Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kaipa+logiikka+siinä+että+varatussa+vara+parempi,+on+että+varattu+on+ikään+kuin+jo+käynyt+läpi+jonkinlaisen+seulan,+kun+on+jollekulle+muullekin+kelvannut..+Sinkuissa+on+luultavasti+jotain+isoa+"vikaa"+koska+ovat+sinkkuja?+
Ja+kielletty+hetelmä+maistuu+tietenkin+aina+jännemmältä..+tai+voi+siinä+olla+taustalla+joku+"rakkaus+voittaa+kaikki+esteet"++-tyyppinen+yltiöromanttinen+fantasiakin.
Asiaan+vaikuttanee+myös+se,+että+varatut+miehet+tuntuvat+olevan+kovin+kiimaisia.+Äkkiseltään+kun+mietin,++tulee+heti+mieleen+viitisen+kappaletta+suorasanaisesti+vongannutta+parisuhteessa+olevaa+miestä+ja+vain+yksi,+joka+oli+sillä+hetkellä+(käsittääkseni)+sinkku.+Heikot+ja+hellyyden+kipeät+sitten+sortuu+elon+tiellä,+kun+vonkauksen+kohteeksi+joutuvat.
28.06.2016 22:18
"Naisella+on+seksuaalinen+valta,+joten+miehen+oikeudet+ja+standardit+ovat+kiinni+siitä+pelaako+nainen+reilusti+vai+syrjiikö+hän."
Haluatko+vähän+avata+miten+tätä+lausetta+sovelletaan+käytännössä+minun+tapauksessa.
No+ainakin+siinä,+että+ei+ole+mitään+ihastusta,+paitsi+juurikin+se+jälkimmäinen+ex+johon+kaiketi+jännämiehenä+viitataan.++En+ole+kauhean+vakuuttunut,+kuten+sanoin,+on+seikkoja.+
Minkähänlaista+palvelua+herra+Pullalle+saisi+olla?+
Palaillaan,+nyt+täytyy+pinkaista+muihin+puuhiin.
28.06.2016 14:23
Minä+roikun+vain+henkisesti,+ihan+itsekseni+ja+salassa..+Ei+kukaan+muu+tiedä,+paitsi+palstalaiset.
28.06.2016 13:49
Kaikilla+on+oikeus+omiin+standardeihinsa,+sukupuoleen+ja+ikään+katsomatta.+Toinen+asia+sitten++on,+mitä+niiden+standardien+puitteissa+oikeasti+on+mahdollista+saada,+jos+mitään.+Kaikilla+on+myös+oikeus+tulla+kohdelluksi+hyvien+tapojen+mukaisesti,+eikä+sitä+tulisi+missään+tilanteessa+unohtaa.
Sinulla+ei+tosiasiallisesti+ole+hajuakaan+mitä+minä+kelpuutan+tai+mitä+en,+tai+minkälainen+kuvio+kyseessä.+On+ilmeisesti+muodostunut+joku+virheellinen+olettamus,+että+kyseessä+oli+joku+pleijeri-ytm.+Todellisuus+saattaisi+yllättää.
28.06.2016 13:45
Jos+nyt+yhtään+lohduttaa,+niin+parempi+tuokin,+katoaminen,+kuin+että+jättää+ja+alkaa+vittuilemaan..+Sellaistakin+tiedetään+tapahtuneen+ja+sekös+vasta+vituttaa.+
Jos+nyt+oikeasti+tykkäsit+kyseisestä+miehestä,+niin+voihan+sitä+joskus+myöhemmin+kysäistä+mitä+kuuluu,+ei+ole+roikkumista+se.+Roikkumista+on,+jos+ei+vastakaikua+yhteydenottoon+tule+ja+senkin+jälkeen+jatkaa+vaan,+tai+ei+usko+suoria+pakkeja.+Mutta+mahtaakohan+maksaa+vaivaa,+katoamistemppuilijalta+on+luultavasti+luvassa+kaikenlaista+muutakin+temppuilua..+ja+lisää+mielipahaa.
28.06.2016 13:30
Höh,+just+tuommoisia+miehet+aina+on.+Riippumatta+siitä+seisooko+niillä+vai+ei,+osaavat+kyllä+ensin+juosta+perässä+ja+seuraavaksi+karkuun.+:(
28.06.2016 11:35
Ei+semmoinen+p+i+e+n+i+karvapömppö+mitään+haittaa,+on+jopa+miellyttävä,+jos+mies+on+muutoin+suht+salskea,+mutta+nuo+alkaa+olla+liioittelua..+Luulisi,+että+henkilön+omakin+mukavuus+alkaa+kärsiä+tuommoisesta.+Molemmilla+sukupuolilla+esteettisyyden+raja+kulkee+viimeistään+siinä+kohtaa+missä+liika+massa+alkaa+vaikuttaa+liikkuvuuteen..+pätee+myös+liialliseen+lihasten+kasvattamiseen.
28.06.2016 11:26
Niin,+sitäpä+sitä.+Juuri+semmoisia+ne+kasarihelmet+aina+on..+:I
28.06.2016 00:48
Soft+Cell+ja+Marc+Almond..+ehta+kasarihelmi..++Albumilta+"+The+Art+of+Falling+Apart"++:D
https://www.youtube.com/watch?v=-bQeyKB-bA0
28.06.2016 00:31
Tiedä+nyt+mistään+hipsteriydestä,+mutta+Kate+on+mykistävä..+hyvällä+tavalla.
