Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

3

  1. "kemistä oon ja kehtaan sanoa" oli jonkinmoinen slogan takavuosina, tätä pizza-keskustelua kun lukee, niin voi olla että kysyttäessä valehtelisin olevani jostain muualta. :(

    En puutu mitenkään ko. ravintolan työntekijöiden etniseen taustaan tai esim. ravintolaa ympäröivään miljööseen, mutta...

    Kuka pässi edes vertaa ravintola-pizzaa johonkin marketista ostettuun 2€ eines/pakaste-pizzaan? Siis oikeesti prkl!