni, tekemisiäni enkä elämääni.

        Vastasinko kysymyksiisi? Toivottavasti.


      • Kyökkifilosofi
        Lost 980 kirjoitti:

        Syy siihen että petin miestäni oli rankka arki. Mies odotti minun selviävän yksin, hän teki paljon työmatkoja. Olin aina yksin, pyöritin perheen lapsiarkea, hellyyttä ja seksiä tuli niukasti. Lähdin baareihin ottamaan etäisyyttä ja rentoutumaan. Sieltähän niitä miehiä sitten löytyi., pettäminen loi jonkinasteisen vapauden tunteen. Sitten kerran löytyi eräs johon retkahdin vakavammin, eronnut mies. Vuosien salasuhteen jälkeen erosin, mutta uusi unelmien mies osoittautuikin narisistiseksi hyväksikäyttäjäksi. Olin siinä vaiheessa äärettömän helppo uhri ,jätin kaiken uuden miehen ja kuvitellun uuden elämän vuoksi.

        No uusi narsistimies lähti takaisin edellisen naisensa luo. Jäin yksin. Kaduin syvästi, koitin saada perhettäni takaisin, mutta ei siitä mitään tullut tietenkään Loukattu ex-mies ei kestänyt nähdä minua silmissään. Sain mitä tilasin.

        Nyt vuosien jälkeen tunnen järkyttävää syyllisyyttä tekemisistäni. Haluaisin pyytää ex-mieheltäni anteeksi, haluaisin pyytää lapsiltani anteeksi. En kestä itseäni, tekemisiäni enkä elämääni.

        Vastasinko kysymyksiisi? Toivottavasti.

        Älä katso turhaan taaksepäin, vaan mene eteenpäin elämässä ja löydä jotain parempaa. Ex-miehesi oli osaltaan syypää, että lähdit hakemaan muualta jotain, mitä et saanut kotoa. Paluu ei olisi auttanut siihen ongelmaan. Kukaan ei ole koskaan yksin syyllinen tuollaisiin tapahtumiin. Älä kanna turhaa syyllisyyttä.


    • 14 + 6

      KOMPPAAN TÄTÄ!!

    • Syyllinen kaikkeen

      Niin ja sitten kun nuo syyt ei enää mene vaimolla läpi, niin se onkin jotenkin loppujen lopuksi vaimon syy, kun mies petti... Mitäpä meni vaimo rupsahtamaan ja väsähtämään lasten saanniin myötä ja töiden ja kotitöiden alle... Eihän se mikään pakko ole rupsahtaa ja väsähtää, ei toki...

      Mies ei enää vaan tunne itseään mieheksi, halutuksi ja arvokkaaksi suhteessa tällaisen rupsahtaneen ja väsyneen lehmän kanssa, niin pitäähän siihen lohtua saada. Toki, toki...

      Samat jutut rupsahtaneesta ja väsyneestä kärttyisestä akasta hän on toki selittänyt niille kakkosilleen jo ajat sitten, mutta vaimolle ne kerrotaan vasta sitten, kun ei mene enää nuo itkuvirret läpi. Syyllisiähän tässä ollaan kaikkeen, ja mies on ihan viaton raukkaparka... Oikein uhri, kun on kotona parkuvat kersat ja väsynyt vaimo, ja sitten vielä nuo kaikki vapaat naisetkin ahdistelee ja joka nurkan takaa niitä hyppii eteen ja raahaa sänkyynsä. Kyllä se on raskasta tuo miesten elämä!

      • ,.,

        Samalla tavallahan se uusikin nainen rupsahtaa lapsia teettämällä ja taas on naisihminen vaihdossa uuteen.

        Ei kannata luottaa miehiin.


      • herraasiallinen
        ,., kirjoitti:

        Samalla tavallahan se uusikin nainen rupsahtaa lapsia teettämällä ja taas on naisihminen vaihdossa uuteen.

        Ei kannata luottaa miehiin.

        Olisiko uusi nouseva trendi kumppanin turn offeihin: S24 palstan käyttö? Kyllä käy sääliksi jotka kulliaan luikauttaa näissä palstalaisissa. Kauhean negatiivisiä ja narsistisia tyyppejä.

        Jos sanotaan "Ei kannata luottaa miehiin." niin en usko että kovin aurinkoinen ja itsetunnon omistava henkilö on kyseessä ja tuolla asenteella tulet petetyksi suurella todennäköisyydellä. Ei täällä miehet ole yleistämässä että kaikki naiset pettää.

        Just luin (olisikohan ollut joku Meidän perhe -lehti TK aulassa) että 25-50v ihmisistä on pettänyt n. 50% miehistä sekä naisista, mutta 18-25v naisista oli pettänyt 58% ja miehistä 46% (luvut muistin perusteella mutta naisilla kuitenkin suurempi).

        Että älkää jaksako tätä "miehet pettää" paskaa jauhaa. Pahat ihmiset pettää oli sukup. mikä tahansa. Ja kyllä se kakkonen (joka itsekin usein suhteessa) on myös syyllinen, vastuuta hei...

        Kyllähän tässä katkeroituu jokainen kun miehestä olettamus on että jokainen pettää (jatkuvasti kuulee keskusteluista ja mediasta). Itsetuntoon ja asenteeseen pikku fiksausta kiitos.



        **löytyi googella myös http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/50635-ruma-paljastus-suomalaisten-seksista


      • herraasiallinen
        herraasiallinen kirjoitti:

        Olisiko uusi nouseva trendi kumppanin turn offeihin: S24 palstan käyttö? Kyllä käy sääliksi jotka kulliaan luikauttaa näissä palstalaisissa. Kauhean negatiivisiä ja narsistisia tyyppejä.

        Jos sanotaan "Ei kannata luottaa miehiin." niin en usko että kovin aurinkoinen ja itsetunnon omistava henkilö on kyseessä ja tuolla asenteella tulet petetyksi suurella todennäköisyydellä. Ei täällä miehet ole yleistämässä että kaikki naiset pettää.

        Just luin (olisikohan ollut joku Meidän perhe -lehti TK aulassa) että 25-50v ihmisistä on pettänyt n. 50% miehistä sekä naisista, mutta 18-25v naisista oli pettänyt 58% ja miehistä 46% (luvut muistin perusteella mutta naisilla kuitenkin suurempi).

        Että älkää jaksako tätä "miehet pettää" paskaa jauhaa. Pahat ihmiset pettää oli sukup. mikä tahansa. Ja kyllä se kakkonen (joka itsekin usein suhteessa) on myös syyllinen, vastuuta hei...

        Kyllähän tässä katkeroituu jokainen kun miehestä olettamus on että jokainen pettää (jatkuvasti kuulee keskusteluista ja mediasta). Itsetuntoon ja asenteeseen pikku fiksausta kiitos.



        **löytyi googella myös http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/50635-ruma-paljastus-suomalaisten-seksista

        lisää...

        Ja pettämisestä yritetään tehdä hyväksyttävää, "mitä ei tiedä se ei voi satuttaa", "minä määrään kehostani".

        Kannattaa varmaan kertoa myös kumppanillekin joka odottaa yksiavioisuutta ettei tuhlaa aikaa sinuun!


      • Teräsmies69
        ,., kirjoitti:

        Samalla tavallahan se uusikin nainen rupsahtaa lapsia teettämällä ja taas on naisihminen vaihdossa uuteen.

        Ei kannata luottaa miehiin.

        Kyllä te naiset osaatte kans! Kolme naista olen laittanut pihalle kun sain tietää pettämisestä. Luulen että naiset ovat miehiä parempia keksimään selityksiä. En ole mustasukkainen enkä vakoile kumppanin tekemisiä vaan ystävät ovat asioista minulle kertoneet. Kovat olivat vastaväitteet mutta tulihan se totuus sitten julki ilman väkivaltaa. Kovasti anoivat armoa mutta pettäjä pettää aina vaan eikä muuksi muutu. Nyt on kiva suhde ollut jo viisi vuotta ja hyvin menee.


      • suhde 5v ??
        Teräsmies69 kirjoitti:

        Kyllä te naiset osaatte kans! Kolme naista olen laittanut pihalle kun sain tietää pettämisestä. Luulen että naiset ovat miehiä parempia keksimään selityksiä. En ole mustasukkainen enkä vakoile kumppanin tekemisiä vaan ystävät ovat asioista minulle kertoneet. Kovat olivat vastaväitteet mutta tulihan se totuus sitten julki ilman väkivaltaa. Kovasti anoivat armoa mutta pettäjä pettää aina vaan eikä muuksi muutu. Nyt on kiva suhde ollut jo viisi vuotta ja hyvin menee.

        Suhde?? Minulla on suhde kestänyt kymmeniä vuosia, sillä olen naimisissa, enkä ole pettänyt kertaakaan enkä aiokaan.


      • Kuinkas itse??????
        herraasiallinen kirjoitti:

        lisää...

        Ja pettämisestä yritetään tehdä hyväksyttävää, "mitä ei tiedä se ei voi satuttaa", "minä määrään kehostani".

        Kannattaa varmaan kertoa myös kumppanillekin joka odottaa yksiavioisuutta ettei tuhlaa aikaa sinuun!

        Olen kumppanin kanssa naimisissa enkä ole häntä koskaan pettänyt. Olen siis yksiavioinen.

        Olen useinkin kuullut ukkomiestenkin juttelevan vaimonsa vaihtamisista tai vieraisiin menemisistä. Eli olen saanut käsityksen ettei yksi kumppani riitä.

        On tietenkin olemassa niitä kunnollisia miehiä jotka elävät onnellisina oman vaimonsa kanssa, eivätkä haikaile aidan toiselle puolelle.


      • Tutkittu juttu
        herraasiallinen kirjoitti:

        Olisiko uusi nouseva trendi kumppanin turn offeihin: S24 palstan käyttö? Kyllä käy sääliksi jotka kulliaan luikauttaa näissä palstalaisissa. Kauhean negatiivisiä ja narsistisia tyyppejä.

        Jos sanotaan "Ei kannata luottaa miehiin." niin en usko että kovin aurinkoinen ja itsetunnon omistava henkilö on kyseessä ja tuolla asenteella tulet petetyksi suurella todennäköisyydellä. Ei täällä miehet ole yleistämässä että kaikki naiset pettää.

        Just luin (olisikohan ollut joku Meidän perhe -lehti TK aulassa) että 25-50v ihmisistä on pettänyt n. 50% miehistä sekä naisista, mutta 18-25v naisista oli pettänyt 58% ja miehistä 46% (luvut muistin perusteella mutta naisilla kuitenkin suurempi).

        Että älkää jaksako tätä "miehet pettää" paskaa jauhaa. Pahat ihmiset pettää oli sukup. mikä tahansa. Ja kyllä se kakkonen (joka itsekin usein suhteessa) on myös syyllinen, vastuuta hei...

        Kyllähän tässä katkeroituu jokainen kun miehestä olettamus on että jokainen pettää (jatkuvasti kuulee keskusteluista ja mediasta). Itsetuntoon ja asenteeseen pikku fiksausta kiitos.



        **löytyi googella myös http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/50635-ruma-paljastus-suomalaisten-seksista

        Laasasen mukaan mies pettää ihan jo biologisista syistä. Miehellä on tarvetta hässiä aina ja kaikkia.


      • ptl96

        Kyllä nyt tuli asiia.Kiitos kirjoittajalle.


      • tai yhdestä
        suhde 5v ?? kirjoitti:

        Suhde?? Minulla on suhde kestänyt kymmeniä vuosia, sillä olen naimisissa, enkä ole pettänyt kertaakaan enkä aiokaan.

        Siitä viidestä vuodesta se pitkäkin suhde on alkanut.


      • TakaterassinTane
        suhde 5v ?? kirjoitti:

        Suhde?? Minulla on suhde kestänyt kymmeniä vuosia, sillä olen naimisissa, enkä ole pettänyt kertaakaan enkä aiokaan.

        Hmm.Osanottoni.


    • UMTPOI

      Jos nyt kerran oikaistaisi nämä asiat kerralla:

      1. Pettäminen ei ole vaimon syy
      2. Pettäminen ei ole kakkosen syy
      3. Yleisesti ottaen kakkonen ei ole hullu tai häirikkö vaan pettäjän uhri kuten vaimo
      4. Pettäminen on mieheltä täysin itsekäs teko ja hän tekee sitä niin kauan kuin hänen annetaan vedota edellä mainittuihin syihin.

      Jos mulle mies tulisi pettämisen jälkeen sanomaan, että kulta me selvitään tästä YHDESSÄ, tästä lähtien puhutaan ENEMMÄN ja tehdään asioita YHDESSÄ:

      SAISIN SELLAISEN HEPULIN, ETTÄ ALTA POIS!!! Jos itserakas pettäjä paskiainen on mennyt tekemään täysin itsekkään teon, en todellakaan ole mukana talkoissa, jossa hän voi PAETA VASTUUSTA SELITTELEMÄLLÄ TEKOJAAN!!!

      • "1. Pettäminen ei ole vaimon syy"

        Paitsi jos vaimo on se joka pettää.


      • rizla85
        wlfwd kirjoitti:

        "1. Pettäminen ei ole vaimon syy"

        Paitsi jos vaimo on se joka pettää.

        Tässä nyt oli alunperin kyse siitä,että oletaan miehen olevan se pettäjä!!!


    • Totuudentorvi

      Näinhän se menee, että jotkut vaimot tietyllä tavalla antavat pettämisen jatkua. Toki ymmärrän myös, kuinka vaikea kriisi pettäminen paljastuessaan on! Mutta koskaan en ole ymmärtänyt niitä vaimoja, jotka antavat miehilleen jopa useita kertoja anteeksi tämän syrjähypyt tuomiten kakkoset viettelijöinä. Kun esim. kakkonen käräyttää miehen, fiksu vaimo kuuntelee tietäen, ettei ole olemassa savua ilman tulta!

      • ihmetys???

        Ihan samoilla linjoilla olen itsekin. Tokihan sitä ei voi tietää, mitä mies kotona puhuu ja lupailee, mutta jos kerta toisensa jälkeen jää kiinni pettämisestä, niin miksi vaimo vielä haluaa jatkaa liittoa? Minkälainen nainen alentuu siihen?


      • nyt tai ei koskaan
        ihmetys??? kirjoitti:

        Ihan samoilla linjoilla olen itsekin. Tokihan sitä ei voi tietää, mitä mies kotona puhuu ja lupailee, mutta jos kerta toisensa jälkeen jää kiinni pettämisestä, niin miksi vaimo vielä haluaa jatkaa liittoa? Minkälainen nainen alentuu siihen?

        Hmm, nykyisen mieheni ex-vaimo ainakin. Suhteemme oli kestänyt reilut puoli vuotta, kun vaimon ystävä käräytti meidät. Mies ei vielä eronnut, mutta sanoi vaimolleen, ettei aio lakata myöskään tapaamasta minua. Meni puolisen vuotta, kun tulin raskaaksi. Mies kertoi vaimolle, joka ei edelleenkään halunnut erota vaan veti esiin kortin "Ihan hyvin voin alkaa äidiksi sille lapselle!". Raskaus meni kesken, ja vähän sen jälkeen tilanne heidän liitossaan alkoi kärjistyä heijastuen lapsiin. Mies sanoi vaimolleen lopettaneensa kanssani, vaikka jatkoimme koko ajan. Kunnes vaimo näki meidät itse suutelemassa lähikaupassa. Vaimo olisi halunnut jatkaa edelleen, mies laittoi eropaperit vetämään.

        En voi ymmärtää miten vaimo pystyi sihen. En tosin ymmärrä kaikekseen sitäkään, miksi mies ei eronnut nopeammin.


      • mietinytvähän!
        nyt tai ei koskaan kirjoitti:

        Hmm, nykyisen mieheni ex-vaimo ainakin. Suhteemme oli kestänyt reilut puoli vuotta, kun vaimon ystävä käräytti meidät. Mies ei vielä eronnut, mutta sanoi vaimolleen, ettei aio lakata myöskään tapaamasta minua. Meni puolisen vuotta, kun tulin raskaaksi. Mies kertoi vaimolle, joka ei edelleenkään halunnut erota vaan veti esiin kortin "Ihan hyvin voin alkaa äidiksi sille lapselle!". Raskaus meni kesken, ja vähän sen jälkeen tilanne heidän liitossaan alkoi kärjistyä heijastuen lapsiin. Mies sanoi vaimolleen lopettaneensa kanssani, vaikka jatkoimme koko ajan. Kunnes vaimo näki meidät itse suutelemassa lähikaupassa. Vaimo olisi halunnut jatkaa edelleen, mies laittoi eropaperit vetämään.

        En voi ymmärtää miten vaimo pystyi sihen. En tosin ymmärrä kaikekseen sitäkään, miksi mies ei eronnut nopeammin.

        ai tiesit itse kokoajan että mies on varattu ? miten voit koskea varattuun mieheen ?!


      • voi duuudelis
        mietinytvähän! kirjoitti:

        ai tiesit itse kokoajan että mies on varattu ? miten voit koskea varattuun mieheen ?!

        monella miehellä on rakastajatar nykyään,ylläpitää kahta naista,minäkin olen rakastajatar,ja hyvin menee; ))))))))


      • Häh?
        nyt tai ei koskaan kirjoitti:

        Hmm, nykyisen mieheni ex-vaimo ainakin. Suhteemme oli kestänyt reilut puoli vuotta, kun vaimon ystävä käräytti meidät. Mies ei vielä eronnut, mutta sanoi vaimolleen, ettei aio lakata myöskään tapaamasta minua. Meni puolisen vuotta, kun tulin raskaaksi. Mies kertoi vaimolle, joka ei edelleenkään halunnut erota vaan veti esiin kortin "Ihan hyvin voin alkaa äidiksi sille lapselle!". Raskaus meni kesken, ja vähän sen jälkeen tilanne heidän liitossaan alkoi kärjistyä heijastuen lapsiin. Mies sanoi vaimolleen lopettaneensa kanssani, vaikka jatkoimme koko ajan. Kunnes vaimo näki meidät itse suutelemassa lähikaupassa. Vaimo olisi halunnut jatkaa edelleen, mies laittoi eropaperit vetämään.

