Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

3

  1. jåtän äänestämättä kunnes puluetoimistojen valta puretaan sen pitäisi tapahua niin että eruskunnan äänestyskone sekotetaan niin että näyttötaululle tulee vain äänestystulos.myös äänestysnappi peitetään niin että kukaan ei näe mitä äänestit .nyky käytäntö on sellainen että noin 200 idioottia äänestää puoluetoimiston käskyn mukaan