HC-ätmiys nextille levelille, enkä edes piittaa

Hämärän_rajoilta

Olen kertonut palstalla monista HC-ätmiyteni aspekteista, kuten työttömyydestäni, varattomuudestani, peräkammarinpoikuudestani, epämiehekkäästä olemuksestani, seksuaalisesta kokemattomuudestani ja kaikesta sellaisesta.

Sitä en kuitenkaan ole hirveästi pitänyt esillä, että minulla on jo kauan ollut hankalasti määriteltävä tapailusuhde naisen kanssa. Ensitapaamisestamme tulee kohta puoli vuosikymmentä täyteen.

Tässä kuitenkin tulee se yllättävä (tai muiden tietojen valossa ei-niin-yllättävä) käänne: emme ole vieläkään edenneet seksiin asti, vaikka olen yrittänyt olla siihen suuntaan aloitteellinen. Tapailukumppanini ei ole uskonnollinen.

Tiedän, että tällä seksikeskeisellä palstalla tunnustukseni vie varmasti HC-ätmiyden käsitteen aivan uusiin sfääreihin, mutta en edes välitä. Näiden vuosien aikana päivät, jotka olen saanut viettää naisen kanssa, ovat olleet minulle kaikkein onnellisimpia. En osaa ajatella asiaa niin päin, että olisin harmissani seksin puuttumisesta. Sen sijaan, että valittaisin sitä, mikä puuttuu, olen ollut kiitollinen kaikesta muusta, mitä olen saanut ja päässyt antamaan.

Nyt vain katsotaan, kuinka kekseliäin sanankääntein lähdette kyseenalaistamaan miehuuttani, sikäli kun sitä ei jo ennestään ollut lopullisesti kyseenalaistettu...

65

710

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4009

Hyvä ettet ajattele, että nainen kelpaa vain seksiin ja jos ei seksiä saa, naisen kanssa ei voi tehdä mitään. Ystävät ovat ihana asia.

• Miksi sinun pitäisikään välittää, mitä joku muu ajattelee sinun ystävyys/tapailusuhteestasi, varsinkaan täällä. Tärkeintä on, että se tuottaa sinulle itsellesi, ja teille molemmille, iloa. Ystävyys voi toisinaan olla isompi ja tärkeämpi asia kuin jonkinlainen perinteinen romanttinen rakkaus/seksisuhde.. jotkut ihmissuhteet voivat olla luonteeltaan hyvinkin vaikeasti määriteltäviä, mutta kuitenkin sitäkin merkityksellisempiä.

• DarthPlaya

BZZZT.

Bullshit detector! Bullshit detector!

Noilla ohjeilla tehdään kamupoikia jotka kuuntelevat naisten murheita. Kun nainen on iloinen ja kiimainen, hän menee jännemmän miehen jyystettäväksi.

Kamupoika saa murheellisen naisen lohdutettavaksi. Jännempi mies saa naisen joka kiljuu himoissaan kuin koiran vinkulelu ja tekee mitä tahansa kiihottavan miehen hyväksi.

Kamusektori ei kannata.

• DarthPlaya kirjoitti:

BZZZT.

Noilla ohjeilla tehdään kamupoikia jotka kuuntelevat naisten murheita. Kun nainen on iloinen ja kiimainen, hän menee jännemmän miehen jyystettäväksi.

Kamupoika saa murheellisen naisen lohdutettavaksi. Jännempi mies saa naisen joka kiljuu himoissaan kuin koiran vinkulelu ja tekee mitä tahansa kiihottavan miehen hyväksi.

Kamusektori ei kannata.

Kamusektori nimenomaan kannattaa, jos kyseessä on sellainen ystävä, jota ei halua menettää.

• DarthPlaya
        PikkuLikka kirjoitti:

Kamusektori nimenomaan kannattaa, jos kyseessä on sellainen ystävä, jota ei halua menettää.

Joskus pitää tehdä uhrauksia suuremman tavoitteen hyväksi.

Kamusektorille jäädään koska ei uskalleta ottaa riskiä naisen vihastuttamisesta, ja naiselle mies joka ei uskalla riskeerata on p/s-mielessä täysi nolla. Ellei nainen ole täysi ATN, miehen on otettava jossain vaiheessa riski että onko hän naiselle kuumaa vai kylmää. Laimeaan ei nainen ihastu.

• DarthPlaya kirjoitti:

Joskus pitää tehdä uhrauksia suuremman tavoitteen hyväksi.

Kamusektorille jäädään koska ei uskalleta ottaa riskiä naisen vihastuttamisesta, ja naiselle mies joka ei uskalla riskeerata on p/s-mielessä täysi nolla. Ellei nainen ole täysi ATN, miehen on otettava jossain vaiheessa riski että onko hän naiselle kuumaa vai kylmää. Laimeaan ei nainen ihastu.

Jokainen päättää tietenkin omalla kohdallaan mikä painaa enemmän, ystävyys vai seksin saaminen. Itselläni on miespuolinen ystävä, josta olen kiitollinen, että me ei ikinä aloitettu romanttista tai seksuaalista suhdetta keskenämme. Todennäköisesti ei oltaisi enää kavereita keskenämme, tai ainakin asiat olisi paljon hankalampia.