        En voi ymmärtää miten vaimo pystyi sihen. En tosin ymmärrä kaikekseen sitäkään, miksi mies ei eronnut nopeammin.

        Ja sinä et ymmärrä, miten vaimo pystyi jatkamaan miehensä kanssa, kun itse kokoajan annoit miesystäväsi "pettää" sinua vaimonsa kanssa?


      • satuli 70
        nyt tai ei koskaan kirjoitti:

        Hmm, nykyisen mieheni ex-vaimo ainakin. Suhteemme oli kestänyt reilut puoli vuotta, kun vaimon ystävä käräytti meidät. Mies ei vielä eronnut, mutta sanoi vaimolleen, ettei aio lakata myöskään tapaamasta minua. Meni puolisen vuotta, kun tulin raskaaksi. Mies kertoi vaimolle, joka ei edelleenkään halunnut erota vaan veti esiin kortin "Ihan hyvin voin alkaa äidiksi sille lapselle!". Raskaus meni kesken, ja vähän sen jälkeen tilanne heidän liitossaan alkoi kärjistyä heijastuen lapsiin. Mies sanoi vaimolleen lopettaneensa kanssani, vaikka jatkoimme koko ajan. Kunnes vaimo näki meidät itse suutelemassa lähikaupassa. Vaimo olisi halunnut jatkaa edelleen, mies laittoi eropaperit vetämään.

        En voi ymmärtää miten vaimo pystyi sihen. En tosin ymmärrä kaikekseen sitäkään, miksi mies ei eronnut nopeammin.

        oot ihan himmee tyyppi!!!!


      • satuli 70
        voi duuudelis kirjoitti:

        monella miehellä on rakastajatar nykyään,ylläpitää kahta naista,minäkin olen rakastajatar,ja hyvin menee; ))))))))

        yök :(


      • gflkgflkg
        nyt tai ei koskaan kirjoitti:

        Hmm, nykyisen mieheni ex-vaimo ainakin. Suhteemme oli kestänyt reilut puoli vuotta, kun vaimon ystävä käräytti meidät. Mies ei vielä eronnut, mutta sanoi vaimolleen, ettei aio lakata myöskään tapaamasta minua. Meni puolisen vuotta, kun tulin raskaaksi. Mies kertoi vaimolle, joka ei edelleenkään halunnut erota vaan veti esiin kortin "Ihan hyvin voin alkaa äidiksi sille lapselle!". Raskaus meni kesken, ja vähän sen jälkeen tilanne heidän liitossaan alkoi kärjistyä heijastuen lapsiin. Mies sanoi vaimolleen lopettaneensa kanssani, vaikka jatkoimme koko ajan. Kunnes vaimo näki meidät itse suutelemassa lähikaupassa. Vaimo olisi halunnut jatkaa edelleen, mies laittoi eropaperit vetämään.

        En voi ymmärtää miten vaimo pystyi sihen. En tosin ymmärrä kaikekseen sitäkään, miksi mies ei eronnut nopeammin.

        horo


      • N

        Usvaa voi olla ilman tulta varsinkin jos mereltä tuulee


      • ihanayöodottaa
        voi duuudelis kirjoitti:

        monella miehellä on rakastajatar nykyään,ylläpitää kahta naista,minäkin olen rakastajatar,ja hyvin menee; ))))))))

        Nyt loppu miesten mollaaminen, kyllä naisetkin osaa pettää minä tiedän on omia kokemuksia sen verran että aina ei ole miesten syy.Naiset hakee seikkailua ihan samalla tavalla kuin mies ja sitten jäädään ihan koukkuun jatketaan tapailua, ja kun ei kaduta niin tehdään tikusta asiat että päästään vieraan miehen kanssa tapaamaan.Oma mies saattaa olla jo väsyttävä tai on totuttu liiaksi toisiinsa tiedetään koska sitä rakastellaan.Mutta kun toinen mies hellii sinua toisella tavalla huomaa sinut vie tansseihin yökerhoihin ja on hauskaa.Sitten sitä jaksaa taas kotona katsoa sitä ukkoa, ja odottaa kun puhelin piippaa tekstiviestiä joka antaa taas voimaa sinulle.Ei sitä tarvii heti erota ei kai sitä kukaan niin hölmö ole että eroaa, ei sitten hauskaa ole.Kohta on uusi tuppautumassa asumaan luoksesi.


      • nam!!
        mietinytvähän! kirjoitti:

        ai tiesit itse kokoajan että mies on varattu ? miten voit koskea varattuun mieheen ?!

        Ihan helposti. Ja voi miten se nauttiikaan mun kosketuksesta!


      • stypid
        voi duuudelis kirjoitti:

        monella miehellä on rakastajatar nykyään,ylläpitää kahta naista,minäkin olen rakastajatar,ja hyvin menee; ))))))))

        "monella miehellä on rakastajatar nykyään,ylläpitää kahta naista,minäkin olen rakastajatar,ja hyvin menee; ))))))))"

        kunnes loppuu


      • voi duuudelis
        stypid kirjoitti:

        "monella miehellä on rakastajatar nykyään,ylläpitää kahta naista,minäkin olen rakastajatar,ja hyvin menee; ))))))))"

        kunnes loppuu

        kunnes loppuu,hah,6 vuotta jo pelittänyt,eikä loppua näy....


      • Rakkautta vailla
        ihanayöodottaa kirjoitti:

        Nyt loppu miesten mollaaminen, kyllä naisetkin osaa pettää minä tiedän on omia kokemuksia sen verran että aina ei ole miesten syy.Naiset hakee seikkailua ihan samalla tavalla kuin mies ja sitten jäädään ihan koukkuun jatketaan tapailua, ja kun ei kaduta niin tehdään tikusta asiat että päästään vieraan miehen kanssa tapaamaan.Oma mies saattaa olla jo väsyttävä tai on totuttu liiaksi toisiinsa tiedetään koska sitä rakastellaan.Mutta kun toinen mies hellii sinua toisella tavalla huomaa sinut vie tansseihin yökerhoihin ja on hauskaa.Sitten sitä jaksaa taas kotona katsoa sitä ukkoa, ja odottaa kun puhelin piippaa tekstiviestiä joka antaa taas voimaa sinulle.Ei sitä tarvii heti erota ei kai sitä kukaan niin hölmö ole että eroaa, ei sitten hauskaa ole.Kohta on uusi tuppautumassa asumaan luoksesi.

        Nykyään ei välitetä huolehtia parisuhteesta. Sille pitää antaa häiriötöntä kahdenkeskistä aikaa, pitää helliä ja hemmotella omaa rakasta! Etäisyys kasvattaa etäisyyttä! Päivittäin pitää olla ihokosketuksessa vähintään aamuyöllä ja illalla ja sanoa että rakastaa. Joka päivä! Rakkaus on kuin hento taimen, jota pitää helliä ja hoivata!


      • Rakkautta vailla 2
        Rakkautta vailla kirjoitti:

        Nykyään ei välitetä huolehtia parisuhteesta. Sille pitää antaa häiriötöntä kahdenkeskistä aikaa, pitää helliä ja hemmotella omaa rakasta! Etäisyys kasvattaa etäisyyttä! Päivittäin pitää olla ihokosketuksessa vähintään aamuyöllä ja illalla ja sanoa että rakastaa. Joka päivä! Rakkaus on kuin hento taimen, jota pitää helliä ja hoivata!

        Näin se PITÄÄ olla. Mitä sitten jos toinen niin haluaa ja KAIPAA ja toinen sitten tytyy siihen että on 3 lasta ja talo jne. eli ei anna minkäänlaista pehmeyytä ja lämpäö??? Ei sitä kauan jaksaa eli sitten ei ole muuta vaihtoehtoa kun hakea sen hellyyttä muualta eli ns. kolmas pyörä


      • nyt tai ei koskaan kirjoitti:

        Hmm, nykyisen mieheni ex-vaimo ainakin. Suhteemme oli kestänyt reilut puoli vuotta, kun vaimon ystävä käräytti meidät. Mies ei vielä eronnut, mutta sanoi vaimolleen, ettei aio lakata myöskään tapaamasta minua. Meni puolisen vuotta, kun tulin raskaaksi. Mies kertoi vaimolle, joka ei edelleenkään halunnut erota vaan veti esiin kortin "Ihan hyvin voin alkaa äidiksi sille lapselle!". Raskaus meni kesken, ja vähän sen jälkeen tilanne heidän liitossaan alkoi kärjistyä heijastuen lapsiin. Mies sanoi vaimolleen lopettaneensa kanssani, vaikka jatkoimme koko ajan. Kunnes vaimo näki meidät itse suutelemassa lähikaupassa. Vaimo olisi halunnut jatkaa edelleen, mies laittoi eropaperit vetämään.

        En voi ymmärtää miten vaimo pystyi sihen. En tosin ymmärrä kaikekseen sitäkään, miksi mies ei eronnut nopeammin.

        Sä et sitten ymmärrä mitään.Voi sinua raukkaa.Voitko kertoa mitä sinulle nyt kuuluu, tämä miehen kannssa !


      • Rakkautta vailla kirjoitti:

        Nykyään ei välitetä huolehtia parisuhteesta. Sille pitää antaa häiriötöntä kahdenkeskistä aikaa, pitää helliä ja hemmotella omaa rakasta! Etäisyys kasvattaa etäisyyttä! Päivittäin pitää olla ihokosketuksessa vähintään aamuyöllä ja illalla ja sanoa että rakastaa. Joka päivä! Rakkaus on kuin hento taimen, jota pitää helliä ja hoivata!

        Taisi ennen vanhaan olla yksi hiljaisesti hyväksyttyjä maan tapoja sekin, että kun naimisissa oltiin pitkälti elannonkin takia, niin vähintään mies saattoi hoitaa intohimoasiat kaikessa hiljaisuudessa muualla viimeistään siinä vaiheessa, kun mehut olivat avioliitosta kuivuneet. Naiset toki tiesivät tavalla tai toisella, mutta silloin ei myöskään parisuhteesta puhuminen tainnut olla päivän sana.

        Nyt ainakin useammat parit ovat yhdessä parisuhteen takia, kun sekä naiset että miehet voivat tulla toimeen yksinäänkin. Lisäksi osa on lasten takia ja osa jostain muusta syystä, ja loput ovat eronneet.


      • yourself
        Rakkautta vailla kirjoitti:

        Nykyään ei välitetä huolehtia parisuhteesta. Sille pitää antaa häiriötöntä kahdenkeskistä aikaa, pitää helliä ja hemmotella omaa rakasta! Etäisyys kasvattaa etäisyyttä! Päivittäin pitää olla ihokosketuksessa vähintään aamuyöllä ja illalla ja sanoa että rakastaa. Joka päivä! Rakkaus on kuin hento taimen, jota pitää helliä ja hoivata!

        Niinpä, minun mielestäni jokaisella aviovaimolla sekä aviomiehellä on velvollisuus huolehtia omasta parisuhteesta ettei toisella ole niin onnetonta että lähtee vieraisiin, ja kun se paljastuu on vielä onnettomampaa.


      • täti-64
        Häh? kirjoitti:

        Ja sinä et ymmärrä, miten vaimo pystyi jatkamaan miehensä kanssa, kun itse kokoajan annoit miesystäväsi "pettää" sinua vaimonsa kanssa?

        Mieshän aina valehtelee uudelle suhteelle, ettei vaimon kanssa ole seksiä, eikä ole vuosiin enää ollutkaan...mies odottaa vain psykologisesti oikeaa hetkeä kertoa erosta...heh, heh...


      • yäkyäkyäk
        nyt tai ei koskaan kirjoitti:

        Hmm, nykyisen mieheni ex-vaimo ainakin. Suhteemme oli kestänyt reilut puoli vuotta, kun vaimon ystävä käräytti meidät. Mies ei vielä eronnut, mutta sanoi vaimolleen, ettei aio lakata myöskään tapaamasta minua. Meni puolisen vuotta, kun tulin raskaaksi. Mies kertoi vaimolle, joka ei edelleenkään halunnut erota vaan veti esiin kortin "Ihan hyvin voin alkaa äidiksi sille lapselle!". Raskaus meni kesken, ja vähän sen jälkeen tilanne heidän liitossaan alkoi kärjistyä heijastuen lapsiin. Mies sanoi vaimolleen lopettaneensa kanssani, vaikka jatkoimme koko ajan. Kunnes vaimo näki meidät itse suutelemassa lähikaupassa. Vaimo olisi halunnut jatkaa edelleen, mies laittoi eropaperit vetämään.

        En voi ymmärtää miten vaimo pystyi sihen. En tosin ymmärrä kaikekseen sitäkään, miksi mies ei eronnut nopeammin.

        Oletpa inhottava ihminen. Ei muuta.


      • Aina ei auta..
        yourself kirjoitti:

        Niinpä, minun mielestäni jokaisella aviovaimolla sekä aviomiehellä on velvollisuus huolehtia omasta parisuhteesta ettei toisella ole niin onnetonta että lähtee vieraisiin, ja kun se paljastuu on vielä onnettomampaa.

        On myös ihmisiä, jotka siitä huolimatta tarvitsevat sivusuhteita. Nämä ovat sellaisia huomionhakuisia persoonallisuuksia. Aina pitää olla uusi, johon tehdä vaikutus ja jolta saada ihailua. Mikään puhe ei tehoa näihin ihmisiin, tuntevat kyllä syyllisyyttä, mutta eivät muuta käytöstään.


      • wq23423
        voi duuudelis kirjoitti:

        monella miehellä on rakastajatar nykyään,ylläpitää kahta naista,minäkin olen rakastajatar,ja hyvin menee; ))))))))

        Kysymys: tarvitseeko rakastajattaren olla uskollinen "herralleen"? Entä saako miehellä olla useita rakastajattaria samanaikaisesti? Minkä luonteinen tuollainen suhde on rakastajattaren / jalkavaimon näkövinkkelistä?


      • ..
        voi duuudelis kirjoitti:

        kunnes loppuu,hah,6 vuotta jo pelittänyt,eikä loppua näy....

        Mullakin kuudes vuosi menossa. Mukavaa kun mies on kotonaan suurimman osan aikaa.. ei minun kotonani.


      • Rahaloukku
        sinisiipi10 kirjoitti:

        Sä et sitten ymmärrä mitään.Voi sinua raukkaa.Voitko kertoa mitä sinulle nyt kuuluu, tämä miehen kannssa !

        Hai lähtöhän hälle tuli kun kähmin.Hmm. Suurimman osan hänen rahavarastoistansa itselleni.


      • nro.1...
        nyt tai ei koskaan kirjoitti:

        Hmm, nykyisen mieheni ex-vaimo ainakin. Suhteemme oli kestänyt reilut puoli vuotta, kun vaimon ystävä käräytti meidät. Mies ei vielä eronnut, mutta sanoi vaimolleen, ettei aio lakata myöskään tapaamasta minua. Meni puolisen vuotta, kun tulin raskaaksi. Mies kertoi vaimolle, joka ei edelleenkään halunnut erota vaan veti esiin kortin "Ihan hyvin voin alkaa äidiksi sille lapselle!". Raskaus meni kesken, ja vähän sen jälkeen tilanne heidän liitossaan alkoi kärjistyä heijastuen lapsiin. Mies sanoi vaimolleen lopettaneensa kanssani, vaikka jatkoimme koko ajan. Kunnes vaimo näki meidät itse suutelemassa lähikaupassa. Vaimo olisi halunnut jatkaa edelleen, mies laittoi eropaperit vetämään.

        En voi ymmärtää miten vaimo pystyi sihen. En tosin ymmärrä kaikekseen sitäkään, miksi mies ei eronnut nopeammin.

        Luulen että siksi vaimo "antaa anteeksi" pettämiset,kun katkeroituu,ja esim.epäilee että kakkonen yrittää viedä miehen ja mieskin ehkä haaveilee elämästä nro.2 kanssa,ja ei siksi halua toteuttaa miehen/2 toiveita.Vaikka rakkautta ei olisikaan.Ero olisi helpompaa,mutta vaimo ei toivo enää onnea miehelleen.


      • nyt tai ei koskaan
        sinisiipi10 kirjoitti:

        Sä et sitten ymmärrä mitään.Voi sinua raukkaa.Voitko kertoa mitä sinulle nyt kuuluu, tämä miehen kannssa !

        Ei tarvitse sääliä. Olemme erittäin onnellisia. Lapsi tulossa ja suhteet miehen lapsiinkin vihdoin aika hyvät. Että kiitos vaan kysymästä!


      • *^*^*^*^*^*

        Itsekin ajattelen, ettei turhan montaa kertaa kannata anteeksi tai ainkaan jatkaa liittoa. Se mikä minua aina häiritsee mm. tällä palstalla on, että anteeksiantamisen katsotaan olevan lupa jatkaa kiusaamista/pettämistä tai muuta epäasiallista toista vahingoittavaa toimintaa. Sehän ei sitä tarkoita, että jos kykenee antamaan anteeksi antaa luvan kohdella itseään huonosti. Ei myöskään se jos haluaa vielä yrittää saada asiat kuntoon. Kukaan tuskin antaa luvan kohdella itseään kaltoin ellei sitten oikeasti saa siitä kiksejä. Tämä pitäisi pettäjän tajuta.


