PUUMANAISET

tsinkku

Suomalaisiin naisiin, saattaa olla myös muunmaalaisiinkin, on iskenyt puumatauti. Deittisivuilla naiset hakee huomattavasti itseään nuorempia miehiä. Kyllä niitä miehiä varmaan löytyy joilla on jonkinasteinen äitikompleksi. Vai onko kyseessä "koitetaan kepillä jäätä"?

70

2006

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öpoiu

      Yhä useammat 40 naiset huomaavat että oman ikäiset miehet hakevat nuorempia, joten eipä siinä jää muuta vaihtoehtoa kuin siirtyä itsekin nuorempiin.

      • poreiegapoeir

        Komppaan. 40 miehet pariutuvat nuorten naisten kanssa, joten 40 naiset ja nuoret miehet, jotka ovat jääneet yli pitävät hauskaa keskenään. Eihän siinä isosta rakkaudesta ole kyse eikä perheen perustamisesta vaan tarpeiden tyydyttämisestä.


      • Foxylady2963

        40-50- vuotiaat miehet ovat lihavia plösöjä, jotka eivät osaa pukeutua. Ei siinä pikkarit kastu vaikka kävis kuinka monilla treffeillä. Mutta sitten taas on aika surkeen näköistä, kun 5-kymppinen nainen kulkee poikansa ikäisen kundin kanssa.


      • herätkää

        40-50 vuotiaat naiset ovat elähtäneen näköisiä.
        Pukeutuvat kuvissa paljastaviin yöasuihin ja kuvittelevat olevansa seksikkäitä.
        Ovat kuvanottohetkellä pienessä nousuhumalassa tai sitten aivot on juotu.


    • herrttinena

      40 v naisille ei kelpaa 40 v rupsahtaneet miehet. Katsokaa vaikka nettitreffeillä miten vanhan näköisiä ne miehet jo on! Kun itse on nuoren näköinen ja tottunut hyvännäköiseen niin eihän siinä auta kuin nuorempia katsella, kun suomalainen mies on jo viimeisen käyttöpäivän ylittänyt nelikymppisenä, iso osa jo allekin sen ikäisenä. Ja sitten kun nuoret miehet saa parasta nelikymppistä, niin pakkohan se on nelikymppisen miehenkin katsella vastaavasti vähän nuorempia naisia.

      • M42v

        Katsoin juuri profiilissani vierailleiden naisten ikäjakauman läpi. Keskiarvoksi tuli yli 51 vuotta! Siis noin 10 vuotta enenmmän kuin minulla on ikää. Vierailijoiden skaala 23-61v.


      • M52_

        En tarkoita, että minulla olisi varaa arvostella, mutta aikuisten nettitreiffi-sivuilla on noin yleisesti ottaen aika rupsahtaneen näköistä porukkaa ihan sukupuoleen katsomatta. Tai sitten syynä on huonot valokuvat (suositus kyllä taitaa olla, että kuvaa varten ei pahemmin laittauduta, jotta vastaa paremmin todellisuutta).

        Tein viime viikonloppuna vähän epätieteellistä tutkimusta. Olen itse M50, ja yli 40v naisista alle20% oli mielestäni ok valokuvissa. Kolmekymppisistä ja nuoremmista toki vähän enemmän. Mutta yllättävän vähän silti.

        Seuraavaksi murkkuvuosien harrastukseen, eli luokittelemaan vastakkaisen sukupuolen edustajat bussissa. Tai kirjastossa istuvat, tai kadulla vastaan kävelevät. Olen myös sellaisessa ammatissa, että joudun/pääsen käymään usein työasioissa naisvaltaisissa työpaikoissa. Arvion mukaan kaikissa em. tapauksissa yli 3/4 on ulkonäön puolesta ihan siedettäviä. Mielestäni en voi olla nirso. Mutta mikä selittää, että nettipalstoilla prosentti on niin paljon alhaisempi?


      • M42v

        95% valokuvista saa kohteen näyttämään "oudolta" ja loput on photoshopattu. Liikkuvan ihmisen näkeminen ja minimaalinenkin interaktio parantavat ulkonäköä huomattavasti.


      • thinkthinkthink
        M52_ kirjoitti:

        En tarkoita, että minulla olisi varaa arvostella, mutta aikuisten nettitreiffi-sivuilla on noin yleisesti ottaen aika rupsahtaneen näköistä porukkaa ihan sukupuoleen katsomatta. Tai sitten syynä on huonot valokuvat (suositus kyllä taitaa olla, että kuvaa varten ei pahemmin laittauduta, jotta vastaa paremmin todellisuutta).