• Ex---PUA
        DarthPlaya kirjoitti:

BZZZT.

Kamusektori ei kannata.

Itse asiassa olen tässä samaa mieltä. Kamusektori on huijaus. Nainen taas on nais-solidarisuuden nimissä tekemässä miehestä emotionaalista tamppoonia jollekin toiselle naiselle. Ei hyvä!

Hämiksen kannattaa kyllä pitää naissuhteitaan tai suhdettaan yllä, jopa tuota aloituksessa mainittua totta kai, mutta varoa etteivät ne ehdoin tahdoin luisu tuolle alueelle.

• elämäonelämää

Kamusektori = panoreservi eli sieltä poimitaan tyypit (lyhyisiin ja pitkiin) suhteisiin.

Aloittajalla on suhde menossa ei-seksuaalisen (aseksuaalin) naisen kanssa, joka kumminkin tykkää läheisyydestä. Hienoa, että toi on myös aloittajalle enemmän iloa ja nautintoa kuin tuskaa. Vielä parempi, jos toiveista ja tarpeista voidaan puhua avoimesti.

Ihmiset on erilaisia ja ihmsillä on erilaiset tarpeet. Hyvä jos sopii tarpeet riittävän hyvin yhteen.

Paskat toi mitään miehisyyttä vähentää. :D Ätmilistallekaan ei pääse, kun naisen vieressä säännöllisesti nukkuu.

• DarthPlaya
        elämäonelämää kirjoitti:

Kamusektori = panoreservi eli sieltä poimitaan tyypit (lyhyisiin ja pitkiin) suhteisiin.

Aloittajalla on suhde menossa ei-seksuaalisen (aseksuaalin) naisen kanssa, joka kumminkin tykkää läheisyydestä. Hienoa, että toi on myös aloittajalle enemmän iloa ja nautintoa kuin tuskaa. Vielä parempi, jos toiveista ja tarpeista voidaan puhua avoimesti.

Ihmiset on erilaisia ja ihmsillä on erilaiset tarpeet. Hyvä jos sopii tarpeet riittävän hyvin yhteen.

Paskat toi mitään miehisyyttä vähentää. :D Ätmilistallekaan ei pääse, kun naisen vieressä säännöllisesti nukkuu.

Ei vähennä ei jos se nainen on aseksuaali.

Jos ei oo mutta epäröi mennä pidemmälle niin sit jossain vaiheessa pitää uskaltautua ottaan se vika askel.

Jos taas sillä on muita miehiä joiden kanssa sekstaillaan, niin sit kannattais miettiä asioita uusiksi.

• Neitsytsetä

Alat olla lähellä minun leveliäni. Minähän en siis ole edes pyrkinyt aktiivisesti kohti seksiä. Olen jopa niin valaistuneella tasolla ätmiydessäni että olen kieltäytynyt seksistä vaikkei olisi tarvinnut kuin kävellä naisen maksamaan taksiin.

Vaan mitäpä sillä väliä mitä muut ajattelevat, tee niin kuin itsestä tuntuu oikealta.

• DarthPlaya

Ellet ole uskonnollinen hihhuli tms, kannattaisi ottaa seksiä vastaan jos sitä kerran oikein tarjotaan. Ilman kokemusta jää hyvin äkkiä se yksisarvinenkin löytämättä.

• 22233377
        DarthPlaya kirjoitti:

Ellet ole uskonnollinen hihhuli tms, kannattaisi ottaa seksiä vastaan jos sitä kerran oikein tarjotaan. Ilman kokemusta jää hyvin äkkiä se yksisarvinenkin löytämättä.

Tää 'neitsytsetä' sanookin ätmiytensä kehittyneen jo hyvin pitkälle, ja siis hc-ätmiydeksi hyvinkin. Ehkä se on sinulle vaikea ymmärtää miksi tuollaistakin käyttäytymistä naisten suhteen siihen voi liittyä.

• Raakatotuus

Siis mitä vittua???? En ole aggressiivinen, mutta haluaisin silti vetää nekkuun jokaista ätmiä, joka on saanut seksitarjouksia, mutta torjunut ne ilman että syynä olisi ollut jokin eettinen syy. Itsensä mitätöinti niin, että "ei tuo minua kuitenkaan halua vaikka niin luuleekin tjsp on kyllä sellaista itsensä jalkaan ampumista ettei ole tosikaan.

• Raakatotuus
        22233377 kirjoitti:

Tää 'neitsytsetä' sanookin ätmiytensä kehittyneen jo hyvin pitkälle, ja siis hc-ätmiydeksi hyvinkin. Ehkä se on sinulle vaikea ymmärtää miksi tuollaistakin käyttäytymistä naisten suhteen siihen voi liittyä.

HC-ätmille kukaan nainen ei tee mitään ehdotuksia koskaan. Jos pukille pääseminen on neitsytsedällä ollut kiinni vain taksiin astumisesta, hän ei ole hc-ätmi eikä ole sellainen koskaan ollutkaan, ja tuskin hänestä sellaista tuleekaan.

