Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

2

1. Uskoontuloja on varmaan yhtä paljon erilaisia kuin on uskoon tulleitakin.
    Itselläni varsinainen uskoontulo tapahtui yli 20 vuotta sitten. Olin kyllä uskonnollinen jo ennen sitäkin, mutta itse kuitenkin mietin, että jos nyt kuolisin, en ollut ollenkaan varma pääsisinkö taivaaseen vai mihin joutuisin...sitä miettiessäni ja Jumalaa etsiessäni aloin lukea enemmän Raamattua ja käydä hengellisissä tilaisuuksissa.Nyt tietysti ymmärrän, että Jumala itse veti minua puoleensa. Raamatussa sanotaan (Jeesus itse sanoo):" Ei kukaan voi tulla minun (siis Jeesuksen) luo, jos Isä (Jumala) ei häntä vedä". Eräässä tilaisuudessa sitten, kun kysyttiin haluaako joku tulla uskoon, voi nostaa kätensä merkiksi ja tulla eteen, että hänen puolestaan rukoillaan, niin nostin käteni ja menin tilaisuuden lopussa eteen. Siellä puolestani rukoiltiin, sain omalla suullani pyytää Jeesusta elämääni ja todellakin sain varmuuden siitä, että olen pelastettu ja sain rauhan sydämeeni. Tuosta on tosiaan jo yli 20 vuotta ja se on kestänyt. Kyllähän uskovillakin on samat vaikeudet, sairaudet ym kuin muillakin, mutta mutta se perimmäinen Jumalan antama rauha on säilynyt.
    Sitä on vaikea selittää, mutta kun sen kokee huomaa että se on todellista.
    Jeesus sanoo: Minun rauhani minä annan teille, en minä anna niinkuin maailma antaa...Niinkuin huomataan maailmassa ei ole rauhaa, eikä sitä sieltä löydy." Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että antoi ainoan poikansa, jottei yksikään joka Häneen uskoo hukkuisi, vaan että hänellä olisi iankaikkinen elämä" Johanneksen 3 luku, jae 16 Raamatussa. Kaikkea hyvää sinulle :)