        Tein viime viikonloppuna vähän epätieteellistä tutkimusta. Olen itse M50, ja yli 40v naisista alle20% oli mielestäni ok valokuvissa. Kolmekymppisistä ja nuoremmista toki vähän enemmän. Mutta yllättävän vähän silti.

        Seuraavaksi murkkuvuosien harrastukseen, eli luokittelemaan vastakkaisen sukupuolen edustajat bussissa. Tai kirjastossa istuvat, tai kadulla vastaan kävelevät. Olen myös sellaisessa ammatissa, että joudun/pääsen käymään usein työasioissa naisvaltaisissa työpaikoissa. Arvion mukaan kaikissa em. tapauksissa yli 3/4 on ulkonäön puolesta ihan siedettäviä. Mielestäni en voi olla nirso. Mutta mikä selittää, että nettipalstoilla prosentti on niin paljon alhaisempi?

        Ne tosielämässä siedettävän näköiset eivät tarvitse hakea seuraa netin kautta. Siinä selitys.


      • M52_

        Niin se varmaan on.... ja tyytyväisenä huomaa, että oma viisikymppinen eukko on oikeastaan ihan pirtsakka tapaus. Kävi viime viikonloppuna jopa hankkimassa Intersportista juoksutrikoot itselleen ;)


      • Vierailija201520162017
        M42v kirjoitti:

        Katsoin juuri profiilissani vierailleiden naisten ikäjakauman läpi. Keskiarvoksi tuli yli 51 vuotta! Siis noin 10 vuotta enenmmän kuin minulla on ikää. Vierailijoiden skaala 23-61v.

        Ei vierailu vielä mitään sano


      • klikkanseuraavaa
        M42v kirjoitti:

        Katsoin juuri profiilissani vierailleiden naisten ikäjakauman läpi. Keskiarvoksi tuli yli 51 vuotta! Siis noin 10 vuotta enenmmän kuin minulla on ikää. Vierailijoiden skaala 23-61v.

        Eihän sillä vierailulla ole mitään sen ihmeellisempää merkitystä. Itse saatan kahlata viimeksi kirjautuneet miehet läpi klikkaamalla seuraava. Aina en edes lue profiilia läpi vaan klikkaan seuraava. Vierailu ei kerro mitään kiinnostuksesta.


      • Soopaa
        thinkthinkthink kirjoitti:

        Ne tosielämässä siedettävän näköiset eivät tarvitse hakea seuraa netin kautta. Siinä selitys.

        Ja höpö höpö. Miehet kyttäävät kauniita naisia, mutta eivät uskalla lähestyä näitä. Jos vielä pukeutuu tyylikkäästi ja on fiksu, niin sepä vasta pelottaakin. Lisäksi kaikki ihmiset eivät liiku yöelämässä, missäs ihmisiä tällöin tapaat?


    • G33r0

      Perustakaa baari, jossa on naisille K-40 ja miehille alle-30.

    • m91

      Kyl mul kelpais joku mukava puuma nainen ;) en valittais vaan nauttisin täysin rinnoin ;P

      • liikaatunnenkuitenkin

        Kiva viesti! Aiemmin tuota ikäeroa niin miettinyt, nyttemmin tullut hankaluuksia hahmottaa, mitä tässä tuntisi sitä miestä kohtaan:/


    • puumako

      En ole puuma ja nettiprofiilissani on miehen toiveikäraja määritelty pari vuotta itseäni nuoremmaksi, eli 38-vuotiaaksi (olen siis 40, mikäli joku ei osannut sitä tuosta laskea). Silti minuun ottaa hyvin paljon yhteyttä pikkupojat, joiden ikä on alle 30 ja usein vielä lähempänä 20. Olen yhden 24-vuotiaan tavannutkin. Minun kokemukseni mukaan ne ovat kyllä ne pojat, jotka etsivät vanhempia naisia. Jostain syystä.

      • puumaksitahtomattaan

        Kyllä, juuri näin. Hämmentää lukea useinkin täältä ilmeisesti miesten halveksuntaa, miten vanhemmat naiset juoksevat nuorten miesten perässä tai ei kukaan nuori mies halua vanhempaa naista tai että pitäisi pudota pilvilinnoista kun kuvittelee nuorempien miesten himoavan meitä. Mutta kun se tosiaan menee niin että ne nuoret miehet haluavat! Itse tekevät aloitteet, ei meidän tarvitse juosta perässä. Itse sain idean edes kokeilla nuorempaa miestä, kun sellaisia tarjoutui. Kaikkea pitää kokeilla. ;) Ehkä se on vain sitten niin kova paikka saamattomille miehille, kun naiset saavat helposti, ei muuta kuin itse vain valitsemaan mikä kulloinkin miellyttää.