• Neitsytsetä
        Raakatotuus kirjoitti:

Siis mitä vittua???? En ole aggressiivinen, mutta haluaisin silti vetää nekkuun jokaista ätmiä, joka on saanut seksitarjouksia, mutta torjunut ne ilman että syynä olisi ollut jokin eettinen syy. Itsensä mitätöinti niin, että "ei tuo minua kuitenkaan halua vaikka niin luuleekin tjsp on kyllä sellaista itsensä jalkaan ampumista ettei ole tosikaan.

:D

Tässä ei ollut eettistä syytä. Tai no, miten sen ottaa. Ei kuitenkaan ollut varattu tms.

http://cache2.asset-cache.net/gc/157527053-beautiful-thirty-years-old-woman-porrtait-gettyimages.jpg?v=1&c=IWSAsset&k=2&d=WLw7/OE5B nIJwMACuHWAyfIz7u21rSdCHEwfh1DCB9jzEJUf3yUJ/YzcoSdnIT47xnlEq0vaZkG6QUdA1GakQ==

Hieman tätä muistuttava reilu kolmekymppinen nainen oli kyseessä. Eli noudatin palstan oppeja, eikös se niin mennyt että kahdeksankymppisenä sitä markkina-arvo on huipussaan ja sitten voi deittailla vain alle 23-vuotiaita missejä ja malleja? ;)

• Neitsytsetä
        Raakatotuus kirjoitti:

HC-ätmille kukaan nainen ei tee mitään ehdotuksia koskaan. Jos pukille pääseminen on neitsytsedällä ollut kiinni vain taksiin astumisesta, hän ei ole hc-ätmi eikä ole sellainen koskaan ollutkaan, ja tuskin hänestä sellaista tuleekaan.

No eipä niitä tarjouksia juuri tule. Ei osaa reagoidakaan kun kerran vuosikymmenessä nainen yllättäen osoittaa kiinnostusta.

• Raakatotuus
        Neitsytsetä kirjoitti:

:D

Tässä ei ollut eettistä syytä. Tai no, miten sen ottaa. Ei kuitenkaan ollut varattu tms.

http://cache2.asset-cache.net/gc/157527053-beautiful-thirty-years-old-woman-porrtait-gettyimages.jpg?v=1&c=IWSAsset&k=2&d=WLw7/OE5B nIJwMACuHWAyfIz7u21rSdCHEwfh1DCB9jzEJUf3yUJ/YzcoSdnIT47xnlEq0vaZkG6QUdA1GakQ==

Hieman tätä muistuttava reilu kolmekymppinen nainen oli kyseessä. Eli noudatin palstan oppeja, eikös se niin mennyt että kahdeksankymppisenä sitä markkina-arvo on huipussaan ja sitten voi deittailla vain alle 23-vuotiaita missejä ja malleja? ;)

Linkkisi ei toimi. Enivei älä nyt hyvä mies palstan oppeja tosielämään sovella. Varsinkin jos tosielämä vaikuttaisi olevan ristiriidassa palstaoppien kanssa.

Mutta mutta.... tuo jälkimmäinen kommentti kyllä kuittaa tapauksen aika hyvin. Kun on saanut 999 torjuntaa niin sitä tuhannetta joka ei ollutkaan torjunta ei kyllä meinaa millään havaita eikä varsinkaan osaa hyödyntää. Sitten vasta joskus jälkikäteen huomaa että hitto missasin juuri elämäni sauman.

Enivei, saat synninpäästön.

• DarthPlaya
        Raakatotuus kirjoitti:

Linkkisi ei toimi. Enivei älä nyt hyvä mies palstan oppeja tosielämään sovella. Varsinkin jos tosielämä vaikuttaisi olevan ristiriidassa palstaoppien kanssa.

Mutta mutta.... tuo jälkimmäinen kommentti kyllä kuittaa tapauksen aika hyvin. Kun on saanut 999 torjuntaa niin sitä tuhannetta joka ei ollutkaan torjunta ei kyllä meinaa millään havaita eikä varsinkaan osaa hyödyntää. Sitten vasta joskus jälkikäteen huomaa että hitto missasin juuri elämäni sauman.

Enivei, saat synninpäästön.

Jotta saisi torjuntaa, pitäisi tehdä aloite.

Jos on SAANUT aloitteita, epäilen että olisi onnistunut saamaan 999/1000 torjuntaa.

Jokin kertoo minulle että tässä voisi olla se ongelma. Vain miten on N-Setä asian laita?

• DarthPlaya

Jos hakee googlella:

"getty images beautiful 30 years old woman"

niin toi eka hakutulos lienee kyseessä.

Toihan on simpsakan näköinen. Level: puuma.

Nyt on sedällä selityksen paikka, aivan kuten Hämärämiehelläkin. Teetkö aloitteita? Pyritkö seksiin?

• Jos mitään fyysistä kanssakäymistä ei tapahdu, nainen vain slummailee seurassasi.

• Hämärän_rajoilta

Mikä sitten lasketaan fyysiseksi kanssakäymiseksi... Nukumme samassa sängyssä ja kaikenlaista läheisyyttä on paljon. Se ei vain koskaan etene tiettyä rajaa pidemmälle.

• Homonsilmät

Juuri niin. Aina naisessa vika.

