Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
elbuuu
profiilit
elbuuu
elbuuu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itselläni ei ole väliä mihin pääsen, tai siis olen valmis lähtemään oikeastaan mihin tahansa. :) Varmaan Kuopion laitan ensisijaiseksi, sisko kun asuu siellä suunnilla niin olisi hieman yhteyksiä. Tällä hetkellä siis aivan etelässä asustelen. Helsinkiin en edes hae, niin vaikeaa päästä.
14.02.2014 16:43
Mä nyt ilmottauduin valmennuskurssille.. =) Helsingissä toi eximian kurssi kyseessä!
11.02.2014 21:20
Mihin sä lukija002 oot hakemassa? :) Siis mihin kaupunkiin.
11.02.2014 21:05
Onkos joku teistä käynyt tai menossa valmennuskurssille? Isovanhempani tarjoutuivat kustantamaan mikäli olen kiinnostunut. Onkohan hyödyllinen ja auttaako oikeasti :) Mitenkäs teillä lukeminen muuten sujuu? Itse lukenut kirjaa sieltä täältä, ja nyt luen kokonaan ensimmäistä kertaa läpi. Ylioppilaskirjoitukset painavat päälle samaa aikaa, mikä hieman hankaloittaa lukemista. Olin vaihto-oppilaana ja tästä syystä vielä lukiossa!
04.02.2014 20:59
minä olen hakemassa sosiaalityöhön! Kaupunkia en ole vielä miettinyt, mutta sinällään sillä ei väliä olekaan. Asun nyt aivan etelässä, mutta tarpeen vaatiessa Rovaniemi voisi olla vakavasti otettava vaihtoehto. Sinne kuitenkin selvästi helpoin päästä :-) voisihan sitä sitten maisterin paikkaa hakea jostakin etelän suunnilta, sikäli mikäli niin hyvin ikinä käy!
22.01.2014 19:29
1 / 1