voiko/onko kiltti nainen pettänyt

wf31

onko sulle tapahtunut tällänen ylläri, mies?

89

6341

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...mies...

      Elämä sekaisin kyllä. Eka vaimoni petti minut ja tein vain työtä selvitäkseni. Itse petin sitten toisen vaimoni ja elin kaksoiselämää. Sain uuden mahdollisuuden, kun kiltti vaimoni antoikin anteeksi. Olin sika, sillä jatkoin pettämistä vielä sen jälkeen. Tulin järkiini ja nyt epäilen, että kiltti vaimoni pettää. Voiko hän tehdä niin minulle kaiken jälkeen? Nyt vahdin häntä ja etsin jopa vieraan miehen numeroa kännykästä ja tuntuu pahalta, vaikka en löytänyt. Menetänkö kiltin vaimoni sekoiluni vuoksi? Olenko vain mustasukkainen?

      • aivan varmasti voi

        Ihan varmasti voi tehdä ja se on sulle aivan oikein. Nyt tiedät, miltä vaimostasi on tuntunut sun sekoilusi. Mikä muuten tekee ihmisestä kiltin? Onko kiltteys suoraan verrannollinen siihen, pettääkö toista?


      • GENETSARET

        Ei naisella jos toisellakaan ole yksin pimpeliä? Ulkonäkö on taas paklauksen tulosta.Rahat hoitaa taas kaukomaan Gigli ja kotimaassa ex anoppi.Nainen on niin iloinen ja hehkeä kuin pakkelit vain lentelee guudannyössä ja uskovaiset herttaisena kättä lyö ja armahtavat toisiaan.Ja kuraattorit kähmivät kerman päältä kun joppi jää kansalle vaivaisille.Uunoilla oli jo talous velaton kerran,mutta sitten rynnättiin talouttamme jakamaan EU:hun ja kyllä se sinne kelpasi.Nyt tyhjennämme viimeisiäkin rippeitä teollisuudestamme myyden myös itseämme.Suomi kuin ajopuu valheiden keskellä.Jeesus pelastaa ja Pyhä Paavali,mihin seuraavaksi uskotte?Uskokaa mihin vaan,mutta väärä maa ja valuutta.Tehkää vain työtä pirun pohjattomaan säkkiin ja odottakaa tuonpuoleista Halleluija.


      • taVat

        Ei petä jos huolehdit kaikista hänen tarpeistaan ja otat aina hänet huomioon ja muistat sanoa rakastavasi vain häntä ja kerrot miten tärkeä hän on sinulle.Nainen hyrrää halauksella vaikka kuinka. Tee sinä se niin toisen miehen ei tarvitse tarvetta tyydyttää. Muuta tapasi jos se on ollut toinen kun edellämainittu.


      • 4tpwieuh98+0rufgva9p
        taVat kirjoitti:

        Ei petä jos huolehdit kaikista hänen tarpeistaan ja otat aina hänet huomioon ja muistat sanoa rakastavasi vain häntä ja kerrot miten tärkeä hän on sinulle.Nainen hyrrää halauksella vaikka kuinka. Tee sinä se niin toisen miehen ei tarvitse tarvetta tyydyttää. Muuta tapasi jos se on ollut toinen kun edellämainittu.

        tavat ja tottumukset jne.


      • Annika66

        Minä ainakin pettäisin jouduttuani olemaan puutteessa rellestäessäsi muiden perässä. Ja olispahan mukavaa, että kärvistelisit mustasukkaisuuden kourissa ja arvaa vaan, mitä tapahtuis, jos jäisit kii siitä, että tutkit vielä mun kännykkää...et sä silti mua menettäis, mutta saisit sitä mitä tilasit!


      • Mitätulitehtyä

        Sinä ajattelet itsen kautta mitä olet tehnyt . Rasittavaa tulee olemaan jos sinulla/teillä ei ole luottoa.
        Muuten keskustelemalla asiat pitää selvittää.


      • epäilevä.
        taVat kirjoitti:

        Ei petä jos huolehdit kaikista hänen tarpeistaan ja otat aina hänet huomioon ja muistat sanoa rakastavasi vain häntä ja kerrot miten tärkeä hän on sinulle.Nainen hyrrää halauksella vaikka kuinka. Tee sinä se niin toisen miehen ei tarvitse tarvetta tyydyttää. Muuta tapasi jos se on ollut toinen kun edellämainittu.

        mitäs jos huolehdinkin kaikesta ja kehun mutta hän on heikko tietynlaisiin miehiin?
        muuten meilä menee hyvin. mutta hän tietää että vipinä lisää hänen haluaan omaan mieheensä.


      • Just joo...
        taVat kirjoitti:

        Ei petä jos huolehdit kaikista hänen tarpeistaan ja otat aina hänet huomioon ja muistat sanoa rakastavasi vain häntä ja kerrot miten tärkeä hän on sinulle.Nainen hyrrää halauksella vaikka kuinka. Tee sinä se niin toisen miehen ei tarvitse tarvetta tyydyttää. Muuta tapasi jos se on ollut toinen kun edellämainittu.

        Hah, tuo nyt on VARMIN tapa ajaa nainen toisen miehen syliin. Jos aina ottaa huomioon jne on pelkkä tossukka, itsestäänselvyys, joka vain ärsyttää naista. Silloin tekee mieli tosimiestä, joka vie eikä vikise.


    • kaikenlaistaon

      Sitä saa mitä tilaa..karman laki...Tee palvelus "kiltille " naiselle ja lähde opettelee toisen kunnioitusta...Yleensä kun pahimmat juoksut juossu,huomaa,ettei olekkaan niin kovaa valuuttaa maailmalla,hän alkaa vahtaa kumppania ja epäilee vaik ei aihettakaan...vaikka luulen,että sinun tapauksessa kumppanisi kun on jo kerran nähnyt merkit minkälaiseksi muutut pettäessä,hän on ne huomannu taas ja hautoo sinulle superyllätystä!!!..Onko teillä yhteistä omaisuutta jonka takia hän jaksanu sua katella??
      Luulisi tietävän jos itseään petetty,miltä se tuntuu,vaan sinä kostit muuttumalla itse pettäjäksi ja viaton kärsi...hyi helvetti!

      • Väärä virka!

        Valheita valheiden päälle,mitä muuta piru osaisikaan saadakseen byrograatit puolelleen mitkä ovat jo saanneetkin.Se ei ollut muuta kuin virkavirheitä liveten rosvoja.Uskoen kaikkea ilman todisteita,kuin lehmännostajat.


      • Elli Vihtalasta

        Sitä saa usein mitä ei ole tilannutkaan.Kaikki loputkin Kirkonkylän äijät ympärille kuolaamaan kun ovat ensin levittäneet lannoitteet pelloilla haisemaan ja ryppyisin naamoin laukomaan ikuisia vitsejään.


    • Oravanpyörässäkö ?

      Kiltti nainen on mielestäni vapaaehtoisesti suhteessaan.
      Hän antoi anteeksi ja on näin käsitellyt omat tunteensa ja halunsa jatkaa
      suhdettaan.
      Kysyisit suoraan kiltimmältä osapuolelta pettääkö hän nyt salaa vuorostaan
      sinua.Uskon vastauksen olevan ei .Hänellähän olisi ollut oiva tilaisuus pettää
      ja kertoa pettämisestään olettaen itsekkin saavansa anteeksi .
      En usko kuitenkaan hänen haluavan olla kanssasi olettamasi pettämishalun
      vuoksi .Hän haluaa jakaa elämänsä kanssasi ja rakastaa näin ollen sinua
      hyvinkin paljon (anteeksianto)Näin ajatten hänestä.

      Jos sinulla on ollut kummasakin suhteessa taipumusta mustasukkaisuuteen.
      Oma pettämisesi ei sitä harmia sinulta ole poistanut .Ei myöskään kiltin vaimosi
      vahvat osoitukset halusta elää kanssasi.
      Olisko sinun syytä hakea mustasukkaisuuteen perhtyviltä osaajilta itsellesi
      keskusteluapua pulmaasi.?

