http://yle.fi/uutiset/turvapaikanhakija_saa_suomessa_eniten/5922350
BTW paljonko saa Suomessa 50 vuotta hommia painanut eläkeläinen käteen ?
Turvapaikanhakija saa Suomessa eniten rahaa
7
57
Vastaukset
- Niinmikäkiikastaa
Näin pitää ollakin jotta saamme houkuteltua maahan parhaan tietotaidon omaavia tulijoita. Eläkeläinen ei hyödytä maata enää kun taas korkeasti koulutettu erityisosaaja, joista Euroopan maat tappelevat, tuottaa maalle valtavat voitot jos saamme houkuteltua hänet Suomeen.
- Vääryys
En ihmettele jos ne tulee nyt Suomeen ,kun Ruotsi maksaa vain 760 e / kk j a Suomi 1400e /kk. Kysyn miten Suomella on vara maksaa näin paljon vaikka meillä menee taloudessa paljon huonommin kuin Ruotsilla? Ruotsilla ei ole kreikka lainoja maksettavana , eikä työttömiä. Yritykset menestyy. Meillä vaan veroja nostetaan ja ne joilla on vielä töitä , raatavat niska limassa, eikä palkasta jää paljon mitään käteen.Kaikesta muusta leikataan , vaan ei pakolaisille ja täällä jo oleville " lomailijoille"maksettavista rahoista????. Suuri vääryys meitä Suomalaisia kohtaan!!!!
- Älykk--
Nyt se Spilä vasta tempun teki kun meni lupaamaan asuntonsa pakolaisille! Oliko kyseessä julkisuus/ mainos temppu? Ei valtiomiesmäistä käytöstä tilanteessa missä oman maan kansalaisilla on hätä mm. Asunnottomia löytyy omistakin miks Sipilä ei antanut oman maan kansalaisille asuntoaan? Sipilä sanoo, että ajatus asunnon annosta pakolaisille oli vaimon: haloo eikö pääministerillä ole omia aivoja? Ei aivoja, sen huomaa siitä mitä on saanut aikaan hallituksessa, ei mitään kun vahinkoa!
- GIS
SIPILÄ ON MAALAISPOIKA.
EI HÄN PÄRJÄÄ EU:N JOHTAJIEN KANSSA. EI ALKUUNKAAN. EI OSANNUT ITSE
TEHDÄ PÄÄTÖSTÄ, VAAN VAIMO.
HUUHAAMIES.
Sipilä ei anna asuntoaan ilmaiseksi, ulkomaan pellestä saa hyvät rahat, arvelisin että ainakin 1000-2000€kk. Joten ahne paska se on, eihän se edes asu lähimaillakaan itse.
- dkkv
Suomen pitäisi ehdottomasti noudattaa Tanskan mallia ja leikata maahnmuuttajille jakamaansa korvauksia.
Oletteko nähneet mediassa, että Tanskaan olisi tunkua, ei varmaan. - köyhyysrajalla
Suomalaisen on tultava toimeen esimerkiksi n700€ nto kuukaudessa työn ollessa henkisesti vaativaa eikä mitään tukia saa anomuksista huolimatta.Työmatkat on pitkiä samoan toisinaan päivätkin.Joillain ikäihmisillä niin pienet tulot että ruoasta tingittävä saadakseen elintärkeät lääkkeet joka on jo sinällään paha kierre.Yhteiskunnalla muistaakseni on velvoite hoitaa vanhukset ja sairaat ,lääkkeidenjako käynti ei riitä ja sekinhän tietty maksaa .Leikluria eläkkeisiin tarjotaan kun pitää säästää.oliskohan syytä leikata turvapaikanhakijoiltakin.Eihän meillä Ole asuntoja omillekaan saatika ilmaista rahaa.Eikös he sanoneet taannoin että islam tulee ja valtaa euroopan muistanko oikein?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313884- 412609
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422568Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82365- 292188
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032083- 381799
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461488- 1411477