    • rakastajatartar

      vaimojen valituskokoontumisajot täällä näköjään ; ))))

      • MIehesi rakastajatar

        No, kukaties sustakin tuleee joku pv vaimo jollekin miehelle, toivo sitten, ettei se sun miehesi petä sua..


      • rakastajatartar
        MIehesi rakastajatar kirjoitti:

        No, kukaties sustakin tuleee joku pv vaimo jollekin miehelle, toivo sitten, ettei se sun miehesi petä sua..

        kultapien,minä olen vaimo jo ; )


      • --------------------
        rakastajatartar kirjoitti:

        kultapien,minä olen vaimo jo ; )

        Halpa huora ilman moraalia sinä olet :D voi kultapieni, eikö miehesi osoittanut sinulle tarpeeksi kiinnostusta jne ja piti omaa itsetuntoa pönkittää sivusuhteella?
        siksi yleensä ihminen pettää. oman heikon itsetuntonsa vuoksi ja moraaliton arvomaailma antaa sen tapahtua.


      • 9+3
        rakastajatartar kirjoitti:

        kultapien,minä olen vaimo jo ; )

        Ja vieläpä tosi hyvä vaimo!


      • Assosiations53
        9+3 kirjoitti:

        Ja vieläpä tosi hyvä vaimo!

        Sä olet käyttöesine johon äijäke käy ruiskaamassa mällinsä. Hiukka lirkuttelua ja lääppimistä ja homma jatkuu. Käytännössä olet h... ja tyhmä sellainen, kun et tajua edes maksua pyytää. Noin niinku lyhykäisyydessään.


      • jabberwok
        Assosiations53 kirjoitti:

        Sä olet käyttöesine johon äijäke käy ruiskaamassa mällinsä. Hiukka lirkuttelua ja lääppimistä ja homma jatkuu. Käytännössä olet h... ja tyhmä sellainen, kun et tajua edes maksua pyytää. Noin niinku lyhykäisyydessään.

        "Sä olet käyttöesine johon äijäke käy ruiskaamassa mällinsä. Hiukka lirkuttelua ja lääppimistä ja homma jatkuu. Käytännössä olet h... ja tyhmä sellainen, kun et tajua edes maksua pyytää. "

        Kertoo aika paljon kirjoittajan kyvystä nauttia ja tuottaa nautintoa sängyssä, kyvystä hellyyteen ylipäätänsä. Josko olet nainen ja seksi on sinulle sitä, että "antaa miehen ruiskia mälliä itseensä", niin eipä ole ihme, jos on pelkoa että mies pettää...toisaalta varmaan sellasiakin miehiä löytyy jolle toi riittää.


      • Ruodoille vedettynä
        jabberwok kirjoitti:

        "Sä olet käyttöesine johon äijäke käy ruiskaamassa mällinsä. Hiukka lirkuttelua ja lääppimistä ja homma jatkuu. Käytännössä olet h... ja tyhmä sellainen, kun et tajua edes maksua pyytää. "

        Kertoo aika paljon kirjoittajan kyvystä nauttia ja tuottaa nautintoa sängyssä, kyvystä hellyyteen ylipäätänsä. Josko olet nainen ja seksi on sinulle sitä, että "antaa miehen ruiskia mälliä itseensä", niin eipä ole ihme, jos on pelkoa että mies pettää...toisaalta varmaan sellasiakin miehiä löytyy jolle toi riittää.

        asia on juurikin niin, vaikka siihen itse kuinka koittaisi lisää ympätä.
        Tiedän sen, paljastui, että olin kakkonen, tahtomattani.
        Kun ruusunpunat olivat hälvenneet, asian ymmärsin.
        Niinhän se menee paljoltikin kummallakin sukupuolella, kuka sen miksikin naamioi.
        Ja sillä yrittää oikeutuksen teoilleen saada.


    • hope, faith and love

      Hey come on ihmiset mihin kaikilta on kadonnut usko ja toivo parempaan elämään ja anteeksianto eikö se menekin että niin myötä kuin vastoinkäymisissä. Nykyajan ihmiset heittävät kaiken heti pois vain jos kundilla saattuu olemaan väärän värinen paita. Elämässä sattuu ja tapahtuu niin hyviä kuin pahojakin asioita. Tietenkin järki täytyy olla mukana jottei liian pitkälle voi mitään päästää kuten hyväksyä jos miehellä on salasuhteita monta kymmentä 10 vuuoden avioliiton aikana sehän nyt jo kertoo aika paljon mutta kuitenkin me ollaan vain ihmisiä ja toisinsanoen eläimiä me kaikki tehdään virheitä ja opitaan niistä. Sitä kautta meistä tulee vahvempia joka päivä! Kaikille pettäjille sekä petetyille tsemppiä vastamäkeen:)

      • N

        Voisipa sanoa.


      • petetty nainen

        Toki ollaan eläimiä, mutta me ihmiset nyt eroamme eläimistä mm. käsityksestämme moraalista.
        (Ja onhan niitäkin eläimiä, kuten joutsen, joka viettää loppuelämänsä saman kumppanin kanssa.)

        Pettäminen on moraalitonta toimintaa. Se ei missään tilanteessa ole hyväksyttävää. Petetyksi tuleminen todellakin satuttaa ja haavoittaa ihmisitä todella pahasti. Ihminen johon uskoit, veti sinulta maton alta. Yritä siinä sitten uskoa ja toivoa elämään ja anteeksiantoon.

        Minulle pettäminen on anteeksiantamaton teko. Jos on valmis pettämään, ei tällä ihmisellä ole minulle mitään annettavaa. En halua tuhlata aikaani ihmiseen, joka kaltoin kohtelee minua. Toista pitäisi kunnioittaa, niinhän sitä sanotaan vihkivalassakin. Toisen kunnioittaminen ei todellakaan ole hypätä vieraan petiin ja kuherrella toisen selän takana samalla uskotellen, että kaikki on hyvin.



        Tuohon pettämis-fraaseihin olisi hyvä lisätä myös: "Mä olin vaan niin kännissä! Se ei merkannut mulle yhtään mitään! En muista koko juttua edes!"


      • tadaa8668

        toisen ihmisen luottamuksen pettäminen ei ole verrattavissa mainitsemaasi pinnalliseen "väärän värinen paita"

        luottamuksen voi menettää vain kerran, loput on epätoivoista itsepetosta


      • petetty, ede aviossa
        petetty nainen kirjoitti:

        Toki ollaan eläimiä, mutta me ihmiset nyt eroamme eläimistä mm. käsityksestämme moraalista.
        (Ja onhan niitäkin eläimiä, kuten joutsen, joka viettää loppuelämänsä saman kumppanin kanssa.)

        Pettäminen on moraalitonta toimintaa. Se ei missään tilanteessa ole hyväksyttävää. Petetyksi tuleminen todellakin satuttaa ja haavoittaa ihmisitä todella pahasti. Ihminen johon uskoit, veti sinulta maton alta. Yritä siinä sitten uskoa ja toivoa elämään ja anteeksiantoon.

        Minulle pettäminen on anteeksiantamaton teko. Jos on valmis pettämään, ei tällä ihmisellä ole minulle mitään annettavaa. En halua tuhlata aikaani ihmiseen, joka kaltoin kohtelee minua. Toista pitäisi kunnioittaa, niinhän sitä sanotaan vihkivalassakin. Toisen kunnioittaminen ei todellakaan ole hypätä vieraan petiin ja kuherrella toisen selän takana samalla uskotellen, että kaikki on hyvin.



        Tuohon pettämis-fraaseihin olisi hyvä lisätä myös: "Mä olin vaan niin kännissä! Se ei merkannut mulle yhtään mitään! En muista koko juttua edes!"

        Tuen sinua ja tovon että sinule kuuluu nykyään pelkkää hyvää


      • 20+9
        petetty nainen kirjoitti:

        Toki ollaan eläimiä, mutta me ihmiset nyt eroamme eläimistä mm. käsityksestämme moraalista.
        (Ja onhan niitäkin eläimiä, kuten joutsen, joka viettää loppuelämänsä saman kumppanin kanssa.)

        Pettäminen on moraalitonta toimintaa. Se ei missään tilanteessa ole hyväksyttävää. Petetyksi tuleminen todellakin satuttaa ja haavoittaa ihmisitä todella pahasti. Ihminen johon uskoit, veti sinulta maton alta. Yritä siinä sitten uskoa ja toivoa elämään ja anteeksiantoon.

        Minulle pettäminen on anteeksiantamaton teko. Jos on valmis pettämään, ei tällä ihmisellä ole minulle mitään annettavaa. En halua tuhlata aikaani ihmiseen, joka kaltoin kohtelee minua. Toista pitäisi kunnioittaa, niinhän sitä sanotaan vihkivalassakin. Toisen kunnioittaminen ei todellakaan ole hypätä vieraan petiin ja kuherrella toisen selän takana samalla uskotellen, että kaikki on hyvin.



        Tuohon pettämis-fraaseihin olisi hyvä lisätä myös: "Mä olin vaan niin kännissä! Se ei merkannut mulle yhtään mitään! En muista koko juttua edes!"

        Kaiken voi antaa anteeksi,
        jos on tarpeeksi kasvanut ihmisenä. Itselleni oli järkytys, kun mies vuosien jälkeen kertoi olevansa tuttavaperheen nuorimman lapsen isä. Minun oli aluksi vaikea hyväksyä pitkään jatkunutta pettämistä, vaikka itse harrastan samaa.
        Moraali on aika suhteellista.


      • Jos toiselta
        petetty nainen kirjoitti:

        Toki ollaan eläimiä, mutta me ihmiset nyt eroamme eläimistä mm. käsityksestämme moraalista.
        (Ja onhan niitäkin eläimiä, kuten joutsen, joka viettää loppuelämänsä saman kumppanin kanssa.)

        Pettäminen on moraalitonta toimintaa. Se ei missään tilanteessa ole hyväksyttävää. Petetyksi tuleminen todellakin satuttaa ja haavoittaa ihmisitä todella pahasti. Ihminen johon uskoit, veti sinulta maton alta. Yritä siinä sitten uskoa ja toivoa elämään ja anteeksiantoon.

        Minulle pettäminen on anteeksiantamaton teko. Jos on valmis pettämään, ei tällä ihmisellä ole minulle mitään annettavaa. En halua tuhlata aikaani ihmiseen, joka kaltoin kohtelee minua. Toista pitäisi kunnioittaa, niinhän sitä sanotaan vihkivalassakin. Toisen kunnioittaminen ei todellakaan ole hypätä vieraan petiin ja kuherrella toisen selän takana samalla uskotellen, että kaikki on hyvin.



        Tuohon pettämis-fraaseihin olisi hyvä lisätä myös: "Mä olin vaan niin kännissä! Se ei merkannut mulle yhtään mitään! En muista koko juttua edes!"

        ihmiseltä valehtemalla, pettämällä ja järjestelmällisesti huijaamalla vie vuosia.. millä ne korvaa? Ei ole sellaista sakkoa tai tuomiota, mikä toisi petetylle menetetyt vuodet takaisin.

        Jos toinen tietää jatkuvasti missä mennään, voi hän itse tehdä omaa elämäänsä koskevat päätökset.. jos ei, ja elää loppujenlopuksi aivan eri tarinaa, ja eri kirjassa..

        Kuten sanottu, petetyille pitäisi olla jokin suoja, toisen ihmisen huijaamisesta ja elämän viemisestä samanlaiset tuomiot kuin talousrikoksista.


    • näin on

      ketään ei voi omistaa,ei edes puolisoaan

      • ja naiset

        ei sitten petä koskaan,miksi yleistää tämä vaan miehiin.


      • herraasiallinen

        Eli voit kertoa/olet kertonut salapanostasi puolisollesi?


      • paska mies mul

        omistaa ei voi, mutta kunnioitus pitää olla !


    • Ei mikään tyttönen..

      En alkanut kakkoseksi ja mies lopetti heti liittonsa, ennen kuin suostuin edes tapailemaan. Ihanasti mennyt tähän asti, mutta nyt minusta tuntuu ,että olen sittenkin kakkonen.
      Eipäilen jos omaan vaistoon on luottaminen ja yleensä siihen on luottaminen, että tapailemani mies onkin alkanut lämmittämään uudelleen suhdettaan exään eli lastensa äitiin :(
      Odotan että hänestä on miestä kertoa se itse sillä minä en todellakaan rupea vakoilemaan enkä muutakaan, tosin joudun varmasti tämän sitten ottamaan puheeksi itse.
      En ymmärrä miksei asioista voi heti puhua, kuten mies teki ensimmäisellä kerralla minun kanssa. Ehkä hänellä on sitten ensihuuma kaikonnut ja on alkanut katumaan eroaan. Kai minullakin sitten olisi oikeus olla onnellinen, sillä minä en petä. Nyt sitten odottelen miltä tilanne alkaa vaikuttamaan, mutta jos pahalta harmittaa kyllä paljon, koska olen tehnyt tämän suhteen eteen aikalailla myönnytyksiä omassa elämässäni.

      • omituinen vmo

        Kerran pettäjä, aina pettäjä...pitkästä liitosta eronnut mies on vaikea valinta, koska takana on paljon yhteistä hyvää...mutta toivon että teillä toimii...tosin olen epäuskoinen..


      • tuholainen olet

        Joo vaadit lapsiperheen isää eroamaan, sitten hän saisi sinut.
        Olet mielestäni syyllinen koko touhuun.
        Olisit sanonut, että ei. Olet naimisissa ja sinulla on perhe. En halua sekaantua tähän. Sen sijaan sekaannuit ja VAADIT hänen eroa, jotta pääsisit hänen kanssaan sänkyyn. Olet isekäs paskiainen ja on aivan oikein, että hän lämmittelee suhdettaan vaimoon, koska on huomannut ettet ollut sen arvoinen kuin hän uskoi. Olet kakkonen vaimoon verrattuna nyt, jos sitäkään. Oma on syysi.


      • aikuinen nainen
        tuholainen olet kirjoitti:

        Joo vaadit lapsiperheen isää eroamaan, sitten hän saisi sinut.
        Olet mielestäni syyllinen koko touhuun.
        Olisit sanonut, että ei. Olet naimisissa ja sinulla on perhe. En halua sekaantua tähän. Sen sijaan sekaannuit ja VAADIT hänen eroa, jotta pääsisit hänen kanssaan sänkyyn. Olet isekäs paskiainen ja on aivan oikein, että hän lämmittelee suhdettaan vaimoon, koska on huomannut ettet ollut sen arvoinen kuin hän uskoi. Olet kakkonen vaimoon verrattuna nyt, jos sitäkään. Oma on syysi.

        Enpä vaatinut eroamaan. Totesin etten värkkää varattujen ihmisten kanssa. Hän otti myöhemmin yhteyttä ja kertoi erosta..kai hän kaipasi sitten rakastumisen tunnetta, sai vain minutkin rakastumaan häneen. Ei kannata kommentoida kun ei tiedä asian oikeaa laitaa ja äiti se minäkin olen. Sen vuoksi tämä tilanne onkin vaikea. Se mistä vaisto tulee, on ne pienet jutut miehen käytöksessä. Paljon sanoja vähän tekoja.


    • En ole antanut anteeksi,enkä koskaan antaisi anteeksi pettämistä!! Mulle riittää aivan hyvin se yksi ja aino!! =))
      Huonon itsetunnon omaavat pettävät helposti!
      Tsemppiä kaikille petetyille,ei ole kivaa ollenkaan olla petetty!!

      • ..ituttaa

        Ihnana olet meheksi


      • ..ituttaa kirjoitti:

        Ihnana olet meheksi

        jep.
        7vuotta yhdessä, joista kolme viimeistä vuotta naimisissa
        vaimo petti, annoin anteeksi. Kului vuosi, vaimo halusi avioeron. Muutin pois kotoa, eli oltiin asumus erossa. Siitä meni viikko eteenpäin niin tämä tuleva ex-vaimo "muutti" lasten kanssa asumaan sen miehen luokse jonka kanssa petti minua vuosi takaperin.
        Jälkeenpäin sain kuulla että koko vuoden oli suhde kestänyt.
        Prkl...


    • Ateistit niin tekevä

      Ateistit uskovat evoluutioon, ja pitävät valehteluakin ja huijausta jopa avioliiton lupauksienkin yläpuolella evoluution kehittämänä keinona selviytyä !

      Mutta eivät käsitä todellisesta kunniasta -jonka totuuskin hyväksyy-höykäsenpöläystä , ennenkun on paskat housuissa !!!

      • Jabberwok

        Totta, mut sit ne joutuukin kadotuksiin. Onneksi me uskikset voidaan pettää vaikka joka viiko kun Jeesus antaa sit sen anteeksi ja sit voi aloittaa uudestaan.


    • Anna--

      Tolta listalta puuttu vielä pari muuta yritystä " olin niin kännissä, selvinpäin en olis ikinä pettänyt" ja sitten syyllistämis yritys " olin niin varma että sinä olet pettänyt minua joten halusin maksaa takaisin".
      Eihän näissä ole rajana kuin mielikuvitus (tai sen puute)

      Nimim. Odottaes sitä, että mies sanoo pettäneensä koska tehnyt tutkimustyötä aiheesta :P

      • N

        Voisimpa sanoa.


    • 20 + 6

      Minä petän koska tekee mieli pillua ja miehen tekee mieli pillua.

      mitä ihmettä te kärtätte niitä syitä? pillua tekee mieli ja se siitä!
      jos multa kysytään syitä kun joskus palann, niin sano että pillua teki mieli. no tämähän ei sitten riitä, koska naisen mielestä siihen on AINA muita syitä, ehkä luen tämän topicin ja opiskelen muutaman syyn varastoon.

      mutta pillua tekee mieli. mitä pahaa siinä on?

