Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
minnah68
profiilit
minnah68
minnah68
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos Tanjah1 kannustuksesta... Olen syksyn aikana käynyt sieluni syvissä vesissä ja pohtinut elämääni. Ehkä oppinutkin jotain itsestäni. Välillä on hyvä pysähtyä hetkeksi ja järjestellä elämäänsä tärkeysjärjestykseen. Olen 47v ja asun maalla keski-suomessa seuranani kissa ja koira. Perhettäkin on vielä kotona, mutta puolisoni on työnarkomaani ja jälkikasvuni hengailee tietokoneensa kanssa. Joten mulla on aivan liikaa aikaa touhuta tai olla touhuamatta...
11.10.2015 20:14
Moi. Olen enskertalainen täällä ja etsin ihan vaan juttu/kirje-ystävää. Olen nuori, jossain merkityksessä, mutta vanha taas toisessa... Mutta kaikkein paras olen uusissa aloituksissa. Aloitan aina uuden päiväkirjan, uuden harrastuksen, uuden laihdutuskuurin ja uuden elämän. Mitään en saa vietyä loppuun saakka, vaan aloitan aina uudestaan. Minulla on kymmeniä aloitettuja päiväkirjoja, joista jokainen on kaiken uuden alku ja täydellinen alku. Aloitan syksyisin uusia harrastuksia, kuten jumpparyhmiä intoa puhkuen tavoitellen hyvää oloa ja parempaa kuntoa. Mutta kaikkein eniten aloitan uutta elämää ja uusia elämäntapoja... Mitä niille aloituksille tapahtuu? Miksi aloitan aina uudestaan ja uudestaan?? Miksi en kirjoita kokonaista päiväkirjaa loppuun asti? Ihan viimeisenkin sivun täyteen... Miksi lopetan harrastukset kesken kaiken? Ja mitä tapahtuu aina uudelle elämälle?? Siitä tulee sama vanha elämä kuin ennenkin. En pysty muuttumaan, vain ja ainoastaan aloittamaan...aina uudestaan. Että tämmöstä tällä kertaa :P Enkä ole löytänyt samanhenkistä kuuntelijaa höpötyksilleni...kukaan ei ymmärrä tai edes ole samalla aaltopitudella kanssani ;) En edes osannut luoda itselleni katu-uskottavaa nimimerkkiä (olisin halunnut sen olevan MALFUNCTION) <3
11.10.2015 17:07
1 / 1