      Sekaisenkin pakan voi haluttessaan järjestää edes itselle siedettävään kuntoon.
      Muuthan ei onneksi enää kärsi tekemistäsi virheistä(edes kiltimpi osapuoli).
      Olet joutunut itsekkin kokmaan ed. suhteessa kipua ensimmäisen
      vaimosi petollisuudesta ja miltä se puoli tunne-elämääsi on vaikuttanut
      Olet tietoinen kuinka paljon sellainen koskettaa omassa sydänlihassa.
      Ainakin ymmärsin sinun joutuneen koville siinä suhteessa.

      Kaipa sinä itse huomaat kiltissä naisessasi hänen pahoinvointinsa ,mikäli hän
      vielä kärsii sinun aiheuttamasta pettämisestä tai esille ponnahtaneesta mustasuk-
      kaisuudestasi.
      Millaiset omat tunnteesi ovat toista vaimoasi kohtaan ?
      Tälläkin asialla voi ollla merkitystä mustasukkaisuus taipumukseesi .
      Koetko olevasi hyvinkin riippuvainen hänestä ja hänen anteeksiannostaan ?

      • Tosi uteliaita

        Muiden pettämisten penkomiset on kai tarkoitus hakea itselle jokin vapautunut kolo?


      • 67-42+11

        En vastaa ihan kysymyksiisi selvennän vain asiaa lisäkysymyksillä

        otatko huomioon että jos mahd. pettäjä on jollain tavalla sairas ettei hallitse itseään tai koe sitä vääränä tms on vain terve mutta jossainhan se vippaa kun tietää moraalin muttei välitä?

        Jos tapahtuu vihjailua siihen suuntaan mielikuvista kertoen tms unista tms mnkähänlaista ois sellainen ja semmonen (yllättävän avointa vaikka kaikki muu on hirveen vaikea keskustella parisuhteesta luottamuksesta ym.)?

        En pidä itseäni epänormaalina sillä mielestäni miehen kuuluu olla vaimostaan mustasukkainen mikäli tilanne menee liian pitkälle vaimon tai vieraan miehen toimesta esim jos vaimo hakeutuu vaikeisiin tilanteisiin. Siksi että itse ihmisenä myös en voi vältää samankaltaiaisa ajatuksia mutta en kylläkään tavoittele niitä rikkomaan välejämme. eikä niitä ole onneksi tullut kun VÄLTTELEN mutta jos toinen heikkoudessaan tms niitä tavoittelee? ymmärrätkö?


    • nainen.

      Eipä se ulkomuoto tai habitus aina kerro. Mielestäni mies epäilee helpommin normaalin näköistä naista kuin kaunista ja lumoavaa. Kumma juttu. Kannattaisi siis tutustua sisäiseen myös. :)

      • Väärässä olet

        Päinvastoin.

        Kaunista ja lumoavaa saa olla koko ajan vahtaamassa, ettei muut ukot yritä pesälle (tilaisuus tekee varkaan). Rupuisemman akan kanssa se ja sama.

        Kannattaisi varmistua että kumppanilla on itsetunto kohdallaan eikä historiaa epärehellisyydestä, ennen yhteen muuttamista, muuten saa mitä tilaa.


      • eppuepänorm?
        Väärässä olet kirjoitti:

        Päinvastoin.

        Kaunista ja lumoavaa saa olla koko ajan vahtaamassa, ettei muut ukot yritä pesälle (tilaisuus tekee varkaan). Rupuisemman akan kanssa se ja sama.

        Kannattaisi varmistua että kumppanilla on itsetunto kohdallaan eikä historiaa epärehellisyydestä, ennen yhteen muuttamista, muuten saa mitä tilaa.

        itsetunto nimeenomaan ja naisesta puhe...


    • Kaksinaamaisuutta

      Tätä kutsutaan kaksinaamaisuudeksi. Ihminen esittää kilttiä ja rehellistä ympäristössään, mutta salaisesti hän toimii mitä pahimmilla tavoilla. Näitä ihmisiä on.

      • liian kiltti

        Luotin minäkin rehellisenä pitämääni puolisoon. Viime keväänä se alkoi, seurasin aitiopaikalta puolisoni kaksoiselämää. Pettämisen merkit, jotka tunnistin, koska takana on pitkä parisuhde, olivat aivan selvät. Puolisoni valehteli minulle päin naamaa, sen vain näki hänestä, ei siihen tarvittu salapoliiseja tai mitään kyttäilemistä. Kehittynein valehtelun muoto oli se, että ei edes kertonut minne meni, missä oli, mistä tuli, hävisi vain salaa. En kysellyt, koska hänestä näki kaiken päältä ja ajattelin, että jossain vaiheessa hänenkin on puhuttava.

        Kun puhumisen hetki tuli, syytti kaikesta minua, hänessä itsessään ei ollut mitään vikaa. Toisteli sanoja, jotka eivät olleet hänen omia tuotoksiaan, olivat kuin ulkoaopelteltuja fraaseja. Keskustelua ei koskaan syntynyt, koska se meni aina syyttelyksi hänen puoleltaan. Täysin hedelmätöntä päästä asiassa eteenpäin, kun ainoat keskustelun taidot ovat istua hiljaa tai syytellä.

        Olin liian kiltti, uskollinen, liian hyvätapainen ja diplomaattinen. En halunnut särkeä liittoamme, kun en ollut väärin millään tasolla toiminut. Olin liian kiltti uhri ja melkein särjin oman mielenterveyteni. Olo tuntui hyväksikäytetyltä ja runnellulta ja paluuta entiseen ei enää ole. Tuntui pahalta olla kiltti, mutta en voi toisenlaiseksikaan muuttua.


    • geenipaholainen

      Tätä kutsutaan kaksinaamaisuudeksi. Ihminen esittää kilttiä ja rehellistä ympäristössään, mutta salaisesti hän toimii mitä pahimmilla tavoilla. Näitä ihmisiä on

      On, on, mutten menisi vahvistaamaan väittämääsi kyseessä olevan kiltin
      ihmisen nimeen .Eikö tämä ole sinunkin mielestä väärin tuntematonta ihmistä
      kohtaan.
      Itselleni tuli hänestä kuva uskollisuuteen taipuvaisesta ihmisestä.
      Kyse oli pelkästään ap.n omista luuloista .Nämä luulot ovat kaikuja
      hänen omasta menneisyydestään.

      En haluaisi vahvistaa ap kuvittelemaa mustasuukkaisuutta toisten piikkiin.

    • Todisteet ensin

      Olet oikeassa, geenipaholainen, ensin tutkitaan ja sitten hutkitaan. Jotta voi esittää toisen olevan kaksinaamainen, siitä on oltava myös todisteet. Oma epäluulo ilman mitään viitteiitä tai todisteita valehtelemisesta on kenties vain omaa mustasukkaisuutta ja vainoharhaa. Mutta jos on todisteet, että toinen on valehdellut, niin silloin sitä ei kannata sivuuttaa eikä unohtaa. Valhe toistuu, ihan varmasti, jos on oikeasti kaksinaamainen ihminen elämässä vaikuttamassa.

    • Amelie-89

      Äijät ne on jotka pettää tai ajaa naisen pettämään!

      • Akat on elukoita

        Aivan totta. Kaikki tässä maailmassa on miehen vika, eihän lehmääkään voi syyttää siitä että se on eläin.

        Naisella ei ole minkäänlaista itsehillintää tai moraalia olemassa, on vain kaikki mulle heti nyt -ajattelumalli.


      • soririsoojokapäivä
        Akat on elukoita kirjoitti:

        Aivan totta. Kaikki tässä maailmassa on miehen vika, eihän lehmääkään voi syyttää siitä että se on eläin.