      • Nainen41v

        Sama täällä, nuoret miehet n,25-35v. lähestyvät, todella usein, varsinkin netissä, Baareissakin tulevat monesti jutulle. En kyllä ole ainakaan vielä kehdannut "kokeilla" nuorempaa.


      • mekkk
        Nainen41v kirjoitti:

        Sama täällä, nuoret miehet n,25-35v. lähestyvät, todella usein, varsinkin netissä, Baareissakin tulevat monesti jutulle. En kyllä ole ainakaan vielä kehdannut "kokeilla" nuorempaa.

        Johtuu siitä että vanhemmat naiset tietävät mitä haluavat ja on paljon helpompaa kun jollain 20v bisisinaisen kanssa. Nuoremapan teki hyvää itsetunnolle kun alle 30v tuli 35-50 kumppiset nasiet iskemään ja sai hyvää hoitoa. Vanhempien nasiten kanssa pidetään vaan hauskaa eikä tartte mitää perheita perustella ja taisi olla muutama perheenemäntäkin joukossa mutta aikansa kutakin.


      • Nainen41v kirjoitti:

        Sama täällä, nuoret miehet n,25-35v. lähestyvät, todella usein, varsinkin netissä, Baareissakin tulevat monesti jutulle. En kyllä ole ainakaan vielä kehdannut "kokeilla" nuorempaa.

        Laita minulle vaan viestiä jos kiinnostaa. Jutellaan lisää...
        33v.


    • vanhempi--nainen--jo

      Minua ei haittaa, vaikka nuoret miehet lähestyvätkin, ja ehdottelevat treffisivustoilla. Enemmän häiritsevät varatut,( jollain toisella sivustolla sama mies on muka sinkku) seksin vonkaaja miehet, Jotka lähettelee kuvia vehkeistään. Moni vaimo tuskin tietää miehensä harrastuksesta.

    • ziidus

      Pakko sanoa myös näin toisinpäin, olen 23v nainen ja kokeilin pari päivää nettideittisivua, pidän saman ikäisistä miehistä, ehkä jopa muutaman vuoden nuoremmista ennemmin kuin paljon vanhemmista. Olin määritellyt iäksi 19~25 ja sain vastauksia PALJON nelikymppisiltä miehiltä!? Ja kyllä, tyrmäsin kaikki asiallisesti vain iän perusteella ja poistin profiilini. Joku tässä nyt on vain väärin :D miten nelikymppinen mies luulee edes saavansa nätin hoikan parikymppisen?

      • tarantellaninni

        Kyllä ne vaan luulee ja haaveilevat ikuisesta nuoruudesta. Katsos kun joku Jungner tai Tauskikin onnistuu. Lue tarkemmin vaikka sinkut-palstaa niin kyllähän niitä löytyy. Minusta se on lähinnä huvittavaa ja vielä enemmän säälittävää, mut hei, meitä on joka lähtöön.


      • Biological
        tarantellaninni kirjoitti:

        Kyllä ne vaan luulee ja haaveilevat ikuisesta nuoruudesta. Katsos kun joku Jungner tai Tauskikin onnistuu. Lue tarkemmin vaikka sinkut-palstaa niin kyllähän niitä löytyy. Minusta se on lähinnä huvittavaa ja vielä enemmän säälittävää, mut hei, meitä on joka lähtöön.

        Hehee, katkeran naisen kommentti yllä. Nuori nainen - vanhempi mies on luonnollista ja hyvin yleistä. Tutki vähän ihmisen biologiaa - nainen ja mies ovat erillaisia.


      • oikeatutkija
        Biological kirjoitti:

        Hehee, katkeran naisen kommentti yllä. Nuori nainen - vanhempi mies on luonnollista ja hyvin yleistä. Tutki vähän ihmisen biologiaa - nainen ja mies ovat erillaisia.

        Ehei pidä paikkansa. Luonnollista on ihan mikä tahansa, kaikkea löytyy luonnosta. Nuori nainen -nuori mies on se normi. Muutakin on, mutta molempiin suuntiin. On ollut aina. Kulttuureissa, joissa vanhat rikkaat (!) miehet ottavat nuoria naisia, nimenomaan ottavat, ei naisten halua kuunnella vaan joutuvat alistumaan kohtaloonsa. Sitten taas on kulttuureita, joissa vanhempi nainen on hyvin arvostettu ja nuoret miehet nimenomaan haluavat vanhemman naisen. Näin se menee vaikka kuinka muuta haluaisi vanhana miehenä uskoa.


    • näinmeillä

      Itse oon 55 mies ja hyvin kelpaa muille paitsi suomalaisille naisille. Siirtykää muutkin virolaisiin ja thaikkumimmeihin ja hauskaa on ollut.

