Onko 12121212 ruma?

tasonmittaaja

49

478

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä onko 12121212 ruma, mutta tuo kuvassa oleva mies ei ainakaan ole.

• 12121212

Enhän minä ruma ole, siis vastenmielisen näköinen.

En vain näytä maskuliiniselta.

• 12121212 kirjoitti:

Enhän minä ruma ole, siis vastenmielisen näköinen.

En vain näytä maskuliiniselta.

Ei kaikkien miesten tarvitse näyttää kauhean maskuliiniselta. Monet nuoret naiset, varsinkin hipsterit, runotyttötyypit ja rokkaritkin, pitävät sirommista miehistä. Alkaa vaikuttaa siltä, että sinä mietit tätä asiaa ihan liikaa ..vaikka käytännön toimiakin olet kertomasi mukaan tehnyt. Ehkä enemmän olisi hyötyä niistä käytännön toimista ja varsinkin siitä, että vaan elää ja yrittää olla tyytyväinen siihen mitä on.

• ätmittelijä
        PikkuLikka kirjoitti:

Ei kaikkien miesten tarvitse näyttää kauhean maskuliiniselta. Monet nuoret naiset, varsinkin hipsterit, runotyttötyypit ja rokkaritkin, pitävät sirommista miehistä. Alkaa vaikuttaa siltä, että sinä mietit tätä asiaa ihan liikaa ..vaikka käytännön toimiakin olet kertomasi mukaan tehnyt. Ehkä enemmän olisi hyötyä niistä käytännön toimista ja varsinkin siitä, että vaan elää ja yrittää olla tyytyväinen siihen mitä on.

En osaa sanoa hipstereistä tai runotytöistä, ehkä jos 12121212 on hipsteri tai runopoika niin tsäänssejä saattaisi ollakin. Taisi kylläkin olla salkunhoitaja tjsp.

Rokkaritytöt saattavatkin pitää siroista mutta pitkistä miehistä, etenkin jos he soittavat tunnetussa bändissä tai ovat ns. piireissä.

• PikkuLikka kirjoitti:

Jos jossain olisi sellainen kampi, jota pyörittämällä sun tissit kasvaisi, niin veivaisitko sitä?

• ätmittelijä kirjoitti:

En osaa sanoa hipstereistä tai runotytöistä, ehkä jos 12121212 on hipsteri tai runopoika niin tsäänssejä saattaisi ollakin. Taisi kylläkin olla salkunhoitaja tjsp.

Rokkaritytöt saattavatkin pitää siroista mutta pitkistä miehistä, etenkin jos he soittavat tunnetussa bändissä tai ovat ns. piireissä.

Voit sinä 12121212 ihan itsenäsikin osallistua tähän keskusteluun. ;)

Oli miten oli, vinkit on heitetty ilmoille..hipsteriksi on varmaan helpompi ryhtyä kuin kasvattaa pituutta tai lihaksiakaan. Joskin kuntoilua nyt voi jokaiselle joka tapauksessa suositella, se kun tekee ruumiille ja mielelle hyvää.

Jokaisen täytyy omalla kohdallaan punnita minkä arvoista mikäkin asia lopulta on ja kuinka paljon vaivaa on minkäkin asian eteen näkemään tai itseään muttamaan ja muuttumaan.

• scrg kirjoitti:

Jos jossain olisi sellainen kampi, jota pyörittämällä sun tissit kasvaisi, niin veivaisitko sitä?

Enpä usko, että nyt lopultakaan veivaisin. Mun on ihan hyvä olla näin, enkä minä niitä tissejä itselleni mihinkään tarvitse. Ei tissejä= ei miestä= ei murheita.

• PikkuLikka kirjoitti:

Enpä usko, että nyt lopultakaan veivaisin. Mun on ihan hyvä olla näin, enkä minä niitä tissejä itselleni mihinkään tarvitse. Ei tissejä= ei miestä= ei murheita.

Kovasti epäilen että sinäkään olisit yhtä vakuuttunut parisuhteen tarpeettomuudesta, jos et olisi sitä jo päässyt kokeilemaan. Luulen, että ykskakkosen pitää tuota veiviään vielä aikansa pyörittää. Myöhemmin ehtii sitten vielä olla tyytyväinenkin.

• ätmittelijä
        PikkuLikka kirjoitti:

Voit sinä 12121212 ihan itsenäsikin osallistua tähän keskusteluun. ;)

Oli miten oli, vinkit on heitetty ilmoille..hipsteriksi on varmaan helpompi ryhtyä kuin kasvattaa pituutta tai lihaksiakaan. Joskin kuntoilua nyt voi jokaiselle joka tapauksessa suositella, se kun tekee ruumiille ja mielelle hyvää.

Jokaisen täytyy omalla kohdallaan punnita minkä arvoista mikäkin asia lopulta on ja kuinka paljon vaivaa on minkäkin asian eteen näkemään tai itseään muttamaan ja muuttumaan.

Trollilikan mielestä jokainen palstamies on 12121212? Oletko sä rakastunut siihen vai mistä tämä johtuu?

• ätmittelijä
        PikkuLikka kirjoitti:

Naiset saa miehiä ilman tissejäkin, jos on vaikka hyvä pylly tai nätit kasvot.

• ätmittelijä kirjoitti:

Trollilikan mielestä jokainen palstamies on 12121212? Oletko sä rakastunut siihen vai mistä tämä johtuu?

En ole 12121212:ksi epäillyt kuin nyt sinua ja aikanaan atm-automaattia ja atm-arvuuttajaa.. ja tietenkin myös aloituksen tehnyttä tasonmittaajaa.. no siinähän niitä jo onkin. :)

• scrg kirjoitti:

Kovasti epäilen että sinäkään olisit yhtä vakuuttunut parisuhteen tarpeettomuudesta, jos et olisi sitä jo päässyt kokeilemaan. Luulen, että ykskakkosen pitää tuota veiviään vielä aikansa pyörittää. Myöhemmin ehtii sitten vielä olla tyytyväinenkin.

En minä sano että parisuhde on tarpeeton, mutta ei se ole millään lailla tarpeellinenkaan tai välttämätön. Kaikissa asioissa on hyvät ja huonot puolensa ja jokainen päättää omalla kohdallaan mikä painaa vaakakupissa minkäkin verran.

Toivottavasti hän pääsee asian kanssa eteen päin tavalla tai toisella, kun vaikuttaa kuitenkin myös toisaalta ihan fiksulle ja huumorintajuisellekin.. Oletan että kyseessä on huumori. :)

• tarkkana-siellä
        PikkuLikka kirjoitti:

Eiköhän 12121212 olekin hipsteri, kenkämaultaan ainakin.

• ätmittelijä kirjoitti:

Naiset saa miehiä ilman tissejäkin, jos on vaikka hyvä pylly tai nätit kasvot.

Siitä en tiedä, mutta näytän kyllä vaatteet päällä ihan ok:lle, joten niin kauan kun en ole miesten kanssa (parisuhde)tekemisissä, ei ole mitään ongelmaa.

• tarkkana-siellä kirjoitti:

Näin minäkin olen tuumaillut.

• PikkuLikka kirjoitti:

En minä sano että parisuhde on tarpeeton, mutta ei se ole millään lailla tarpeellinenkaan tai välttämätön. Kaikissa asioissa on hyvät ja huonot puolensa ja jokainen päättää omalla kohdallaan mikä painaa vaakakupissa minkäkin verran.

Toivottavasti hän pääsee asian kanssa eteen päin tavalla tai toisella, kun vaikuttaa kuitenkin myös toisaalta ihan fiksulle ja huumorintajuisellekin.. Oletan että kyseessä on huumori. :)

Parisuhteitahan jokaisella on aikaa säätää loppuelämänsä: aloittaa, lopettaa, jatkaa tai pysyä erossa juuri sen mukaan kuin itsestä tuntuu ja ympäristö tarjoaa mahdollisuuksia. Perheen perustamiselle sitten taas on enemmän rajoja: naisilla etenkin on vain kohtuullinen aikaikkuna ja miehille taas perheen perustamiseen halukas nainen on niukka resurssi, joita ei riitä kaikille.

• scrg kirjoitti:

Parisuhteitahan jokaisella on aikaa säätää loppuelämänsä: aloittaa, lopettaa, jatkaa tai pysyä erossa juuri sen mukaan kuin itsestä tuntuu ja ympäristö tarjoaa mahdollisuuksia. Perheen perustamiselle sitten taas on enemmän rajoja: naisilla etenkin on vain kohtuullinen aikaikkuna ja miehille taas perheen perustamiseen halukas nainen on niukka resurssi, joita ei riitä kaikille.

Tuo on kyllä totta.

Mutta minä kun luulin, että vauvakuumeisia vakiintumishaluisia kolmekymppisiä naisia on ihan riesaksi asti.. Vai olikos se niin et ne ei vaan kelpaa. Pariutumishaluiset 20-vuotiaat miss universumit ( on kyl ätmille vähän liian tavis ) onkin taatusti vähäinen luonnonvara.

• PikkuLikka kirjoitti:

Tuo on kyllä totta.

Mutta minä kun luulin, että vauvakuumeisia vakiintumishaluisia kolmekymppisiä naisia on ihan riesaksi asti.. Vai olikos se niin et ne ei vaan kelpaa. Pariutumishaluiset 20-vuotiaat miss universumit ( on kyl ätmille vähän liian tavis ) onkin taatusti vähäinen luonnonvara.

Luulen, että nuo vauvakuumeiset ja miehettömät kolmekymppiset on aika tavalla pääkaupunkiseudun ominaisuus. En ole henkilökohtaisesti tavannut sellaisia, mutta olen nähnyt välillisiä todisteita, että sellaisia täytyy olla olemassa. Mutta ei niitä muualla Suomessa ole ruuhkaksi, vaan yleensä jos kolmekymppinen on vapaa, niin sillä on jo lapset tehtynä.

• 12121212
        tarkkana-siellä kirjoitti:

En ole ollenkaan hipsteri, miltään osin. Olen nykyisin "pukumies", sitä ennen olin nörtti...mutta en cool ja rento vihreisiin arvoihin uskova muotihipsteri.

• 12121212
        scrg kirjoitti:

Luulen, että nuo vauvakuumeiset ja miehettömät kolmekymppiset on aika tavalla pääkaupunkiseudun ominaisuus. En ole henkilökohtaisesti tavannut sellaisia, mutta olen nähnyt välillisiä todisteita, että sellaisia täytyy olla olemassa. Mutta ei niitä muualla Suomessa ole ruuhkaksi, vaan yleensä jos kolmekymppinen on vapaa, niin sillä on jo lapset tehtynä.

Jep, kyllä niitä täällä riittää. "akateemisia uranaisia" pääasiassa ja tietysti citysinkkuja jotka kuvittelevat että maailma on kuin suklaarasia ikuisesti.

Erilaisissa vaihtoehtokulttuureissa (lue: muotikulttuureissa) niitä on myös. Biletetään ja käydään jonkun turhanpäiväisen pandameikkejä käyttävän hevibändin keikoilla ja selostetaan Linkolaa siteeraten miten maailmassa on jo liikaa porukkaa. Sitten kolmen kympin tienoilla iskee vauvakuume ja mies pitäisi saada justhetinyt.

• 12121212
        PikkuLikka kirjoitti:

En ole 12121212:ksi epäillyt kuin nyt sinua ja aikanaan atm-automaattia ja atm-arvuuttajaa.. ja tietenkin myös aloituksen tehnyttä tasonmittaajaa.. no siinähän niitä jo onkin. :)

Yllättävää että ätännän sivupersoona on tääs syyttämässä muita multinikkailusta.

• scrg kirjoitti:

Kyllä niitä lapsettomia kolme- ja neljäkymppisiäkin omaan tuttavapiiriin kuuluu muutamiakin eli olemassa niitä kyllä on.. Kai se paljon puhuttu kohtaamisingelma kaupunkien naisten ja maaseudun miesten välillä on totisinta totta. Se joka pystyisi kuromaan tuon kuilun umpeen saattaisi lyödä rahoiksi.. Mutta asiahan ei ole ollenkaan yksinkertainen, kysehän ei ole pelkästään maantieteellisestä etäisyydestä.

• 12121212 kirjoitti:

Yllättävää että ätännän sivupersoona on tääs syyttämässä muita multinikkailusta.

Heh, hyvä yritys.. Not. Tiedät ihan yhtä hyvin kuin muutkin täällä, että minulla ei ole atännän kanssa mitään tekemistä.

• 12121212
        PikkuLikka kirjoitti:

Kyllä niitä lapsettomia kolme- ja neljäkymppisiäkin omaan tuttavapiiriin kuuluu muutamiakin eli olemassa niitä kyllä on.. Kai se paljon puhuttu kohtaamisingelma kaupunkien naisten ja maaseudun miesten välillä on totisinta totta. Se joka pystyisi kuromaan tuon kuilun umpeen saattaisi lyödä rahoiksi.. Mutta asiahan ei ole ollenkaan yksinkertainen, kysehän ei ole pelkästään maantieteellisestä etäisyydestä.

Ei se pelkkä kohtaamisongelma ole. Kyse on paljolti siitä etteivät uranaiset ja citysinkut halua vielä pariutua, ja sitten kun haluavat, on paras aika pariutumiselle jo mennyt. Kun on tottunut rajattomaan kysyntään nuorena, ei rimaa suostuta laskemaan...eikä vapaita miehiäkään ole enää paljoa.

Ihan sama juttu naisille jotka haluavat bilettää ja rampata keikoilla. He tosin löytävät paremmin miehiä koska sitten kun vauva- ja talokuume iskee, ovat usein valmiita nappaamaan ensimmäisen vastaan tulevan tatuoidun ja "rock-henkisen" rentun jonka sitten toivotaan muuttuvan hyväksi isukiksi.

• 12121212
        PikkuLikka kirjoitti:

Heh, hyvä yritys.. Not. Tiedät ihan yhtä hyvin kuin muutkin täällä, että minulla ei ole atännän kanssa mitään tekemistä.

Olen huomannut että kirjoittelet useinkin tölväisyjä palstamiehille (mm. minulle ja ExPua:lle) erilaisilla väliaikaisnikeillä.

• 12121212 kirjoitti:

Ei se pelkkä kohtaamisongelma ole. Kyse on paljolti siitä etteivät uranaiset ja citysinkut halua vielä pariutua, ja sitten kun haluavat, on paras aika pariutumiselle jo mennyt. Kun on tottunut rajattomaan kysyntään nuorena, ei rimaa suostuta laskemaan...eikä vapaita miehiäkään ole enää paljoa.

Ihan sama juttu naisille jotka haluavat bilettää ja rampata keikoilla. He tosin löytävät paremmin miehiä koska sitten kun vauva- ja talokuume iskee, ovat usein valmiita nappaamaan ensimmäisen vastaan tulevan tatuoidun ja "rock-henkisen" rentun jonka sitten toivotaan muuttuvan hyväksi isukiksi.

Niin minähän tuossa juuri totesin, että ongelma ei ole yksinkertainen ja etäisyys ei ole pelkästään maantieteellinen.. Tarkoittaen juurikin tuota mistä vähän hassusti kärjistäen puhuit. Henkinen etäisyys liittyen elämäntapavalintoihin ja tulevaisuuden haaveisiin yms. on se varsinainen ongelma ja sen ratkaiseminen onkin hankalampi juttu.

• 12121212 kirjoitti:

Olen huomannut että kirjoittelet useinkin tölväisyjä palstamiehille (mm. minulle ja ExPua:lle) erilaisilla väliaikaisnikeillä.

En ole kertaakaan kirjoittanut sinulle tai Pullalle muulla kuin omalla nimelläni. Kahta toisinaan esiintyvää satunnaisnikkiä olen tölväissyt painokelvottomasti pariin otteeseen ja kerran yhtä rekattua. Tämä oli rehellinen tunnustus ja Palmu- leffaa siteeraten, "vannon sen kaksi sormea vaikka missä".

• 12121212
        PikkuLikka kirjoitti:

Niin minähän tuossa juuri totesin, että ongelma ei ole yksinkertainen ja etäisyys ei ole pelkästään maantieteellinen.. Tarkoittaen juurikin tuota mistä vähän hassusti kärjistäen puhuit. Henkinen etäisyys liittyen elämäntapavalintoihin ja tulevaisuuden haaveisiin yms. on se varsinainen ongelma ja sen ratkaiseminen onkin hankalampi juttu.

Eräs hauska ongelma on siinä että samanaikaisesti naiset ovat mielestään koulutetumpia ja menestyvämpia eivätkä täten löydä riittävän tasokasta miestä...
        ...mutta toisaalta mielestään syrjittyjä. Koska miehet tienaavat enemmän, ovat useammin johtajia ja asiantuntijoita, ja päätyvät naisia useammin järjestöjen ja klubien johtoon tai viihdemaailman, urheilumaailman, tms huipulle.