        Naisella ei ole minkäänlaista itsehillintää tai moraalia olemassa, on vain kaikki mulle heti nyt -ajattelumalli.

        Mikä on miehen hillinnän kja moraalin laita? Tunnettu asia nyt vaan on että nainen ei petä ilman parisuhteessa ilmenevää syytä, miehelle riittää naisen aloite.
        Itse en ole ollut kenenkään toisen miehen kanssa sängyssä kuin vain nukkumassa viinahuuruja pois, vaikka tarkoituksena on baariin mennessä olut viimeinkin antaa äijälle se mitä sille kuuluu. viisi vuotta sitten se äijä, jota rakastan niin paljon ettei pettämisestäkään tule mitään, oli pannut kaverinsa vaimoa ja kertoi siitä minulle sitten ja tottakai tunsin itseni hylätyksi ja laiha lohtu oli, että mies itse kertoi. Halusin kuitenkin jatkaa suhdetta ja tein paljon työtä suhteen eteen

        Vika ei ollut minussa koska mies oli mennyt käymään kaverinsa luona mutta kaveri oli ollut jossain ja vaimo oli kotona (ovat olleet koulussa ihastuneita mutta juttu ei edennyt) sitten kaverin vaimo oli alkanut lähenellä ja tilanne meni niin kuin se teillä miehillä menee... Kaverin vaimo oli ilmeisesti vielä ihastunut ja asiat suhteessa huonosti, mutta mielestäni pää vastuu pitäisi olla sillä joka kykenee "rationaaliseen ajatteluun", eli miehelläni, eikö?

        En olisi saanut asiasta koskaan tietää koska tapahtui ihan eripuolella Suomea kuin missä me asutaan. mutta silti mies kertoi minulle ensin ja ajattelin että ajan kanssa ehkä loppuu se kuvanauha miehen pettämisestä pyörimästä silmissä ja voin antaa anteeksi. Mutta ei vieläkään, mies ei halua puhua tapahtuneesta, koska hänelle sillä ei ollut merkitystä ja seksikin oli ollut ihan vaan panemista ei mitään mitä meillä ja hän tajusi sen siinä (niinpä niin).

        Luottamus on kuitenkin mennyt täysin mutta silti rakastan vain sitä miestä ja kun päädyn baariin jonkun toisen kanssa ja jatkoille, se ei tunnu miltään, minulla ei ole haluja antaa samalla mitalla takaisin vaikka tiedän että vain siten pääsisin rauhaan. Joskus menee hyvin (seksi on kuitenkin aina loistavaa ja sitä on paljon) asia ei vaivaa ja uskon voivani luottaa vielä joskus. Mutta sitten joskus ei tule mistään mitään, laitan miehelle tekstareita siitä kuinka minuun vielä koskee ja kuinka meidän olisi puhuttava se läpi mitä sillä hetkellä tapahtui, miksi hän ei muistanut minua?

        Miehen suuri rakkaus jätti hänet 7 aviovuoden jälkeen rahavaikeuksien takia ja itsekin olen jo kolmas suhdeyritys hänelle, joten periaatteessa ymmärrän, että hänellä on voinut olla sisäisiä ongelmia. Joka päivä on vain annettava anteeksi uudestaan ja koitettava näyttää rakkautta vaikka se tapahtuma koskee (toki rakastan miestä sellaisena kuin hän on, mutta kaikki rakkaude teot pettäjälle valuvat välillä kuin hiekkaan...)

        Itse petin 4 aviovuoden jälkeen kolmen kanssa miestä joka hakkasi ja potki ja poltti kasvojani kahvin keitimen pannulla. Se ei tuntunut miltään, ensimmäisen pettämis kerran tunnustin, toista en ja kolmas mies on tämä nykyinen, jonka rohkaisulla ja tuella laitoin eropaperit. Myöhemmin sain kuulla ettei exmies edes ollut koskaan rakastunut minuun vaan avioliitto oli kulissi tukahdetulle homoseksuaalisuudelle (joten teoriassa en edes pettänyt, ihmettelinkin miksi mies ei halua yhtä paljon kuin minä...)


    • 14+7

      Hei, kannattaa ajatella toisin, itsensä kautta parhaalla tavalla, niin että on itsellä hyvä olla. Kiltit naiset pettävät eniten, kun eivät osaa nauttia elämästä muuten.

    • ffffffffffffffffffff

      blondihuorat on pahimpia pettureita!
      blondaavat hiukset munan toivossa
      kaikki miinustajat on blondihuoria....

      • Keretix

        Niillä onkin se blondigeeni joka saa pettämään ja värjäämään hiukset. Auttoi aikanaan luolamiesaikoina, kun pedot pelkäsivät vaaleaa väriä...


      • tekoblondi55
        Keretix kirjoitti:

        Niillä onkin se blondigeeni joka saa pettämään ja värjäämään hiukset. Auttoi aikanaan luolamiesaikoina, kun pedot pelkäsivät vaaleaa väriä...

        Niin se oli ennen...nyt vanhemmat ukot ihan kiimassa blondeista...sen verran huono näkö jo,että huomaavat vain blondin...vetyperoksi blondin, sellaisen kahan, jossa latvat vähän jo kärsineet...itsekin kokeilin ja se toimii...ei saa ukot silmiä irti miusta.


      • puolustan "blondeja"
        Keretix kirjoitti:

        Niillä onkin se blondigeeni joka saa pettämään ja värjäämään hiukset. Auttoi aikanaan luolamiesaikoina, kun pedot pelkäsivät vaaleaa väriä...

        Aika vaikeaa värjätä vaaleita hiuksia joka kuukausi tummemmiksi kun vaalea juurikasvu näkyy sitten niistä. Monet vaaleat värjäävät hiuksia siksi vaaleammaksi ja tummat värjäävät hiuksia tummemmiksi. Ei hiusvärin perusteella pitäisi luokitella ketään. Tosin väreillä saa luonnollisen näköisiäkin tuloksia. Jos ei pidä jostain väristä se on ok, mutta hiusvärin perusteella ei voi tehdä yleistyksiä. Vaalea tai maantienväri on yleinen hiusväri suomalaisilla.

        Jos hiusvärit kielletään voidaan samantien kieltää muukin meikkaus. Ollaan kaikki värittömän näköisiä. Halvemmaksihan se tulee. Mutta ei minun kokemuksen mukaan meikittömyys tee ihmisestä sen parempaa. Eikä se jos on tummat hiukset tee ihmisestä uskollista. Eli uskollisuus tai uskottomuus ei liity hiusten väriin.

        Ikävää jos teillä on ollut huonoja kokemuksia blondeista, ymmärrän että sellaiset kokemukset tekevät vihaiseksi, mutta niissä voisi katsoa muita asioita, kuin hiusten väri. Ettei tulis jatkossa vältettyä ihmisiä jonkin hiusvärin perusteella. Totta että jotkin hiusvärit ovat räikeitä, mutta se oikeuttaa vain toteamaan ettei pidä ko väristä.


      • brunettt
        puolustan "blondeja" kirjoitti:

        Aika vaikeaa värjätä vaaleita hiuksia joka kuukausi tummemmiksi kun vaalea juurikasvu näkyy sitten niistä. Monet vaaleat värjäävät hiuksia siksi vaaleammaksi ja tummat värjäävät hiuksia tummemmiksi. Ei hiusvärin perusteella pitäisi luokitella ketään. Tosin väreillä saa luonnollisen näköisiäkin tuloksia. Jos ei pidä jostain väristä se on ok, mutta hiusvärin perusteella ei voi tehdä yleistyksiä. Vaalea tai maantienväri on yleinen hiusväri suomalaisilla.