Ootsä kyllä mestari tässä asias.

• Ikis__M
        Hämärän_rajoilta kirjoitti:

Mikä sitten lasketaan fyysiseksi kanssakäymiseksi... Nukumme samassa sängyssä ja kaikenlaista läheisyyttä on paljon. Se ei vain koskaan etene tiettyä rajaa pidemmälle.

Kannattaisikohan vihjailujen sijaan kysyä siltä naiselta miksei homma etene, että onko jotain henkisiä lukkoja hänellä, frigidi tms. niin paremmin voisit sitten helpommin suhtautua kun ymmärtäisit sen hänen puolen asiassa. Aloitteellisuutesi saattaa alkaa ahdistamaan jos joku syy siihen ettei etene ja hän tavallaan odottaa että asia tulisi puheeksi eikä itse kuitenkaan sitä uskalla/kehtaa tehdä kun pelkää menettävänsä sen mitä teillä on.

• Hämärän_rajoilta
        Ikis__M kirjoitti:

Kannattaisikohan vihjailujen sijaan kysyä siltä naiselta miksei homma etene, että onko jotain henkisiä lukkoja hänellä, frigidi tms. niin paremmin voisit sitten helpommin suhtautua kun ymmärtäisit sen hänen puolen asiassa. Aloitteellisuutesi saattaa alkaa ahdistamaan jos joku syy siihen ettei etene ja hän tavallaan odottaa että asia tulisi puheeksi eikä itse kuitenkaan sitä uskalla/kehtaa tehdä kun pelkää menettävänsä sen mitä teillä on.

On asiasta joskus puhuttukin. Ei ole frigidi tai aseksuaali (tai lesbo), vaan asiaan liittyy joitakin myös hänelle itselleen hankalasti selitettäviä pelkoja ja lukkoja. Olen pyrkinyt olemaan aloitteellinen tavalla, joka ei tunnu painostavalta – missä on oma haasteensa: liika innokkuus ahdistaa, mutta toisaalta jotenkin täytyisi pystyä muistuttamaan toista siitä, että hän on naisellinen ja haluttava.

• DarthPlaya

On asiasta joskus puhuttukin. Ei ole frigidi tai aseksuaali (tai lesbo), vaan asiaan liittyy joitakin myös hänelle itselleen hankalasti selitettäviä pelkoja ja lukkoja. Olen pyrkinyt olemaan aloitteellinen tavalla, joka ei tunnu painostavalta – missä on oma haasteensa: liika innokkuus ahdistaa, mutta toisaalta jotenkin täytyisi pystyä muistuttamaan toista siitä, että hän on naisellinen ja haluttava.

Olet oikeilla jäljillä. Sitähän nainen haluaa, tuntea itsensä niin seksikkääksi että saa miehen kuumaksi. Haaste on tietty siinä että sen pitää olla tasokkaan miehen itsevarmaa himoa, ei epätoivoisen miehen tärisevää himoa.

Mutta Raakatotuus sanoi hyvin, jos mies kelpaa edes kamuksi niin sellainen tapaus on pelastettavissa.

• Ikis__M

Hyvä että on kuitenkin tuo jo selvillä niin osaat edetä harkiten mutta haasteellistahan se varmaan on. Minun ehdotus on lisää viinaa, otatte joskus sen verran vinkkua että estot poistuu ja sitten vaan vähän ohjailet niin että hän voi antaa asioiden tapahtua ja sittenhän se onkin jo tuttua kauraa jatkossa.

• DarthPlaya

T-ä-h. Nukutte samassa sängyssä? Tän on pakko olla pilaa.

No miten olis vaikka näin.

Makoilette siinä punkassa ja ennen kun alatte nukkumaan kysyt vaan puolihuolimattoman rennosti että "tuu kainaloon lämmittämään hetkeksi". Siis "tuu", ei "tuutko".

Jos nainen myöntyy, sit vaikka vaan nukutte sylikkäin. Ei tarvitse tehdä mitään, askel eteenpäin otettu. Mikäli tsäänssejä tulee, tietysti yrität edetä. Kaikki vain tapahtuu, eiks juu? ;)

Jos ei myönny, oot vaan rennosti että "hyvää yötä" ja alat nukkuun. Ei selityksiä tai kysymyksiä. Heität pallon naiselle, SE alkaa luuleen että tekikö se jotain väärin kun sä vaan aloit nukkuun. Samalla osoitat ettet ole puutteessa ja nainen voi luottaa suhun jatkossakin kun et yritä väkisin.

Vaikka noin. Tossa ei ole juuri mitään riskiäkään, kun nukutte jo samassa sängyssäkin.

• Hämärän_rajoilta
        DarthPlaya kirjoitti:

Makoilette siinä punkassa ja ennen kun alatte nukkumaan kysyt vaan puolihuolimattoman rennosti että "tuu kainaloon lämmittämään hetkeksi". Siis "tuu", ei "tuutko".

