Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Illyria
profiilit
Illyria
Illyria
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Rumuudesta+en+tiedä,+peilistä+näkee+aika+normaalin+ihmisen.+Yksinäisyys+on+sitä+kun+elämän+suuri+rakkaus,+lasten+isä+ja+paras+ystävä+kuoli.
24.12.2018 18:55
Tietämättömyys+nostaa+päätään+keskitalven+juhlanakin+:)
24.12.2018 18:48
Ötökät+on+vähissä+joo,+mutta+kaupungissako+olet+vuotesi+viettänyt+kun+meikäläinen+parikymmentä+kuukautta+Kreetalla+viettäneenä+olen+liskoja+nähnyt+vaikka+kuinka+usein,+tykkään+niitä+kuvata+ja+kuvia+on+paljon.
25.01.2018 21:35
Ja siksikö kansanedustajissa on muutama miljonäärikin?
04.11.2015 05:55
Korkea koulutus kertoo kyvystä kuluttaa pakaralihaksiaan luennoilla, ei älykkyydestä. Mensan jäsenistä löytyy yhtä hyvin insinöörejä, lääkäreita kuin rakennusmiehiä ja vain peruskoulun käyneitäkin.
Mutta olen samaa mieltä kuin tuolla ylempänä. Älykäs ihminen osaa ottaa tarvittavan roolin päälleen sosiaalisissa tilanteisssa, esittää empaattista ja lämmintä vaikkei sitä olisikaan.
04.11.2015 05:54
Huawei on halpa ja hyvä. Omassa käytössä kakkostabina toiminut pari vuotta mainiosti vaikka joutuu välillä kovaankin käsittelyyn.
28.10.2015 15:22
Ehdottomasti uudelleen silmälääkäriin. Tuollaiset oireet eivät kuulu kaihileikkauksen jälkeisiin. Minulle tehty reilu 2 vuotta sitten kaihileikkaus ja kuulun niihin onnellisiin joilla se onnistui hienosti. Hämärässä käytän lukulaseja, muuten pärjään hienosti ilman. Pimeässä kirkkaat valot tekevät haloja mutta se ei haittaa kun en tuijota vastaantulevien autojen valoja.
25.10.2015 11:27
Outo lääkemääräys, Ketipinorin kanssa on syytä olla varovainen, varsinkin suurissa annostuksissa. Koeta saada lähete mielenterveyspolille, helppoa se ei ole mutta ole tiukkana.
25.10.2015 11:22
Piti minunkin tehdä ikätesti saaduissa viesteissä. Oma ikä on 56, miehelle laitoin toiveeksi 46-57. Mielestäni 10 vuotta ei tässä iässä ole vielä paha ikäero eikä tee minusta puumaa.
Mutta saatujen viestien lähettäjien keski-ikä on 39. Revi siitä sitten...
18.08.2015 11:54
1 / 1