Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TheUrbanLegends
profiilit
TheUrbanLegends
TheUrbanLegends
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
7496
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sota nyt ei kyllä helpota, mutta saattaa se vähän silmiä avata sille, miten asiat ovat nyt ja mikä se kärsimyksen todellisuus on.
02.02.2016 04:39
Sinä siis kuitenkin näit sen, toisin kuin nimimerkki kuneinäy.
01.02.2016 21:16
Tämän varaanhan sitä lasketaan, kun näitä postitellaan. Että ihmiset eivät katso kuitenkaan. Että kun vain laittaa videon ja kertoo, mitä siellä on tai ei ole, niin ihmiset uskovat eivätkä katso. Minä katsoin, joten valitettavasti ei uppoa. On selvää, että sinä joko et katsonut tai sitten valehtelet tietoisesti. Ei tuota voi olla näkemättä. Jotain uskottavuutta olisit saanut, jos olisit väittänyt, että ei se mikään kunnon tönäisy ollut - se kun oli aika kevyt sellainen. Mutta valitsitkin uskotella, ettet onnistunut näkemään edes hipaisua.
Videoilla huijaamisesta ihan mielenkiintoinen artikkeli, jos jotakuta kiinnostaa:
http://seura.fi/isanpikajuna/2016/01/31/nain-meita-huijataan/?shared=5801-2f8d3fd4-999
01.02.2016 21:09
Siellähän se tönäisy näkyy kohdassa 6:03. Kevyt tönäisy. Huonosti näkyy, koska toinen henkilö seisoo edessä ja video on tärisevä ja hyppelehtivä tekele. Mutta vaikea sitä on olla näkemättä, jos videon katsoo. Moni ilmeisesti ei katsonut.
Silläköhän se naisrauha nyt sitten palaa, että naisen käsketään työntää keppihevonen perseeseen.
01.02.2016 20:41
Meillä rikos- ja pakkokeinotilastoissa nuorin ikäryhmä ovat 0-14 -vuotiaat.
01.02.2016 18:39
Ei varmaan kannata tosiaan mennä julkisiin tilaisuuksiin, jos on vaikea hillitä väkivaltaansa. Etenkään tietysti, jos pyrkimyksenä on puolustaa naisrauhaa ja pelkää, että ei pystyisi olemaan hakkaamatta naistoimittajaa.
01.02.2016 18:21
Näemmä kohdassa 6:03 - kevyt tönäisy vain ja huonosti näkyy tuolla tärisevällä videolla jonkun seistessä vielä osin edessä, mutta vaikea tuota näkemättäkään on olla.
Sinällään kaoottinen video, sillä kuvaaja lienee humalassa, koska kuva keikkuu ja pomppelehtii ympäriinsä ja suuren osan ajasta keskittyy kenkiin ja takamuksiin. Kovasti siellä innostutaan huutelemaan, että paikalle saapuneen naisen pitäisi työntää keppihevonen perseeseensä. Kalja maistuu monelle. Toivottavasti osallistujat kokivat tapahtuman antoisana.
01.02.2016 18:08
Minun nähdäkseni poliisi nimenomaan ilmoittaa rikosten määrän tavallisesti ilman liikennerikkomuksia. Esimerkiksi rikos- ja pakkokeinotilastossa kerrotaan viimevuotisten rikosten määräksi 413 000, jonka jälkeen mainitaan, että lisäksi kirjattiin 405 600 liikenneturvan vaarantamista ja liikennerikkomusta.
Prosenttiosuuksien tarkastelu on olennaista silloin, kun kyseessä on vertailu - esimerkiksi maahanmuuttajien ja kantasuomalaisten välillä, taikka rikollisten ja kunnollisten välillä, tmv. On kuitenkin aiheellista tarkastella myös rikosten todellista määrää. Jos sinulle kerrotaan, kuinka monta prosenttia raiskauksista tai pahoinpitelyistä tekee se-ja-se ryhmä, et sinä siitä vielä tiedä, montako raiskausta tai pahoinpitelyä on tehty.
01.02.2016 16:27
Ehkä sillä sinulle ei ole merkitystä, mutta niille, joita kiinnostavat syyt ja mahdollisesti jopa tehdä asioille jotakin, on merkitystä myös pitkän aikavälin kehityksellä ja sukupuolten välisillä eroilla tässä asiassa. Mikä tässä tilastotiedossa sinua noin suututti?
