Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
somebody25
profiilit
somebody25
somebody25
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä laitoin euroopan kuluttajakeskukseen www.ecc.fi perusteellisen valituksen kaikkine tarvittavine liitteineen.. Mielenkiinnolla odotan milloin sieltä alkas tulla jotain vastausta...
17.08.2013 12:58
Kyl se mainos pyörii edelleen ainaki naamakirjassa kokoajan.Minä soitin sinne asiakaspalveluun ja käskivät laittaa mielummin sähköpostia.No tein työtä käskettyä ja ihme kyllä sain vastauksen 3 päivän päästä jossa sönköttivät jotain että heidän sähköpostissaan ongelmia että ennemmin kannattaisi soittaa asiakaspalveluun.Kyllä on niin läpinäkyvää läpimätää touhua että pakkohan tuohon on jonku viranomaisen puuttua.Se kuulemma on ihan oikee firma ni kai tuo ois helppo jäljittää ja tutkia heidän huijauksensa mut eipä taida ketään viranomaista kiinnostaa.. Tanskaa koskee sama 14 päivän palautussääntö ku suomeakin eli rahat pitäs palautua jos palautat tavarat kyseisen ajan sisällä. Kannattas perehtyä sivuun www.ecc.fi kun vaan jaksas paneutua joskus..
10.08.2013 13:22
Mulla luki se osote ainaki niiden pakettien toisella puolella.. kovin pienellä kylläkin.. Joku postilokero osote tanskaan se oli,en muista numeroita..
08.08.2013 10:37
Minä maksoin pankkikortilla ni taitaa olla menetetyt 331egee.. Kortti kyl kuoletettu ni eivätpä lypsä enempää. Pitäsköhän lähteä vierailulle tanskaan,jos vaikka mokoma paska firma löytys sieltä?? =)
07.08.2013 17:49
Ja samaan paskaan astuin minäkin. 1.8. tilasin ja tänään 6.8. tuli kaks pakettia ja samalla huomasin että tililtä oli kadonnu jotain 330egee suurinpiirtein. Paketit pistin kyl palautukseen samantien kun ne sainkin mut onkohan turha toivoa et rahatkin palautus..? Puhelimeen siel vastas joku äijä joka puhui englantia ja sen verran siitä selvää sain että ku lähetän takas kaikki ni rahatkin palautuu mut jos ei palaudu ni mitä vittua tämmösten kans voi tehdä? Ideoita?
06.08.2013 18:59
1 / 1