      • Tyhmä mies oot

        Aina ei saa mitä haluaa (tämä opetetaan lapsille jo nuorena), joten tuollainen väite on tyhmä syy pettää ja pilata suhde. :)


      • 10+2
        Tyhmä mies oot kirjoitti:

        Aina ei saa mitä haluaa (tämä opetetaan lapsille jo nuorena), joten tuollainen väite on tyhmä syy pettää ja pilata suhde. :)

        mikäs automaatti se on, että suhde muka pilaantuu sivuosumasta?


      • olet tyhmä

        Olet helvetin itsekeskeinen mies.Älä ota vakituista, jos pidät irtotavarasta..Voi naiset , varokaa kaltaistasi....:(


      • Pimpatirallaa

        Olet oikeassa!
        Miesten tekee aina mieli pimppaa! Niin yksinkertaista se on!

        Ja näin on luoja luonut, että miehen on jatkettava sukua joka tilanteessa, eli aina tekee pimppaa mieli.


      • munalukko?
        Pimpatirallaa kirjoitti:

        Olet oikeassa!
        Miesten tekee aina mieli pimppaa! Niin yksinkertaista se on!

        Ja näin on luoja luonut, että miehen on jatkettava sukua joka tilanteessa, eli aina tekee pimppaa mieli.

        Ja mulla munaa. Pimppani huutaa munaa. Yksi jo varattu muna on aika hyvä.. käytän sitä.


    • voi pyhäsylvi

      jaa etteikö vaimopetä,kukkua.minä lähdin toihin ja palasin jonkuajan päästä kotiin ni jo vierasmies höyläsi vihittyä vaimoani aviovuoteessa,hävitöntö.siitä hyvästä annoin hälle lemput kotoa ja pidin itse lapset.

      • uskollinen

        kunnioitan Sinua.Teit ihan oikein.Tsemppiä Sinulle


    • kumelikksliu

      Naisten pettäminen: en ole itse koskaan pettänyt parisuhteessa olessani, vaikka olisi mennyt huonostikin....Naispuolisista ystävistäni, joiden kanssa jaamme salaisuutemme, ei ole yksikään pettänyt miestään. En usko, että naiset menevät pettämään yhtä helposti kuin miehet.

      Itselleni raja on täysin selvä: jos pettäisin miestäni, suhde loppuisi siihen paikkaan, vaikka olisi lapsia ja yhteistä omaisuutta. Tähän voi moni sanoa, että mistä tiedät, jos et ole koskaan pettänyt? Kyllä sen vain tietää.

      • Lääkäri v.m.-1978

        Vuodesta 1964 terveydenhoideon eri ammattilaisena, josta yli 40 v valmiina lääkärinäkin olleena voin todeta, että pettäjät itse ovat kaikkein epäluuloissimpia ja "mukamas mustasukkaisia". Heillä lienee riittävästi kokemuksi eri mahdollisuuksista kyseisiseen toimeen. Itse he ovat siuheuttaneet vaimolleen kohdunkaulan syösä tai sen esiasteen hoidattamatta itseään. Hyvin onnetonta on sekin, jos kumppani epäilee, niin syytetään "hulluksi". Ja kuitenkin silloin vieläiältään lapsemme ja lähisukulaiset varmistivat asian. Lopåpujen lopuksi näåin itsekin meillä kyseisen tapahtuman. Asemastani johtuen en voinut pyytää naapureita todistajiksi. Anteeksi voi antaa mutta koskaanse ei unohdu, elämä ei palaa ennalleen tunnepuolella. Kuitenkin aviol.on jatkunut yli 46 v. Pahinta oli hulluksi leimaaminen.


      • perheen valinnut

        Minkä ikäinen olet ?
        Mitä jos miehesi pettäisi sinua ? Olisiko silloin lapsilla ja omaisuudella jotain väliä ?


      • Hörmöläinen

        Varmast oot ja kaikki kaverisikin on. Oot just tommone, kuvan kiillottaja tyyppi, niinkuin kaverisikin ovat.


    • kulli suuhun!

      Pässit ja pelkurit pettää.

      • jokareikäulla

        kulli korvaan ja pilluun ja pyllyyn ja varpaiden väliin ja kainaloon ,jokareikään


    • docsilson

      Olette te typeriä jotka annette pettää kahdesti. Ilmeisesti suuri osa kansalaisista ei tajua, että noilla taipumuksilla on tapana jatkua sanoi mies tai nainen mitä tahansa. Pettäminenhän on valehtelua, luottamuksen pettämistä. Jos pettäjä on jo kerran valehdellut teille niin miksei hän valehtelisi siitä tiensä uloskin. Sama homma pätee väkivallassa.

      • Usko muihin

        Ei ole tyhmää. Jotkun vaan haluavat antaa vielä viimeisen mahdollisuuden muuttumiselle.


      • epäilevä
        Usko muihin kirjoitti:

        Ei ole tyhmää. Jotkun vaan haluavat antaa vielä viimeisen mahdollisuuden muuttumiselle.

        ...onnistuuko ?....en usko...


    • jj

      heh, kaikkeen löytyy syy, itse sen verran hölmö että uskoin selityksiä. Siis niitä että kun ukko pettää niin hän miettii jatkaako liittoa ja ryhtyi suhteeseen kanssani. Ukko petti edelleen (ja useammman kanssa) ja jäi kiinni kerta toisensa jälkeen vaan "irtiottoa" ei näkynyt. Viimein kyllästyin, kun olen sellainen että uskon enemmän tekoihin kuin sanoihin ja päättyi kun nuo edellä mainitut ei enää kohdanneet (sonni kun sai vuoden aikana parikymmentä kertaa "anteeksi").
      Siis löytyy sitä "joustavuutta" yksiavioisuuteen" kummastakin sukupuolesta, ettei pelkästään miehiä "arvostella" :-)
      Ja totta - vika ei ole siinä "toisessa osapuolessa" vaan pettäjässä itsessään - enkä yritä itseäni puolustella :-)

    • Mies-1994

      Yhtälailla ne naisetkin pettää,et turha tässä on vaan miehiin kohdistaa.

      • Ratto-Raili

        Mää ainakin olen antanut.Hmm.Hyvää palautetta joka jaksosta.


    • laitoin kiertoon

      Edellisessä elämässäni olin aviomiehen rakastajatar. Heidän liitto loppui ja meidän suhde alkoi. Ei mennyt pitkään, kun hän petti minuakin. Tapapettäjät pettävät aina. Nyt kierrän sellaiset kaukaa.

      • Lääkäri vm 1978

        Parivuosikymmentä sitten eräs tuttavamme sanoi isänsä tekemisistä äitinsä todenneen, että on helpompaa vahtia kapallista ( siis 5 litraa kirppuja) kuin huorpukkia ukkoaan!


    • 5+18

      Me kopioimme lapsuudesta lähtien ajatuksia siitä minkälaisia meidän tulisi olla ja miten käyttäytyä, jotta täyttäisimme ympäristön vaatimukset "kunnollisista" ihmisistä. Toisin sanoen opimme roolin jota alamme esittämään valmiin kaavan mukaisessa elämässä.

      Myös suhteet ovat aika paljon valmiiksi määriteltyä teatteria, jossa osapuolet esittävät näitä opittuja roolejaan. Suhteen ollessa enemmän tai vähemmän teatteria, se ei ole aitoa, eli se ei sisällä sitä läheisyyttä mitä ihminen tahtoisi. Tämä ajatusoppi alkoi jo hyvin nuorena, ja siksi ihminen yleensä uskoo olevansa se henkilö joksi hänet kasvatettiin, eli hän on epätietoinen roolistaan, mutta koska hän ei ymmärrä tämän johtuvan hänestä itsestään, hän hakee sitä läheisyyttä vaikkapa suhteen ulkopuolelta.

      Olen lukenut erästä kirjaa, joka kuvailee ongelman erittäin tarkalla tavalla, ja siitä löytyvän tiedon varassa oppii tarkastelemaan ajauksia mielessään. Kun ajatus paljastuu, siitä tulee tietoiseksi ja siksi sen voi valita pois. Sitä ennen se vaikuttaa toimintaan tiedottomuudesta, eli ihminen esittää tuota roolia huomaamattaan.

      Tätä sisäistä työtä tehdessä tietoisuus omasta itsestä kasvaa vähitellen ja lopulta tuo rooli katoaa jättäen jäljelle aidon oman itsen. Tuolloin on myös mahdollista rakentaa aitoja ja toimivia suhteita. Kirja todella toimii, siitä löytyy tarvittavat välineet ongelman ratkomiseen joten kannattaa lukea! Lisää sivulla www.alkuajatus.org

      • bellabee70

        hei 5 18, olisi mielenkiintoista keskustella kanssasi lisää tästä mainitsemastasi ajatusmallista! Katsoin linkin - kerro lisää kokemuksistasi: lemontree(at) luukku.com


    • nexus

      Summa summarum:

      Mikäli "lapselle" ei aseta rajoja, ei se kasva aikuiseksi. -> suhde ei syvenny

    • En parane ikinä

      Ei sitä voi antaa koskaan anteeksi, vaikka kuinka yrittäisi, aina se painaa mielen pohjalla. Vieläkin vaikka jätin hänet jo yli puoli vuotta sitten ja pettämisestä on jo pari vuotta. Yritin kaikkeni antaa anteeksi, mutta rakkauteni alkoi kuolla heti kun tajutin ettei se olekaan molemminpuolista. Muistan vieläkin sen tunteen, kun tuntui ihan kuin sydäntä revittäisiin rinnasta. En tunne olevani minkään arvoinen, kun rakkauteni poljettiin maan rakoon. Kaikki oli ollut vain harhaa.

    • HCM 2012

      Liian monet naiset sallivat miesten pettää heitä. Pettäminen on naisen halveksimista. Kun haluaa vierasta, siitä pitäisi voida keskustella puolison kanssa ja yhdessä laatia pelisäännöt ulkopuoliselle seksille.

      Terveisiä vaan yhdellekin manselaiselle maratoonarille. Mietihän huomenna juostessasi, miten erilaista sinunkin elämäsi olisi, jos eläisit sitä rehellisesti pettämättä vaimoasi.

      • ***********

        Mitä tarkoitat tällä sallimisella? Sitäkö kenties, että jos vaimo ei heti pakkaa joko omiaan tai miehensä tavaroita ja eroa, sallii hän tai antaa luvan kohdella itseään väärin? Miksi aina sen jota kohdellaan kaltoin tulee joko muuttua tai lähteä pois? Vrt koulukiusaaminen, kiusatun yleensä tulee vaihtaa koulua jotta kiusaaminen loppuu. Joo ehkä ontuva vertaus mutta pointin ymmärtänette. Mielestäni myöskään anteeksiantaminen ei ole yhtäkuin lupa jatkaa samaa peliä. Antavathan ihmiset anteeksi toisilleen muitakin asioita, mutta eivät oleta toisen enään jatkossa toimivan samoin. Kukaan tuskin aluperin on antanut lupaa kohdella itseään väärin.


    • pump pump

      Hankkikaa barbara, se ei välitä vaikka pettäisitte sitä.

    • t v

      naiset on samanlaisia turha valittaa

    • diidiidiiddiiiiii

      Ei se mies vaihtamalla parane.. ikävä kyllä :/ miulla on kokoajan pelko että tuun petetyksi ja siks oon miettinykki että kannattaako ees miun alkaa seurustelemaan...

      En haluu että miun sydän särjetään, koska jos se vielä kerran tapahtuu ni voin vaan vannoa etten siitä pääse kovin nopeesti ylitse ja masennun :/

      joten.. taidan olla pelkkä kaveri tästälähin miehille sillon ei ainakaa tartte välittää mitä se tekee :)

      • Aito frendi!

        Toisilla on onneksi varaa valita kaverit. :) Kusipäitä en huoli.


      • broken_angel91
        Aito frendi! kirjoitti:

        Toisilla on onneksi varaa valita kaverit. :) Kusipäitä en huoli.

        no en kyllä minäkään..


    • Aviossa yli 20 v.

      Mikä on sitten pettämistä ?

      Ei ainakaan seksin harrastaminen muiden, kuin oman kumppanin kanssa.

      Itse harrastamme seksiä myös toisten ihmisten kanssa, yleensä yhdessä, mutta myös erikseen.

      Muihin asioihin liittyvien lupausten pitämättä jättäminen on ehkä sitä pettämistä....

      • Olet oikeassa.

        Olet oikeassa.


      • 20+9
        Olet oikeassa. kirjoitti:

        Olet oikeassa.

        Yhdyn edellisiin,
        pettämistä on sovittujen lupausten rikkominen.
        En ymmärrä, miksi ihmisten pitäisi omistaa toisensa?


    • broken_angel91

      Pettämistä ei voi estää mitenkään..

      tarkoitan siis petetyksi tulemista, koska jos olet kaukosuhteessa nii toinen voi tehdä seläntakana vaikka mitä Pa***a!! Mutta arvostan miehiä, jos niitä ei muut naiset kiinnostaisi edes jos olisin jonkun kanssa kaukosuhteessa NYT :)

      Mutta toisaalta samaha se on vaikka olet samalta paikkakunnalta nii siltiki toine voi pettää ihan miten vaan... ikävä tosiasia!!!

      • Ruma nuori kansa

        Ei kaikkia ole petetty sori vaan, joten se ei ole tosiasia.
        Luonne ja asenne vaikuttaa siihen pettääkö, sekä itsetuntemus.
        En tosin ihmettele miksi sinua petettäisiin... tollainen perus suomivalas.
        Ei 21-vuotiaan kuulu näyttää noin pöhöttyneelle ja jotenkin niin tunkkaiselle.


      • rillitvaihtoon
        Ruma nuori kansa kirjoitti:

        Ei kaikkia ole petetty sori vaan, joten se ei ole tosiasia.
        Luonne ja asenne vaikuttaa siihen pettääkö, sekä itsetuntemus.
        En tosin ihmettele miksi sinua petettäisiin... tollainen perus suomivalas.
        Ei 21-vuotiaan kuulu näyttää noin pöhöttyneelle ja jotenkin niin tunkkaiselle.

        KAnnattaa tosiaan hankkia silmälasit,tyttö ei näytä yhtään valaalta,laihalta paremmin.eikä hän sanonut että kaikkia on petetty..


    • GAANNNNGGGBAAANNGG !

      PAH. Tehkää kunnon porukkapano , gangbang. Loppuu turhat omistelemiset ja kyyläykset. Mitä isompi taapeli, sen parempi.

    • ja hah

      Miten tilanne poikkeaa siitä kun nainen jää pettämisestä kiinni? Ihan samat selitykse, paitsi että jokaisessa kohdassa se oli viimekädessä tämän petetyn miehen syytä.

    • pettynyt123

      Minä kuulin jälkeenpäin pettämisestä.. Oli kuulemma tehnyt mieli niin sen takia petti..

    • toisesta kulmasta

      Tauskin lausuma 10000 seksikumppanin määrästä, oliko minkälainen pettymys
      asianosaisille?

      • patse taas

        Tauskilla meni kympit ja tuhannet sekaisin. Oikea lukumäärä on takuulla alle 100, ellei sillä ole jo HIV. On se kuitenkin niin kiireinen mies, ettei se ehdi kumeja rullaamaan jatkuvassa pikku kännissä...


      • puheet parasta
        patse taas kirjoitti:

        Tauskilla meni kympit ja tuhannet sekaisin. Oikea lukumäärä on takuulla alle 100, ellei sillä ole jo HIV. On se kuitenkin niin kiireinen mies, ettei se ehdi kumeja rullaamaan jatkuvassa pikku kännissä...

        Tauskin on ollut luonani yötä, mutta ei saanut. Uskoisin olevani kuitenkin tuossa kymppitonnissa mukana ehkä kertoimella 100.


      • hyi yök

        Naisella pitää olla päässä vikaa ja kulkea silmät kiinni, jos Tauskista viehättyy. Karsee äijä. Ja todennäköisesti mestari liioittelemaan.


      • 4646446
        puheet parasta kirjoitti:

        Tauskin on ollut luonani yötä, mutta ei saanut. Uskoisin olevani kuitenkin tuossa kymppitonnissa mukana ehkä kertoimella 100.

        Joo, ja on muuten todella säälittävää aikuiselta mieheltä kertoille tuollaisia juttuja. Kuvitteleeko se ihan oikeasti että panokumppanien määrällä kehuskelu on jotenkin hienoa? Onko se oikeasti 15-vuotiaan tasolla? Voiko kukaan viisikymppinen olla noin epäkypsä ja surkea? Olen itse mies ja sitä mieltä, että aikuinen pitää tuollaiset jutut omana tietonaan. Pahasti pitää olla vikaa itsetunnossa ja vähän muussakin, jos panojen määrällä leuhkii murrosiän jälkeen.


    • Miesjotaharmittaa

      Kyllähän se mies välillä seksiä haluaa. Jos kotona nainen vain vaatii, vaan ei anna mitään, niin kyllähän jokainen mies tietää mitä pitää tehdä.

      Miksi naisilla on avioliitossa oikeus olla kaikkitietävä? Ei se avioliitto tee sitä että miehestä tulee yht´äkkiä ajatustenlukija.

      EN tunne yhtään miestä joka voisi etukäteen tai samanaikaisesti aavistaa vaimonsa ajatukset.