        Jos hiusvärit kielletään voidaan samantien kieltää muukin meikkaus. Ollaan kaikki värittömän näköisiä. Halvemmaksihan se tulee. Mutta ei minun kokemuksen mukaan meikittömyys tee ihmisestä sen parempaa. Eikä se jos on tummat hiukset tee ihmisestä uskollista. Eli uskollisuus tai uskottomuus ei liity hiusten väriin.

        Ikävää jos teillä on ollut huonoja kokemuksia blondeista, ymmärrän että sellaiset kokemukset tekevät vihaiseksi, mutta niissä voisi katsoa muita asioita, kuin hiusten väri. Ettei tulis jatkossa vältettyä ihmisiä jonkin hiusvärin perusteella. Totta että jotkin hiusvärit ovat räikeitä, mutta se oikeuttaa vain toteamaan ettei pidä ko väristä.

        Eihän tumma hius ole väritön. Vaalea on enemmänkin, se blondattukin.
        Eli jos värjääminen kiellettäisiin niin ei tumma jää värittömäksi sen takia. Itselläni on luonnollinen tumma tukka ja monesti on kyselty onko se värjätty kun on niin hyvänäköinen.

        Vielä nyt yli viisikymppisenäkään ei ole edes harmaita hiuksia joukossa.


    • Tuttu juttu.

      Naiset pettää,yksi syy on ettei saa tarpeeksi sexiä.
      Miehet katsoo jääkiekkoa,naisella kostea kolo.

      • sukupuolet erilaisia

        Miehillä menee hurjasti energiaa jos tulee siemensyöksy koska siinä olevat ravintoaineet otetaan miehen kehosta ja ne on tarkoitettu raskauden aikaansamiseksi. Siksi seksin jälkeen miestä väsyttää. Naisella menee energiaa vain kuukautisten ja raskauden aikana. Kannattaa hoitaa seksiasiat kotona niin että molemmat saavat mitä tarvitsevat. Siihen ei välttämättä tarvitse yhdyntää vaan on muitakin kotikonsteja. Sitten ei tarvitse miettiä pettämistä.


      • Kakarapalsta
        sukupuolet erilaisia kirjoitti:

        Miehillä menee hurjasti energiaa jos tulee siemensyöksy koska siinä olevat ravintoaineet otetaan miehen kehosta ja ne on tarkoitettu raskauden aikaansamiseksi. Siksi seksin jälkeen miestä väsyttää. Naisella menee energiaa vain kuukautisten ja raskauden aikana. Kannattaa hoitaa seksiasiat kotona niin että molemmat saavat mitä tarvitsevat. Siihen ei välttämättä tarvitse yhdyntää vaan on muitakin kotikonsteja. Sitten ei tarvitse miettiä pettämistä.

        Sinä raukka et sitten ole koskaan nähnyt naisen orgasmia jos vain mies menettää ravintoaineita seksissä, ja vain miestä väsyttää seksin jälkeen.


      • piste...

        keksi parempi syy. kun saa liikaa. voiko se olla syy? korvien välistä se tulee ei mistään puutteesta


    • eikö vaan

      Mikä kiltti semmonen nainen on joka pettää ??? Tyhmä kysymys.

      • ei vaan

        antaa kiltin vaikutelman muttei ole kiltti

        pätee niinkin että antaa ilkeän vaikutelman muttei ole ilkeä

        pätee myös miehiin

        eli luulo ei ole tiedon väärtti


      • Keretix
        ei vaan kirjoitti:

        antaa kiltin vaikutelman muttei ole kiltti

        pätee niinkin että antaa ilkeän vaikutelman muttei ole ilkeä

        pätee myös miehiin

        eli luulo ei ole tiedon väärtti

        Mä kyllä tykkään yleisesti ottaen enemmän tummista ja en katso lätkää. Oon kyllä itse syyt vaalee mut vetyperoksidia en ole kokeillut....


    • Casanoowa

      Aina kun ryhtyy noihin juttuihin niin voi olla että riitoihin päätyy toikin romanssi tai sitte jomman kumman hermot menee muuten vaan.

      Kiltti ja ahkera kotona mutta kun silmä välttää niin villi, rietas ja vieraissa kun tilaisuus vaan tulee,näin se menee.

    • +´¨'-.,,.-'¨´++´¨'-.

      Mitä tekemistä kiltillä ja pettämisellä on keskenään? Kiltti antaa, ilkeä ei. Paha ei anna paljostakaan. No joo, voi voi, kun nämä ei ole ,,,,,ääh....olkoon. No yritetäänpä vielä---- tässä nyt kyllä menee helmiä sioille mutta menköön-,-,- hyvä antaa välj eikäkö vähästäkin,-,- no niih siis : Jos kiltti perheenemäntäparka ihastuu johonkin mieheen ja yrittää antaa hän häveliäästi----- no niin,,,, sittenhän siinä käy niin, ettei mies yleensä varmaankaan mitään huoranpillua huoli,-,-, siis, antamatta jää. PISTE. Lopputulos on : kiltti vaimo EI anna, EI IKUNA KUUNA PÄIVÄNÄ, niih,.-,.-,.-,.- ´¨'-.,,.-'¨´ ,.-'¨´ ´¨'-,.,,.-'¨´ ´¨'-.,.-'¨´ ´¨'-.,,.-'¨´ ´¨'-.,,.-'¨´ ´¨'-.,,.-'¨´ ´¨'-.,

      • saamapuoli

        Nainen ei ANNA yleensäkään vaan mies. Monesti varattukin mies haluaa antaa.. onko sitten tuhma vai kiltti, se on eri juttu.


      • tekemisiin

        huoltomiehet, postimiehet, tarkastajat. perheenäidillä muksut unilla tai kylässä... ja oman miehen kans ei seksi luista ja itsetunto ei ole paras ja vieras kiihottaa.. eikö tämä ole yleistäkin sortua pikaisiin?


    • Hoitaja oasatolta

      Jos pettää, ei silloin ole kiltti. Pettämisessähän tehdään tietoisesti toiselle ihmiselle pahaa, siis petettävälle. Samalla lähtee mukaan sellaiseen rinkiin, jossa käry käy ennemmin tai myöhemmin, siis jää kiinni pettämisestä. Pettäminen on luokiteltavissa mielisairauteen, mutta pettäjähän ei sitä tunnusta. Syyllinen pitää löyää aina muista. Jossain vaiheessa pettäjän psyyke pettää ja koko pakka romahtaa käsiin---> hullujenhuoneella on paljon näitä....

      • kaiken kokenut

        onko tullut nukuttua oppitunnilla kun hoitsuna puhut noin pehmeitä.Useimmiten olipa kysymyksessä mies tai nainen vieraisiin meno johtuu siitä,ettei kotona
        tyydytetä tarpeita.Olkoompa ne mitä tahansa tarpeita.Haetaanhan suolaakin naa-
        purista jos kotona sattuu yllättäen loppumaan.Kysymyshän on ihmisen tarpeesta.
        On ikävä syödä suolatonta kalaa.On ikävä elää liitossa jossa ei saa esim.sek-
        siä tarpeeksi taiollenkaan(pihtarit)Seksuaalinen tarve on jokseenkin seuraavana
        janon ja ruokahalun jälkeen.Yleensä se pihtari on mustasukkainen.Makaa kuin
        koira luun päällä ei syö itse muttei anna muillekkaan.Koskee molempia avio-
        puolisoita.Eikä mustasukkaisuus ole muuta kuin omistamisen halua,eikä ih-
        mistä pidä omistaa.Ei seksihulluja hoitoon viedä uskoakseni.Siihen olisiko syytä en ota kantaa.


    • Kiltti nainen

      pettää mitä todennköisimmin jossain vaiheessa. Usko tai älä. Se on kiltin naisen syndrooma, jossain vaiheessa vuotaa yli ja kiltteys unohtuu. Ihan oikeutetusti, noin btw.