Jos nainen myöntyy, sit vaikka vaan nukutte sylikkäin. Ei tarvitse tehdä mitään, askel eteenpäin otettu. Mikäli tsäänssejä tulee, tietysti yrität edetä. Kaikki vain tapahtuu, eiks juu? ;)

Jos ei myönny, oot vaan rennosti että "hyvää yötä" ja alat nukkuun. Ei selityksiä tai kysymyksiä. Heität pallon naiselle, SE alkaa luuleen että tekikö se jotain väärin kun sä vaan aloit nukkuun. Samalla osoitat ettet ole puutteessa ja nainen voi luottaa suhun jatkossakin kun et yritä väkisin.

Vaikka noin. Tossa ei ole juuri mitään riskiäkään, kun nukutte jo samassa sängyssäkin.

Sen lisäksi, että nukumme samassa sängyssä, nukumme myös varsin vähissä vaatteissa (itse välillä täysin alastikin) ja tiukasti toisiimme käpertyneinä... paitsi kesäisin, jolloin moinen on vähän turhan lämmintä. Viileämpinä vuodenaikoina lämmityskehotuksia on kyllä puolin ja toisin esitetty.

En koskaan yritä väkisin: välillä yritän, välillä en.

• DarthPlaya

Sen lisäksi, että nukumme samassa sängyssä, nukumme myös varsin vähissä vaatteissa (itse välillä täysin alastikin) ja tiukasti toisiimme käpertyneinä... paitsi kesäisin, jolloin moinen on vähän turhan lämmintä. Viileämpinä vuodenaikoina lämmityskehotuksia on kyllä puolin ja toisin esitetty.

En koskaan yritä väkisin: välillä yritän, välillä en.

Ohhoh.

No. Sitten on aika esittää olennainen kysymys:

Onko naisella, tai onko ollut muita miehiä? Miesystävää? Panokamua?

Miten olet edennyt, ja miten nainen on torjunut yrityksesi?

Mä selvittäisin nyt mikä ton "suhteen" laatu on ja onko mitään tsäänssejä enempään. Muuten roikut löysässä hirressä, saat kivoja kokemuksia mutta toivossa pysyminen estää hakemasta naista jonka kanssa saisit muutakin.

Mikään hc-ätmihän sä et ole. Ätmi ehkä, mutta se on korjattavissa.

• DarthPlaya kirjoitti:

Tyypillisiä PUA-juttuja, joissa kuvitellaan, että joka nainen on valmis seksiin kun vaan painaa oikeaa nappia.. Oikea elämä on vaan paljon mutkikkaampaa. Asia pitää ottaa puheeksi, tuskinpa tuosta muuten edetään.

• Raakatotuus

Terapian paikka?

• Raakatotuus
        Homonsilmät kirjoitti:

Hc-ätmel on neghittien suurmestari.

• DarthPlaya
        Raakatotuus kirjoitti:

Hc-ätmel on neghittien suurmestari.

Kolmas potentiaalinen tekijämies.

Mikä tätä palstaa risoo?

Täällä on lahjakkaita, sanavalmiita miehiä jotka sit haluaa leikkiä herrasmiestä tai odotella passiivisena että yksisarvinen tulee kylään.

Nyt Hämärämies, Setä ja Ätmeli hynttyyt yhteen ja raflaan pokaamaan naisia. Wingaatte toisianne, otette tosta vaikka 28v-pusuhuulinaisen ja kukkatytyn mukaan kiehnäämään jalkojen juureen niin tehän kaadatte pirkkoa kuin heinää :D

• Analyytikko
        Homonsilmät kirjoitti:

No tuohan on vain ihan piristivä poikkeus sille kovin yleiselle, lähes tieteelliselle käsitykselle, että vika on aina miehessä.

:)

• Raakatotuus

Et ole mikään HC-ätmi vaan ihan vain kaverimies. Ei ihailtava tilanne tietysti sekään, mutta monin verroin parempi kuitenkin kun edes joku nainen pitää sinua tärkeänä ystävänä ja haluaa pitää sinusta kiinni.

HC-ätmi ei kelpaa edes kaverimieheksi, koska HC-ätmi on niin kertaikaikkisen hyödytön ettei se toimi edes kaverimiehenä, tai sitten vaan yksinkertaisesti on niin uppotylsä, muuten vaan ärsyttävä tai suorastaan kuvottava, että kaveeraus ei ole naiselle tippaakaan houkutteleva vaihtoehto.

Joten täällä ei tipu miehisyytesi kyseenalaistamista, sori vaan. Ja muutenkin olen aina (ts. myös aiemmilla nimimerkeilläni) ollut sitä mieltä että sussa on paljon hyödyntämätöntä potentiaalia. Kuten esim. se että olet luova muusikko, ja se ei ole sellainen asia joka olisi juuri koskaan huono asia naisten mielestä.

• Hhkjbb

Muuuuutta olet sosiaalisesti riittävä (et supliikki muttet ätmikään) ja joku kokee sielunkumppanuutta sinuun.

Sinun on vain pakko kokeilla määrätietoisempaa johdattelua. Se, että nainen ei vastustele, on myöntymisen merkki. Ainakin jos kyse on awkwardista, estoisesta naisesta :P

• sikoja

Palstaätmien ei paljon kannata enää selittää mitään siitä, että he haluavat rakkautta. Kun yhdellä on edes jonkinlainen mahdollisus saada pillua, kaikki kerääntyvät ohjeistamaan miten tämä tärkeä (tärkein) tavoite saavutettaisiin. Kukaan ei ohjeista miten saavuttaa kyseisen naisen rakkaus ystävyyden lisäksi.