      • Yrjölle

        Nimenomaan! Nämä vanhat ukot eivät ymmärrä mikä ero on normaalin naisen ja thaikku/virohuoran välillä. Kyllä ne thai gogobaarin ja Tallinna strippiklubin mimmit antaa sulle ihan mitä vaan, mutta joo, voisi olla sun tytär, sinä typerys!


    • onepuma

      Katsos, jos mies ei ole urheilullinen ja pitänyt huolta itsestään, se on 40 ikäisenä vanha, huonokuntoinen, lihava, löysä ja ryppyinen köpöttelijä. Timmillä hyvännäköisellä 40-vuotiaalla naisella ei ole mitään mielenkiintoa alkaa omaishoitajaksi paapparaisille.

      Kolmekymppiset miehet voivat olla vielä osa ihan hyvässä tikissä, vaikka eivät kovin terveellisesti eläisikään, mikäli taustalla on edes jonkin verran urheluharrastusta.

      Terve kolmekymppinen jaksaa myös sängyssä. Pari kertaa seksiä viikossa on liian vähän, ja harva löysä köpöttelijä jaksaa reipasta seksiä niinkään usein.

      Lisäksi wanhukset eivät jaksa kulkea reippaan naisen mukana muuallakaan, kunto ei vaan riitä enää.

      Siinä vähän syitä, miksi nuoremmat miehet kiinnostavat nuorekkaita vanhempia naisia.

      • m40zzzzzz

        timmejä 40 v naisia ei ole. vain rumia. pohjoisen naiset ovat nättejä teininä sen jälkeen rupsahtaneita naamastaan. muulta en halua edes nähdä. hyi helvetti. maahantunkeutujatkaan eivät tuo toivoa koska ovat miehiä.


    • Eipuumaillija

      Höh, kyllä meitä yli viisikymppisiä lähestyy sellainen määrä kolmekymppisiä, että ihmetyttää. En tiedä, vonkaavatko seksiä vai loppujen lopuksi rahaa. Piti laittaa ihan profiiliin kielto, että alle 50-vuotiaat eivät saa ottaa yhteyttä.
      Kun katsoo miesten toiveita, hyvin tavallista on, että etsitään 15 vuotta nuorempaa, hohhoijaa...

      • supply.demand

        "Kun katsoo miesten toiveita, hyvin tavallista on, että etsitään 15 vuotta nuorempaa, hohhoijaa.."

        Kaikki miehet haluavat 17-25 v naisen mutta eri asia on se että mitä on mahdollista saada. Siksi miehet ottavat yhteyttä vanhempiin naisiin koska heiltä saa todennäköisemmin mitä nuorelta.


      • eikiinnostatuollainen

        Eikä riitä iäksi kolmekymppikään. Nuorimmat ovat olleet alta kakskymppisiä. Ja näitä tosiaan riittää vaikka ikätoive on vallan muuta.


      • näinsemeneenän
        supply.demand kirjoitti:

        "Kun katsoo miesten toiveita, hyvin tavallista on, että etsitään 15 vuotta nuorempaa, hohhoijaa.."

        Kaikki miehet haluavat 17-25 v naisen mutta eri asia on se että mitä on mahdollista saada. Siksi miehet ottavat yhteyttä vanhempiin naisiin koska heiltä saa todennäköisemmin mitä nuorelta.

        No niinhän voisi sanoa myös että kaikki naiset haluavat 25-vuotiaan miehen, siinä iässä ulkonäkö ja seksi on miehillä parhaimmillaan, tulevaisuuden näkymät myös. Mutta eihän niitä kaikilla ole mahdollisuus saada ja siksi tyydytään vanhempiin miehiin, heiltä saa todennäköisemmin.


    • kriitikkokatse

      jep..suomi.sivustollakin on nainen joka väitää olevansa 36 vaikka naama paljastaa että ikää on jopa 15v enemmän..mutta feikki paljastuu aina..

    • kepillä_kokeillut

      Milloin naisesta tulee puuma? Onko kymmenen vuotta miestä vanhempi nainen puuma? Jos minä olen ollut 30 vuotta kymmenen vuotta nuoremman miehen kanssa, olenko puuma?

      • epänormaali.puuma

        Mun mielestä olet puuma, epänormaalia tuollainen että mies on 10v nuorempi kun asian pitäisi olla toisinpäin.


      • Tarkistakantasi

        Mielestäni miehen tulee olla nuorempi, se on normaalia ja tätä päivää.


