Ovatko naiset koskaan valittaneet pelaamisestasi tai jos olet nainen niin häiritseekö miehen pelaaminen sinua?
Haittaako naisia videopelien pelaaminen?
12
278
Vastaukset
Kyllä yhdessä vaiheessa vähän potutti, kun aamuyölle näpytteli pelin parissa. Liekö syynä etten itse ole koskaan videopelejä harrastanut. :)
Ts. en tajua niiden koukuttavia ominaisuuksia.- satunnaispelaaja635
Pelaan sen verran vähän, ettei asia ole tullut puheeksi. Varmaan mikä tahansa harrastus voi olla ongelma, jos siihen menee kaikki vapaa-aika - paitsi jos toisella on sama harrastus.
- että.silleen
Ei haittaa, koska pelaan itsekin. Silloin pelaaminen alkaa haitata mua; jos mies on peliaddikti ja pelaa vielä rahapelejä... voittaakseen.
Tappio kierre siinä "harrastuksessa" saattaa vaan olla melkoinen.
Minä en suurista rahoista pelaa koskaan, kolikkopelejä korkeintaan ja siinäkin on mulla kattosumma olemassa minkä pelaan. Tänä vuonna olen hävinnyt 32 euroa, siis kaikkiin mahdollisiin peleihin yhteensä.
Ykskätisiä en pelaa. Vedonlyönnissä kavereiden kesken olen plussalla 47 euroa, ja tätä hupia en edes pelaamiseksi ota/lue.
Ilmaispelit tietsikalla ovat mun suurin paheeni ollut tähän asti! Royalgamemes. - Eräkettu
Luulis että naiset tykkää videopeleistä.. Värisevät kapulat ja kaikki..
- atännä
Onneksi kukaan ei ole ollut peliaddikti. Häiritsisi varmasti, jos sellaista pitäisi katsella.
Naisten mielestä videopelien pelaaminen on tyhmää ja lapsellista. Heidän itsensä harjoittama älyllisesti korkeatasoinen ystävättärien kanssa juoruilu, shoppailu ja muotiblogien tekeminen ja seuraaminen sen sijaan ovat asioita jotka jokaisen miehen täytyy hyväksyä.
Ei ole, pelasin juuri äskenkin, tyttis tiskaa. :-)
Liiallinen pelaaminen kyllä häiritsee. Liiallinen tarkoittaa, että muut vapaa-ajan toiminnot alkavat kärsiä pelaamisesta ja vaikkapa että mies pelaa yötä myöten, juo kaljaa ja on sitten aamulla väsynyt ja kiukkuinen..
- Metroseksuaaali
mutta lätkäaddiktio on fiksua touhua.
https://www.youtube.com/watch?v=eIiO-l-a8iQ
Päivät pitkät jahtaavat tätä kumilätkää ringissä, eikä vapaa-ajalle jää yhtään aikaan.
EIkä penkistä nouse yhtään enempää kuin minullakaan. Jos menee ihan överiksi, niin kyllä häiritsee. On se aika surullista, jos aikuisen miehen kämpässä pelimasiina on kaiken keskiössä ja pelitavoitteista puhutaan kuin mistä tahansa suurista ambitioista.
Normirajoissa pelaaminen on ok ja kokeilen itsekin mahdollisuuksien mukaan.- EiSiltiRiippuvainen
Pelaamisesta valitattavat lähinnä sellaiset jotka eivät ole koskaan sitä edes kunnolla kokeilleet, tai eivät ainakaan kokeilleet nykyaikaisia pelejä.
Se ei ole yhtään sen huonompi harrastus kuin moni naisten harrastuksista, tai vaikkapa tv:n katsominen tai netissä pyöriminen. Moni nainen joka ei ymmärrä miehen pelaamisharrastusta kyllä itse käyttää tuntikausia tv:n ääressä tai jollain juorupalstoilla.
Pelaamisesta voi olla myös hyötyä. Oppii esim. englantia tai vaikkapa historiaa, tai joutuu muuten käyttämään päätään. Se voi olla myös sosiaalista, vaikka ei naamatusten ihmisiä näkisikään. Riippuu tietysti siitäkin että millaisia pelejä pelaa. Jos hakkaa kaikki päivät vain jotain ammuskelupelejä tai autopelejä, niin eipä niistä paljon esim strategista ajattelua opi. Kaikki eivät tietysti pidä samoista asioista, mutta minusta esim Planescape : Tormentin tarina on parempi kuin suurimmassa osassa elokuvia, niin juoneltaan kuin filosofiselta sisällöltään.- Just.cause3-seuraavaksi
Juu itselläkin englanninkielen ymmärtäminen on noussut ihan uudelle tasolle tietokoneiden ja pelien ansiosta. Peruskoulusta nippa nappa päästivät läpi nämä kielet, silloin kun se oli pakkopullaa niin eihän siinä oppinut mitään. Kyllä se muija saattaa alkaa silloin tällöin varovasti huomauttelemaan että pitäisköhän se kohta lopetella, kun kauppaankin voitais lähtä yms ;)
Ihan hauskaa ja rentouttavaa ajanvietettä näin aikuisiälläkin. (Joskus on toki ollut rentous kaukana kun ohjaimet on niinsanotusti tippuneet seinään)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768283Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1672627- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 12860
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725