Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pola1
profiilit
pola1
pola1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nyt riitti siivouspalveluiden tilaaminen, siivoan itse. Tilasin ikkunan pesun R&D Siivoupalveluilta tyhjillään olevaan asuntoon johon tulossa vuokralaiset. Sovimme päivän ja menin paikalle aamulla sovittuun aikaan, ketään ei tullut. Kun vihdoin sain puhelinyhteyden yritykseen sanottiin että olivat sotkeneet päivän ja oikea aika olisi kahden päivän kuluttua. Järjestin menoni niin että pääsin paikalle taas kahden päivän päästä. KETÄÄN EI EDELLEENKÄÄN TULLUT EIKÄ PUHELIMEEN EIKÄ VIESTEIHINI VASTATTU. TÖRKEÄÄ KÄYTÖSTÄ, VAROKAA KO. FIRMAA!
28.10.2023 11:38
KARTTAKAA+FIRMA+KAUKAA,+KOTISUN+MUUTTUI+RENOAKSI+JA+SAMAT+TYYPIT+HUIJAAMASSA!++EIVÄT+VÄLITÄ+TEHDYISTÄ+SOPIMUKSISTA.+JÄTTIVÄT+HOMMAN+KESKEN,+NYT+KULUNUT+2+VUOTTA,+AINA+LUPAILTIIN+ETTÄ+ASIA+HOIDETAAN+PIKIMMITEN+JA+SITTEN+HÄIVYTÄÄN.++KYSE+VIEMÄRIREMONTISTA.++VAROKAA,+VAROKAA+!!!!!!
11.05.2022 12:38
Hei!
Nyt+vasta+löysin+juttusi.+Olen+myös+Espoosta+ja+kaveria+tekemiseen+vailla++eläkkeellä+oleva+68-v+nainen.+Nyt+korona-aikana+menot+ovat+jumissa,+mutta+kunhan+normalisoituu+niin+tekeminen+yhdessä+olisi+mukavaa.+Yhteystietoni+ovat+tuolla+aiemmassa+jutussani+(siis+en+ole+mikään+fransu,+joksi+siellä+joku+epäili+nimimerkkiäni).
25.08.2020 10:57
Todellakin,+Suomessa+on+aina+ollut+sanan+vapaus+ja+se+koskee+kaikkia+ihmisiä+mielipiteestä+riippumatta.+Tästä+oikeudesta+on+todella+syytä+pitää+kiinni.+Mitä+Raamattuun+tulee,+niin+siellä+todellakin+sanotaan,+että+homot+(lesbot)+ovat+kauhistus+Jumalan+silmissä.+Tämä+ei+tarkoita+sitä+,etteivät+olisi+yhtä+arvokkaita+ihmisinä+kuin+heterotkin.+Siinä+puhutaan+harjoitetusta+synnistä.+Heterokin+voin+tehdä+syntiä+ruumiillaan.+Ei+ihmisen+tarvitse+olla+viettinsä+vietävänä+ja+harjoittaa++mm.+irtosuhteita,+vaan+voi+yrittää+elää+Jumalan+sanan+mukaan.+Jumala+loi+ihmisen+mieheksi+ja+naiseksi+ja+avioliitto+on+miehen+ja+naisen+välinen+liitto.+Joku+perusteli+minulle+homouden+hyvänä+puolena,+että+väestö+ei+lisäänny+liikaa.+Eipä+päde+tuo+perustelu,+sillä+näköjään+haluavat+sijaissynnyttäjiä+ja+kovasti+adoptoida+lapsia.+Voi+aikoja,+voi+tapoja!
07.01.2020 18:04
Hei!
Samanlainen+tilanne+täällä.+Mökkeilyyn,+matkusteluun,+teatteriin+yms.+ystävä+puuttuu.
Jos+haluat+(ja+kaikki+muutkin+samaa+kaipaavat+pääkaupunkiseudulla+asuvat)+ottaa+yhteyttä,+niin+jospa+rohkeasti+yrittäisimme+ystävystyä.+Ei+siinä+mitään+menetä+jos+yrittää.
[email protected]
.
t.+Ritva
22.01.2018 07:21
Minulla vekatut "viralliset" parkevelasiverhot. Siistit ja kätevät, mutta eivät kyllä paljoa lämpöä pidätä, vaikka niin väitettiin. Ajan myötä vekit oikenevat.
16.05.2015 12:33
1 / 1