http://www.viikonloppu.com/?p=119209
No niin palstanaiset, ylistäviä kommentteja kehiin. Arvaan kyllä että monen palstanaisen mielestä tuommoiset nallekarhumaiset pömppövatsat on kivoja. Ätmelinkin pitäisi alkaa juomaan kaljaa ja unohtaa karppailut niin alkaisi sitä pildeä paukkua ja ainakin olisi hauskempaa odotellessa.
Tältä näyttää normaali kaljamahamies
25
524
Vastaukset
- eimullamuuta
Tuollainen kaljamaha minullaon.
Tulee kiire kasvattaa, ettei uimahousut putoa ensi viikolla etelässä.
sönkkö kirjoitti:
Kyllä ne itseasiassa just putoo, jos on mahaa. Ellet osta kainalomalleja tai henkseleillä. :)
Sitten pitää ostaa mankinit kuten Boratilla konsanaan. :-)
Ratikkakuski kirjoitti:
Sitten pitää ostaa mankinit kuten Boratilla konsanaan. :-)
Woihan helw...jätä mielummin se massun kasvattelu muille. :)
- Ex----------PUA
No, nyt kun olet jyystänyt onnessasi pumpattavaasi koko juhannuksen, ei sinun siitä syntyneen tunnesiteen ansiosta tarvitse huolehtia uimapöksyistä, kun voit kellua sillä vaimollasi jossain jorpakossa. :D
Ex----------PUA kirjoitti:
No, nyt kun olet jyystänyt onnessasi pumpattavaasi koko juhannuksen, ei sinun siitä syntyneen tunnesiteen ansiosta tarvitse huolehtia uimapöksyistä, kun voit kellua sillä vaimollasi jossain jorpakossa. :D
Räjäyttele sinä vaan kortsuja jossain jorpakossa. :-)
En suosittele, mun isä ainakin aina sanoo että on ihan helvetin hankalaa pukea ees lenkkareita jalkaan, kun on tollanen maha. Ei taivu, maha laittaa vastaan. ja housut lököttää siellä vatsan alla oli vyötä taikka ei. Se on sentään jo eläkeläinen ja saanut vattansa parissa vuodessa aikaiseksi.
- pöåä
Kaljavauva, onnea isille.
https://www.youtube.com/watch?v=FeroNu0UotI - kaunishoikkaN
Söpöjähän nuo.. :) <3
- haista_sinä_vittu
Mies ei ole ikinä söpö, paina se kaaliisi vitun selluperse. Komea ja karismaattinen mies voi kyllä olla, muttei koskaan söpö. Kissan ja -koiranpennut ovat söpöjä, miehet eivät.
Tajuatko, kurppa? - Anonyymi
Paskamahat ovat avuttomia vierestä seuraavia vauvoja, jotka eivät töitä tee.!
Ei semmoinen p i e n i karvapömppö mitään haittaa, on jopa miellyttävä, jos mies on muutoin suht salskea, mutta nuo alkaa olla liioittelua.. Luulisi, että henkilön omakin mukavuus alkaa kärsiä tuommoisesta. Molemmilla sukupuolilla esteettisyyden raja kulkee viimeistään siinä kohtaa missä liika massa alkaa vaikuttaa liikkuvuuteen.. pätee myös liialliseen lihasten kasvattamiseen.
- 12121212
Tuossahan se onkin...yksilöllistä.
Jos olet kookas ja näytät nallekarhulta, pieni kaljamaha toimii. Naisten kokofetissi on sen verran vahva.
Minä taas olisin laihaläski, yhä pieni ja hintelä mutta varustettu turvonneen näköisellä mahalla. Siksi vähäinenkään ylipaino ei ole vaihtoehto.
- Lsmsm
Komeita vatsoja, miettikääs naiset kun pantaessa tuollainen kaljamaha oikein JYSÄHTÄÄ jolaisella työnnöllä vasten teidän peppuanne
- Hhhgg
Hyi yäk
Naiset aina mainostavat, että pieni etureppu ei haittaa, mutta sitten kun heille näytetään kuvia sellaisista, he ovat heti yökkäilemässä. :-/
- Timmimimmii
Itse olen timmi ja hyvässäkunnossa. Myös kumppanini on olatava sitä, tuollaiset kaljamahat ovat ällöttäviä. En ymmärrä miksi ei voi pitää huolta itsestään ja elää terveellisesti.
- 950
Sinun mielestäsi nuo ovat "pieniä". Just.
950 kirjoitti:
Sinun mielestäsi nuo ovat "pieniä". Just.
Naisten mielestä "pieni etureppu" tarkoittaa tätä keskimmäistä:
http://muscleanswers.com/wp-content/uploads/2013/08/rippedxburnresults.png- Naisenmielestä
HC-ätmel kirjoitti:
Naisten mielestä "pieni etureppu" tarkoittaa tätä keskimmäistä:
http://muscleanswers.com/wp-content/uploads/2013/08/rippedxburnresults.pngKyllä se tarkoittaa tuota vasenta, eikä oikeastaan sitäkään, vaan enemmänkin saa pömpöttää...
- 3jayksi
Tuollaisen kummun takaa ei näe mitään ja senpä takia useimmissa tapauksissa joutuu turvautumaan silminnäkijähavaintoihin.
- rumasinkkumies
Minulla on tuollainen kaljamaha ja siksi en pillua koskaan saa.
Juuri tuollaisia mahoja kaikki muodokkaat naiset rakastaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3758275Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1622616- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60863- 12850
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725