    • Einiinkilti

      En ole kiltti, mutten ole pettänyt ketään, koskaan. Kerran meinasin sortua, mutta itsetunto piti kiinni uskollisuudesta. Luulen että kovin kiltti on helposti huumattavissa tietyin tempuin. miehet voi miettiä miten

    • urpo oon

      Kaikki naiset pettää joskus,vaikket itse oisikaan pettänyt'

    • sam15

      On tunnettua että pettäjät epäilevät kaikkea. Rehellinen ihminen ei, ilman todisteita muusta, epäile partneriaan mistään -"miksi se pettäisi, enhän minäkään petä, vain pahat ihmiset pettää". Pettäjä ajattelee "tottakai se pettää, kaikki joskus tekee niin".

      Jos toinen käyttäytyy normaalisti ja silti tunnet mustasukkaisuutta tai tarvetta "lyödä vastaan ensin" niin onnea, olet itse se suhteen ongelma. Jos toinen alkaa äkkiä käyttäytyä mustasukkaisesti niin, no. Kannattaa olla huolissaan jos uskollisuus on tärkeää =>.

      On tietysti tod. vaikeaa jos joutuu ihmisen joka valehtelee todella hyvin, pettämäksi, mutta ei se ole kovin yleistä. Normaali-ihminen on lopuksi aika uskollinen. Jollet itse ole ollut, mittailet ns. muiden kauraa omalla mitallasi.

    • Hullu-vili

      Joo, on se. Kumma juttu. Tuhma ei ollut kertaakaan vaikka erikseen monta kertaa pyysin.

    • silminnäkijä+

      Olen vierestä seurannut kuinka keskusteluhuoneen kiltein nainen ( kaunis ja herttainen, joten hänen oletetaan olevan kiltti ) leikittelee miesten kanssa. Yleiseen keskusteluun tipahtaneet rivit antavat olettaa hänellä olevan tällä hetkellä ainakin 2 - 4 miestä pyörimässä metensä ympärillä ja yrittäjiä on rutkasti enemmän.
      Harmittaa miesten puolesta, sillä tiedän ainakin yhden miehistä olevan korviaan myöten rakastunut. Heillä kuitenkin tullut jotain riitaa ja tilalle on löytynyt heti uusi mies.
      Kaikenlisäksi nainen kertoo ettei petä.

      • Moraaliton maailma

        On myös melko yksinkertaisia ihmisiä joihin ei kai pitäisi sekaantua,vaan löytäisivät mieluummin samankaltaista seuraa.Muuten toinen tulee uunoutetuksi ja toiselle elämä raskaaksi jos ovat kuitenkin molemmat alun lupaustensa myötä.


      • tylsääseuraa

        Kun vielä laittaisit mikä keskusteluhuone ja mikä nimimerkki, niin voisi lähteä pörräämään meden perässä, sillä useimmissa huoneissa on vaan juoppoja akkoja räävittömine juttuineen.
        Kaikenlisäksi jos riita on tullut edellisen kanssa eikös silloin ole ihan vapaa ottamaan uuden ???
        Olisi mukava jos ei ruvettais parjaamaan jos ei tiedä tilannetta, tuskin kukaan siellä kaikkia asioitaan kertoo .


      • silminnäkijä+
        tylsääseuraa kirjoitti:

        Kun vielä laittaisit mikä keskusteluhuone ja mikä nimimerkki, niin voisi lähteä pörräämään meden perässä, sillä useimmissa huoneissa on vaan juoppoja akkoja räävittömine juttuineen.
        Kaikenlisäksi jos riita on tullut edellisen kanssa eikös silloin ole ihan vapaa ottamaan uuden ???
        Olisi mukava jos ei ruvettais parjaamaan jos ei tiedä tilannetta, tuskin kukaan siellä kaikkia asioitaan kertoo .

        Kyse on keski-ikäisten huoneesta, joka kuitenkin lienee sätin suosituimpia. Huonetta ja nimimerkkiä en kuitenkaan halua paljastaa ettei tule vielä jotain outoja syytteitä. Täällähän saa jokainen mellestää kuin piru hornassa.


    • kiltti tai ei

      jos ei itse petä niin tietää mistä ne satiaiset oikein tulikaan!
      ja dna-testit sitten lasten osalta, oli kiltti tai ei

      • oletko esimerkki?

        Miten monen "vieraan" lapsen isäksi moni kiltti perheenisä on paljastunut.
        Myös niillä dna-testatuilla lapsilla on isä.. monesti jonkun toisen perheen isä.


    • mm ii ee ss

      Mul on ollu useita suhteita,kahdessa tapauksessa en oo pettäny kun en vaan sattunut saamaan vierasta.Mulle yks nainen tunnusti käyneensä muualla,jätin hänet heti.Mä en oo ikinä narahtanut enkä narahdakaan.Panot on panoja,sama se on mulle vedänkö hanskaan vai panenko vierasta mutta se on varma etten kerro teoistani.Eli: Mä teen mitä haluun JOS haluun.Mutta mua ei akat petä.Tämä on mun luonnonlakini.

      • saat luulla :D

        Mistä tiedät ettei petä?
        Parhaiten onnistuu kun ei ole akkaa ollenkaan. Muuten epävarmaa.


    • GG RR GG RR

      TAUSKION KILTTI,TAUSKI ON MYÖS TYHMÄ. SE NAINEN EI OLE GAMBI VAAN NAAPURIMAAN ..ORA JOKA ON LEIKKAUTTANUT KALVON TAKAISIN PAIKALLEEN JA TAUSKI USKOO HÄNEN SANOIHIN-OLEN NEITSYT...HERRANJESTAS TAUSKI HERÄÄ !!!

    • Onnellinen mies

      Onko se niin kauheaa.
      Miksi seksistä on tullut tuollainen tabu. Meillä käydään vieraissa, jos siltä tuntuu. Sovimme aikoinaan että ulkopuoliset on sallittuja, mutta vain suojattuna. Eipä tuota kovin usein ole tarvinut, enkä usko että vaimonkaan. Jo menneinä aikoina piiat ja rengit auttoivat jos talon väellä oli puutetta. Siinä oli arvelluttavaa tuo alistamisen mahdollisuus. Omat ulkopuoliset ovat olleet kanssani ihan omasta tahdostaan ja tienneet ettei siinä ole ollut tarkoituskaan muuta kuin tuottaa mukava tunne toisilleen, luulisin.

      • soririsoojokäpäivä

        Ymmärrätkö sinä mikä on ero siinä, että on sovitut säännöt tai jokainen säätää omiaan?
        Ensimmäistä kutsutaan suhteeksi ja toinen on tiesmitä kahden itsekkään itsekeskeisen individualistin keino olla nukkumatta yhtään yötä yksin. Teillä on siis avoin suhde ja myös kumppanisi ulkopuoliset ovat olleet hänen kanssaan vapaasta tahdosta jne?
        Monesti se vaan ei tunnu kivalta kun omalle kohdalle sattuu... Ja jotenkin, jos olette nuori pari, niin tuntuu oudolta, ettei kahden keskinäinen kemianne riitä pitämään teitä tyytyväisinä... muutakin on kuin yhdyntä... Naiselle paras panokaveri on oma turvallinen mies joka ei edes mieti muita. Voi kun sellaisen saisi (toki saa sängyssä fantasioida vaikka kuusi tissisestä lohikäärmeestä, kyse oli siitä, ettei ajattele ketään oikeaa läheistään attraktiivisen rakkauden tuntein, mikä on varattu vain todelliseen rakkauteen).

        Kerran tapasin kaltaisesi moniosaajan ja päätin humalasa näpäyttää kaveria kokemaan, mitä voi vieraan kanssa kokea (ja yritin kostaa pettäämiehelleni tietysti). Sängyssä vatkasin munaa niin kovakouraisesti (käsin), että mies sanoi ai jumalauta, syljin kasvoille, roimin johdolla pakaroille ja sanoin huoraksi. ja painon kyynerpäällä mahaan ym kovaa kohtelua. Kaveri silti olisi halunnut yhdyntää (maso?), mutta minä sanoin että kuule, meitsi nukkuu tasan sohvalla tämän yön Kaikki ei tarvitse vieraita oman pikku egonsa pönkittämiseen. Kaveripa sitten soitti tyttöystävälleen :D Minäkin juttelin sen muijan kanssa, että onko sillä oikeus tehdä niin ku tää kaveri tekee? Se sanoi että joo, mutta ei hän halua kun sit joutuu selittää kaikkee (klassinen valerakkaudella alistettu nainen) Sanoin sille että se ansaitsisi sata kertaa parempaa kuin jätkän, joka pyytää mimmejä yökylään panemaan.

        Sen ääni oli vaivaantunu ja se sanoi, "Mutku meillä on sopimus... mut oon mä miettiny et tää ei ehkä oo se missä haluun olla..." sanoin sille go girl... mieti tarkkaan haluutko olla vaan varanumero satojen joukossa vai jotain erityistä... sit suljin puhelimen ja esitin jätkälle, että kaikki on ok. että viina vaan nousi päähän ja väsyttää, seksiä ei tänä yönä tipu, koska mulla on itse asiassa kuukautiset(valhe) ja sun on aika kasvaa aikuiseksi ja valita fiksu tyttöystäväsi, joka rakastaa sua niin paljon, että kestää tällaista ja huolimatta siitä, että puheidesi mukaan olet vain yksi tavallinen mulkku muiden joukossa. Kaveri kiitti ja nukuttiin vaatteet päällä yö, aamulla lähdin kotiini ja kaverikin matkusti tyttöystävänsä luo Turkuun, toivottavasti keskustelemaan siitä, mitä sain tytön tajuamaan puhelimessa.... Sen koomin ei ole sitä jätkää näkynyt ja hyvä niin :D

        En ymmärrä ihmisiä,jotka menevät suhteeseen ollakseen satojen muiden kanssa... Eikö silloin ole helpointa toimia yksin, vai sekö vaimo niitä panoja mieheleen hommaa? Avoinsuhde voi toimia jos molemilla on menohalu mutta j silloinkin herää kysymys miksi ei viihdy toisen kanssa sängyssä, eikö vaimo ota suihin, mies ime tussua? Eikö voi ohjata toista miellyttämään itseään, kertoa toiselle mistä tykkää niin että ei tarvitse muita, koska oma rakas vain osaa kaiken oikein ja tuntee ja tietää salaiset pisteet? Itse en ainakaan usko löytäväni samanlaista seksiä kuin minulla oli rakkaani kanssa enää koskaan (ennen kun mies petti 6 v sitten)... siksi sapettaa ihmiset, jotka voi painaa fiiliksissä vaikka tyynyn kulmaa samalla tavalla kuin omaa "rakastaan".
        Monet ovat "omasta tahdostaan" vaikka missä kun "ei ole vaihtoehtoa"...


      • Oikein, nainen
        soririsoojokäpäivä kirjoitti:

        Ymmärrätkö sinä mikä on ero siinä, että on sovitut säännöt tai jokainen säätää omiaan?
        Ensimmäistä kutsutaan suhteeksi ja toinen on tiesmitä kahden itsekkään itsekeskeisen individualistin keino olla nukkumatta yhtään yötä yksin. Teillä on siis avoin suhde ja myös kumppanisi ulkopuoliset ovat olleet hänen kanssaan vapaasta tahdosta jne?
        Monesti se vaan ei tunnu kivalta kun omalle kohdalle sattuu... Ja jotenkin, jos olette nuori pari, niin tuntuu oudolta, ettei kahden keskinäinen kemianne riitä pitämään teitä tyytyväisinä... muutakin on kuin yhdyntä... Naiselle paras panokaveri on oma turvallinen mies joka ei edes mieti muita. Voi kun sellaisen saisi (toki saa sängyssä fantasioida vaikka kuusi tissisestä lohikäärmeestä, kyse oli siitä, ettei ajattele ketään oikeaa läheistään attraktiivisen rakkauden tuntein, mikä on varattu vain todelliseen rakkauteen).

        Kerran tapasin kaltaisesi moniosaajan ja päätin humalasa näpäyttää kaveria kokemaan, mitä voi vieraan kanssa kokea (ja yritin kostaa pettäämiehelleni tietysti). Sängyssä vatkasin munaa niin kovakouraisesti (käsin), että mies sanoi ai jumalauta, syljin kasvoille, roimin johdolla pakaroille ja sanoin huoraksi. ja painon kyynerpäällä mahaan ym kovaa kohtelua. Kaveri silti olisi halunnut yhdyntää (maso?), mutta minä sanoin että kuule, meitsi nukkuu tasan sohvalla tämän yön Kaikki ei tarvitse vieraita oman pikku egonsa pönkittämiseen. Kaveripa sitten soitti tyttöystävälleen :D Minäkin juttelin sen muijan kanssa, että onko sillä oikeus tehdä niin ku tää kaveri tekee? Se sanoi että joo, mutta ei hän halua kun sit joutuu selittää kaikkee (klassinen valerakkaudella alistettu nainen) Sanoin sille että se ansaitsisi sata kertaa parempaa kuin jätkän, joka pyytää mimmejä yökylään panemaan.

        Sen ääni oli vaivaantunu ja se sanoi, "Mutku meillä on sopimus... mut oon mä miettiny et tää ei ehkä oo se missä haluun olla..." sanoin sille go girl... mieti tarkkaan haluutko olla vaan varanumero satojen joukossa vai jotain erityistä... sit suljin puhelimen ja esitin jätkälle, että kaikki on ok. että viina vaan nousi päähän ja väsyttää, seksiä ei tänä yönä tipu, koska mulla on itse asiassa kuukautiset(valhe) ja sun on aika kasvaa aikuiseksi ja valita fiksu tyttöystäväsi, joka rakastaa sua niin paljon, että kestää tällaista ja huolimatta siitä, että puheidesi mukaan olet vain yksi tavallinen mulkku muiden joukossa. Kaveri kiitti ja nukuttiin vaatteet päällä yö, aamulla lähdin kotiini ja kaverikin matkusti tyttöystävänsä luo Turkuun, toivottavasti keskustelemaan siitä, mitä sain tytön tajuamaan puhelimessa.... Sen koomin ei ole sitä jätkää näkynyt ja hyvä niin :D

        En ymmärrä ihmisiä,jotka menevät suhteeseen ollakseen satojen muiden kanssa... Eikö silloin ole helpointa toimia yksin, vai sekö vaimo niitä panoja mieheleen hommaa? Avoinsuhde voi toimia jos molemilla on menohalu mutta j silloinkin herää kysymys miksi ei viihdy toisen kanssa sängyssä, eikö vaimo ota suihin, mies ime tussua? Eikö voi ohjata toista miellyttämään itseään, kertoa toiselle mistä tykkää niin että ei tarvitse muita, koska oma rakas vain osaa kaiken oikein ja tuntee ja tietää salaiset pisteet? Itse en ainakaan usko löytäväni samanlaista seksiä kuin minulla oli rakkaani kanssa enää koskaan (ennen kun mies petti 6 v sitten)... siksi sapettaa ihmiset, jotka voi painaa fiiliksissä vaikka tyynyn kulmaa samalla tavalla kuin omaa "rakastaan".
        Monet ovat "omasta tahdostaan" vaikka missä kun "ei ole vaihtoehtoa"...

        Soririsoojokapäivä, saat multa täydet pisteet.


      • näin vois sanoa
        soririsoojokäpäivä kirjoitti:

        Ymmärrätkö sinä mikä on ero siinä, että on sovitut säännöt tai jokainen säätää omiaan?
        Ensimmäistä kutsutaan suhteeksi ja toinen on tiesmitä kahden itsekkään itsekeskeisen individualistin keino olla nukkumatta yhtään yötä yksin. Teillä on siis avoin suhde ja myös kumppanisi ulkopuoliset ovat olleet hänen kanssaan vapaasta tahdosta jne?
        Monesti se vaan ei tunnu kivalta kun omalle kohdalle sattuu... Ja jotenkin, jos olette nuori pari, niin tuntuu oudolta, ettei kahden keskinäinen kemianne riitä pitämään teitä tyytyväisinä... muutakin on kuin yhdyntä... Naiselle paras panokaveri on oma turvallinen mies joka ei edes mieti muita. Voi kun sellaisen saisi (toki saa sängyssä fantasioida vaikka kuusi tissisestä lohikäärmeestä, kyse oli siitä, ettei ajattele ketään oikeaa läheistään attraktiivisen rakkauden tuntein, mikä on varattu vain todelliseen rakkauteen).

        Kerran tapasin kaltaisesi moniosaajan ja päätin humalasa näpäyttää kaveria kokemaan, mitä voi vieraan kanssa kokea (ja yritin kostaa pettäämiehelleni tietysti). Sängyssä vatkasin munaa niin kovakouraisesti (käsin), että mies sanoi ai jumalauta, syljin kasvoille, roimin johdolla pakaroille ja sanoin huoraksi. ja painon kyynerpäällä mahaan ym kovaa kohtelua. Kaveri silti olisi halunnut yhdyntää (maso?), mutta minä sanoin että kuule, meitsi nukkuu tasan sohvalla tämän yön Kaikki ei tarvitse vieraita oman pikku egonsa pönkittämiseen. Kaveripa sitten soitti tyttöystävälleen :D Minäkin juttelin sen muijan kanssa, että onko sillä oikeus tehdä niin ku tää kaveri tekee? Se sanoi että joo, mutta ei hän halua kun sit joutuu selittää kaikkee (klassinen valerakkaudella alistettu nainen) Sanoin sille että se ansaitsisi sata kertaa parempaa kuin jätkän, joka pyytää mimmejä yökylään panemaan.

        Sen ääni oli vaivaantunu ja se sanoi, "Mutku meillä on sopimus... mut oon mä miettiny et tää ei ehkä oo se missä haluun olla..." sanoin sille go girl... mieti tarkkaan haluutko olla vaan varanumero satojen joukossa vai jotain erityistä... sit suljin puhelimen ja esitin jätkälle, että kaikki on ok. että viina vaan nousi päähän ja väsyttää, seksiä ei tänä yönä tipu, koska mulla on itse asiassa kuukautiset(valhe) ja sun on aika kasvaa aikuiseksi ja valita fiksu tyttöystäväsi, joka rakastaa sua niin paljon, että kestää tällaista ja huolimatta siitä, että puheidesi mukaan olet vain yksi tavallinen mulkku muiden joukossa. Kaveri kiitti ja nukuttiin vaatteet päällä yö, aamulla lähdin kotiini ja kaverikin matkusti tyttöystävänsä luo Turkuun, toivottavasti keskustelemaan siitä, mitä sain tytön tajuamaan puhelimessa.... Sen koomin ei ole sitä jätkää näkynyt ja hyvä niin :D

        En ymmärrä ihmisiä,jotka menevät suhteeseen ollakseen satojen muiden kanssa... Eikö silloin ole helpointa toimia yksin, vai sekö vaimo niitä panoja mieheleen hommaa? Avoinsuhde voi toimia jos molemilla on menohalu mutta j silloinkin herää kysymys miksi ei viihdy toisen kanssa sängyssä, eikö vaimo ota suihin, mies ime tussua? Eikö voi ohjata toista miellyttämään itseään, kertoa toiselle mistä tykkää niin että ei tarvitse muita, koska oma rakas vain osaa kaiken oikein ja tuntee ja tietää salaiset pisteet? Itse en ainakaan usko löytäväni samanlaista seksiä kuin minulla oli rakkaani kanssa enää koskaan (ennen kun mies petti 6 v sitten)... siksi sapettaa ihmiset, jotka voi painaa fiiliksissä vaikka tyynyn kulmaa samalla tavalla kuin omaa "rakastaan".
        Monet ovat "omasta tahdostaan" vaikka missä kun "ei ole vaihtoehtoa"...

        hvyå selvennös sitoutumisesta ja tavoitteesta vs itsekkyys ilman sääntöjä


    • puokki

      Jo vain!
      Naidessani toisen vaimoni,uskoivat kaikki ettei kiltimpää,herttaisempaa ihmistä olekaan(pitää muuten paikkansa,siis muuten). Mutta kuinka ollakaan jäi kiinni entisen poikaystävänsä kanssa.
      Mitäpäs siihen sanoo...muuta kuin muija pellolle ja uuden hakuun.

    • sampsa linna

      On teillä V....ttu aiheet hommakkaa ittellenne elämä.

      • ---

        Kännissä saatta vaikka pettää,ei ehkä selvin päin


    • Mirrrrrrrka

      Olen kiltti ja kunnollinen nainen ja petin. Humalassa.
      Eipä siitä sen enempää. En ole jäänyt kiinni, enkä aio tunnustaa.
      Ensimmäinen viikko oli oman pään kanssa yhtä helvettiä, mut nyt kun aikaa on kulunut, on taas helppo olla parisuhteessa ja elämä on normaalia. Jos omatunto olisi jatkanut vaivaamistaan, olisin eronnut, mutta tunnustamatta sittenkään. Onneksi näin.

      • Harva joukko

        Mirrrka, se että et tunnusta ja pääsit pahasta teostadi kuin koira veräjästä on huono asia. Ilman seurauksia voit taas uudestaan hairahtua humalassa. Ja taas, ja taas. Tämä on juuri se kuvio, miten tapapettäminen alkaa.

        On ihmisiä, jotka pettävät vain yhden kerran, kiinnijäämättä, ja siitä itseoppineena eivät koskaan toiste. Mutta heitä on harvassa. Toivon puolestasi, että kuulut harvoihin.


      • raimo6

        Pettää kerran, pettää toisenkin.


      • eskoseni3453453

        "Olen kiltti ja kunnollinen nainen ja petin."

        Tuo on vähän samanlainen ilmaus kuin rehellinen varas, pitkä kääpiö tai kuiva vesi.

        Eli mahdoton yhdistelmä, sillä kiltin ja kunnollisen nainen ei määritelmän mukaan petä.

        Myönnä nyt vaan että et ole kiltti etkä kunnollinen.


    • mieshänseminäkin

      Valitettavasti elämä ei ole useinkaan niin selkeää ja suoraviivaista, mitä sitä nuorina ja kokemattomina idealisteina uskotaan. Eipä juuri kukaan nuori aviolitossa elävä ihminen, voi uskoa koskaan sortuvansa pettämiseen. Mutta kun elettyä elämää ja kuljettua matkaa on riittävästi takana, alkavat elämän tosiasiat pikkuhiljaa valjeta. Monissa parisuhteissa tulee ongelmia ja yhteisessä parisängyssä käydään vain nukkumassa. Elämä menee sisko ja sen veli tyyppiseksi samankaton alla asumiseksi ja yhteisten asuntolainojen maksamiseksi. Ihminen on kuitenkin tunteet omaava olento, joka kaipaa hellyyttä, huomiota ja rakkautta. Kun ilman läheisyyttä on riittävän pitkään (se ajanjakson pituus on yksilöllistä), suuri osa meistä ihmisistä alkaa hakemaan sitä puuttuvaa läheisyyttä suhteen ulkopuolelta, kun kaikki muut konstit on jo koluttu tuhanteen kertaan läpi. Umpikujaan ajautuneet asiat harvoin korjaantuu keskustelmalla, yleensä päinvastoin. Avioerokin on monessa velkaisessa liitossa täydellinen taloudellinen tuho, eli sitä sitten kärvistellään olosuhteiden pakosta yhdessä. Näistä lähtökohdista en yhtään ihmettele, jos fiksut ihmiset sortuvat pettämään. Jo äidinmaidossa saamamme Kalvinistis-Luterilainen tapakasvatus esitttää pettäjät alimman luokan ihmisiksi, joille mikään epäinhimillinen ei ole vierasta. Sanan pettäminen perusmuoto petos on jo vahvasti syyllistävä. Onneksi näin ei kuitenkaan ole, pettäminen ei ole rikos eikä pettäjä rikollinen alimman kastin ihminen. Käyttäisinkin pettämisestä nimitystä yhteisestä sopimuksesta poikkeaminen. Pettämiseen harvemmin ajaudutaan vahingossa, useimmiten sieltä taustalta löytyy pitkää harkintaa ja perustavaa laatua olevia syitä. Näin ollen ihmisen kiltteydellä ei ole mitään merkitystä sille ajautuuko pettäjäksi vai ei.