      Kyllä se paras vaimo on se viereine, vaikkakin jonkun toisen

    • Nainen minäkin

      Eikä ainoastaan miehet - naisissa on aivan samanlaisia tapauksia. Sivusta seurannut kun " ystäväni" toimii näin lähes aina kun lähtee viihteelle ilman miestään - ja sitten taas mies ja perhe tärkein - oikein ällöttänyt kuunnella - mutta mieheen menee täydestä.

      • Ex wife

        Mitä tarkoitat, en ymmärrä...


      • Mies minäkin

        Usein noilla pettäjillä on vähintään lieviä mielenterveysongelmia. Elleivät ole päihdeongelmaisia, niin sitten on masennusta, keskittymishäiriöitä, esimerkiksi.


    • Si llee 4+20

      Mene horo nukkuman

      • Ex wife

        Haista homo paska1


    • Ex wife

      MIEHEN JA PETTÄJÄN KUVAT LIITIN EDELLISELLE SIVULLE

      T. AP.

      • Ex wife AP

        Viimeiset kolme viestiä, jotka on kirjoitettu Ex wife -nimimerkillä eivät ole alkuperäisen kirjoittajan lähettämiä. Moderaattori voi tämän vahvistaa.

        Mitäköhän kuvia tämä feikki Ex wife on liittänyt ja mihin?


    • onnellinen mies

      Pettäminen on sellaisen ihmisen tapa joka ei tarvitse eikä osaa hakea henkistä hyvinvointia kumppanistaan. Pettäjät hakevat vain täyttymystä omille tarpeilleen eikä ajattele muita. Tämä nykymaailma taitaa vaan olla niin paha että hetkellinen hyvänolontunto on parempi kuin pitkä ja hartaasti kasvanut kunnioitus kumppaniin ja sitäkautta myös jälkeläisiin. Itse rakastan vaimoa niin paljon että en halua tehdä sellaista edes salassa mistä hän voi loukkaantua. Minulle on tärkeää että minulla on ihminen jota varten saan elää ja olla hänelle tärkeä. En ymmärrä nykymiehiä enkä naisiakaan oikein kuinka ne omilla täysin mielivajailla toilailuilla pilaavat koko itsetunnon jos sitä on edes ollut. Minä teen töitä vain vaimoa varten ja haluan antaa hänelle kaiken minkä voin. Ei minun palkallani pysty jokanaisen unelmia täyttämään mutta tällä minkä nyt saan pystymme yhdessä rakentaa meidän yhteistä elämää ja mitään ei meiltä puutu. Kyllä on kiva lähteä aamulla töihin ja illalla palata kun saa aina hienon hymyn lähtiessään ja tullessaan halauksen. Joka merkkipäivä on kiva viedä sankarilleni kukkia ja laittaa ruoka. Ai tätä elämää kumpa saisitte kaikki kokea tämän saman niin meillä voisi lapsetkin paremmin jotka ovat nyt niin yksin ilman todellista rakkaudentunnetta joka on meille elämän tärkein ominaisuus. Pettämisestä on varmaan kiva syytellä ja selitellä mutta kun se ei muuta maailmaa mihinkään onni on löydyttävä elämän arvoista.

    • Shole

      Petin koska sain huomiota, kehuja ja arvostusta muualta kuin kotoa. Parin vuoden päästä olin minun vuoroni olla se kuspää parisuhteessa. Ja kuinkas sitten kävikään oli eän vuoro. Tästä mä ja exä opittiin paljon tunteista ja haluista puhumisesta, siitä mitä toinen haluaa. Ehkä minä opin enemmän: puhumaan vaimolleni ja kuuntelemaan vaimoani. Teki myös ihan helkkarin hyvää tuntea itse se tuska jonka toiselle omalla toiminnallaan aiheuttaa.

    • yksi avioinen,m

      kannatan yksiavioista elämää,sehän vasta toisen kunnioittamisi ja rakastamista on.joudui ottamaan eron kun vaimoni petti miua hyvin nöyryytävällä tavalla,siitä jo parikymmentä vuotta.nyt taas voisin rakastua jos vastaani sellainen nainentulisi,joka ei pettäisi eikä poltelis sätkää,viiniä sais ottaa vaik minun kans iltaisin.kiva nainen vois vai laittaa sähköposti osoitteensa.

      • yksi avioinen.m

        Kirjoituksesi teki minuun vaikutuksen. Minut on petetetty myös aivan mitä nöy-
        ryyttävimillä tavalla avioliitossani,josta olen kyllä eronnut yli kaksikymmentä vuot-
        ta sitten,elin yksin vuosia,koska luottamus oli mennyt aivan kokonaan.Sitten tapa-
        sin miehen johon rupesin uskomaan,luottamaan,mutta sitten se taas tapahtui
        petettiin.Olisi kiva vaihtaa ajatuksia kanssasi,aluksi tällä sivulla.Polttele en sätkää
        sähköposti osoitetta en rohkene nyt heti laittaa,mut toivon että se ei vaikuta asiaan.

        wrightm


    • jk

      niinkö

    • gille

      Luuletteko jottei näinen petä, enemmän kun miehet. Katsokaahan kun nainen haluaa omaa tilaa parisuhteessa, hänellä on kaltaisensa tyttökaveri, mennään ystävän kans mökille jee, naapuri mökis on kaks kollii

    • mulle mone päivä/2viiko jälkee selvis että äijä on suudellu toist jne kun kysyin mikä syynä ni sano vaa "myännän oot liia takertuvainen" olin vähä "jaa eikö oo tullu mielee enne sanoo" ni hän oli vaa "ei ollu pokkaa ja tunteet vaa laantu"

      • En haluaisi

        edes suudella kanssasi, seksistä puhumattakaan. Mulla on aika kovat kriteerit jo naisen ulkonäön suhteen. Ehkä äijälläsi on sama juttu.


      • naisetarvokkaampia.
        En haluaisi kirjoitti:

        edes suudella kanssasi, seksistä puhumattakaan. Mulla on aika kovat kriteerit jo naisen ulkonäön suhteen. Ehkä äijälläsi on sama juttu.

        jenny-mariamin huoripukin puheet on ristiriidassa ja sekavat,selittelyn makua vain.Tyhmää edes kysyä huoralta miksi?Huoran luonne vaan on sellanen narsistinen ym.Ja raukkamainen ja selkärangaton,ei arvokas.Kannattaa ottaa mies kenellä ei ole ollut montaa vaimoa tai joku nuori.


      • En haluaisi kirjoitti:

        edes suudella kanssasi, seksistä puhumattakaan. Mulla on aika kovat kriteerit jo naisen ulkonäön suhteen. Ehkä äijälläsi on sama juttu.

        tuo ei kyl pidä paikkas että sori vaa


      • naisetarvokkaampia. kirjoitti:

        jenny-mariamin huoripukin puheet on ristiriidassa ja sekavat,selittelyn makua vain.Tyhmää edes kysyä huoralta miksi?Huoran luonne vaan on sellanen narsistinen ym.Ja raukkamainen ja selkärangaton,ei arvokas.Kannattaa ottaa mies kenellä ei ole ollut montaa vaimoa tai joku nuori.

        mene ny jo hukkaa..


      • kaksi viikkoa seurustelit ja hän suuteli jo toista...hmm no ei kovin vakavalta kuullosta jos tuollaista soopaa tulee miehen suusta.. Oliko miten vakavana kun aloititte seurustelun?


      • m.talas kirjoitti:

        kaksi viikkoa seurustelit ja hän suuteli jo toista...hmm no ei kovin vakavalta kuullosta jos tuollaista soopaa tulee miehen suusta.. Oliko miten vakavana kun aloititte seurustelun?

        :DD mä en tuossa oo pistäny että vaa kaks viikkoo seurusteltii...vaan että mulle selvis vast 2viiko jälkee että on petetty jne....seurusteltii reilu 4kk...ja oli vakavana ku alotettii


      • jenny-mariam kirjoitti:

        :DD mä en tuossa oo pistäny että vaa kaks viikkoo seurusteltii...vaan että mulle selvis vast 2viiko jälkee että on petetty jne....seurusteltii reilu 4kk...ja oli vakavana ku alotettii

        Ups :D niimpäs lukikin :D joo no ei tuollainen sitte olisi tullut mitenkään toimimaan jos 4kk jälkeen "tunteet laantui" ... ei kyllä oikein kuullosta että hänen puoleltaan on oltu mitenkään tosissaan :-/ anteeksi nyt vain, mutta kuullostaa siltä.


      • m.talas kirjoitti:

        Ups :D niimpäs lukikin :D joo no ei tuollainen sitte olisi tullut mitenkään toimimaan jos 4kk jälkeen "tunteet laantui" ... ei kyllä oikein kuullosta että hänen puoleltaan on oltu mitenkään tosissaan :-/ anteeksi nyt vain, mutta kuullostaa siltä.

        oli hän tosissaa pitkään siinä vaa oli kaikenlaista ku oltiin kuntoutukses jne.


    • Mietteliäs_valmis

      Yksi kysymys. Joku kirjoitti tässä aiakisemmin että alttarilla luvataan toisilemme rakkautta. Eikö se on jo kova pettäminen jos toinen ei sitten haluaa antaa toisella hellyyttä ja rakautta ja seksiä? Minusta se on ja sitten olkoon vaan hakemaan sen rakkauden/seksin aidan toiselta puoleta kun toinen jo siinä vaiheessa pettää jumalan etteen annettu lupa. Eli sillä lailla

      • fhkfsfhbbc

        Siis what? Ei siinä tilanteessa itsekin lähdetä pettämään vaan jätetään se "huono" puoliso ja vasta sitten etsitään uusi. Vai eikö ole pokkaa? Mitä sinä enää sillä niin huonolla puolisolla teet ja miksi hänet edes otit? Tuo on taas yksi itsekkään pettäjän merkki, että sanotaan omaa huonoksi ja petetään, mutta kuitenkin vielä roikutaan salaillen siinä niin "huonossa" suhteessa. Ha hah.


    • Mun miesseuralainen petti mua 2-3 vuotta aivan samoin, kuin mies oli pettänyt ex-vaimoaan avioliitossa lähes 30-vuotta. Kun hän petti mua, niin yksi hänen naisistaan tuli miehen kotiin mun siellä ollessa. Joi itsensä känniin, ettei voinut lähteä autolla kotiinsa. Kun nainen joutui miehen asunnolla nukkumaan sohvalle (minä nukuin silloin vielä äijän kans makuuhuoneessa) akka alkoi kännipäissään riehumaan, heitteli viinaa pitkin seiniä, kuristi äijää kurkusta, killui kaulassa , vonkas munaa yms...Haukkui mua voittajaksi..... Mutta mulle homma riitti, sille vonkaajalle ei, vaikka joutui sohvalle tuli aina uudestaan ja vakuutteli, ettei jätä miestä. Nyt mies jatkaa samaa rataa...... tämä vonkaaja on se, jota mies pettää Tästä kaikesta täytyy vain todeta, että jos pettajä-miehelle ei aseta rajoja tai potkaise pihalle..... sama homma jatkuu... kun kyse on persoonallisuuden häiriöstä, ei mistään muusta........Näin hullua miestä en ole ennen tavannut, mutten niin hullua naistakaan, joka tuollaisessa miehessä jaksaa vuosia killua.... kun mies ei ole edes komea, älykäs, eikä hyvä sängyssäkään.......

      • juu.

        Uskomatonta että mies otti sellaisen naisen kun kuvailit. Rajojen asettamista ilman jos homma jatkuisi, kannattaako sellaisenkaan kanssa olla, joka ei itse tajua.


      • no johan on

        Sori, mutta mua naurattaa. Kuvailet miesystävääsi ettei mies ole komea, älykäs eikä hyvä sängyssäkään. Ihmettelet, että joku roikkuu hänessä vuosia. Haukut hulluksi. Miten ihmeessä sä fiksuna naisena noin huonoon mieheen lankesit?


      • dumdumdum
        no johan on kirjoitti:

        Sori, mutta mua naurattaa. Kuvailet miesystävääsi ettei mies ole komea, älykäs eikä hyvä sängyssäkään. Ihmettelet, että joku roikkuu hänessä vuosia. Haukut hulluksi. Miten ihmeessä sä fiksuna naisena noin huonoon mieheen lankesit?

        "Miten ihmeessä sä fiksuna naisena noin huonoon mieheen lankesit? "

        Mistä ihmeestä sinä päättelit kirjoittaja olevan fiksu?


      • no johan on
        dumdumdum kirjoitti:

        "Miten ihmeessä sä fiksuna naisena noin huonoon mieheen lankesit? "

        Mistä ihmeestä sinä päättelit kirjoittaja olevan fiksu?

        En mistään. Kun ei ole sopivaa ihmistä suoraan hölmöksi sanoa, niin yritin vitsailemalla häntä herätellä.


      • laskemista
        no johan on kirjoitti:

        En mistään. Kun ei ole sopivaa ihmistä suoraan hölmöksi sanoa, niin yritin vitsailemalla häntä herätellä.

        En ota kantaa siihen oliko tämä ank-avain fiksu vai tyhmä, kun jatkoi suhdetta vaikka, mies vaikutti epänormaalilta. Miehen itkun, vonkaamisen ja toistuvien, tosin katteettomiksi osoittautuneiden lupaustan myötä suhde usein jatkuu. Kun kohtaa ensimmäisen kerran oikein perinpohjin persoonallisuushäiriöisen ihmisen, ei mitenkään heti tajua sitä totuutta, että omalle kohdalle on osunut sellainen tyyppi. Onneksi sellaisia on vain 2-3 % kaikista miehistä. Pitää vain ajatella, että onneksi ne loput 97-98 miestä sadasta, jotka mahdollisesti kohtaa tai on kohdannut, voivat olla ihan tavallisia äijiä!!!!!!


    • rommitotia tarjottii

      Jos olisin pettänyt hänen kanssaan, en olisi katunut hetkeäkään. Olen puusilmä moralisti ja pysyn uskollisena itselleni. En anna itseäni enää kellekään, en edes sille jonka kanssa elän. Heikkotahtoiset luuserit, limaiset ja kuvottavat kuolkaa himoihinne. Ette tiedä mitä rakkaus on - se tappaa! Minua on petetty ja miten se sattuukaan mutta en aio sen takia menettää itseäni. Huoratkaa ihan vapaasti. Kuulun siihen harvinaiseen ihmisjoukkoon joka ei halua vaihtaa limaansa kenen kanssa vaan.

    • rautarouva-90

      Jos rakastaa ja kunnioittaa toista ihmistä, ei petä eikä satuta toista ihmistä tahallaan. Sellainen ihminen, joka pettää, ei voi puhua mitään rakkaudesta. Toista ihmistä kohtaan voi olla tunteita ja kiintymystä, mutta ei kunnioitusta ja rakkautta. Ymmärrän, että hyvätkin ihmiset voivat tehdä virheitä, mutta pettäminen on aina tiedostettu teko, joka satuttaa toista ihmistä. Mikään selitys ei ole riittävä syy pettämiseen. Ei humala, ei toisen haluttomuus, ei perhe ongelmat jne. Ei mikään. Munaton ihminen ei myönnä virhettään vaan ajattelee, että se, mitä toinen ei tiedä, ei häntä satuta. Tunteeton ihminen pilaa yhden tai kahden hairahduksen takia kaiken. Fiksu ihminen selvittää asiat puolisonsa kanssa, etsii molempia tyydyttävän ratkaisun ongelmiin ja oppii rakastumaan omaan puolisoonsa yhä uudelleen ja uudelleen.

      Parisuhteessa tärkeimpiä ovat uskollisuus, luottamus ja rakkaus (Toiseen ihmiseen tulee luottaa niin kauan, kuin ei ole syytä olla luottamatta). Ne muodostavat parisuhteen. Kun mennään rikkomaan ne, ei ole enää kyse parisuhteesta. Kaiken voi antaa anteeksi, kaikenlaisten asioiden kanssa voi oppia elämään, mutta kaikkea ei tarvitse suvaita eikä hyväksyä.

      Minua on petetty kahdessa edellisessä suhteessani. Olen antanut pettämisen anteeksi, käsitellyt asiat mielessäni ja oppinut elämään niiden kanssa. En kuitenkaan koskaan tule hyväksymään asioita, mitä minulle tehtiin silmieni alla ja selkäni takana. En tule syyttämään itseäni siitä, että toinen alentui pettämään minua. En tule etsimään itsestäni vikoja, en tule alentumaan samalle tasolle toisen kanssa enkä tule koskaan muuttamaan itseäni toisen ihmisen vuoksi . Teen toki kompromisseja, mutta en aio muuttaa sitä kuka olen. Pettäminen satuttaa ja se on parisuhteessa henkisesti kovin loukkaus toista kohtaan. En halua silti menettää luottamustani miehiin. En halua alkaa skeptiseksi tai vainoharhaiseksi, jos siihen ei ole syytä. Se ei ole oikeutettua, ketään ei voi syyttää toisen virheistä.

      Itse en pettäisi, olisipa tilanne mikä vaan. En pettäisi, koska tiedän, miten pahalle se tuntuu ja tiedän, miten pahasti se voi maailman romauttaa.

      Minua pettänyt henkilö (julkisuudessakin tunnettu urheilija) pyysi julkisesti anteeksi pettämistään esimerkiksi perheeltäni. Toinen, aivan tavallinen mies ei edes myöntänyt pettämistä, vaikka yllätin hänet kotoamme toisen naisen kanssa. Säälittävää.

      • woimia.

        Ymmärrän täysin sinua,aivan täysin. Toivon sinulle kaikkea hyvää.


      • Kaipaa rakkausta

        Miksi jumalauta kaksi miestä pettivät sinua? Oletko olleenkaan sitä miettinyt? Annoitko rakkautta, hellyyttä ja seksiä? En vaan usko että miehistäsi ketään olisi tehnyt syrjähypyt jos olisi saanut rittävästi sinusta. Ihminen eli sinä ja minä tarvitsee joka päivää tuntea lämpöä ja hellyyttä eli tuntea rakastetuksi. Liian usein saamme lukea että naiset tarvitsee sitä lämpöä ja hellyyttä mutta miehet tarvitsee sitä yhtä paljon. Jos sitten mies sitä ei saa sille ehkä helpommiten hakee sitä muualta.

        Olen aika lähellä kokenut sen että kun mies ei omasta vaimosta sitä saanut ja jumalanusko kielsi muita naista sitten tuli pedofiiliksi. Se on vasta oiken sairasta mutta kun se hellyyttä ei sää mistään ja sitä niin paljon kaipaa ihminen tekee kaikkia inhimmillisiä tekoja.
        En ole pettänyt vielä mutta kun elää selaisessa avioliitossa ettei rakkautta, hellettä eikä lämpöä saa kuin harvoin, kysyin teistä mikä ensin, avioero tai pettäminen
        Minulla on muuten kaikki hyvin


      • 20+9

        Hieno kommentti sinulla,
        mutta miten toimi seksi suhteissasi?


      • rasastaja

        Oot kaunis tunteeton kuori, opi tuntemaan ja pidä miehes tyytyväisenä, kuuntele häntä ja ymmärrä, onko liikaa pyydetty jos haluu intohimoo.


      • -------------
        Kaipaa rakkausta kirjoitti:

        Miksi jumalauta kaksi miestä pettivät sinua? Oletko olleenkaan sitä miettinyt? Annoitko rakkautta, hellyyttä ja seksiä? En vaan usko että miehistäsi ketään olisi tehnyt syrjähypyt jos olisi saanut rittävästi sinusta. Ihminen eli sinä ja minä tarvitsee joka päivää tuntea lämpöä ja hellyyttä eli tuntea rakastetuksi. Liian usein saamme lukea että naiset tarvitsee sitä lämpöä ja hellyyttä mutta miehet tarvitsee sitä yhtä paljon. Jos sitten mies sitä ei saa sille ehkä helpommiten hakee sitä muualta.

        Olen aika lähellä kokenut sen että kun mies ei omasta vaimosta sitä saanut ja jumalanusko kielsi muita naista sitten tuli pedofiiliksi. Se on vasta oiken sairasta mutta kun se hellyyttä ei sää mistään ja sitä niin paljon kaipaa ihminen tekee kaikkia inhimmillisiä tekoja.
        En ole pettänyt vielä mutta kun elää selaisessa avioliitossa ettei rakkautta, hellettä eikä lämpöä saa kuin harvoin, kysyin teistä mikä ensin, avioero tai pettäminen
        Minulla on muuten kaikki hyvin

        Minä ainakin osoitin miehelleni hellyyttä ja rakkautta. Useasti kerroin häntä rakastavani. Annoin hänen käydä ystäviensä kanssa harrastuksissa ja illanvietoissa, enkä valittanut. Tein kotitöitä, toki oletin myös hänen niihin osallistuvan. Hän kuitenkin petti minua toistuvasti saman naisen kanssa. Tunsin itseni todella arvottomaksi ja mietin mikä on se juttu jossa en ole riittävä. Seksielämäkin oli aivan normaalia, en pihdannut, sehän täällä tuntuu olevan kaikkien mielestä suurin syy siihen että miehet hakevat sivusuhdetta. En ole rupsahtanut, yleinen mielipide on, että olen ikäsisekseni erittäin hyvin säilynyt. Edelleen välillä mietin, mikä minussa ei riittänyt. Mikä oli syy/ oikeutus kohdella minua noin tylysti.


    • nainen-

      Hyvä aloittaja, hyvä naiset! Pelimiehiä varokaa, hyvännäköisissä miehissä on myös ja järkevän oloisissa. Joista ei ikinä uskoisi alkuun.

    • rtgdrgrg
    • Sitä saa mitä tilaa

      Mun ex-tyttöystävä jäi kiinni pettämisestä. Annoin hänelle anteeksi ja jatkoin suhdetta, mutta petin häntä monesti hänen selkänsä takana. Se vaan tuntui hyvältä, vaikka se oli väärin. Kumppaneita oli useampi samankin viikon aikana. Eron jälkeen en missäänvaiheessa tunnustanut, että mä olin myös pettänyt häntä. Annoin vain hänen ymmärtää, että luottamukseni häneen oli mennyt....:)

      • näin se meni

        Oikeasti vain haaveilit pettämisestä, mutta et koskaan saanu vieraalta.


    • Multib

      Meillä muija suunnitteli ja loi oikein mulitbrojektin. Tein sitä yötä päivää ja laitoin ihan kaikki peliin. Olin tietysti väsynyt rakastaja. Muija keksi tekosyitä olla poissa, mutta kannusti kovasti jatkamaan. Sitten kaverin kautta selvisi, että muijalla oli joku itun matkamulkkurakastastaja.
      Onneksi kaikki pelattiiin minun rahoilla ja projekti on nyt valmis. Erossa en hävinnyt, kun sovin..paljonkaansataatuhatta; hällä väliä.
      Enää ei harmita...paljon :( Ps. Mieshän se pettää..

    • Ja miks aina syytetään miehiä tästä asiasta. Itse mies 32v en oo koskaan pettäny. Mut tällä hetkellä epämääräisessä suhteessa 32v kihloissa olevan naisen kaa. Ja kaiken muun hyvän lisäks mä oon viä rakastunu häneen..

    • sheidi90

      Ei voi yleistää...pettäjiä on naisissa ja miehissä...jos suhde on kunnossa sinne ei ulkopuoliset pääse. Tosin sitten on vain miehiä, joilla on kaikki kunnossa kotona, vaimokin antaa, mtta kun pitää viläkin vaan saada lisää...ihan huvin vuoksi. Tunnen tälläisiä tyyppejä...oksettaa....Kuten hyvä ystäväni sanoi:"vaikka olis imeny ex-miehensä munaa aamusta iltaan niin silti se petti!" Ja naisissa on ihan samanlaisia humantereita. Joku tunnepuoli siinä on kuollut kai???

    • Miten voi olla, että pettäjä on aina mies, miehen kanssako se pettää vai mitä?
      Nainen kun pettää eihän siitä jää kuin sama kuin venee vanasta sehän menee umpeen:))
      Baarissa kun näkee jokun tutun rouvashenkilön, se yleensä tulee sanomaan moron vaan, tulin tänne vai huvittelemaan, tanssimaan, ja annas kun kello on lähes tapissa, ei enää tuu morottaan, vaan roikkuu jonkun miehen kaulassa.
      Se että miehet pettää niin sehän on varmaa, mutta naiset ihan samanlailla, sitä vaan naisväki ei tunnusta, kun ovat muutenkin umpikieroa porukkaa;))

    • naisen selitys

      Joo.. ja tommoisten mies retkujen kanssa naiset menee yhä uudestaan yhteen.
      naiset luulee että kun ne saa sen miehen ryöstettyä toiselta naiseslta... se onkin parempi...

      Sain naiseltani tämmöisen selityksen:
      Hän kävi vieraissa ja se oli mun syy.
      (logiikkaa tähän väitteeseen en koskaan kuullut: se vaan katkaisi suhteen, kun mä kysyin...)

      • onnen kerjäläiset

        Mielenkiintoista olisi analysoida pettämisen syitä, mutta myös pettämisen sietämisen syitä. Jälkimmäinen on naisilla yleisempää, koska he ovat usein taloudellisesti heikommassa asemassa ja sosiaalinen statuskin määräytyy miehen mukaan. Erossa on siis paljon pelissä. Yksi syys sietokykyyn on rakkaus tai kuvitelma siitä. On vaikea erota ihmisestä, jota tuntee rakastavansa. Usein kyse on kuitenkin vain heikosita itsetunnosta johtuvasta riippuvuussuhteesta. Samasta syystä myös petetään. Kukaan ei jaksa olla liekeissä samasta ihmisestä kovin pitkään. Uusi suhde energisöi ja kohottaa itsetuntoa. Toisaalta riiputaan entisessä tutussa ja turvallisessa. Luulen, että kestävimpiä ja vähiten alttiita pettämiselle ovat suhteet, joissa elää kaksi joka suhteessa tasa-arvoista ihmistä. Silloin molemmilla on yhtä paljon pelissä, eikä ole varaa temppuilla siihen uskoen, että alistetumpi osapuoli kestää mitä tahansa...


      • Vähemmän katkeruutta

        Suosittelisin teille kaikille, että harkitsisitte seuraavaksi avointa suhdetta. Molemmat kertoisivat rehellisesti menoistaan, mutta olisitte kuitenkin toistenne "ykkösiä" ja tavallaan valitsisitte toisenne uudestaan rakkaimmiksinne jokainen päivä. Tämä antaisi oivan tilaisuuden kasvaa ihmisenä ja kehittää suhdetta avoimemmaksi ja sitä kautta molemminpuoleinen luottamus vahvistuisi. Ennen kuin täysin tyrmäätte ajatuksen, googlailkaa vähän ja tutustukaa aiheeseen. Avoimen suhteen lisäksi hyvä hakusana on esim. polyamoria.


      • Ei pettäjä
        Vähemmän katkeruutta kirjoitti:

        Suosittelisin teille kaikille, että harkitsisitte seuraavaksi avointa suhdetta. Molemmat kertoisivat rehellisesti menoistaan, mutta olisitte kuitenkin toistenne "ykkösiä" ja tavallaan valitsisitte toisenne uudestaan rakkaimmiksinne jokainen päivä. Tämä antaisi oivan tilaisuuden kasvaa ihmisenä ja kehittää suhdetta avoimemmaksi ja sitä kautta molemminpuoleinen luottamus vahvistuisi. Ennen kuin täysin tyrmäätte ajatuksen, googlailkaa vähän ja tutustukaa aiheeseen. Avoimen suhteen lisäksi hyvä hakusana on esim. polyamoria.

        Saahan sitä suositella mutta avoin suhde ei toimi kaikilla. :)
        Mä olen esimerkiksi vannoutunut yhden miehen nainen.
        Muut ei ole koskaan kiinnostanut, seksiä, rakkautta ja ymmärrystä tältä yhdeltä saa tarpeeksi.


    • en tiiä oikein

      Olen ollut saman naisen kanssa vuodesta -85 ja tykkään edelleen mutta vuonna 2000 tapasin netissä aivan nappityypin (naisen).
      Suhde kesti yli 3 vuotta vaimoni tietämättä.
      Minulla oli aina menoja "firman juhliin, läksiäisiin, risteilyille" yms.
      Maksoin sen kaiken vieraissa viettämäni ajan tuskalla joka korvensi sisintä...maksoin sen omallatunnollani ja unettomina öinä yms. ja kuten arvata usein saattaa,en ollut kuitenkaan valmis irroittamaan ensirakkaudesta ja tuska satutti silloin enemmän kuin hiilet varpaiden alla.....
      Ja sitten kun oli hyvästeltävä jne...peitin kuitenkin kaiken,,,...
      Melkein joka yö kuitenkin näen unta toisesta ja vieläkin siitä että jään kiinni 8 vuoden jälkeen..
      Ei se aina niin helppoa tosiaankaan ole.

      • Saa mitä tilaa

        Se on sulle aivan oikein, teit väärin ja petit ja nyt sula on paska olo. Nauti siitä. Toivon vain että vaimosikin saavielä tietää pettämisestäsi ja jättää sinut.


    • vanisco__

      Miehenä vaan vähän pakko varautua siihen, että nainen pettää. Miehistä joka toinen pettää, naisista kolme neljästä.

    • pettäjäOne

      kuten tilastoistois tiedämme naiset pettävät ja miehet yrittävät olla uskollisi. Kylmä fakta. Naisiin ei voi oikeasti vain voi koskaan luottaa. Ja naiset sitten huutavat miehille että nämä pettävät. Jeesus!
      itse uskoin uskollisuuteen pitkään. Niin kuin moni muukin mies uskoo. Kun naiset harrastavat seksiä jo jotain 14 vuotiaina, niin tunnustan itse tehneeni ensimmäisen kerran vasta yli 20 vuosen reippaasti.
      Kun totesin että naisiin ei tosiaankaan voi luottaa ja kuvitelmani naisista romuttuttui, niin sitten alkoi juna hyrräämään - oikeasti, naista kaatuu kuin heinää ja se on todella helppoa. Tulee oikein sääli niitä miehiä, jotka ovat vielä uskollisia. Käykää vieraissa! Ei sillä väliä jos jää kiinni. Jos nainen ei hyväksy, vaihda uuteen ja nuorempaan. Niin se vain on.

      • Catface

        Höpö höpö mikä provo. :33


    • saynever

      en antanut anteeksi!!

    • Kukasta Kukkaan

      Kunniaan tollaset naiset jotka tosiaan ymmärtävät antaa puutteessa oleville miehille sitä pesää kun ei se tosiiankaan kulu käytössä vaan sanovat mitä useampi sitä höylää niin paranoo kuulema, Mikäs on makeanpaa kun vieras pesä kun sen oiken hyödyntää. Minä ainakin arvostan sellaisia naisia.

    • Mariz69

      Kävi myös mulle

      Jokunen vuosi sitten olin lapsien kanss viikot kotona, mieheni Kuopio kajaani akselilla duunissa viikot . Kärähti ukko rahjus viimein , asui siellä pokkana toisen naisen kanssa. Sitten duunit loppuikin odottamatta mies änkesi kotiin niinkuin mitään ei olisi tapahtunut , luotto oli siitä päivästä asti menny, mutt kuitenkin siin sinniteltiin vielä reilut 2 vuotta. Mikään ei enää toiminut ja lopulta lähdin omilleni . Poika jäi isänsä kanssa asumaaan ja tytär oli jo siinä vaiheessa muuttanut omilleen.
      Nykyään exsän kanssa suht hyvät välit, mutta sattuuhan se vieläkin. Siksi uutta suhdetta on niin hiton vaikee rakentaa...

    • Näinsitä meill

      Jaa ukkoko vain pettää???
      Meillä ämmän rutku petti.
      Ei selitykset auttaneet kun menin odottamatta kaveria aamulla herättämään töihin ja tutut varpaat näkyi peiton alta kaverini vierestä.
      Akka sai isoa kenkää, kaverini muutti toiselle puolen maata ja kävin kaupantekijäisiksi puikottamassa sen (entisen-) akkani siskoa heheh

    • petetty lupaus

      miksi pettäminen aina luokitellaan seksuaaliseksi kanssakäymiseksi toisen henkilön kanssa?
      Pettämistä on muunlaistakin.
      esim. jatkuvat tyhjän lupaukset, tapa antaa ymmätää muuta kuin on aikomus tehdä tai tekee.
      Minusta ne ovat pahempaa pettämistä kuin seksuaalinen teko.
      seksuaalinen teko on vain lihallista kanssa käymistä, mutta elämän yhteinen jatkuminen puolison kanssa, joka ei kykene olemaan luotettava henkisellä tasolla on pahempi.

      • Niin se on

        Pettämistä on myös se, että pitää kumppaninsa puutteessa. Jos perustarpeiden tyydyttäminen vaatii kolmannen osapuolen, niin ei voi puhua pettämisestä. Käydäänhän sitä kaupassakin, jos kotona ei ole ruokaa.


      • provo909
        Niin se on kirjoitti:

        Pettämistä on myös se, että pitää kumppaninsa puutteessa. Jos perustarpeiden tyydyttäminen vaatii kolmannen osapuolen, niin ei voi puhua pettämisestä. Käydäänhän sitä kaupassakin, jos kotona ei ole ruokaa.

        Typerää logiikkaa,provo.Pettämistä ei ole ellei liity 3. osapuoli,ihan perusjuttu..Vertaat ihmisiä tavaroihin,hmmm....


    • ukkomiesmagneetti

      nooh..kerrompa oman versioni...olen tod.surullinen koska kohdalleni on osunut useampi toisen oma ..miehet ovat valehdelleet olevansa sinkkuja...joskus mietin mitä minussa on vikan kun naimisissa tai avoliitossa olevat miehet minua alkavat pyörittämään...itse olen suhteissani ollut aina uskollinen..kerron pari tapausta: .1. Tapasin miehen tanssiravintolassa viikolla ,koska käyn ihan tanssimisen ilosta tansseissa,en niinkään etsimässä seuraa..no heti alkumetreillä tein selväksi etten halua toisen omaa ja minulle kelpaa vain vapaa mies. No mies (vanhempi)sanoi olevansa vappaa ja paikkakunnalla reissuhommissa ..oli siis mukava ilta ja tanssittiin ym. aloin tapailla häntä ja hän alkoi viikot olemaan luonani ,eikä enään mennyt hotelliin..no haistoin palanneen käryä,kun hän soitteli minulle aina tuntematt.num. no ei tässä eilisen teeren tyttöjä olla . Kaveri kun pihaan aina kurvas firmansa autolla ,niin googletin ko.firman ja sain kaikki tiedot muutenkin netistä..Eli asuin paikan ja että osoitteessa asuu nainen ja hänen ammattinsa ym.No taas kerran viikolopuna hän soitti sunn. iltana ,että olisi taas tulossa minun luokseni..sanoinpa vaan sitten että kuuleppa P....i ,olen tässä nyt funtsinut asioita ja kun joka v.loppu lähden sinne omalle paikkakunnalle ja soittelet tuntemattomasta puh.n. niin taidatkin olla naimisissa. Kysyin sitten että oliko hän jo varannut hotellin yöpymistä varten ,no eipä ollut ,kun oli minun luo tulossa..sanoin sitten että kuule petturi, kannattaa vaan nyt se hotelli varata ,tänne ei ole enään tulemista niin törkeä oli huijaus..no, sanoin kyllä paljon muutakin ja mies myönti,että olin oikeassa mm.siihen ettei ollut ensimmäinen kerta.. 2. tapasimapa taas kerran mukavan kaverin eräissä paikkakunnalla olevissa joka vuotisissa juhlissa ..ja mukavaa oli ja kaikki tuntui natsaavan hyvin yhteen..Heti alussa kysyin,että oletko naimisissa ja hän sanoi ettei ole..no muutkin jäbät siinä porukassa vakuuttelivat minulle ja tyttökaverilleni että sinnku miehiä ollaan. Annoin numeroni hänelle ja hän sitten soitteli minulle ja erään keskustelun yhteydessä kuitenkin kävi ilmi ,että hän onkin avoliitossa ja ko.naisen kanssa ollut jo 10v. Minä siiten sanoin että voi halavattu,kun luulin sinun olevan vapaa,kun sanoit ette ole naimisissa..no siihen hän ,ettei ole valehdellut .Ei ole naimisissa ja, ettei koskaan menekkään naimisiin, sitähän kysyttiin avoliitosta ei ollut puhetta.. OIJOI eikö 10 vuotta merkitse mitään ja kenties lapset.. eli saako avoliitossa ,liidellä kuin poikamies???!! no tämmöstä tällä kertaa..aina ei saa mitä tilaa!!!