• Raakatotuus

No selitä mitä se rakkaus on? Mikä on ystävyyttä mikä rakkautta? Minusta tuo on jo aika pitkälti rakkauden puolella vaikka Hämis ei sitä termiä käytäkään. Seksi vaan puuttuu. Jos sitä olisi, niin sitten tuo olisi 100% parisuhde ilman mitään kysymysmerkkejä. Nyt kun ei ole, asiaa spekuloidaan täällä.

• Ex----PUA

Jälleen yksi nainen joka yrittää pitää seksin ja rakkauden poissa mieheltä. Olisi tuo jo muuttunut viralliseksi monogamiseksi suhteeksi jos pelkkä läpsyttely riittäisi, vaan kun ei riitä.

• helmiä.sioille

Ei hyvältä näytä ne seksihommat, jos nainen ei ole siinä ajassa ehtinyt olla aloitteellinen. Tai ehkä olet tavannut kaikkien palstaätmien unelman, neitsyen...

Mutta ehkä hänellä on jokin fyysinen este mikä estää hänen osalta seksuaalisen kanssakäymisen?

• kokenutmies--

ET ole tainnut seksiä ehdottaa koskaan suoraan. Nainen on niin alkukantainen olento että sille pitää sanoa suoraan että haluat seksiä kun muuten se ei tajua.

• kokenutmies--

Seksin saamattomúuden syitä on myös ujous ettei mieskehta kysyä.

• Hämärän_rajoilta

Olen minä suoraankin ehdotellut ihan yhtä lailla kuin harrastanut epäsuoria vihjauksia. Joskus on jopa painittu ja leikitty pientä pakottamista... ja taisteluista seuranneiden puremajäkien mustelmat erottuivat olkapäässäni vielä parin viikon jälkeenkin. (Nämä väännöt ovat siis tapahtuneet sulassa sovussa ja yhteisymmärryksessä: hän ei ole koskaan ahdistunut tai pahoittanut näistä mieltään rajusta puolustustaistelustaan huolimatta, päinvastoin. Silti tätäkään luolamies-lähestymiskulmaa en oikein pysty viemään enää pidemmälle, jotta se säilyy hänelle turvallisena kokemuksena ja minua ei purra luihin asti.)

Uskokaa jo, että vuosien aikana on kokeiltu kaikenlaista.

• DarthPlaya

Olen minä suoraankin ehdotellut ihan yhtä lailla kuin harrastanut epäsuoria vihjauksia. Joskus on jopa painittu ja leikitty pientä pakottamista... ja taisteluista seuranneiden puremajäkien mustelmat erottuivat olkapäässäni vielä parin viikon jälkeenkin. (Nämä väännöt ovat siis tapahtuneet sulassa sovussa ja yhteisymmärryksessä: hän ei ole koskaan ahdistunut tai pahoittanut näistä mieltään rajusta puolustustaistelustaan huolimatta, päinvastoin. Silti tätäkään luolamies-lähestymiskulmaa en oikein pysty viemään enää pidemmälle, jotta se säilyy hänelle turvallisena kokemuksena ja minua ei purra luihin asti.)

Uskokaa jo, että vuosien aikana on kokeiltu kaikenlaista.

Eli käytännössä pettingtouhuja!?

Mä yhäkin kysyisin että onko tällä naisella ollut muita miehiä? On ketsos melko olennaista että johtuuko tää leikki siitä ettei nainen ole valmis seksiin vai siitä ettei se ole valmis seksiin sun kanssasi?

Jos sä olet sen ainoa mies niin kyllä tommonen menee aika paljon pidemmälle kuin normi kaveruus. Jos et niin sitten pitäis kysyä etkö sä kiinnosta seksuaalisesti vai pelkääkö SE että kaveruus menee piloille tms.

Sussahan on Hämärämies ainesta. Ei sattana, tällä palstallahan on neitsytmiehiä joista tulis pikku koulutuksella oikeen kunnon susia lampaiden vaatteissa :D

• Raakatotuus
        DarthPlaya kirjoitti:

Eli käytännössä pettingtouhuja!?

Mä yhäkin kysyisin että onko tällä naisella ollut muita miehiä? On ketsos melko olennaista että johtuuko tää leikki siitä ettei nainen ole valmis seksiin vai siitä ettei se ole valmis seksiin sun kanssasi?

Jos sä olet sen ainoa mies niin kyllä tommonen menee aika paljon pidemmälle kuin normi kaveruus. Jos et niin sitten pitäis kysyä etkö sä kiinnosta seksuaalisesti vai pelkääkö SE että kaveruus menee piloille tms.

Sussahan on Hämärämies ainesta. Ei sattana, tällä palstallahan on neitsytmiehiä joista tulis pikku koulutuksella oikeen kunnon susia lampaiden vaatteissa :D

Hämiksessä on aina ollut ainesta, mutta se aina vaan torpedoi itse itsensä. Hyvä että tässä tapauksessa M/S Hämärän_Rajoilla ei uponnut vaan jäi pinnalle.