      • luterilaisittain

        mieshänseminäkin: et ole tyytyväinen pettäminen-sanaan.
        "Yhteisestä sopimuksesta poikkeaminen" olisi kyllä kauheaa kapulakieltä, tyypillinen komiteatyöskentelyn ehdotus. Kun leterilaisuuteen viittaat, niin miten olisi pettämisen sijaan huoraaminen? Vanha ja edelleen iskevä termi.


      • erimieltä

        Olen eri mieltä, tärkeintä parisuhteessa on juuri se keskustelu. Keskustelu puolisoiden välillä ei saa loppua, sillä juuri se johtaa tuhoon. Kun molemmat tulee ja menee samasta ovesta keskustelematta ja vain nukkuvat parisängyn laidoilla, on oikeastaan ihme, jos suhde ei mykkyydellä mene kuin huonompaan suuntaan. Keskustelu auttaa aina, jos sen molemmat osapuolet siihen pystyvät. Jos toinen keskustelee ja toinen on hiljaa tai toinen keskustelee ja toinen syyttää tai toinen huutaa ja toinen keskustelee, silloinhan ei edes käydä todellista keskustelua.

        Pettämiselle ei ole mitään perustetta, ei edes kärvistely olosuhteiden pakosta yhdessä. Pettäminen on vain itselle ja puolisolle valehtelemista, valheessa elämistä. Piste.


      • 8675437638
        luterilaisittain kirjoitti:

        mieshänseminäkin: et ole tyytyväinen pettäminen-sanaan.
        "Yhteisestä sopimuksesta poikkeaminen" olisi kyllä kauheaa kapulakieltä, tyypillinen komiteatyöskentelyn ehdotus. Kun leterilaisuuteen viittaat, niin miten olisi pettämisen sijaan huoraaminen? Vanha ja edelleen iskevä termi.

        Naseva tuo huoraaminen, siinä ei jää epäselväksi, mistä kyse!


      • "Keskustelua"
        erimieltä kirjoitti:

        Olen eri mieltä, tärkeintä parisuhteessa on juuri se keskustelu. Keskustelu puolisoiden välillä ei saa loppua, sillä juuri se johtaa tuhoon. Kun molemmat tulee ja menee samasta ovesta keskustelematta ja vain nukkuvat parisängyn laidoilla, on oikeastaan ihme, jos suhde ei mykkyydellä mene kuin huonompaan suuntaan. Keskustelu auttaa aina, jos sen molemmat osapuolet siihen pystyvät. Jos toinen keskustelee ja toinen on hiljaa tai toinen keskustelee ja toinen syyttää tai toinen huutaa ja toinen keskustelee, silloinhan ei edes käydä todellista keskustelua.

        Pettämiselle ei ole mitään perustetta, ei edes kärvistely olosuhteiden pakosta yhdessä. Pettäminen on vain itselle ja puolisolle valehtelemista, valheessa elämistä. Piste.

        Keskustelu puolisoiden välillä ei saa loppua, sillä juuri se johtaa tuhoon"

        Ei meillä keskustelu loppunut. Ex puhui kuin ruuneperi. Mutta kun suusta tuli pelkkää pas**aa niin siihen loppui.


      • "Filosofi"

        mieshänseminäkin, olet verbaalisesti lahjakas pettäjä. Väännät omaa filosofiaasi niin, että vaimon ja kakkosten päät menee varmaan sekaisin ja saat heidät uskomaan ties mitä. Itsekin uskonet pitkään omassa päässäsi luomaasi "filosofiaa". Valitettavasti sanoillasi ei ole oikeiden filosofien tukea. Suosittelen sinulle kirjallisuutta, jossa käydään etiikan perusasiat läpi, oikeiden ja arvostettujen filosofien kirjoittamana.

        Yksinkertaisimmillaan, aloita vaikka tästä:"Kohtele muita kuten haluaisit itseäsi kohdeltavan."


    • kannattaako?

      hah hah.....samaa pettämistä sukupolvesta toiseen hah hah..mitään ei opita

    • kiimainen

      Herää kymysys; onko ihminen sittenkään yksiavioinen???
      Miehellä saa olla monta vaimoa ja naisella monta miestä!?

      • hihhih

        Isot ja sanavalmiit pojat ovat keksineet jo kauan sitten tokaisun, jota käyttävät, kun oma kullannuppu jakaa pesää vieraille miehille: "Olen onnistunut vaimon valinnassa, koska tuntuu kelpaavan muillekin miehille"! =))


    • ofkkfösalkfsöl

      hyvä Silminnäkijlä

      Haha, ja niillä miehillä ei sitten ole muita naisia joiden kanssa vikittelevät samaan aikaan kun keskustelevat tämän ko. kauniin naisen kanssa? Sika tökkii ja lehmät lentää.

    • kiltit naiset ne vasta villejä onkin kun pääsevät pois kotoa tyttöporukalla ja juovat pikkusen siideriä, voi mahoton sentään, siinä ei mitään small talkia tarvita kun kaikille on selvää mitä tuleman pitää...

    • etsiva911
      • huismylly

        nimenkö tossa sit saa tietää?


      • aiheest
        huismylly kirjoitti:

        nimenkö tossa sit saa tietää?

        lisää tolkkia


    • tuas

      en ole uskollista naista kohdannut varmaan koskaan. muutamat pitkätkin parisuhteet on kariutunut siihen. vituttaa yöelämässä katsoa kavereiden/ tuttujen naisien käytöstä ku kiehnäävät vieraitamiehiä niinku omaasa. ja sitte on taas se ku soitellan et " eipä tullu mari kotiin vasta ku kaheksalta aamulla. kuulema kaverinsa luona oli jatkoilla " yeah right!

    • Pohdiskelija

      Mitähän mahtaa kiltti tarkoittaa, varmaan kaikilla jokin oma määritelmä tässä keskustelussa. Kyllähän herttainen ja söpö nainen voi pettää siinä missä ruma justiinaakin. Eiköhän suhteeseen sitoutunut pettävä ihminen ole aina enemmän tai vähemmän epätasapainoinen jollain tavalla. Jos kiltteydellä tarkoitetaan mielyttämisenhalua, hyväksynnän hakuisuutta ja kyvyttömyyttä sanoa ei, niin silloin luulisi, että juuri tälläiset naiset pettävät. Jos taas kiltteydellä tarkoitetaan empatiankykyä ja toisen ihmisen tunteiden huomioon ottamista, niin tuskin silloin kiltit pettää.

      • KIITTI!

        KIITOS!
        kyllä miehen pitäisi tietää kumpi "kiltti" on kotona ja miettiä sitä

        t. jälkinmäinen


    • ei sano mitään

      ????

    • piaaaa

      up tälle

    • petin687

      no voititetysti vaihtelun merkeissä,yllätyin itsekin miten kärpäsiä pyörii ympärillä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1385
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1096
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      83
      945
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      837
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      76
      783
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    8. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      713
    9. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      713
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe