Kuvasin sateenkaaren

30

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko tää niinku se mihin kaikki toivo lopulta päätyy?

    • Suomalaisen rocklyriikan mukaan siellä voi olla nakkikioski tai kirstu ilman aarretta.

      • Tai kumpikin, jos tarkasti katsoo, niin vasemmalla häämöttää toinenkin kaari


      • pujottelija kirjoitti:

        Tai kumpikin, jos tarkasti katsoo, niin vasemmalla häämöttää toinenkin kaari

        Varmaan se voimakkaampi niistä vie snagarille. Siellä voisi olla jotain toivoakin jäljellä.

        Sen kaaren ulkopuolella varmaan olisi ultraviolettia ja infrapunaa mutta ei vaan nähdä niitä. Ei me koskaan nähdä kuin vähän kaikesta.


      • scrg kirjoitti:

        Varmaan se voimakkaampi niistä vie snagarille. Siellä voisi olla jotain toivoakin jäljellä.

        Sen kaaren ulkopuolella varmaan olisi ultraviolettia ja infrapunaa mutta ei vaan nähdä niitä. Ei me koskaan nähdä kuin vähän kaikesta.

        En kyllä usko että naapurin metsässä on snagaria, tai mistä sitä tietää, en oo käynyt kattomassa


      • pujottelija kirjoitti:

        En kyllä usko että naapurin metsässä on snagaria, tai mistä sitä tietää, en oo käynyt kattomassa

        No lyriikatkin oli 30 vuoden takaa, joten paljon ehtii metsä kasvaa siinä ajassa. Saattoi siellä ennen olla vaikka pontikkapannu ja saatta siellä nyt olla vaikka hamppuviljelmä. Mun mielestä ihan naapurin asia mitä haluaa metsässään piilotella.


      • scrg kirjoitti:

        No lyriikatkin oli 30 vuoden takaa, joten paljon ehtii metsä kasvaa siinä ajassa. Saattoi siellä ennen olla vaikka pontikkapannu ja saatta siellä nyt olla vaikka hamppuviljelmä. Mun mielestä ihan naapurin asia mitä haluaa metsässään piilotella.

        Jospa sieltä löytyy kaunis neito
        Sehän on se vanha sanonta....sateenkaaren päästä löytyy kaunis neito, voi tosin olla uusikin sanonta


      • bb556
        pujottelija kirjoitti:

        Jospa sieltä löytyy kaunis neito
        Sehän on se vanha sanonta....sateenkaaren päästä löytyy kaunis neito, voi tosin olla uusikin sanonta

        Pikkulikka


      • pujottelija kirjoitti:

        Jospa sieltä löytyy kaunis neito
        Sehän on se vanha sanonta....sateenkaaren päästä löytyy kaunis neito, voi tosin olla uusikin sanonta

        Katsoin muuten sitä kuvaa uudemman kerran. Se naapurin metsä on aika kaukana, mikä ei tietysti kerro että missä omat tilukset loppuu ja naapurin alkaa. Mutta jos raja on lähempänä sateenkaaren päätä, niin saattaisivat olla Pohjanmaallakin kateellisia.


      • bb556 kirjoitti:

        Pikkulikka

        Varmaankin hyvä vaihtoehto kauniiksi neidoksi


      • scrg kirjoitti:

        Katsoin muuten sitä kuvaa uudemman kerran. Se naapurin metsä on aika kaukana, mikä ei tietysti kerro että missä omat tilukset loppuu ja naapurin alkaa. Mutta jos raja on lähempänä sateenkaaren päätä, niin saattaisivat olla Pohjanmaallakin kateellisia.

        Kyllä se todellisuudessa aika lähellä on


      • pujottelija kirjoitti:

        Varmaankin hyvä vaihtoehto kauniiksi neidoksi

        Pikkulikan voisi löytää sieltä sateenkaaren päästä etsimässä tissejään.


      • scrg kirjoitti:

        Pikkulikan voisi löytää sieltä sateenkaaren päästä etsimässä tissejään.

        Ha ha..

        ..laiska. Voisit itse mennä etsimään sieltä nokkelampia juttuja.


      • PikkuLikka kirjoitti:

        Ha ha..

        ..laiska. Voisit itse mennä etsimään sieltä nokkelampia juttuja.

        Höh. Kaikki inkkarit ei tykkää jos niiden nokkelia juttuja arvostellaan ja kritisoidaan.

        https://www.youtube.com/watch?v=6esJF8kVI7A



      • hinkupinku

        Touko pouko on aivan ihana.


    • eimulIamuuta

      Oliko se jotenkin ylitsepääsemättömän vaikea kuvata?

      • Ei ollenkaan, laitoin vaan tänne vähän vaihtoehtoista materiaalia


    • Tiedoksi.vain

      Sateenkaaren päässä odottaa DarkFearin kalju.

      • SasiFear

        Paljon mahdollista. Kun Darkkis raivostuu niin hänen kalju vaihtaa väriä kuin kameleontti ja saattaa joskus hehkua jopa sateenkaaren väreissä.


    • Huh, kun näin otsikossa aijaa-linkin pelästyin, että siellä on taas se yksi "sateenkaari", mutta kyseessä olikin pujottelija ja ihan oikea sateenkaari.

      • Se yksi tuli sitten vähän myöhemmin


      • pujottelija kirjoitti:

        Se yksi tuli sitten vähän myöhemmin

        Äh, no juu, niinpäs näkyy.. astuin sit kuitenkin miinaan. :D


      • Jfjcjd

        Jep, positiivinen yllätys tälle yölle


    • Raakatotuus

      Onk tää nyt jotain homopropagandaa, tämä sateenkaari???

      • Juu, se on nyt päivän kiintiö käytetty


      • dfgbdfgb

        Paska ku taas sataa, vääntää tuota turhaa vettä kuin päivänä jona Roosa ja kahdeksan muuta, korjaan Nooa ja seitsämän muuta, arkkiin astuivat. No ei nyt varmaan ihan niin rajusti mutta pääasia että sataa, kaikki sade vituttaa. Pienikin räpsyttely


      • dfgbdfgb kirjoitti:

        Paska ku taas sataa, vääntää tuota turhaa vettä kuin päivänä jona Roosa ja kahdeksan muuta, korjaan Nooa ja seitsämän muuta, arkkiin astuivat. No ei nyt varmaan ihan niin rajusti mutta pääasia että sataa, kaikki sade vituttaa. Pienikin räpsyttely

        Näin on, nyt vois olla vähintään kuukauden tauko sateista


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe