Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
punakaneli61
profiilit
punakaneli61
punakaneli61
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+tehnyt+omille+lapsilleni+selväksi,+että+siinä+vaiheessa,+kun+makaan+jossain+hoivakodissa+täysin+muiden+autettavissa,+keuhkokuume+tai+vastaava+pitää+ottaa+armahduksena+ja+minun+antaa+lähteä+pois.++Toivon+todellakin+olleeni+sen+verran+hyvä+äiti,+ettei+jälkeläisten+tarvitse+kostaa+mitään+kärräämällä+minua+sairaalaan+ja+kytkemällä+viimeisiksi+päiviksi+tai+viikoiksi+hengityskoneeseen+kitumaan.+Jos+niin++joskus+käy,+olen+kyllä+epäonnistunut+elämässä+todella+pahasti.
21.04.2020 10:35
On+se+jännä+asenne,+että+kun+ensi+sössii+asiansa,+niin+sitten+on+oikeus+elää+kuin+pellossa,+kiusata+naapureita+ja+ampua+vielä+poliisi.+Meillä+oli+vuosia+sitten+naapuri,+joka+selvinpäin+oli+ihan+ok,+mutta+kännissä+soitteli+keskellä+yötä+ja+uhkasi+tappaa,+pyssy+paukkui+naapuritontilla.+Pari+kertaa+sain+lapsen+viime+tingassa+alta+pois,+kun+hän+kaahasi+autolla+meidän+kukkamaan+poikki.+Onneksi+hän+tappoi+lopulta+itsensä,+enkä+tosiaankaan+tuntenut+surua.+Totta+kai+ymmärrän,+ettei+hän+ollut+terve,+mutta+olisiko+minun+pitänyt+antaa+jonkun+perheestäni+tulla+ammutuksi+vain+siksi,+että+naapurin+vintti+on+pimeä?+Sanokaa+viisaat,+mitä+siinä+tilanteessa+olisi+pitänyt+tehdä.
19.06.2016 22:12
On+se+erikoinen+asenne,+että+kun+ensin+sössii+asiansa,+niin+sitten+on+täysi+oikeus+elää+kuin+pellossa,+kiusata+naapureita+ja+ampua+poliisi.+Niinkö+kaikkien+pitäisi+tehdä,+sekö+olisi+hyvä+maailma?+Jos+ihmisellä+on+velkaa,+jokainen+täysipäinen+ymmärtää,+että+jos+tulee+jostain+rahaa,+ensin+maksetaan+velat+pois+ja+vasta+sitten+käytetään+rahaa+itse,+jos+sitä+sattuu+jäämään.++Luojan+kiitos+on+olemassa+ulosotoviranomaiset,+joiden+ansiosta+edes+osa+saatavista+on+mahdollisuus+saada,+jos+asianomainen+ei+itse+niitä+maksa.+Miten+kukaan+uskaltaisi+muussa+tapauksessa+edes+ottaa+vuokralaista?+Koko+yhteiskunta+pysähtyisi,+jos+kaiken+voisi+ilman+seuraamuksia+jättää+maksamatta.
19.06.2016 22:00
1 / 1