      • normipuuma

        Kymmenen vuotta vanhempi ei vielä ole puuma, muuta kuin vitsillä. Sanoisin että 15 vuoden ikäero alkaa jo olla puumailua, kun voisi just ja just olla toisen äiti. Mutta sinänsä sama onko puuma vai ei, kun sen oikean löytää. :)


    • Tulevapuuma

      Ei siihen ole muuta yksinkertaisesti muuta syytä, kuin naiset on nykypäivänä nuorekkaampia ja miehet rupsahtaneita... Kyllä mullekin kelpais 10 vuotta nuorempi mies, kun oman ikäiset näyttää niin helvetin vanhoilta.

    • Anzkil90

      Kaikkien tuttavapariskuntien naiset on vanhempia kuin miehet, ja näin on niin vanhemmissa kuin nuoremmissa pareissa. Minusta siinä ei ole mitään outoa. Äitinikin on isääni vanhempi. Itsekin otan mieluummin nuoremman.

    • kattokaapeiliin

      meilläpäin naiset on 8-15v nuorempia kuin miehet, ja asuvat ilmaiseksi mies elättää nainen käy töissä ja tuhlaa rahansa johonkin muuhun. minäkään en etsi vanhoja naisia, itse olen 51v j kun katon samaa ikäluokkaa olevia naisia täällä niin kyllä mielellään katselee 40 plus akkoja, tuntuu olevan allia läskiä ja ryppyä liikaa ja jos on rintakuvaa niin siellä ne ketunnenät on alavoittoisena.

      • katopeiliinitevaan

        Miksi sitten halveksut nuorempia haluavia naisia, kun itsekin mieluummin otat reilusti nuoremman? Ihan sama homma, omanikäiset (saati vanhemmat!) alkaa nelikymppisestä naisesta näyttää jo todella elähtäneiltä.


    • Walker66

      Puuma ilmiön olen huomannut itsekin. Olen 48 v. Eronnut yrittäjä, tumma, raamikas en mikään lihava, harrastan säännöllisesti liikuntaa. Ulkonäöstäkin saanut usein positiivistä palautetta. Olen etsinyt jonkin aikaa Suomesta naista, sopusuhtainen 38-44v. naisellinen, kunnollinen nainen olisi haussa. Suurin osa etsii mielummin itseään nuorempaa. Itsellä kokemusta pitkästä suhteesta jossa nainen 7v nuorempi, eikä ikäero ollut koskaan mikään ongelma.
      Ratkaisin ongelman etsimällä uuden kumppanini Venäjältä. Nyt minulla on 40v. upea, tosi naisellinen nainen. Hoikka, kaunis, kunnollinen,ja raitis.
      Niillä markkinoilla pitää vaan olla äärimmäisen tarkkana.
      Olis sieltä ollut tulossa paljon 30v. huippu hyvän näköisiä mimmejä, mutta heistä suurin osa on vailla vain rahojasi

      • 44oo44

        Siis etsit itse 10-4 vuotta nuorempaa naista, mutta valitat samalla että naiset etsivät nuorempaa miestä. Ei voi ymmärtää tätä miesten logiikkaa...

        Onneksi sinulle kävi lopulta hyvin, ost... löysit naisen Venäjältä etkä ole enää meidän riesanamme. Jos muuten 3-kymppiset venäläiset olivat vailla rahojasi, niin mistä päättelet että nykyinen vähän vanhempi ei ole?


    • Walker66

      Tyypillisesti, kaunis Venäläisnainen, joka on vaikka 38 vuotias, etsii seuraa 40-50 vuotiaista miehistä. Raittiutta arvostetaan.

      • venakkotar

        Niin koska tietävät että miehet eivät kelpuuta omanikäistä ulkomaista naista. Naisen pitää olla suomalaisille miehille nuorempi, kun kerran ulkomailta haetaan. Ei kai heidän olisi järkeä laittaa haluamaansa ikää, vaan sen mistä todennäköisimmin natsaa joku. Onnistuahan hekin haluavat.


    • Hansujapirre

      Mä olisin kiinnostunut oman ikäisistä (40) miehistä, mutta he eivät ota mitään kontaktia, en jaksa aina olla itse aloitteentekijä. Nuoremmat kundit tulevat juttelemaan, flirttailevat, tanssivat jne. Itseänikin on ihmettänyt, miten paljon saan nuoremmilta huomiota eikä heitä tunnu haittaavan ikäni lainkaan. Kun on kuitenkin ollut paljon puhetta, että tässä iässä nainen alkaa muuttua näkymättömäksi ja saa olla hyvin rauhassa. Olen tyytyväinen tilanteeseen ja nautin elämästä ☺ Mutta oman ikäiseni ja vanhemmatkin miehet kiinnostavat edelleen. Koetan itsekin asennoitua nyt niin, että iästä viis, kunhan muuten juttu kulkee.