Monessa muussakin palstalaisessa on ainesta.

• flowersreally

Jos olisin tuo nainen, kokisin tällaisen julkisen avautumisen henkisenä raiskauksena. (olettaen että tarina on tosi)

• Ex---PUA

Feminist alert!

Tuolla yritetään estää miesten vertaistuki, koska hajallaan olevia on helpompi hallita.

• flowersreally
        Ex---PUA kirjoitti:

Feminist alert!

Tuolla yritetään estää miesten vertaistuki, koska hajallaan olevia on helpompi hallita.

Shaming language!

• Mielestäni et ole mikään HC-atm jos tapailet jotakuta seksin tai ei-seksin merkeissä.

Ja muutenkin, noin sadatta kertaa todettuna, miksi luokitella itsensä johonkin boksiin. Ei kukaan ihminen ole niin yksiulotteinen.

Yksinäinen ja ahdistunut on jokainen joskus, jos väittää ettei ole, niin valehtelee tai on hyvät lääkkeet. ;D jotenka... Mitään vikaa en tässä löydä sinusta tai naisesta, jos totta puhut, vaikka tuollainen järjestely ei koskaan minulle sopisikaan.

• Ex----PUA

Olisiko niin että siitä puuttuu seksuaalinen aloite?

Tosiaan PUA-jutuissa ilmeisesti kuvitellaan että nainen on aina valmis ja että kaikista kanssakäymisistä päädytään heti sänkyyn ("puhuit naiselle ja et saanut tinsaa? Mitääh!!!! Guru kuulemma saa aina!!!!") ja sitten ihmetellään kun tajutaankin ettei edes tiedetä missä kohdin naisella on se tinsa. ;)

Eli se tapahtuu totta kai asteittaan. Voi tapahtua nsmhetikin kuten raporteissani on käynyt - joissakin - tai sitten ihan alkutekijöistään kuten numero->treffit->seksi.

Olet nyt jättänyt taaksesi vaiheet numero ja treffit. Uskon että seksuaalinen aloitteettomuus on tässä se ongelma. Eli kosketus teillä jo sujuu j ilman vastarintaa. Hyvä. Se kosketus vaan pitää viedä uudelle tasolle. Erogeenisille paikoille esim (myös tämä on sinua kokemattomille vaikea asia tajuta palstalla ;) joten et todellakaan ole HC-ATM) ja lisätä settiin suutelua.

Tästä edetessä kyllä luonnon pitäisi viedä tikanpojan puuhun, koska ei tuosta voi edetä muualle oikein kuin nussunussuun. :)

Tuo kynnys toki kasvaa aina sitä mukaan, kuinka pitkään tietty käytösmalli on jatkunut. Tee läpimurto. Jos nainen on sinun ystäväsi, hän kyllä ymmärtää sinua ja voi tuntea itsensä imarrelluksi.

Tietty puhuminen on yksi, mutta tee se vasta tuon suuren läpimurron tai sen yrityksen jälkeen. Näin sekin tapahtuu luonnollisesti.

• Raakatotuus

Ei puutu seksuaalista aloitetta ainakaan hämiksen mukaan. Selviää hänen ylempänä kirjoittamasta kommentistaan.

• Ex----------PUA
        Raakatotuus kirjoitti:

Ei puutu seksuaalista aloitetta ainakaan hämiksen mukaan. Selviää hänen ylempänä kirjoittamasta kommentistaan.

Onko tosiaan noin?

En lukenut mistään että oltaisi edes suudeltu.

• Palstaveteraani

Äh. Palstan miehistä soisin juuri sinulle kaikista eniten kivan tytön, mutta vuosien jälkeen vituttaa tämä sinun tapasi esittää kovinkin alempitasoista, kun samalla selvästi on kumppani ollut melkein yhtä kauan kuin olen sinun palstapersoonasi tuntenut.

Lopeta toi. Tuo atm-larppaaminen on yhtä ärsyttävää kuin porvarikodeista tulleiden punavihreiden toimittajatyttöjen köyhyyslarppaus.

• Raakatotuus

Mahtaa hämistä nyt harmittaa kun häntä ei julistettukaan HC-ätmien HC-ätmiksi, vaan melkein pleijeriksi. Kuinka moni palstalainen mies voi kuvata seurustelusuhdettaan sanoin "it's complicated" ?

• Palstaveteraani
        Raakatotuus kirjoitti:

Mahtaa hämistä nyt harmittaa kun häntä ei julistettukaan HC-ätmien HC-ätmiksi, vaan melkein pleijeriksi. Kuinka moni palstalainen mies voi kuvata seurustelusuhdettaan sanoin "it's complicated" ?

Ja kuinka moni voi kuvailla yhtään mitenkään seurustelusuhteita, kun ei sellaisia ole?

En joka tapauksessa ymmärrä mikä tässä hc-ätmin esittämisessä on pointtina. Se tuntuu jotenkin itsensä ylentämiseltä näennäisesti alentamalla.

• Minustakin Hämäräkkimies voisi hiukan "itsesäälissään" suhteuttaa tilannettaan vaikkapa vertaamalla itseään joihinkin, joiden nimiä en halua mainita. Et ehkä eräällä nyt kuitenkin on kaikki tarvittava "pääoma" olemassa, jolla tilanteen voi yrittää ratkaista haluamallaan tavalla.

