Tältä näyttää normaali kaljamahamies

Ikis__M

http://www.viikonloppu.com/?p=119209

No niin palstanaiset, ylistäviä kommentteja kehiin. Arvaan kyllä että monen palstanaisen mielestä tuommoiset nallekarhumaiset pömppövatsat on kivoja. Ätmelinkin pitäisi alkaa juomaan kaljaa ja unohtaa karppailut niin alkaisi sitä pildeä paukkua ja ainakin olisi hauskempaa odotellessa.

25

524

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimullamuuta

Tuollainen kaljamaha minullaon.

• Tulee kiire kasvattaa, ettei uimahousut putoa ensi viikolla etelässä.

• Kyllä ne itseasiassa just putoo, jos on mahaa. Ellet osta kainalomalleja tai henkseleillä. :)

• sönkkö kirjoitti:

Kyllä ne itseasiassa just putoo, jos on mahaa. Ellet osta kainalomalleja tai henkseleillä. :)

Sitten pitää ostaa mankinit kuten Boratilla konsanaan. :-)

• Ratikkakuski kirjoitti:

Sitten pitää ostaa mankinit kuten Boratilla konsanaan. :-)

Woihan helw...jätä mielummin se massun kasvattelu muille. :)

• Ex----------PUA

No, nyt kun olet jyystänyt onnessasi pumpattavaasi koko juhannuksen, ei sinun siitä syntyneen tunnesiteen ansiosta tarvitse huolehtia uimapöksyistä, kun voit kellua sillä vaimollasi jossain jorpakossa. :D

• Ex----------PUA kirjoitti:

No, nyt kun olet jyystänyt onnessasi pumpattavaasi koko juhannuksen, ei sinun siitä syntyneen tunnesiteen ansiosta tarvitse huolehtia uimapöksyistä, kun voit kellua sillä vaimollasi jossain jorpakossa. :D

Räjäyttele sinä vaan kortsuja jossain jorpakossa. :-)

• En suosittele, mun isä ainakin aina sanoo että on ihan helvetin hankalaa pukea ees lenkkareita jalkaan, kun on tollanen maha. Ei taivu, maha laittaa vastaan. ja housut lököttää siellä vatsan alla oli vyötä taikka ei. Se on sentään jo eläkeläinen ja saanut vattansa parissa vuodessa aikaiseksi.

• pöåä
    • kaunishoikkaN

Söpöjähän nuo.. :) <3

• haista_sinä_vittu

Mies ei ole ikinä söpö, paina se kaaliisi vitun selluperse. Komea ja karismaattinen mies voi kyllä olla, muttei koskaan söpö. Kissan ja -koiranpennut ovat söpöjä, miehet eivät.

Tajuatko, kurppa?

• Anonyymi

Paskamahat ovat avuttomia vierestä seuraavia vauvoja, jotka eivät töitä tee.!

• Ei semmoinen p i e n i karvapömppö mitään haittaa, on jopa miellyttävä, jos mies on muutoin suht salskea, mutta nuo alkaa olla liioittelua.. Luulisi, että henkilön omakin mukavuus alkaa kärsiä tuommoisesta. Molemmilla sukupuolilla esteettisyyden raja kulkee viimeistään siinä kohtaa missä liika massa alkaa vaikuttaa liikkuvuuteen.. pätee myös liialliseen lihasten kasvattamiseen.

• 12121212

Tuossahan se onkin...yksilöllistä.

Jos olet kookas ja näytät nallekarhulta, pieni kaljamaha toimii. Naisten kokofetissi on sen verran vahva.
        Minä taas olisin laihaläski, yhä pieni ja hintelä mutta varustettu turvonneen näköisellä mahalla. Siksi vähäinenkään ylipaino ei ole vaihtoehto.

• Lsmsm

Komeita vatsoja, miettikääs naiset kun pantaessa tuollainen kaljamaha oikein JYSÄHTÄÄ jolaisella työnnöllä vasten teidän peppuanne

• Hhhgg

Hyi yäk

• Naiset aina mainostavat, että pieni etureppu ei haittaa, mutta sitten kun heille näytetään kuvia sellaisista, he ovat heti yökkäilemässä. :-/

• Painoarvo sanalle pieni. ;)

• Timmimimmii

Itse olen timmi ja hyvässäkunnossa. Myös kumppanini on olatava sitä, tuollaiset kaljamahat ovat ällöttäviä. En ymmärrä miksi ei voi pitää huolta itsestään ja elää terveellisesti.

• 950

Sinun mielestäsi nuo ovat "pieniä". Just.

• Naisenmielestä

• 3jayksi

Tuollaisen kummun takaa ei näe mitään ja senpä takia useimmissa tapauksissa joutuu turvautumaan silminnäkijähavaintoihin.

• rumasinkkumies

Minulla on tuollainen kaljamaha ja siksi en pillua koskaan saa.

• Juuri tuollaisia mahoja kaikki muodokkaat naiset rakastaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      375
      8275
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      162
      2616
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      948
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      863
    5. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      850
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      836
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      833
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      812
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      786
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      69
      725
    Aihe