Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Okei,+nöyrimmät+pahoittelut.
..tirsk.+:D
04.08.2016 23:26
Jokainen+päättää+tietenkin+omalla+kohdallaan+mikä+painaa+enemmän,+ystävyys+vai+seksin+saaminen.+Itselläni+on+miespuolinen+ystävä,+josta+olen+kiitollinen,+että+me+ei+ikinä+aloitettu+romanttista+tai+seksuaalista+suhdetta+keskenämme.+Todennäköisesti+ei+oltaisi+enää+kavereita+keskenämme,+tai+ainakin+asiat+olisi+paljon+hankalampia.
04.08.2016 23:15
Viimeksi?+
Oltiin+jossain+määrin+tunnettu+yli+puoli+vuotta,+ennen+kuin+tuli+minkäänlaista+fyysistä+kontaktia.+Tämä+fyysinen+kontakti+oli+puolin+ja+toisin++muka+vahingossa+tapahtuvaa+hipaisemista+ohimennen.+Ensimmäinen+varsinainen+kosketus+oli+jotain+niinkin+eksoottista+kuin+halaus+ja+tästä+sitten+edettiin+ehkä+noin++parissa-kolmessa+viikossa..+mitäpä+näitä+miettimään.+Mutta+ei+siis+todellakaan+mitään+ensimmäisten+treffien+aggressiivista+kourimista+syrjäkujalla.+Se+tulee+sitten+vasta+myöhemmin.+Hah.
04.08.2016 23:08
Kamusektori+nimenomaan+kannattaa,+jos+kyseessä+on+sellainen+ystävä,+jota+ei+halua+menettää.
04.08.2016 22:50
Ha+ha..+
..laiska.+Voisit+itse+mennä+etsimään+sieltä+nokkelampia+juttuja.
04.08.2016 22:34
Miksi+sinun+pitäisikään+välittää,+mitä+joku+muu+ajattelee+sinun+ystävyys/tapailusuhteestasi,+varsinkaan+täällä.+Tärkeintä+on,+että+se+tuottaa+sinulle+itsellesi,+ja+teille+molemmille,+iloa.+Ystävyys+voi+toisinaan+olla+isompi+ja+tärkeämpi+asia+kuin+jonkinlainen+perinteinen+romanttinen+rakkaus/seksisuhde..+jotkut+ihmissuhteet+voivat+olla+luonteeltaan+hyvinkin+vaikeasti+määriteltäviä,+mutta+kuitenkin+sitäkin+merkityksellisempiä.
04.08.2016 22:29
Enpä+suosittelisi+kokeilemaan+mitään+ensitreffien+syrjemmällä+suoritettuja+aggressiivisia+kosketteluja..+Semmoiset+voi+lopulta+päättyä+toisenlaisiin+kihloihin+kun+mitä+oli+kenties+aikomuksena.
04.08.2016 22:18
Lienee+jossain+määrin+katsojan+omasta+iästä+ja+emotionaalisen+kypsyydestä+riippuvaa+mikä+ikäinen+loppujen+lopuksi+on+kenenkin+silmissä+on+kurppa.
04.08.2016 22:05
Äh,+no+juu,+niinpäs+näkyy..+astuin+sit+kuitenkin+miinaan.+:D
04.08.2016 21:53
Huh,+kun+näin+otsikossa+aijaa-linkin+pelästyin,+että+siellä+on+taas+se+yksi+"sateenkaari",+mutta+kyseessä+olikin+pujottelija+ja+ihan+oikea+sateenkaari.
04.08.2016 21:43
Joo..+Ei+ole+lomalla+muuta+tekemistä+kuin+lipoa+jätskiä+ja+päivystää+palstalla+aurinkoa++paossa.+:'(
18.07.2016 18:10
En+ikinä+varsinaisesti+ota+aurinkoa,+vaan+ennemminkin+välttelen,+koska+siitä+tulee+ryppyjä+ja+se+vanhentaa+ennen+aikaisesti..+enkä+muutenkaan+viihdy+paahteessa.+Mutta+kyllä+minä+kuitenkin+yleensä+hiukan+kesän+aikana+rusketun+eli+kurppiinnun+ja+kurtistun.
18.07.2016 15:52
En+ole+kertaakaan+kirjoittanut+sinulle+tai+Pullalle+muulla+kuin+omalla+nimelläni.+Kahta+toisinaan+esiintyvää+satunnaisnikkiä+olen+tölväissyt+painokelvottomasti+pariin+otteeseen+ja+kerran+yhtä+rekattua.+Tämä+oli+rehellinen+tunnustus+ja+Palmu-+leffaa+siteeraten,+"vannon+sen+kaksi+sormea+vaikka+missä".
18.07.2016 15:40
Niin+minähän+tuossa+juuri+totesin,+että+ongelma+ei+ole+yksinkertainen+ja+etäisyys+ei+ole+pelkästään+maantieteellinen..+Tarkoittaen+juurikin+tuota+mistä+vähän+hassusti+kärjistäen+puhuit.+Henkinen+etäisyys+liittyen+elämäntapavalintoihin+ja+tulevaisuuden+haaveisiin+yms.+on+se+varsinainen+ongelma+ja+sen+ratkaiseminen+onkin+hankalampi+juttu.
18.07.2016 15:31
Tjuuh.
18.07.2016 15:20
Heh,+hyvä+yritys..+Not.+Tiedät+ihan+yhtä+hyvin+kuin+muutkin+täällä,+että+minulla+ei+ole+atännän+kanssa+mitään+tekemistä.
18.07.2016 15:17
Kyllä+niitä+lapsettomia+kolme-+ja+neljäkymppisiäkin+omaan+tuttavapiiriin+kuuluu+muutamiakin+eli+olemassa+niitä+kyllä+on..+Kai+se+paljon+puhuttu+kohtaamisingelma+kaupunkien+naisten+ja+maaseudun+miesten+välillä+on+totisinta+totta.+Se+joka+pystyisi+kuromaan+tuon+kuilun+umpeen+saattaisi+lyödä+rahoiksi..+Mutta+asiahan+ei+ole+ollenkaan+yksinkertainen,+kysehän+ei+ole+pelkästään+maantieteellisestä+etäisyydestä.
18.07.2016 15:12
Onko+se+nyt+joku+uutinen+jos+jollain+naisella+on+pimppi?+Siinä+niin+vihaamassasi+hesarissakin+on+toisinaan+oudompia+uutisia.
18.07.2016 13:08
Tuo+on+kyllä+totta.
Mutta+minä+kun+luulin,+että+vauvakuumeisia+vakiintumishaluisia+kolmekymppisiä+naisia+on+ihan+riesaksi+asti..+Vai+olikos+se+niin+et+ne+ei+vaan+kelpaa.+Pariutumishaluiset+20-vuotiaat+miss+universumit+(+on+kyl+ätmille+vähän+liian+tavis+)++onkin+taatusti+vähäinen+luonnonvara.
18.07.2016 12:52
Siitä+en+tiedä,+mutta+näytän+kyllä+vaatteet+päällä+ihan+ok:lle,+joten+niin+kauan+kun+en+ole+miesten+kanssa+(parisuhde)tekemisissä,+ei+ole+mitään+ongelmaa.
18.07.2016 11:58
35 / 109