Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

1. Moi!+Vanha+aihe,+mutta+kai+aina+ajankohtainen...:D+Olen+itse+42v+mies+ja+pitkässä+suhteessa.+Ylä-+ja+alamäkiä+pidän+aika+luonnollisena+osana+normaalia+suhdetta.+On+ollut+seksiä+monta+kertaa+päivässä+ja+on+ollut+monta+viikkoa+ilman+seksiä+ja+kaikkea+siltä+väliltä.+Omassa+suhteessa+olen+aina+joutunut+olemaan+aktiivinen+ja+aloitteellinen.+Muutoin+seksi+jää+kokonaan+vain+puheen+asteelle.+Tiedän+toki+mistä+nainen+syttyy,+ja+mistä+itse+pidän.+isoaj+ongelmia+ruuhkavuosina+on+aiheuttanut+liika+työstressi+ja+liian+vähäiset+yöunet.+Olen+ikäisekseni+hyvässä+kunnossa,+lenkkeilen+ja+käyn+salilla.+Valitettavasti+tuo+draivi+sitten+näkyy+kaikilla+elämän+osa-alueilla+ja+ajan+itseni+liian+piippuun+ja+melko+helposti.+Joskus+täytyy+tunnustaa+että+en+ole+enää+20v...:D+Ongelmat+meillä+aukesi+yhdessä+sovitulla+seksivapaalla.+Siis+ihan+totaali+stopilla+ja+tiettyyn+päivämäärän+saakka.+Jotenkin+sitten+kielletystä+tuli+taas+matkanvarrella+sitä+herkkua.+Alkas+itseäkin+haluttaa+jo+ennenkuin+oli+lupa,+mutta+pysyin+lujana.+Kun+seksiin+taas+ryhdyttiin+muutin+kokonaan+omaa+tapaani+olla+sängyssä+vähän+kuin+vahingossa.+Olin+vähän+itsekäs,+vaativa+osin+jopa...no+ehkä+agressiivininen+on+liiooiteltua,+mutta+sanotaanko+että+osoitin+että+mitä+halusin+ja+otin+sen.+Vaimo+oli+yllättynyt+mutta+jo+sormituntumalta+osasin+sanoa+että+nyt+osui+ja+upposi.+Vaimolle+tuli+jotain+uutta+ja+erilaista.+Jotain+mihin+ei+osannut+varautua+ollenkaan.+Olen+hellä+mies,+olen+sitä+edelleen+mutta+nyt+vaihtelevasti+kokeilen+jotain+uusia+juttuja.+Olen+edelleen+perheen+isä,+mutta+makkarissa+toteutan+selkeää+uros+ja+naaras+roolijakoa+ja+vaimo+on+tuossa+lähtenyt+kivasti+mukaan.+Seksi+on+jotain+mitä+se+ei+ole+koskaan+aikaisemmin+ollut.++Tottakai+edelleen+joskus+tulee+iltoja+ettei+toista+haluta.+Mutta+senkin+voi+kääntää+positiiviseen+valoon.+Ymmärrykseksi+ja+siksi+että+jaksaa+odottaa,+eikä+toinen+ole+vain+pätkä+jäykkää+lihaa+tai+mälliämpäri.Aikaisemmin+vaimoa+ärsytti+mun+halun+osoitukset,+ei+enää.+Vaikka+se+ei+seksiin+johtaisikaan.+Keskustelimme+paljon+tunteista+ja+siitä+missä+kohtaa+rakkaan+ihmisen+halun+osoitukset+on+alkaneet+ärsyttää.+Ja+miksi+toisaalta+ihan+vieraan+ihmisen+kiinnostus+on+paljon+kiinnostavampaa,+sitäkin+kukin+koki+tahollaan.+Kun+pohjimmiltaan+siinä+on+kyse+aika+hienosta+asiasta,+toinen+jaksaa+kiinnostua+kaikkien+yhteisten+vuosien+jälkeen+edelleen+samasta+tyypistä.+Sehän+se+on+oikeasti+hienoa....