Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
paarmasalo
profiilit
paarmasalo
paarmasalo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
26
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olisitko+hyvä+ja+laita+tämän+tollon+edustajan+nimi+ja+puolue+myös+näkyviin,+ei+sillä,+suurin+osa+niistä+syöttiläistä+vastaisi+samoin.+Tämä+kertoo+kaiken+meidän+tolvanoista+päättäjistä,+joille+oma+kansa+on+vain+rahastusta+varten+ja+muut+ovat+ihania+rikastuttajia.
Itse+asiassa+poliitikkomme+ovat+käytännössä+matujen+orjia.
04.01.2017 17:27
Meidän+lahjotut+ja+typerät+poliitikot,+jotka+tuovat+idiootteja(Äo+n.65)+suomeen+parantamaan+geeniperimää,+sanovat+ettei+saa+antaa+pelolle+valtaa.+Mutta+onneksi+poliitikoiden+sukujen+Äo+nousee+kun+antavat+näiden+otuksien+lisääntyä+omien+lastensa+kanssa.
24.12.2016 22:26
Fuulinkia,+tyttö+pääsi+lehteen,+vaalit+lähestyy,+mutta+tässäkin+piti+mollata+suomimiehiä.+Eihän+sille+mitään+voi+jos+näiden+vihreiden+veljet+ja+isät+ovat+raiskaavia+häiriköitä,
09.11.2016 15:52
Lehdiltä amatöörien puuhastelua, järkikin jo sanoo, että testattava tuote hankitaan avoimilta markkinoilta, turha syyttää tavaran toimittajaa.
04.03.2016 13:36
Se, että te muslimit vihaatte kaikkia, jopa toisianne olisi hyvä syy siihen, että pysyisitte siellä hiekka-aavikoilla oman pellekultuurinne parissa.
26.01.2016 17:06
Oletko ihan pihalla, nämä ulkomaisten rahamiesten kätyrit ja isänmaan petturit ansaitsevat vain saman pelkotilan minkä ovat suomen hyville ihmisille aiheuttaneet. Siis toivottavasti he ymmärtävät pelätä kadulla ja maratooneillaan.
28.11.2015 20:34
Kerropa kuinka monta tyttölasta kaveripiiristäsi on tapettu häpeällisesti, tosi hieno kulttuuri.
11.10.2015 11:18
Voiko joku olla näin tyhmä, no, Sipilän lailla sinisilmäinen hölmö voi. Tulijat on täysi-ikäisiä miehiä, lukutaidottomia elintasosurffareita.
27.09.2015 12:55
Taisi olla sama piilotus tapaus joka oli minullekin viimeinen niitti, piilottelivat muslimeja kirkon tiloissa ettei heitä voisi karkoittaa. Ev.lut kirkko on häpäissyt itsensä ja päästää suden lampaitensa joukkoon.
08.09.2015 22:49
Jos vähänkään ymmärtäisit niin bisnekset hoidetaan englannin kielellä. Vai pidätkö ruotsalaisia niin tolloina, etteivät osaa muuta kuin omaa mongerrustaan.
07.09.2015 22:42
Maahantunkeutuminen ilman viisumia ja passia on laitonta ja asia tulisi käsitellä sotarikoksena.
06.09.2015 09:23
Hyvä ja tärkeä aloitus. Itsekin ihmetellyt, että miksi meillä on poliisi, armeija, tulli ja rajavartijat, näistä ammattiryhmistä on tehty täysin tarpeettomia ja luulen, että ammattikuntien sisälläkin voi vähän kiehua.
06.09.2015 09:19
Sipilä ei anna asuntoaan ilmaiseksi, ulkomaan pellestä saa hyvät rahat, arvelisin että ainakin 1000-2000€kk/lärvi. Joten ahne paska se on, eihän se edes asu lähimaillakaan itse.
06.09.2015 09:14
Sipilä ei anna asuntoaan ilmaiseksi, ulkomaan pellestä saa hyvät rahat, arvelisin että ainakin 1000-2000€kk. Joten ahne paska se on, eihän se edes asu lähimaillakaan itse.
06.09.2015 09:12
Pitäisikö lukea sotilasvala uudelleen, rautaa rajalle ja maanpetturit linnaan.
28.08.2015 17:21
Hyvä B-E, kerro kuka määrittää jonkun maan kehitysmaaksi jota velkaisten länsimaiden on tuettava. Aikamoista rasismia haukkua aasialaisia ja afrikkalaisia typeryksiksi jotka eivät osaa elää oikein ja täten julistaa itsensä helvetin hyväksi ihmiseksi, mutta oletkin ilmeisesti rantaruotsalainen rasisti meitä suomalaisiakin kohtaan.
23.08.2015 14:24
Hyvästi Suomi ja hyvästi eurooppa, musulmaanit tuli sittenkin vaikka ne 500v sitten pysäytettiin Wienin porteilla. Hyvä kommentti maanpettureista, listaa pitäisi alkaa pitämään ja kun hermo menee kunnon ihmisillä jälki on rumaa.
20.08.2015 14:09
Mitä v....a sää luulet tekeväsi kaikkien muiden maiden tilanteelle, siihen ei kehitysapu auta. Ainoa apu olisi raju syntyvyyden lasku näissä banaanivaltioissa muuten koko maailma hukkuu paskaan. Eurooppa on kohta menetty, osmannit tulee ja nämä meidän hörhöt ottaa ne kukkasin vastaan ja kun vielä Turkki liitetään EU:n niin se sitten kaputt.
19.08.2015 10:12
Juu, näitä vauhti-idiootteja riittää nykyään, ajetaan neljääkymppiä lasten joukossa, mutta autojen pitäisi ajaa jopa kolmeakymppiä. Laitetaan pyöräilijöille samat verot kuin autoilijoille eli maksakoon itse baanansa.
Pyöräilijämäärät taas ovat laskeneet verrattuna esim. 50-lukuun jolloin useat ajoivat töihin pyörillä.
17.08.2015 11:34
Rasismi liittyy vain rotuun, muuten on oikein toivoa normi ihmistä, mutta aina ei saa sitä mitä itse haluaa.
09.08.2015 10:21
1 / 2