• Hämärän_rajoilta

Tässä aloituksessa HC-ätmiys MAT-terminä oli lähinnä palstan diskurssia kohtaan suunnattu ironinen piikki. Kun tiettyjen kirjoittajien mielestä naisella ei ole muuta arvoa kuin pillu ja miehuus määrittyy vain saamisen perusteella, näillä (älyvapailla) kriteereillä vuosien "kärvistely" seksittömässä suhteessa epäilemättä olisi ätmiyden multihuipentuma.

Vitsi kuitenkin on siinä, että olen ollut suhteessani onnellisempi kuin nämä em. määritelmien esittäjät. Tasoluokitus — ainakin noin määriteltynä — on siis tapauksessani melkoisen yhdentekevä mittari millekään asialle, jolla oikeasti olisi merkitystä.

• Raakatotuus

Tässä aloituksessa HC-ätmiys MAT-terminä oli lähinnä palstan diskurssia kohtaan suunnattu ironinen piikki. Kun tiettyjen kirjoittajien mielestä naisella ei ole muuta arvoa kuin pillu ja miehuus määrittyy vain saamisen perusteella, näillä (älyvapailla) kriteereillä vuosien "kärvistely" seksittömässä suhteessa epäilemättä olisi ätmiyden multihuipentuma.

Vitsi kuitenkin on siinä, että olen ollut suhteessani onnellisempi kuin nämä em. määritelmien esittäjät. Tasoluokitus — ainakin noin määriteltynä — on siis tapauksessani melkoisen yhdentekevä mittari millekään asialle, jolla oikeasti olisi merkitystä.

Ja tuolla tavalla toimimalla vain pelaat niiden "naisella ei ole muuta arvoa kuin pillu" -kirjoittajien pussiin. 90% palstan keskusteluista on vänkäämistä noiden kirjoittelijoiden kanssa. Mutta ehkä se on sitä mitä palstalaiset haluavatkin.

• eioleätmieivitussa

Ei voi olla hc-ätmi kun ätmejä ei naiset halua pitää kun sylkykuppina (jos ees sinäkää)

• eioleätmieivitussa

*Jos ees sitäkään...

• Homottelija

No minäpä kyseenalaistan miehuutesi, kun ei näistä muista siihen oikein ollut, ja teen sen näillä kekseliäillä ja ennennäkemättömillä sanankäänteillä:

HOMO! HOMO!
      HOMO HOMO HOMO!
      HÅÅÅÅMÅÅÅÅ!

• vaiko

Tuo oli kai lähinnä parodiaa?

• 101prosHetero

Homotteleminen. Se on homoille.

• Olisiko niin että siitä puuttuu seksuaalinen aloite?

Tosiaan PUA-jutuissa ilmeisesti kuvitellaan että nainen on aina valmis ja että kaikista kanssakäymisistä päädytään heti sänkyyn ("puhuit naiselle ja et saanut tinsaa? Mitääh!!!! Guru kuulemma saa aina!!!!") ja sitten ihmetellään kun tajutaankin ettei edes tiedetä missä kohdin naisella on se tinsa. ;)

Eli se tapahtuu totta kai asteittaan. Voi tapahtua nsmhetikin kuten raporteissani on käynyt - joissakin - tai sitten ihan alkutekijöistään kuten numero->treffit->seksi.

Olet nyt jättänyt taaksesi vaiheet numero ja treffit. Uskon että seksuaalinen aloitteettomuus on tässä se ongelma. Eli kosketus teillä jo sujuu j ilman vastarintaa. Hyvä. Se kosketus vaan pitää viedä uudelle tasolle. Erogeenisille paikoille esim (myös tämä on sinua kokemattomille vaikea asia tajuta palstalla ;) joten et todellakaan ole HC-ATM) ja lisätä settiin suutelua.

Tästä edetessä kyllä luonnon pitäisi viedä tikanpojan puuhun, koska ei tuosta voi edetä muualle oikein kuin nussunussuun. :)

Tuo kynnys toki kasvaa aina sitä mukaan, kuinka pitkään tietty käytösmalli on jatkunut. Tee läpimurto. Jos nainen on sinun ystäväsi, hän kyllä ymmärtää sinua ja voi tuntea itsensä imarrelluksi.

Tietty puhuminen on yksi, mutta tee se vasta tuon suuren läpimurron tai sen yrityksen jälkeen. Näin sekin tapahtuu luonnollisesti.

• Raakatotuus

Jos tuota on 5 vuotta jo jatkunut niin tuskinpa se siitä enää mihinkään muuttuu. Luonto olisi jo vienyt tikanpohjan puuhun, jos puu olisi ollut tikanpojalle vastaanottavainen. Jos ei tähän mennessä ole ollut, niin tuskinpa sitä tulee tapahtumaankaan. Mutta väliäkö sillä, jos hämis ja nainen ovat molemmat tilanteeseen tyytyväisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6734
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4552
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      29
      3496
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3047
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1915
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1620
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1616
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1543
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1409
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1350
    Aihe