    • omattiet

      Niin että pirrekään jaksa olla se aloitteentekijä ikäisilleen ja haet kyllä huomiota ja itsetunnonkohottajaa nuoremmista....naisten tyypilliseen tapaan mutta kun satut olemaan helpompi tapaus kun näiden ikäistensä kundien naiset ja sen vakavampaa suhdetta et näistä kyllä saa ja se ei ole todelakaan minulta pois...ja näitä naisia kyllä riittää ihan yleisestikkin.

      Itse olen muutamavuos sitten eronnut 40 mies ja ihan ikäisiäni naisia olen treffannut ja muutamia "suhteenpoikasia" ollutkin mutta se sama fiilis ja tunnekkin on tullut näistä ikäisistäni naisista että puuttuu se innokkuus, tarmokkuuskin ja ihan vaivannäkökin sen suhteenkin eteenpäin viemiseen mitä oli ja koki aikoinaan
      nuorempana

      Nyt on tullut tämä "mummomaisuus" ja flegmaattisuus ja kaikki pitäis olla valmiina pöytään tarjoiltuna.
      Voimme nähdä 1-2krt/kk minkä naisella antaa aika myöten kaiken maailman kissanristiäisten menoista ja koirankusetuksista, (koska naisethan hommaa sen koiransa siihen ns. yksinäisyytensä täytteeksi...)
      Ja tietty silloin kun tarvitsee miehistä apua ostettuun kaapin pystytykseen.

      No way ja tälläinen tarjottu tie ei minullekkaan kelpaa ja ennemmin ns. yksin kuljen ja paineeni puran satunnaisiin nuorempiin naisiin kun kokemus luo etua ja valttia heihinkin nähden kuin nämä ikäisensä pojanklopit....

    • eikomplekseja

      Minä 60v rakastelin viimeksi 38 vuotiaan Adoniksen kanssa. Ihanaa oli!!!

      • Säilynyt

        Olen kohta viiskymppinen rouva. Ei ole oman ikäiset miehet vuosiin lähestynyt. En osaa sanoa mistä johtuu mut nuoret kolli vonkaa jokapaikassa.


      • lyyliläinen

        Olen 56-vuotias nainen! Etsiskelen ikäistäni elämänkumppania! Miten ihmeessä 56-vuotias mies voi ollakin niin kaavoihinsa kangistunut, mahakas, ryppyinen suorastaan juovikas, tärkeä ja totinen. Ajaisivat edes ne nenäkarvansa, osaisivat hymyillä tms... Pelkällä väkivonkaamisella ei enää siinä iässä pärjätä; eihän niistä ole enää edes tositoimiin ja aitoon rakkauteen. Tekisivät edes jotain itsensä hyväksi. Hakevat muka vakisuhdetta! Siis piikaa ja passaajaa, olen niin ymmärtänyt. Eivät sitten äidin esiliinan nyöreistä irtaannuttuaan ole oppineet elämään naisten kanssa. Taidan jäädä yksin! Kun nuo äijän rahjukset eivät saa edes niitä nuoria naisia! Haaveilevat vaan! Ei mulle vanhat (ikäseni miehet kelpaa, ei tällä menolla). On mulla noita nuoria miehiä tuossa ollut ja niitähän tuolla on tyrkyllä.


    • YrjänäHeikki

      JaaJuu! Naisten syyhän se on kaikki mitä miehet tekevät! Voi viattomia rassukoita! Moni mies etsii tai haluaa ns. puuman:-D. Enää ei suhteissa ole niin tärkeää lisääntyminen. Eikä siinä taida olla kysymys mistään äiti-komplekseistakaan. Aito puuma on nainen! Ei äiti tai ei edes halua olla äidillinen vaan nainen edelleenkin! Nautitaan naisista, naiseudesta! Kypsä nainen! Ja voi, kuinka nuorekkaita mutta varmoja viehättävyydestään moni nykyajan keski-ikäinen nainen onkaan. Wau!
      Säälin vanhenevia miehiä! Naiset vaan juoksevat nuorempien perässä:-)

    • sesiitäwaudesta

      Se katsos kun ilmasta pillua ja suihinottoja teiltä saa vähän teitä imartelemalla ja kehumalla ja nuoremmilta harvemmin saa yhtä helposti ja ei ne teidän kokeneempien taidotkaan monesti kummoiset ole...