      • ilkeäsetänaisissa

        olen pyörittänyt parikin sinunkaltaistasi naisia ilolla pitkään. kyllä ukkomiehellä pikku haaremi pitää olla. Ja uutta saa tilalle, kun yks haareminainen ei enää päästä luokseen... Eikö olis vain parempi antaa kyselemättä turhia, kun kuitenkin ukkomiehet pitää useampia naisia tallissaan... ja nuoremmat kollit voi itkeä, miksei nuoret naiset ole kiinnostuneita heistä...
        syy tiedätään.
        tytöt on jo varattu ukkomiesten talleihin. Että oli nytkin viikolla kiva tekstailla yhden pimun kanssa, jota herra menee panemaan kohta puoleen. Olin kuulema tosi hot mies ja niin kivakin. Oli kiva saada samanlaista palautetta kahdelta pimulta eri numeroista peräjälkeen =).


      • aivot munissa
        ilkeäsetänaisissa kirjoitti:

        olen pyörittänyt parikin sinunkaltaistasi naisia ilolla pitkään. kyllä ukkomiehellä pikku haaremi pitää olla. Ja uutta saa tilalle, kun yks haareminainen ei enää päästä luokseen... Eikö olis vain parempi antaa kyselemättä turhia, kun kuitenkin ukkomiehet pitää useampia naisia tallissaan... ja nuoremmat kollit voi itkeä, miksei nuoret naiset ole kiinnostuneita heistä...
        syy tiedätään.
        tytöt on jo varattu ukkomiesten talleihin. Että oli nytkin viikolla kiva tekstailla yhden pimun kanssa, jota herra menee panemaan kohta puoleen. Olin kuulema tosi hot mies ja niin kivakin. Oli kiva saada samanlaista palautetta kahdelta pimulta eri numeroista peräjälkeen =).

        Sinä olet sankari vain omissa ja näiden pimujen silmissä. Olet vain raukka petturivalehtelija, joka ei pysty kertomaan totuutta omalle vaimolle. Siinä on sinun sankariutesi mitta.


    • hellureijahellät

      Mullakin ukko petti. Istuin, itkin ja raivosin, mietin mitä kaikkea saa ukkorähjä kuulla kun kotiin palaa.
      Muttamutta, kohtalo puuttui peliin ja lähetti vielä kamalamman tapahtuman perheeseen, jonka "alle" ukon pettäminen jäi. Tukea en osannut enää häneltä hakea, olin niin loukattu. Kasvoin hänestä erilleen.
      Kun jaloilleni tuosta toisesta asiasta pääsin, pettäminen oli kutistunut pikkuriikkiseksi asiaksi. Aloin säästää rahaa ja jos joku tarpeeksi kiinnostava mies vastaan sattui, petin ukkoani.
      Vasta vuoden kuluttua jäin kiinni.
      Huuto oli valtava, sättiminen, huorittelu, kävi jopa käsiksi. Kerroin tietäväni hänen menoistaan... muistan edelleen (6v) sen järkyttyneen, loukkaantuneen ilmeen, kun hän tajusi että leikkiä olimme leikkineet molemmat.
      Erohan siitä tuli, onneksi. Lapsiakaan ei ollut.

      Jotkut ihmiset tosiaan saa jotain itsetunnon pönkitystä pettämisestä, miehet ja naiset!

    • Naispettäjät

      puolestaan syyttävät kumppaniaan pettämisestään.

    • R. Mess

      Huvittavaa kyllä, mutta pettäjänaisten selitykset ovat lähes yksi yhteen miesten kanssa. Lieneekö syynä korkea testosteronitaso tms.?

      Oma ex-eukkoni nussiskeli siskonsa pojan 16-vuotiaan kaverin kanssa kurkku fritsuilla ja kehtasi kirkkain silmin väittää tulleensa miesjoukkion raiskaamaksi...

      Kuusi vuotta ja 60 syrjähyppyä myöhemmin lähti lätkimään ja sanoi syyksi sen, ettei 5-6 panokertaa viikossa täytä seksuaalisia tarpeita.
      Siitäkin huolimatta, että meikäläinen kaivoi häpykarvoja suustansa pitkin viikkoa jne. (parhaani ja omasta halusta yritin;)

      61 selitystä kuultuani sanoisin, että älä jeesustele. Ämmät on yhtä hyviä, ellei jopa pahempia valehtelijoita!

    • HyvyydenVoimaa

      Ihmisen erottaa eläimesta moraali ja kyky tehdä eettisiä valintoja, vaikka nykyään tämä kyllä aika monelta syrjään on jäänytkin. Kun kaikkialla toitotetaan evoluutiota ja että tarpeemme on vain lisääntyä, ihmekös tuo että aletaan käyttäytyäkin kun elukat. HImot ja halut heräävät aivoissamme syvemmillä tasoilla, mutta aivojemme kuorikerros on moraalin ja eettisten valintojemme "vartija", eli halutessamme kykenemme hillitsemään halumme. Varmaan raivon partaalla ollessamme voisimme joskus tunnetasolla olla valmiita "tappamaan", mutta tiedämme ettei se ole oikein, emme sitä tee. Samoin toisen ihmisen pettäminen on väärin, ja varattuina ollessamme voimme voittaa ihastukset/ himot, valitsemalla moraalisesti oikean tavan toimia. Oma mummini oli mielestäni yksi maailman onnellisin ja tyytyväisin ihminen, vaikka elämä oli ollut kaikkea muuta kuin helppo. Pitkään pohdittuani olen tullut siihen tulokseen, että syyn täytyi olla hänen tekemissään valinnoissa. Hän kuunteli omaa tuntoaan ja toimi aina oikein, elämän valinnat olivat moraalisesti "korkeita"/ oikeita. Samoja periaatteita olen koetanut itsekkin hänen esimerkkinsä innoittamana toteuttaa ja alan entistä vahvemmin uskoa onnellisuuden avaimeksi sen, että pyrkii toimimaan elämässään oikein. Ettei haavoita toisia, kunnioittaa toisia ja pyrkii kohtelemaan toisia, kuten haluaisi itseäänkin kohdeltavan. Uskon vakaasti pysyvään parisuhteeseen ja että ihminen on onnellisin toimiessaan moraalisesti oikein.
      Pettäjillä jää elämässään kokematta pysyvät kiintymyssuhteet, pitkän uskollisen parisuhteen tuoma turvallisuus, kiintymys, rakkaus ja onni ja hyvä seksi. Kun vanhenet/ sairastut/ olet haavoilla/ heikoilla, kuka on tukenasi, vierelläsi, lohduttaa. Tuskin petetyt/ haavoitetut lukuisat kumppanisi. Aika monta surullista yksinäistä iäkästä häntäheikkiä tiedän, joita lapsetkaan/ ystävät/ sukulaiset eivät kunnioita/ arvosta. MItä ihminen kylvää, sitä hän ennen pitkää niittää. Jos kylvät epärehellisyyttä, pettämistä, toisen hyväksikäyttöä, ilkeyttä, ei tartte ihmetellä kun samaa alkaa omaan nilkkaan kolisemaan...MItä sitten, kun värkkisi ei enää toimi? Ihmisen suurin tarve ei ole saada seksiä, vaan rakkautta ja hyväksyntää sekä olla yhteydessä toisiin ihmisiin, näiden täyttyessä seksikin on makoisinta(eilen x2 huippuhetkeä ja yhteisiä vuosia kohta 25) . Ihminen ei ole eläin, vaan tunteva, kokeva ja moraalisesti vastuussa oleva yksilö. Ja petetyt: muistakaa, ettei se ole tyhmä joka luottaa, vaan se joka pettää luottamuksen. Jos toimit moraalisesti oikein, voit kulkea pää pystyssä ja säilyttää oman arvostuksesi, vaikka olisit tullut väärinkohdelluksikin, omatuntosikaan ei soimaa.

      • Majo-- Rica

        Aivan ihana kirjoitus. Sinulle nostan hattua viisaista elämänohjeista. Kaikkea hyvää. Olisipa sinun kaltaisia enemmän ;-)


      • Nainen47

        Nimimerkille HyvyydenVoimaa: Minunkin viisas äitini opetti minua elämään samanlailla kuin olit kirjoittanut. Tekstisi oli kuin minun kirjoittamaani. Oli aivan ihana lukea, että tässä valehtelevien ja pettäjien maailmassa on vielä muitakin samoin ajatelevia. :) Hyvää kesän jatkoa sinulle!


    • mn

      No joo.. olipa edellinen kirj pitkä..- lyhyesti- sitä saa mitä tilaa.
      Turpa kiinni jos on tietoisesti pettänyt ja seuraukset ei ole niin ruusuiset tämän "ihanan" kanssa,ei kitistä vaimonsa/miehensä perään. Annetaan heilekkin elämisen ja onnen mahdollisuus.

    • perse

      Kyllä ne akat pettää vähintään yhtäpaljo kun miehet.

    • Sanonpa Totuuden

      Toiset ovat vielä niin onnettoman aivopestäviä, että ottavat petollisen siipan takaisin.
      Naiset pettää miehiä varmaan nykyisin jo enemmän, sitä ei vain häsyävä ja sinisilmäinen ukko huomaa.

    • miksi

      Elämä on liian lyhyt kaikille osallisille tohon kuvioon. Tuossa on keskustelun paikka. Mikä mättää? Miksi pettää? Miksi suostuu moiseen kuvioon? Mikä perheessä on hyvää, mikä vaimon kanssa on hyvää ja mikä ei ole?

    • pathfinder

      Sellasia naisia on olemassa, jotka todella osaavat vietellä ja kaikenlaisella tekosyyllä hakeudutaan seuraan. Tyttöystävät/vaimot joko luovuttavat heti tai he taistelevat miehestään.... yleensä taistelee jos rakas on.

    • asddfsdfgsdg

      Ja naiset aina pettää sen takia, jos jokin menee suhteessa huonosti...

    • Tietoisuus4

      Ihminen on luonnostaan moniavioinen.

      Muistakaa, että perheen rikkoja ei ole se, joka pettää, vaan se, joka sen perheen rikkoo.

      Tästä on ollut puhetta jo aiemmin....

      Molemmat, sekä miehet, että naiset, on geneettisesti rakennettu niin, että molemmat pyrkivät jatkamaan geenistö
      Än mahdollisimman laajasti.

      Naisille syy jättää mies(ja perhe) on meihin ihmisiin sisään rakennettu tapa, jolla nainen pääsee hakemaan uutta miestä, jota oikeasti geeniperimältään haluaa, tiedostipa sitä sitten tahi ei.

      Mies hakee uutta naarasta, koska mies luonnostaan tiedostaa tekemisiään huomattavasti enemmän kuin nainen, hyväksyy tosiasiat ja käyttäytyy sen mukaan.

      Naisilla tämä tiedostaminen on pitänyt piilottaa, jotta jälkeläisillä olisi paremmat elossapysymistodennäköisyydet, eikä lisääntymisvietti olisi kokoaikaa päällä.

      Lopputuloksena: molemmat sekä miehet että naiset loppupelissa tahtoo pariutua useamman ihmisen kanssa. Välineet, syyt ja syiden ymmärrys on erilaista.

      Jos joku haluaa keskustella: [email protected]

    • sivusta seuraaja

      Eikä siinä vielä kaikki . Kun ne vielä maksavatkin siitä huvista , että saa panna vierasta naista ja näitä miehiä on ja paljon !!!!!

    • Nuo lauseet...

      on kuultu myös naisen suusta, älä yleistä miehiin

    • Rinnakkaisuhde.

      Ollut jo viisi vuotta ja no problem.

    • Nainen47

      Minun mieheni petti ja oli pettänyt edellisissäkin suhteissaan. Kun hän jäi kiinni hän oli mielestään tehnyt oikein koska hän oli varma että minäkin petin. Minä en häntä koskaan pettänyt mutta hän ei minua koskaan uskonut, joten siis hän kosti minulle ja hänen mielestään pettäminen oli siis oikeutettua. Hänen mielestään myöskään pettäminen ei ollut edes pettämistä jos toinen ei saa tietää. Siinä erään miehen mielipiteitä ja selityksiä.
      Miksi miehellä (myös naisella) pitäisi saada olla useampi seksikumppani? Olemmeko me eläinten tasolla? Eikö meidän pitäisi olla sivistyneempiä kuin eläimet? Eläimet eivät lupaa kenellekään mitään. Ihmiset lupaavat. Jos lupaa toiselle olevansa uskollinen, niin eikö lupaus pidä pitää? Jos ei pysty pitämään niin miksi on sitten parisuhteessa? Itsepetosta? Pelkuruutta, ei pysty olemaan yksin mutta silti pitää saada pitää hauskaa? Ei uskalla ottaa vastuuta elämästä, yksin. Selittelyjä selitysten perään. Jos olet rehellinen itsellesi ja toiselle niin uskalla katsoa peiliin niin näet sieltä totuuden. Eri asia sitten uskallatko tunnustaa sen itsellesi?

      • Don huano

        Miksi joudun puristamaan ja runkkaamaan, miks joku toinen haluaa intohomoisesti mua ja sä haluut vain mut. Mikset ota mua niin kun mä haluun, miks vaa haluut halii ja ei tänää. Miks en saa kokea intohimoa vaikka rakastan sinua.


    • Sika Niskanen

      Suomen perustuslain mukaan miehellä on oikeus työntää siittimensä täysi-ikäisten naisten emättimiin, jos tilanne on sille suotuinen.

      Naiset vaietkoot ja pysykööt keittiössä.

    • Ja vaimokulta kun

      kärähtää niin hän on vain väärinymmärretty, lapsuudessaan kaltoinkohdeltu, tuon surkean miehensä varjosta esiin noussut rohkea nykynainen:)))).
      Tasa-arvon aika ennenkaikkea.

    • F**k You, f***in H**

      Kyllä näille" toisille naisille" on ihan omat nimensäkin ja eiköhän meistä jokainen myös tiedä miä se on. ;D

      • 14

        Kerrotko vielä,
        mikä "toisten miesten" nimi on?


    • maijastiina

      Seurustelin kolmevuotta miehen kanssa joka petti minua monen naisen kanssa , annoin aina vaan anteeks....Sitten sain selville taas uuden suhteen, mies kiisti aikansa mutta viimein kertoi totuuden... Toinen nainen ei tiennyt minusta joten kärytin miehen ja lähetin hänelle viestin......mies suuttui ja haukkui minut ja sanoi etten enää saa häntä takaisin..sanoin et en todellakaan enää sua huoli elämääni.....nyt elämässäni on ihana mies joka pitää sanansa . Kaduttaa vaan se että miksi tuhlasin niin pitkän ajan elämästäni pettäjän kanssa , ei pettäjä koskaan muutu, potku persuksiin vaan.

      • Kives+

        Tääkin mies pettää, on petollisin kaikista kun on sut noin vakuuttanut. Oot ehkä jopa mun nainen, sillä pidän hyvä uskoisista.


    • vastaisku

      Yhdyn tähän "myös naiset pettää"-mielipiteeseen, mutta miksi tämmöisiä asioita pitää aina ilmitulemisen jälkeen tulla itkemään sosiaaliseen mediaan ja ruveta miettimään kuinka miehet on sikoja. I like to dislike of all your writings.