27.06.2016 23:49
Yyh..kasarilistamusiikki+ei+taida+olla+minua+varten..++pitkän+pohdinnan+jälkeen+valitsisin+varmaankin+Irene+Caran+ja+What+a+feeling..+tai+Blondien+call+me:n..+ei+pysty+päättämään.
Jostain+syystä+tuli+äkkiä+pakonomainen+tarve+piinata+palstaa+Katella,+vaikkei+liity+asiaan+oikeastaan+millään+lailla.+
https://www.youtube.com/watch?v=-1pMMIe4hb4+
:D
27.06.2016 23:32
No+juu,+kyllä+vaan+kannattaa+katsoa+saksalaisia+opetusvilmejä,+kielitaitoiselle+kun+on+aina+kysyntää,+ellei+suorastaan+huutava+pula.
27.06.2016 14:42
Päämääränä+kaiketi+on,+että+lopulta+on+tulossa.
27.06.2016 13:06
Vastenmielisimmät+piirteet+miehessä+ovat+ylimielisyys+ja+alentuva+suhtautuminen+muihin,+öykkärimäinen+kovaääninen+huono+käytös,+tyhmyys+ja+empatiakyvyttömyys..+ja+tietenkin+huono+hygienia.
27.06.2016 00:06
Hmm..+juu,++kyllähän+se+niin+on,+että+saatanallinen+Illuminaatti,+feministit+ja+kommunistit+etunenässä,+pyrkivät+tuhomaan+kaiken+mikä+on+kaunista+ja+hyvää+tässä+maailmassa.+Viihdeteollisuus+nyt+ainakin+on+täysin+menetetty+ja+valjastettu+Lucifeeruksen+palvelukseen.+Onneksi+s24:n+valon+veljeskunta+sentään+jaksaa+taistella++pimeän+voimia+vastaan+ja+haaveilla+saavuttamattomasta,+tarkkaan+sheivatusta+ja+käyttämättämyyttään+kiiltelevästä+graalin+maljasta.
26.06.2016 23:50
Itse+olen+kuullut+esimerkkinä+vaikkapa+sellaisen+jutun,+että+linnut+ovat+oppineet+samanaikaisesti+eripuolilla+maailmaa+liftaamaan+metron+katolla+tms,+mutta+siitä+tietenkin+voidaan+olla+montaa+mieltä+voidaanko+eläinten+touhuja+soveltaa+ihmisiin..+Jung+ja+esoteerikot+kylläkin+ovat+sitä+mieltä+että+ihmisikunnallakin+on+kollektiivitajunta.+
Juu,+palstakollektiivi+on+laajalti+tunnettu+positiivisesta+viestistään+naisille.+Hetkellinenkin+pyörähdys+täällä+saa+varpaat+suorastaan+kipristymään+mielihyvästä+ja+positiiviset+vibat+tihkumaan+joka+huokosesta.
26.06.2016 23:13
En+jaksa+nyt+alkaa+googlettaa,+mutta+tuo+on+uutta+informaatiota+minulle.+Asiastahan+ei+kai+ole+oikein+sopivaa+tätä+nykyä+keskustella,+tai+tutkiakaan,+mutta++olisi+kiinnostavaa+tietää,+onko+taustalla+jotkut+geneettiset+rodulliset+ominaisuudet,+vai+liittyykö+jotenkin+sosioekonomiseen+statukseen.
26.06.2016 22:55
Itseasiassa+en+ihmettelisi+vaikka+noin+olisikin,+vaikka+esitikin+asian+itsellesi+tyypilliseen+tapaan..+Nuo+kollektiivitajuntajutut+on+kyllä+oikeasti+kiinnostavia.+Jos+jonkinlainen+kollektiivitajunta+on+olemassa,+niin+voihan+olla,+että+yhteiskunnan+seksualisoituminen+heijastuu+sitä+kautta+myös+yksilöiden+fyysiseen+kehitykseen.+
Kannattaa+muuten+miettiä+minkälaista+energiaa+itse+haluaa+sinne+kollektiivitajuntaan+tuottaa+ja+meditoida+enemmän+positiivisten+ja+rakkaudellisten+aatosten+parissa?
26.06.2016 22:39
Liiallinen+pelaaminen+kyllä+häiritsee.+Liiallinen+tarkoittaa,+että+muut+vapaa-ajan+toiminnot+alkavat+kärsiä+pelaamisesta+ja+vaikkapa+että+mies+pelaa+yötä+myöten,+juo+kaljaa+ja+on+sitten+aamulla+väsynyt+ja+kiukkuinen..
26.06.2016 22:33
No+satun+itse+olemaan+tällainen+poikkeus,+niin+tiedän+mistä+puhun.+Ja+kun+olen+asiasta+muiden+kanssa+keskustellut,+on+käynyt+ilmi,+että+kuukautisten+varhainen+alkaminen,+kymmenen+vuoden+kieppeillä,+ei+edes+ole+mahdottoman+harvinaista.
On+muuten+todettu,+että+länsimaissa+kuukautisten+alkamisikä+varhaistuu+jatkuvasti.+Syy+tähän+ei+ole+selvillä,+mutta+ravitsemuksellisia+ja+ympäristöön+liittyviä+tekijöitä+on+epäilty.
26.06.2016 22:23
41 / 109