      En tiedä sen kuvottavampaa kun päällä olette ja ne onnettomat riippuvat roikeläpät heiluu ja muutenkin niitä ryppyjä katselee mutta meneehän se silmät kiinni ja kuvitellen jotain muuta ja silmiin en katso muutenkaan kun hävettää miten alas olen vaipunut teitä katsoen mutta takaapäin jyystän kyllä...ja julkiselle paikalle en mene teidän kanssanne.

      Että kuvitelkaa te vain olevanne siinä menneessä naisellisuudessanne kun saattoi olla kysyntää silloin nuorempana...ja minäkin omalla tavallani käytän teitä hyväkseni paineiden kassien tyhjentäjänä.

      • puhallettavajakuminen

        No voi mutta sehän on mukavaa, että kaltaisesi ilmeisesti ei niin haluttu mies saa edes jostakin sitä ilmaista seksiä, ettei aina tarvi maksaa :)


    • Piti minunkin tehdä ikätesti saaduissa viesteissä. Oma ikä on 56, miehelle laitoin toiveeksi 46-57. Mielestäni 10 vuotta ei tässä iässä ole vielä paha ikäero eikä tee minusta puumaa.
      Mutta saatujen viestien lähettäjien keski-ikä on 39. Revi siitä sitten...

    • Puumaksitaas

      Olen 53-vuotias hyvinsäilynyt nainen, ja minulla on samanlaisia kokemuksia kuin monilla muillakin. Baarissa lähestyvät joko nuoret miehet tai 60-70-vuotiaat. Oman ikäiset miehet yrittävät nuorempia. Treffipalstalla kyllä tulee yhteydenottoja kaikenikäisiltä, mutta siellä yhtä poikkeusta lukuunottamatta kaikki ikäiseni tai vanhemmat tapaamani miehet ovat olleet surkeita tapauksia. Ei keskustelutaitoa, hirveät vaatteet, huonot hampaat eikä parturissakaan ole käyty miesmuistiin. Olen niin pettynyt, että poistin profiilini ja päätin suosiolla alkaa taas puumaksi. Itseäni nuoremmista miehistä minulla on vain hyviä kokemuksia - heidän kanssaan on hauskaa, seksi on hyvää, he kunnioittavat naista, ovat hyviä keskustelemaan kaikesta maan ja taivaan välillä.. Mitä väliä sillä on, kestääkö suhde loppuelämän vai ei? Loppuelämä voi olla hyvinkin pian käsillä jopa sillä nuoremmalla, ei kukaan tiedä, koska elämä päättyy. Samanikäistenkin suhteet päättyvät erilaisiin ristiriitoihin hyvin usein, miksi pitäisi pelätä elämää ja tyytyä johonkin siedettävään, kun voi saada paljon parempaa :)

    • ajomieseikirehdi

      no katsokaapa treffisivuilta 47-51 v naistn kuvia, kyllä se vaan on niin että kun alkaa 50 olla mittarissa niin naama leviää ja perse samalla, miksi minun pitäisi sitten tyytyä sama ikäisiin, kun nuorempaa on tarjolla ja vähän paremman näköistä naamaltaan ja kropaltaan, itse seukkailen 40 v naisten kanssa, 10 v ikäero ei paina minua, naiset eivät kokemukseni mukaan kestä viikonlopun ajoa vaikka ovat kuinka liukkaita kunto loppuu heitä ja pillu on kipeä, joskus myös hanurikin. vanha jaksaa painaa ja itse hoitelen kyllä aina naiselle ensin muutamat orkut eri tyyppisellä lähestymisellä ja sen jälkeen kun nainen on saanut kyllikseen siirryn tähtääjän paikalle suorittamaan kynnön.

      • die.alone

        On se surullista että ei miehille kelpaa omantasoinen nainen. Rehellisyydestä plussat.


    • puuma...kai

      Se kepillä jäätä kai pätee paremmin noihin nirppiksiin 2-kymppisiin. Jäätä vanhempi nainen näyttää korkeintaan sille oman ikäiselle ukolle.

      En itse voisi oksentamatta deittailla itseäni yli 12 vuotta nuorempia kundeja, mutta tiedän että moni nainen pystyy tähän, miehistä puhumattakaan..

      Olen juuri eroamassa, ja ikää 42. Ja täytyy sanoa, että jos minun täytyy valita itseni ikäinen harmaa, tylsän ja persoonattoman näköinen, kuivaksi treenattu ukko, niin menen mielummin elämän loppuun ihan yksin. En tiedä mikä siinä onkin, mutta kaikki 4-kymmpiset naispuoleiset ystävät näyttää vielä todella hehkeiltä, mutta noiden ukot...huhuh! Ja mikä pahinta, ovat tarkkoja painostaan ja ulkonäöstään, mutta ovat vaan niiiin kuivia -ehkä juuri tuosta sairaalloisesta kontrollista johtuen.