    • GIRL POWER

      Syitä; äijjä oli aika paljo pois kottoo, misä lie huinimas. Olin just muuttanut tosi pieneltä paikkakunnalta isoon kaupunkiin, ja ainut kaverini oli mun mies. Se oli asunu enne mua jo vuoden samaises kaupungis, joten se tunsi ihmisii. Se oli aina jossai, istuin yksin kotona. Aina sama; aamulla kouluun, koulusta kotiin, odotin et pääsee nukkumaan ja sit taas aamusta sama. Jos äijjä oli koton, se pelas tai vonkas. Eipä oikee innostanu. Ei ollu erityisen rakastettu fiilis, herätä 3 aikaan aamulla, ja miettiä missäköhä äijjä on ja tuleeko se kotiin. Ne saatanan tuhannet kerrat ku en halunnu mennä kouluu, ja miettiä 8 tuntia, missäköhä se on, ku ei ollu koton. Sit tutustuin kaverin kautta poikaan. Se oli mukava. Jutteli ja oli kiinnostunu, muussakin mielessä. Tulin sen kans hyvi toimee, ku paita ja peppu. Sit vähän liian hyvin. Kerroin omalle äijjälleni, se tajus et mua ei kannata menettää, oon oppinu virheestäni ja äijjä omastaa. Nykyää ollaa kaikki väleis :)

      ps. naisetkin osaa olla sikoja ;)

      • arghh mitä yleistyst

        jaaha, no tuon jo tiesin että naisetkin on sikoja.. mutta jos et kertonut omista tunteistaan miehellesi niin oma oli "vikasi" että petit..minä jättäisin pettäjän heti vaikka syynä olisi mikä, jos ei osaa suuta aukaista ja kertoa että jostain ei pidä ym. niin ei saa myöskään suhdetta toimimaan. No onnea teille kuitenkin..Tuskimpa miehelläsikään on ollut ihan puhtaat jauhot pussissa jos noin vain antoi anteeksi...


    • JB.

      Voisiko kysyjä tarkentaa kysymystään. Onko kyse henkistä pettämisestä. Esim. mielenterveys pettää vai jostain fyysisestä pettämisestä? Esim kehon terveys pettää.
      Vai tarkoittaako hän pettämisellä sitä että puheet ja teot korreloivat heikosti.

      Kysymykseen on paha vastata jos et tarkenna sitä.

    • kun petin

      olin korviani täynnä alottajan suoltaman kaltaista paatosta ja pettäjäksi haukkumista silloin kun en edes pettänyt

    • albertto666

      ei mulle ainakaan riitä yksi nainen, eikä myöskään 2!olen aina pettäny ja tulen aina pettämään. Kerran sitä vaan eletään ni miks ei vois nauttia elämästä kunnolla!mieleummin pari suhdetta kuin parisuhde

    • Himoo

      Suhteemme pelasti se että olin itsekin käynyt vieraissa, oli helpompi antaa anteeksi nykyään on helpompi heittäytyä intohimon valtaan, kun tietää vaimonkin niin tekevän. Rakastan silti ja tuun aina kotiin.

    • ***rakastajatar***

      Toisen kanssa seksi vaan on niin paljon parempaa ja toisen kanssa sitten synkkaa muuten paremmin. Harvoin kaikki sujuu niin et saa yhdeltä ihmiseltä kaiken tarvitsemansa ja toinen pystyy myös sen antamaan. Pää asia että kaikki on tyytyväisiä.

    • Kyökkifilosofi

      Varatut miehet ovat jahdanneet minua ja olen tapaillut varattuja miehiä. Täällä treffipalstallakin tulee yhteydenottoja varatuilta, jotka haluavat seikkailla. Kyllä he ihan itse haluavat mitä haluavat, ei heitä kukaan väkisin viettele. Enkä ota vastuuta varattujen miesten moraalista, vaan heidän kuuluu huolehtia siitä ihan itse.

      Kyllä he tykkäävät vaimoistaan ja lapsistaan eivätkä halua luopua heistä. He kun haluavat pitää molemmat, jos annetaan. He eivät pettämisen hetkellä ajattele perhettään, jos se "viettelijätätär" ei muistuta asiasta. Ei se siinäkään tapauksessa haittaa pettämistä.

      Jotkut miehet pettävät, jotkut juovat tai pelaavat. Selitykset on aina samanlaiset, eivät olisi itse juoneet tai pelanneet, mutta kun kaverit pakottivat. Ihan varmaan kaverit kaatoivat kurkusta alas tai tunkivat pelimerkkejä peliin. Sitten on vielä työnarkomaaneja, jotka todellakin tekevät ylitöitä ja "pettävät" vaimoaan töiden kanssa.

      Ehkä pettäminen, juominen ja pelaaminen ovat samanlaisia ns. paheita, eikä pettäminenkään silloin ole rinnastettavissa todellisen liiton ja perheen kanssa eikä edes kilpaile samassa sarjassa. Monet niistä seikkalunhaluisista miehistä kertovat ihan avoimesti, että ei ole aikomustakaan jättää perhettä. Jos vaimo hyväksyy miehen pelaamisen tai ylityöt, niin miksei yhtä hyvin pettämistä? Kysymys on varmaan pohjimmiltaan siitä, että etsitään jännitystä ja stimulaatiota. Monilla on taipumus addiktoitua johonkin. Ylitöiden tekeminen vastaa johonkin tarpeeseen myös.

      Entä jos naisetkin seikkailisivat samalla mitalla? Osa tekeekin niin, mutta tytöt kasvatetaan usein kiltimmiksi, vielä nykyäänkin, vaikka kasvatuksen pitäisi olla sukupuolineutraalia. Ihminen ei pohjimmiltaan ole yksiavioinen, vaan sen on kulttuurin ja kasvatuksen tuomaa pintaa. Tunteilleen ei mahda mitään, mutta halujaan voi opetella hillitsemään.

    • kaikki hyvin mulla

      mutta millainen se sinun morkkis sitten on jos haluat tapailla varattuja miehiä. Itsekin olen pettänyt naistani, mutta siihen oli syynä tunneköyhä pihtarivaimoni koka ei edes harkinnut eroa vaikka kärysin ja kerroin että hän voi halutessaan ottaa eron, mutta miettiköön sitten voiko hän erota hyvällä omallatunnolla. Sihen loppui pihtaaminen vähäksi-aikaa, mutta sitten seksi-elämämme valui takaisin entiseen malliin ja lopulta otin eron joka oli helpotus mitä todennäköisimmin myös hänelle.
      Ei se papin aamen takaa mitä tulevaisuus tuo tullessaan, parempi se on olla avoliitossa kun pihtarivaimon kanssa pallo jalassa loppu-ikänsä ja sivullisille sitten annetaan sellainen kuva että kaikki on hyvin.

      • HAH HAH

        "kaikki hyvin mulla"... Kappas kummaa, että nyt vasta huomasit pihtarin? Olet juuri niitä miehiä, joita jokaikisen naisen tulisi varoa. Tuo kertoo sinusta juuri sen tyypillisimmän, joka kaataa naisia sen kun kerkiää "pihtari" verukkeella. Olet itsekäs paska, ja luulet itsestäsi suuria. Olet narsistinen, oma hyväinen paska


      • kaikki hyvin mulla
        HAH HAH kirjoitti:

        "kaikki hyvin mulla"... Kappas kummaa, että nyt vasta huomasit pihtarin? Olet juuri niitä miehiä, joita jokaikisen naisen tulisi varoa. Tuo kertoo sinusta juuri sen tyypillisimmän, joka kaataa naisia sen kun kerkiää "pihtari" verukkeella. Olet itsekäs paska, ja luulet itsestäsi suuria. Olet narsistinen, oma hyväinen paska

        sulle HAH HAH, ei ihme jos koira älähti, taisi kalikka osua omaan nilkkaasi, varokin ettet minuun törmää koskaan ja tiedoksi vain etten haluaisi nähdä sua edes pimeässäkään hississä.


    • siikamaki

      Arvon naiset. Aikalailla kamalaa yleistämistä tämä teidän sontanne. Naiset pettävät ihan yhtä paljon kuin miehetkin. Itseäni petetty 3 kertaa.

    • JK

      Itse en anna anteeksi minkäänasteista pettämistä, pettämisen laadusta vaan riippuu saako toisen mahdollisuuden.

    • mies on aina vääräss

      Voi voi.,mitäs kun nainen kärähtää?Paras mitä itse oon kuullut naisen suusta ,mitään en oo tehnyt,sä vaan kuvittelet...

      • naulanraapaisu

        Ninpä! Minusta paras pettämisen selitys mieheltäni oli:Naula raapaisi rakennuksella! .........kun selässä kahdeksan kynnen jälkeä hartioista-pakaroihin! Omat kätensä eivät ylettyneet jälkiä tekemään.......Sinä vain kuvittelet! Sanoi mulle.Raahasinpa kokovartalopeilin eteen katsomaan "naulanraapaisua"Se siitä raapaisusta. Eri suuntiin lähdettiin.


    • rakastunutnainen

      Kyllä tässä tulee puhua enemmän yksilöistä. Ihan kuin sukupuolella oikeasti olisi merkitystä mitä pää kopassa liikkuu?

      Nykyään on monenlaisia näkemyksi parisuhteesta, rakkaudesta tms. Itse ainakin uskon, että jos jotakuta oikeasti rakastaa niin ei tahdo tieten tahtoen satuttaa niin syvästi.

      Itseni mielestä ei tulisi rakentaa suhdetta ollenkaan jos ei kykene olemaan uskollinen. Harrastakoon irtosuhteita miten paljon tykkää. Ei ketään kiinnosta.

      Sitten joku päivä heräät ja mietit ikävöikö sinua kukaan muuhuin kuin sänkyä lämmittämään.

    • Sammalmuorio2

      Itse olen joutunut petetyksi ja kun sellaisen on käynyt lävitse, ei halua sellaista tuskaa kenellekään josta vähääkään välittää. Selitysten kirjo on aikamoinen.

      Itselläni olisi ollut jo useita tilaisuuksia pettää miestäni. Avioliitossakin on ollut kovia aikoja ja syitä pettää löytäisi hirmuisen määrän, jos haluaisi. En silti petä. Olen tieten tahtoen väistänyt mahdolliset pettämisuhka-tilanteet ennakoiden. Minä hoitelen asiat niin, etten ajaudu petokseen. Kertaakaan en ole joutunut jälkikäteen katumaan tekemättömiä tekoja, mutta jos olisin siihen mukaan heittäytynyt, niin todellakin olisin katunut.

      En voi 100%:sti vannoa, että kumppanini olisi minulle täysin uskollinen. Eikä hän voi tietää totuutta minusta. Ainoa minkä tiedän on se, että siihen on luotettava mitä toinen sanoo ja mitä itse ilmoittaa. Voihan aina olla että joudun pettymään, mutta se on riski jonka jokainen joutuu suhteessansa ottamaan.

      Tällä mennään. Toivoisin, että ihmisillä olisi siviilirohkeutta olla rehellisiä näissä asioissa. Jos kumppani ei enään miellytä, niin ottaa reilusti eron ja on sitten vapaa tekemään mitä itse haluaa. Näyttää vaan siltä, että on iso joukko täysin selkärangattomi ihmisiä, jotka toimivat täysin itsekkäästi ja toisista piittaamattomasti näissä asioissa. Surullista sinänsä.

    • siikamaki

      Pettämiselle ei ole mitään tekosyitä. Et voi sanoa että: "Mies ei antanut tarpeeksi huomiota, niin petin sen takia". Pettäminen on puhdasta kusipäisyyttä ja itsekeskeisyyttä. Jos petät seurustelukumppaniasi, se tarkoittaa että olet tunnevammainen idiootti joka ajattelee vain sitä mikä hänelle tuo mielihyvää. Jos petät puolisoasi, kerro se hänelle ja erotkaa välittömästi, koska sinä et silloin oikeasti välitä puolisosi tunteista. Eroamalla annat puolisollesi mahdollisuuden parempaan elämään ettei hänen tarvitse olla sinun kanssasi ja pilata omaa tulevaisuuttaan sinun vähäisen aivokapasiteettisi takia.

    • ninnukkamariia

      Vuoden päivät olen ollut se "toinen nainen"...vaimo ei tiedä meistä mitään...vielä. Kohta tietää...saamme nimittäin yhteisen lapsen ensi vuoden puolella.
      Tämän vuoden aikana olemme yrittäneet monta kertaa mennä erisuuntiin ja erota vaan aina ajaudumme takaisin "yhteen".

      • HAH HAYH

        Juupajuu, tiedäthän jo etukäteen omankin kohtalosi. Toivottavasti lapsen isä huolehtii ja tapaa sitten lastaan, jos uudelta (tulevalta) ihastukseltaan kerkiää.


    • sori-jori

      Aloittaja on provo. Annan sen kuitenkin anteeksi.

    • OLIIVIPUU

      Listalta jäi yksi asia pois. Mies myöskin haukkuu ja syyllistää puolisoaan pettämisestä ja nimittelee huoraksi, joka pettää häntä. Tällä hän antaa hyväksyntää itselleen omista teoistaan ja saa sillä mielenrauhaa omille teoilleen.
      Toimiiko pettäjänaiset näin, en tiedä.

      • pettäjän tie

        Ihminen ei ole yksiavioinen eläin, ei mies eikä nainen. Ihminen ainoastaan yrittää tehdä itsestään sellaisen keinotekoisesti mutta huonolla menestyksellä onneksi. Itselläni on jokunen aviossa oleva tyttökaveri jo vuosien ajan. En näe pettämistä ongelmana vaan se on ihmisen täysin luonnollista käyttäytymistä.


    • A ja M naiset

      Me tykkämme antaa piip sitä. A on nymfo ja M bimbo. Meiltä saa aina ja pukeudumme sukkanauhoihin. Haluamme antaa itsemme P kavereillekkin itsemme :D Olemme atshutsuuu. T. Miesjoukko.

    • Himoloikkaaja

      SEKSIKUOLEMA se on pääasiallisin syy, JUST NIIN!

      Turhaa puhua mistään seksielämästä! SEKSIKUOLEMA se on!!!

      Heti kun akka söi myrkkyä, jota myöskin hääkakuksi kutsutaan ja sai lapsen, niin pihtaus alkoi ja sitä onkin jatkunut jo yli 10 vuotta!

      Eihän sitä pärjäisi ilman vierasta pillua, mutta tahtoo vaan ne tunteet tuollaiseen puolisoon sammua. Onhan se lasteni äiti, mutta itsellenihän minä sen otin. Muistaisi siis minuakin vielä kun rakkaudesta kerran naimisiin mentiin. Vai mentiinkö sittenkään?

      Ja sinä moralisti: älä ala jauhaa paskaa mistään uskollisuudesta tai muusta huomioonottamisesta! Pihtari mikä pihtari! Vieköön vaan sokerikuppinsa taivaaseen ja kiittäköön taivaan isää lainasta, jospa ne siellä sitten hoonaisi maallisen vaelluksen edestäkin!

      Vituttaa lujasti!!!

      • kerran pettänyt

        onnea valinnallesi, tuohan on kuitenkin aika lyhyt jääkausi teidän liitossa, itse kestin 35v tuota pihtaria, ja kävin vieraissa, kärähdin ja toivoin että tämä vähän antaisi ajattelemisenaihetta vaimolle...eipä ollut hänellä rokeutta erotakaan, mutta sama pihtaus sen kun jatkui ja lopulta löytyi nainen jota en olisi valmis pettämään mistään hinnasta ja hyvin menee ,mutta menkööt,kerranhan täällä vain eletään.
        Kyllä siinä tilantessa petettykin voisi katsoa peiliin, eikä syytellä sitä pettäjää kaikesta.


    • Tervettä elämää..

      Ei jaksanut kaikkia lukea tänne saakka, mutta minun mielipiteeni on, ettei pettureiden pidä perheitä perustaa eikä parisuhteeseen ryhtyä. Olkoon vaan samanmieliset seksihimoajat toistensa seurassa, mutta eihän tietysti sitä empatiakykyä heiltä löydy. Itse myös nuoruudessa sekoilleena (eikä paljon toisen tunteita mietitty) ja myöskin itse pahasti pettyneenä en aio enää koskaan pettää ja jos puoliso niin tekee, mennä saa. Panostan parisuhteeseen ja hyvään seksiin oman kumppanin kanssa.

    • woman 38

      Helppo sanoa että panostaa parisuhteeseen ja seksiin kumppanin kanssa. Seksi lopahti pitkässä suhteessa ja mikäli kerran kumppanille riittänee kerran vuodessa niin olkoon uskollinen siinä tilanteessa ken haluaa. Asioista on keskusteltu usein ja paljon kumppanin kanssa mutta mikään ei auttanut.

      Seksiä löytyi muualta ja hyvää! kumppani on tietoinen asiasta eikä tarvinnut selitellä satuja. Suhde jatkunut niinkuin ennenkin. Useaan otteeseen ennen pettämistä vihjasin etten jaksaisi pitkään "nunna" leikkiä!

      • Tervettä elämää...

        Miksi ei sitten voi kokonaan erota? Ihme kumppani on, jos ei missään tunnu pettäminen...tietysti jos taloudellinen tilanne pitää yhdessä, mutta se onkin sitten jo arvokysymys...?! Kukin tavallaan...mulla ainakin pettämisestä jäi v..mäinen morkkis, jonka kanssa en pystynyt suhdetta jatkamaan...petetyksi tulleena puhumattakaan...


    • argh mitä yleistystä

      Anteeksi nyt vain mutta turhaan valitatte tuosta että mies pettää, naiset pettää samalla tavalla. Olen parisuhteessa (mies), ja en ole pettänyt kertaakaan..vaikka mahdollisuuksia olisi ollut niin ajattelen aina avopuolisoani, enkä tohdi häntä ns särkeä, vaikka meneekin suhde alamäkeä...ja jo pitkän aikaa...

      Avopuolisin kaverit (naiset) melkein jokainen on käynyt vieraissa ja tämän olen kuullut avopuolisoltani joka sen on kertonut. On ollut vaikka minkälaista pettämistä jopa ryhmää ym.... no, sen voin sanoa että yhden silloinen poikaystävä ei edes tiennyt että hänen ihana tyttöystävä kävi pettämässä. Tyttöystävä sitten jätti hänet ja pian tyttöystävä sai taudinkin noista reissuistaan.. Pettäjälle ihan oikein.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      300
      3455
    2. 204
      2951
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2534
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      233
      1992
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1425
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1318
    9. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1304
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    Aihe