Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jakeko69
profiilit
jakeko69
jakeko69
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
minä taistelin vuosia exän alkoholismia vastaan ja hävisin. ainoa neuvoni on se että eroa ja heti, se on paras vaihtoehto sinulle ja lapsille
30.10.2015 13:50
meillä ero tuli 20-vuoden liiton jälkeen, syynä exän alkoholismi ja pettäminen. ero sinällään oli helpotus, ainoa mikä harmittaa on se että se olisi pitänyt tehdä jo aikaisemmin, olisi säästynyt monelta murheelta. no ero kuitenkin tuli ja jonkin aikaa sen jälkeen alkoi tuntua että olisi kiva tapailla naisia ja mukava oli huomata että vielä oli markkinaarvoa ja kiinnostuneita naisia riitti. muutaman kanssa deittailin ja tein heti selväksi että en tässä vaiheessa hae seurustelusuhdetta vaan deittailua ja hauskanpitoa ja alussa se kävikin, sitten kun aikaa oli kulunut joku kuukausi niin se ei enää riittänytkään vaan suhdetta piti alkaa syventämään ja silloin juoksin karkuun.
en ollut enkä ole vieläkään valmis seurustelemaan, toisaalta en etsi myöskään pelkkää seksiseuraa vaan sellaista aikuista seuraa että voisi viettää aikaa yhdessä sillointällöin ja tehdä mitä huvittaa. aikomus ei myöskään ole kerätä haaremia vaan ihan yksi nainen riittäisi mutta sellaisia ei taida olla olemassakaan, no eihän sitä koskaan tiedä..
30.10.2015 13:31
nuorena miehenä mulla oli hieno systeemi; kun lähdin viihteelle enkä (joskus harvoin)
saanut sieltä pimpsaa niin soitin naapuritalon nätille yh-mimmille että nyt hommiin..
ja aina onnistui, oli hienoa että oli aina "varasuunnitelma"
ikävä kyllä se loppui siihen että se kävi liian oma aloitteiseksi, juuri kun olin kämpillä
työstämässä jotain mimmiä niin se tuli soittelemaan ovikelloa ilman kutsua...
25.10.2013 13:58
kiltit naiset ne vasta villejä onkin kun pääsevät pois kotoa tyttöporukalla ja juovat pikkusen siideriä, voi mahoton sentään, siinä ei mitään small talkia tarvita kun kaikille on selvää mitä tuleman pitää...
07.02.2013 13:59
1 / 1