Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
wovman
profiilit
wovman
wovman
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Moi.wag+lämpenee+ihan+hyvin.taloudessa+volvo+ja+wv
Eipä+noilla+eroa+juuri+ole.ennen+skoda+rs.ei+huonoa+siitäkään+sanottavaa.täällä
Nyt+sattuu+olemaan+joskus+kylmä.
Autokin+hui+joskus+jäässä.osta+jopo.
Lämmin+polkea+talvella+kun+ketjut+jumittaa.
.t+wovman
04.02.2017 08:46
Moi.eipä+taida+aloittajalla+olla+härveleitä.mut+kyll+ne+ihan+asiaa+on+esim+lohko+tai+laturi.joskus+ajo+lyhyttä
Talvella+joten+ei+akku+lataudu.ja+kyll+kovilla+pakkasilla+lohko+on+in.
Itse+yhden+koneremontin+tehneenä+tiedän.synteettiset+öljyt+ei+voidellut+yläkertaa+ja+nokka+leikkasi+kiinni.
Lohkon+asentamisen+jälkeen+no+peoplems.tosin+tuli+lisähintaa+satoja+e
Kun+en+heti+lohkoa+hommannut.
Auto+myös+läpiää+nopeammin+maskisuojan+kanssa.vähentää+polttokuluja+onhan+se+matkakin+mukavampaa.tuntuu+et+kirhoittaja+ajelee+fillarilla+kesät+talvet.niin+hakusessa+on+toi+kirjuuttelu
T+wovman
01.02.2017 19:17
Moi.mä+olin+teininä+todella+hintelä+ja+heikko+jos+vertasi+kavereihin.no+nyt+painoa+on+lähes+100+kg+ja+lihasta+suurin+osa.ai+miten+no+salille+vaan+ja+urheilemaan.katsoo+mitä+syö.teiniiässä+vaan+tarkkailee+liikaa+kroppaansa+ja+vertailee+muihin.ihan+normaalia.muistaa+syödä+terveellisesti+nukkua+hyvin+ja+liikkua.siinä+resepti.
Kaikki+me+ollaan+omanlaisia.pitää+hyväksyä+vain+oma+itsensä+sellaisena+kuin+on.tietty+muokata+voi+kroppaansa+jos+vain+haluaa.mä+oon+hyvä+esimerkki.tosin+vei+se+15+vuotta.mut+mikäs+kiire+tässä+on...eli+60+kg:sta+98+kg:seksi....ja+elämä+hymyilee...pitäkää+immeiset+itsestänne+huolta+ja+älkää+pienistä+murehtiko.
T+wovman
19.11.2016 07:47
Moi mielestäni masentunut pystyy melkein mihin vaan.riippuu niin paljon masennuksen vaikeusasteesta .kaikki saa oireita jossakin elämän vaiheessa.itse koin masennusta pari vuotta aikoinaan.oli kova paikka myöntää itselleen että kaikki ei ole kohdallaan.mutta nousin siitä omin voimin.ilman lääkitystä.se tuli niin hiipimällä se matalapaine.kaikki normaalit rutiinitkin tuntui turhalta
Kaikille masennuksesta kärsiville sanoisin hakekaa apua.lähtekää liikkeelle.opetellkaa ajattelemaan positiivisesti.elämä on mukavaa .sit kuitenkin
T wovman
15.01.2014 15:22
1 / 1