Veikkaan että suurin osa ei käytä näitä viittä asentoa, vaan suurin osa käyttää vain yhtä tai kahta asentoa, aika suuri osa ei käytä mitään näistä viidestä, vaan ainoastaan runkkausasentoa
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2016062221776972_lz.shtml
Suurin osa käyttää vain näitä viittä seksiasentoa
13
274
Vastaukset
- voipiollakin
Ihan uskottavaa, että nämä 5 ovat ne yleisimmät.
- kurppa-nainen
Palstan miehet ei pääse käyttämään koskaan yhtään asentoa. Sen verran idioottia porukkaa olette että yksikään nainen ei teille anna.
Höh. Voihan sitä runkatakin eri asennoissa.
Tarkoittaako ratsastus sitä, jossa ratsastajan perse on näkyvissä aasille vai sitä jossa tissit? Onko ratsastaja siis tulossa vai menossa?PikkuLikka kirjoitti:
Päämääränä kaiketi on, että lopulta on tulossa.
Itse asiastahan en paljon tiedä, mutta opetusvideolla täti usein kertoo että "Ich komme, ich komme!" ja olen ymmärtänyt että tuloillaan silloin mukamas ollaan.
scrg kirjoitti:
Itse asiastahan en paljon tiedä, mutta opetusvideolla täti usein kertoo että "Ich komme, ich komme!" ja olen ymmärtänyt että tuloillaan silloin mukamas ollaan.
No juu, kyllä vaan kannattaa katsoa saksalaisia opetusvilmejä, kielitaitoiselle kun on aina kysyntää, ellei suorastaan huutava pula.
PikkuLikka kirjoitti:
No juu, kyllä vaan kannattaa katsoa saksalaisia opetusvilmejä, kielitaitoiselle kun on aina kysyntää, ellei suorastaan huutava pula.
Obersturmführer Merkel saattaa vielä lähettää jotain neuvonantajia Suomeenkin kertomaan miten täällä pitää äänestää, niin sääli jos jää ymmärtämättä.
"Europa, Europa über alles"
- HerraPorkkana
Olemme hetekalla pärjänneet hyvin pitkälti kahdella eri asennolla. On ja off ;)
Suurin osa miehistä käyttää enimmäkseen runkkausasentoa.
- Eräkettu
Eikös seki kun eukon jalat on sun käsivarsien päällä, ole lähetyssaarnaaja?
Ei se mitenkään hirveän intiimiä ole. - liian-ruma-mies
Ei taivu asentoihin joten en pane.
- kaisanoasaa
En ole vielä päässyt käyttämään yhtään seksiasentoa.
- m-i-e-s
Kyllä noiden lisäksi tulee vielä eri variaatioita, yhdistelmiä ja asentoja joita tulee käytettyä.
Varmasti suurinosa käyttää pelkästään noita. Marginaalinen ryhmittymä jakautuu sitten kolmeen osaan, vasenkäsi, oikeakäsi ja koko kamasutra.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768283Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1672627- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 12860
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725