01.02.2016 14:57
Turvapaikanhakijoita ei jotenkin 'oteta', vaan he ovat niitä, jotka tulevat itse henkilökohtaisesti anomaan turvapaikkaa. Kiintiöpakolaiset sen sijaan valitaan ja haetaan maahan. Viime vuonna kiintiöpakolaisia otettiin pääsääntöisesti Syyriasta.
http://www.migri.fi/tietoa_virastosta/tilastot/turvapaikka-_ja_pakolaistilastot/kiintiopakolaiset
"Suomi painottaa kiintiöpolitiikassaan erityisesti haavoittuvimpien ryhmien, kuten lapsiperheiden ja vaikeassa asemassa olevien naisten kuten leskien, yksinhuoltajien sijoittamista."
http://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/yleiset-ja-yksinkertaistetut-vaitteet-maahanmuuttajista-mita-sanovat-asiantuntijat/
01.02.2016 14:53
Itsemurhien määrä kuvastaa osaltaan yhteiskunnan pahoinvointia. Miesten itsemurhat ovat Suomessa monin kerroin yleisempiä kuin naisten, mikä mielestäni on aika hälyyttävää jo itsessään.
Itsemurhien huippuvuodesta 1990 laskusuunta on ollut kuitenkin jyrkkä. Miesten itsemurhat ovat suunnilleen puolittuneet noin 1200 itsemurhasta vuoden 2014 noin 600 itsemurhaan. Naisten osalta vuonna 1990 oltiin reilussa kolmessa sadassa ja vuonna 2014 vajaassa kahdessa sadassa.
http://www.findikaattori.fi/fi/10
01.02.2016 14:42
Suomalaiset kai pääasiassa asioivat netin kautta. Liekö netissä kuitenkaan palvelua muilla kielillä kuin suomeksi, mikä pakottaa muut asioimaan paikan päällä. Joku KELAn asiakas tietänee kertoa, löytyykö sentään ruotsiksi?
01.02.2016 14:09
Juu, ei minustakaan tällaista tarvitse tulla vaatimaan. En tiedä, ovatko niin tehneet. Meillä ei ole siihen velvollisuutta. En toisaalta myöskään näe syytä, miksi toiveita ei kohtuullisessa määrin otettaisi huomioon.
01.02.2016 12:24
Minä taas, myöskin ateistina, en ollenkaan halua ottaa oppia teokratiasta, jossa valtio rajoittaa ruokavaliota. Minua ei toisaalta ole kukaan turvapaikanhakija tai maahanmuuttaja yleisemminkään yrittänyt määräillä ruokavalioni suhteen.
Taloudellista ruokaa pystyy kyllä valmistamaan ilman sianlihaa.
01.02.2016 12:18
Nimenomaan moraalista kyse monelle on, kun uskonnon tai eettisten seikkojen perusteella tekee valintoja ruokavalioonsa. Ei tämä mitään minun 'sekaamistani' ole.
Raamattu selkeästi kieltää mm. sian ja märehtivän jäniksen syömisen sekä viinistä juopumisen. Kristityt tulkitkoot ihan omilla tavoillaan, haluavatko noudattaa noita kohtia vai eivätkö. Jos sinusta kyse on vain käytännön toteamuksesta, niin lienee kuitenkin sallittua niille, jotka eri tavoin Raamattua tulkitsevat, tehdä ne omat tulkintansa.
Jos sinusta sodan jaloista pakeneva ei piittaa enää ruokavaliostaan, niin suotakoon muille kuitenkin mahdollisuus olla eri mieltä. Minä syön sitä siankin lihaa, mutta ei minulle ole ongelma ymmärtää, että toisille saattaa olla kova pala syödä mitään eläintä.
01.02.2016 12:15
En ottanut kantaa mihinkään tarjoiluihin vaan siihen, että meillä ei ole sianlihansyöntipakkoa. Vastasin ihmiselle, jonka mielestä Suomessa pitää syödä sianlihaa tai lähteä maasta ulos. Ei tarvitse.
01.02.2016 11:57
No eipä varmaan tarvitse. Uskovaisilla on vähän toiset manööverit näissä hommissa, kun heillä on ne jumalansa, jotka rankaisevat synneistä. Mutta tosiaan minun on vaikea kuvitella, että ihmisen moraali yhtäkkiä muuttuisi ihan toisenlaiseksi sodasta paetessa. Ruokavalionkaan suhteen.
01.02.2016 11:55
Kommenttina otsikkoosi, että vasta 1992 alkuperäiskansamme saamelaisten kieli sai virallisen aseman. Edelleen monilla saamelaislapsilla ei ole mahdollisuutta käydä koulua omalla kielellään. Suomessa kyllä puhutaan muutakin kuin suomea tai ruotsia, mutta aika vähän kielivähemmistöjen oikeuksista on piitattu.
01.02.2016 11:52
Miksi niin luulisi? Kyllä minun on vaikkapa vegaaniystävistäni vaikea kuvitella, että heille sodasta paettua olisikin yhtäkkiä ihan ok syödä eläinten lihaa.
01.02.2016 11:47
Ei täällä mitään sianlihansyöntipakkoa ole. Vaikka miten harmittaisi, niin meillä saa olla vaikka vegaani niin halutessaan.
01.02.2016 11:46
344 / 375