Mikä se h-kirjaimella alkava sana taas olikaan?

• PikkuLikka kirjoitti:

En tiedä saanko raavittua mitään kokemusperäistä ymmärrettävään, mutta takerrun nyt ensin tähän "... kohtaamisingelma kaupunkien naisten ja maaseudun miesten välillä ... ".

Se on lopulta aika pieni osa väestöä, joka asuu niin maaseudulla/korvessa, että kohtaaminen olisi maantieteellisen etäisyyden takia mahdotonta. Suurin osa väestöstä Suomessa asuu kuitenkin maakunnissa, joko keskuskaupungissa tai muussa keskisuuressa kaupungissa tai niiden ympäristössä, ei siis Helsingissä, mutta ei toisaalta myöskään missään "Taivalkoskella". Kaikissa maakunnissa vain Uuttamaata lukuunottamatta taitaa olla eri asteinen miesenemmistö nuoremmissa ikäluokissa. Kohtaamisongelma voi toki tulla siitä, että naiset ja miehet liikkuvat erilaisissa paikoissa, mutta tuota nyt tapahtuu vaikka asuisi samalla postinumeroalueella. Joten ymmärtääkseni "kaupunkien" naiset tässä yhteydessä tarkoittaa vain ja ainoastaan pääkaupunkiseutua, muualla on varmasti määrällisesti tarpeeksi miehiä poistamaan lapsettomuus/perheettömyysongelma.

• 12121212 kirjoitti:

Jep, kyllä niitä täällä riittää. "akateemisia uranaisia" pääasiassa ja tietysti citysinkkuja jotka kuvittelevat että maailma on kuin suklaarasia ikuisesti.

Erilaisissa vaihtoehtokulttuureissa (lue: muotikulttuureissa) niitä on myös. Biletetään ja käydään jonkun turhanpäiväisen pandameikkejä käyttävän hevibändin keikoilla ja selostetaan Linkolaa siteeraten miten maailmassa on jo liikaa porukkaa. Sitten kolmen kympin tienoilla iskee vauvakuume ja mies pitäisi saada justhetinyt.

"Sitten kolmen kympin tienoilla iskee vauvakuume ja mies pitäisi saada justhetinyt. "

Heitin joskus aiemmin jo villin veikkauksen, että yli puolet miehistä ei koskaan elämässään ole vakavasti kiinnostunut yli kolmekymppisestä naisesta, eli näille vauvakuumeisille ei enää ole niin suurta tarjontaa.

Tuskin tuo ryhmä maailmasta mihinkään katoaa, vaan nykyhetken 20 ikäisistä osa on tuossa tilanteessa vajaan 10 vuoden päästä, joten onhan siinä sullekin "plan b", jos ei aiemmin onnista. Tai vaikka toinen kierros, jos intoa riittää.

• Kyllä luulis, että varsinkin nuoria naisia olisi kohtuu helposti tuolla lookilla löydettävissä. Poikamaiset miehet on yleensä suuressa huudossa nuorten naisten kesken, katsokaa vaikka poikabändejä. Eilen viimeksi ihan palstan innoittamana kauppareisullani katsoin, että lyhyitä miehiä näkyy olevan paljonkin meilläpäin. Mun mittaluokkaa.

Poikamaisia, koska ovat nuoria mutta mitään vikaa en kuitenkaan nähnyt lyhyydestä ja nuoruudesta huolimatta ulkonäössä.

Sanoppa se tämmöisenä vanhana kurppana, niin johan pojat kauhistuu.

Yksi vanhempi mies mua lyhyempi, mutta rotevakin näkyi isänsä kanssa olevan kaupassa. Kalja ostoksilla. Habitus oli tullaan mehtästä ja takas ollaan menossa mehtään, mutta ihan miehelle se näytti. Eikä kuitenkaan ollut mitenkään rumakaan.

Alan olla isosti skeptinen tässä kohtaa.

• ätmittelijä

Minkähän ikäisiä poikabändien fanit mahtavat olla?

12-14v?

• 15v.liian.vanha.jo.vai

veikkaisin että on 6 des luokkalainen koulupoika kuvassa ehkä 5-7 nellä luokalla miksi sönkkö pitää lapsista tai pojista nyt en ymmärrä aikuinen nainen pitää pikku pojista niin ehdottelisitko seksiä hänelle anna ensin tulla murros ikään

• ätmittelijä kirjoitti:

Minkähän ikäisiä poikabändien fanit mahtavat olla?

12-14v?

No senkin ikäisiä, mutta myös vanhempia 20 . :)

Kukapa sen parhaiten tietäisi, kun joskus itsekin ollut nuori nainen. Lukekaa vaikka fanipostia tai katselkaa minkä ikäisiä tyttökavereita niillä on. Tuskin tota ykskakkosta kauheesti haittaa, jos naisystävä olisi pikkasen yli kaksikymppinen. ;)

• 15v.liian.vanha.jo.vai kirjoitti:

veikkaisin että on 6 des luokkalainen koulupoika kuvassa ehkä 5-7 nellä luokalla miksi sönkkö pitää lapsista tai pojista nyt en ymmärrä aikuinen nainen pitää pikku pojista niin ehdottelisitko seksiä hänelle anna ensin tulla murros ikään

Höpö höpö taas sun juttujas. Mä meen nyt syömään mummon tekemää nami ruokaa. :)

• sönkkö kirjoitti:

No senkin ikäisiä, mutta myös vanhempia 20 . :)

Kukapa sen parhaiten tietäisi, kun joskus itsekin ollut nuori nainen. Lukekaa vaikka fanipostia tai katselkaa minkä ikäisiä tyttökavereita niillä on. Tuskin tota ykskakkosta kauheesti haittaa, jos naisystävä olisi pikkasen yli kaksikymppinen. ;)

On niissä poikkis bändeissä ihan täysi-ikäisiä "poikiakin". Esim. JC Chasez/Nsync oli jo 21-22-vuotias lallatellessaan kyseisessä bändissä. Mikään ei estä sen ikäisiä tyttöjä tai vanhempiakaan diggailemasta samaa bändiä pikkusysterin kanssa. :)

• olderthan
        sönkkö kirjoitti:

On niissä poikkis bändeissä ihan täysi-ikäisiä "poikiakin". Esim. JC Chasez/Nsync oli jo 21-22-vuotias lallatellessaan kyseisessä bändissä. Mikään ei estä sen ikäisiä tyttöjä tai vanhempiakaan diggailemasta samaa bändiä pikkusysterin kanssa. :)

Louis Tomlinson One Direction on 24.v.

• vajaatoiminta

Ruma kuin mikä ja mitä se multinikkaa itsestään näitä aloituksia? Ei sitä tinsaa tule vaikka kuinka yrittäisi olla palstapuppe

• kuvassa.luonnon.oikku

tykkääkö kuvan miehistä kaappi bi ja lesbot koska salaa kuvittelevat sen olevan nainen mutta jos olisi miehen näköinen sen kanssa tietää olevansa miehen kanssa ehkä hetero naiset tykkää miehekkäistä miehistä ja kaappi lesbot naismaisista poika naamoista mutta alle 30v naiset unelmoittevat olla toisen naisen kanssa ja moni onkin moni on bi

• tarralenkkari161

Hetero naiset tykkäävät miehistä. Ei siihen mitään etuliitteitä laiteta, rakas homofoobinen paska *passiivis-aggressiivinen hymiö*

• Kuvan tyyppi on kuin jonkun jenkkisarjan kansikuvapoika. Ei ruma.

• Palstatieteilijä

Panisitko?

• flowersreally

Ellen ole vallan erehtynyt, niin kuvan tyyppi onkin näyttelijä. Koomikko,hm.

• Palstatieteilijä kirjoitti:

Panisitko?

Jaa a. Kuva ei herätä suuria intohimoja, mutta koko pakettihan siinä ratkaisee.

• tarralenkkari161

Jos näyttää tuolta, on hyvännäköinen. Luonnetta se ei paremmaksi muuta.

• 12121212

Jos tuo olisi totta (hyvä ulkonäkö, erinomainen luonne, kohtuullinen status), olisin luultavasti YTM.

• tarralenkkari161

Statusta sinulla voikin olla mutta luonteesi ei ole erinomainen :D

• Eräkettu

Meikä luuli että se on nainen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6724
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4542
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      29
      3446
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3037
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1915
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1616
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1610
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1543
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1399
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1350
    Aihe