      • die.alone

        "jos minun täytyy valita itseni ikäinen harmaa, tylsän ja persoonattoman näköinen, kuivaksi treenattu ukko, niin menen mielummin elämän loppuun ihan yksin. "

        Aika surullista kun naisille ei kelpaa omantasoinen mies. Rehellisyydestä ainakin plussa.


      • puuma...kai
        die.alone kirjoitti:

        "jos minun täytyy valita itseni ikäinen harmaa, tylsän ja persoonattoman näköinen, kuivaksi treenattu ukko, niin menen mielummin elämän loppuun ihan yksin. "

        Aika surullista kun naisille ei kelpaa omantasoinen mies. Rehellisyydestä ainakin plussa.

        Jeh, I´ll die alone. Mutta ilman parisuhdettakin elämään saan sisältöä sillä että näkee ystäviään ja käy välillä hoitosuhteessa sen nuoremman kanssa. Sopii mulle hyvin, näyttää myös sopivan monelle muulle ikäiselleni. Ja onhan se tärkeääkin, antaa sille 3-kymppiselle hylkylle intiimielämää edes hetken jonkun kanssa :) Ja saada vanhana kurppana edes millisekunnin elää sitä kiiltokuvaa mitä meille kaikki liikkuva kuva niin kauppaa :))

        Surullista...joo, myönnetään, mutta myös ihan elämää, minkä voi valita myös ihan itse :)


    • Inkeri2

      Jokainen ihmissuhde on ainutlaatuinen. Itse olen 50 nainen ja opetellut hieman vastentahtoisesti nuorien miesten kanssa olemaan. Ei yhtään hassumpaa :) löytyy vielä intoa ja jaksoa. Totuushan on, että mies on mies niin kauan kuin pystyy ja nainen on nainen aina vaan :))) Vaikka en ikärasisti ole, tuntuu nuorempi mies nyt vaan paremmalta vaihtoehdolta..saa pitää pidempään :)

    • Grrrrrr

      Mielenkiintoinen ajatus - en koe olevani puuma - täytän kuitenkin 50 ensi vuonna. Lähes kaikki lähestyvät miehet ovat nuorempia ja se kyllä vähän häiritsee minua mutta sen 5 - 10 vuotta kestän. Sitä nuorempaa en kelpuuta.

      Oikea ongelma on tietysti se että kun kuitenkin haen ihan oikeaa suhdetta niin näillä kovin nuorilla miehillä ei välttämättä ole esim. lapsia. Enhän minä voi viedä niiltä sitä ihanuutta että ehkä joskus onnistuisivat löytämään naisen, jonka kanssa perustaa perhe. Toisaalta, kun olen tienannut 10 vuotta kauemmin niin väkisinkin olen ehtinyt kerätä vähän varallisuutta - aika monille ylitsepääsemätön ongelma. Tosin tämä pätee vanhempiinkin miehiin.

      Toisaalta, ehkä sitä voi keräillä ihania nautinnon hetkiä ja unohtaa rasittavat pitkät suhteet, jotka kuitenkin alkavat rajoittaa elämää ja itsemääräämisoikeutta.

    • äfslfffd

      Niinhän se on. Ne nussii kurppaa ketkä ei muuta saa.

      • ensiluokkainenkurppa

        Ja jotkut ei saa sitäkään ;)


      • kaikkissavikaa

        On kurppia, vässyköitä, impiä, taneleita, hooria, läskejä, rumia, hölömöjä, koppavia, tylsiä, haahkoja, köyhiä, lesoja....

        Niin, meitä on monia, ja siksi jokaiselle jotakin -se kai tärkein :)


    • pumalover88

      Kertokaapa ihmiset, missä näitä puumia pyörii? Aina välillä joku vinkuu miten niitä on haitaksi asti, mutta koskaan kukaan ei kerro missä tällaisia paikkoja on. Haiskahtaa bluffilta, ennen kuin joku todella kertoo edes yhden paikan. Lesoilette vain sillä että vanhemmat naiset muka himoitsevat teitä, mutta ette halua paljastaa missä. Kuulostaa sitten siltä ettette halua heidän himoitsevan sellaisiakaan, jotka uskaltaisivat ottaa! Nyt vaan kertomaan tarkemmin, täällä kyllä halukkaita nuoria komistuksia riittää.

      • siisHkissä

        milli, mummotunneli... olen kuullut.


    • Eräkettu

      Ei oo oikeen sellasia kuumia puumia Suomessa..

      Ei oo milffejä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      561
      4140
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3474
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3110
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      166
      2397
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2250
    6. 231
      1719
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1427
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1339
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1310
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1110
    Aihe