Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin , ei ole kohdeltu naisia kaltoin kun ei ole ollut tilaisuutta siihen..
No, mutta kuten SikaHelmi jo totesikin, niin joka päivä täällä niputetaan kaikki naiset samaan pakettiin ja leimataan juoksujaan juokseviksi 2000-luvun lutkiksi. Miltäs luulet, että se tuntuu palstan kilteistä ja kunnollisista naisista? Jotkut varmasti lutkailevatkin minkä kerkiävät, mutta suurin osa varmastikaan ei. Suurin osa minun tuntemistani naista elää ihan normaalia arkea, yksin, parisuhteessa tai perheensä kanssa. Vähemmän lööppejä ja enemmän raitista ilmaa ja harrastuksia..?
14.05.2016 00:43
Tietenkin ymmärsit, mutta idompsu vissiin käsitti vähän toisella tavalla. :)
14.05.2016 00:34
Niin totta.
Kai se nyt sentään millin nousee.. ainakin miinukselta nollatasolle, jos ei muuta.
14.05.2016 00:30
Mihin perustat väitteesi, että suomalaiset naiset olisivat jotenkin erityisen hypergamisia?
Jos kaikkien ominaisuuksien tulee mennä yksi yhteen, miksi palstan ätmit ovat mielestään oikeutettuja 16-vuotiaisiin hyvännäköisiin teinityttöihin?
14.05.2016 00:29
Okei, minun on vain kovin vaikea ostaa tuota väitettä, että naiset haluavat väenvängällä pariutua nimenomaan väkivaltaisten tai alkoholistien kanssa. Suomessa varmaankin vain on millä tahansa mittarilla mitattuna varsin paljon alkoholilla läträäviä ja jos nainen aikoo pariutua, väkisinkin osa joutuu juoppojen kanssa tekemisiin kun selväpäisiä ei riitä kaikille. Juomisen mukana sitten tulee usein kaikenlaista muutakin ongelmaa.
Omassa tuttavapiirissänihän kuvaamasi laisia miehiä on parisuhteessa, ja itsekin olen sellaisiin sortunut, mutta tiedän myös paljon oikeasti kilttejä ja kunnollisia miehiä, jotka myöskin ovat parisuhteessa. Lisäksi tunnen myös retkuja, jotka eivät ole parisuhteessa, mutta tuttavapiiriini kuuluu vain yksi kiltti miestä, jolla ei ole naista ja hänenkin kohdallaan luulen, että kyse on enemmänkin siitä, että hän ei jostain omista syistään halua suhdetta.
Mitä tulee tuohon minun kommenttiin SikaHelmille, niin se oli yleistä kritiikkiä, jonka oli tarkoitus kohdistua palstalla ilmenevään ikävään naisiin kohdistuvan väkivallan uutisoinnilla mässäilylle.
14.05.2016 00:21
"Jokainen nainen saa helposti miehen, mutta harva tyytyy oman tasoiseen ja moni vaatii hypergamisesti parempaa mitä itse on."
Mutta eihän tuo väite pidä paikkansa. Palstalla on useaan otteeseen todettu, että ylipaino laskee merkittävästi naisen tasoa, jopa aina alatasolle saakka. Kuinka moni ätmi tosiasiallisesesti huolisi lihavan naisen, tai vanhan? Ei siis ole suinkaan helppoa jokaiselle naiselle.. Kuinka alas em. naisen sitten tulisi mennä, jotta saisi tasoaan vastaavaa seuraa, rappioalkoholisteihin ja metsien miehiin, jottei olisi hypergaminen? Taitaa olla niin, että Turhapurot tosiasiassa yliarvioivat oman tasonsa ja ovat hypergamisempia kuin yksikään nainen. Täällä oli taannoin jossain ketjussa linkkikin tutkimukseen, joka mukaan miehet tavoittelevat suhteellisesti itseään korkeatasoisempia naisia kuin mitä naiset miehiä, mutta se asia luonnollisesti vaiettiin kuoliaaksi.
14.05.2016 00:01
Jotakuinkin noin.. Olennaista loppujen lopuksi lienee, oli yhdessä olon syy mikä tahansa, rakkaus tai sähkölasku, että molemmat tietävät mikä on homman nimi ja kyseinen järjestely heille sopii.
13.05.2016 23:46
Hm, ei tarvii mielipiteen muuttuakaan, kunhan tässä jutustellaan.. Täsmennyksenä vielä, tarkoititko, että naisilla on väkivaltaiset miehet vai toisin päin ? Jos meinasit ensimmäistä, niin eikö se kerro enemmänkin jotain miehistä? Tiedä sitten liittyykö ilmiö siihen mistä nykyään paljon puhutaan, että miehillä ei enää oikein ole luontaista paikkaa ja roolia parisuhteessa ja perheessä, vai ovatko miehet vaan itseasiassa aina olleet sellaisia, että akka laitetaan tarvittaessa nyrkillä kuriin?
13.05.2016 23:27
Tarkoitin sitä, että ihmisillä on usein taipumusta hakeutua tietyntyyppisten ihmisten seuraan, aikalailla tiedostamattakin.. Myöskin ihmisillä on tapana elämässään pyöriä samoissa ympyröissä ja saman kaltaisissa tilanteissa.. Eli jos naiset tuntuvat kovin samanlaisilta voisko olla niin, että yksinkertaisesti kiinnostut tietyn tyyppisistä naisista ja pyörit samoissa ympyröissä? Tai ehkä tavalliset naiset ei sitten ole sinun juttu, naisia kun on tosiasiassa monenmoisia.
13.05.2016 23:01
Ehkäpä sinä itse olet aina samanlainen ja teet aina samanlaisia valintoja?
13.05.2016 22:40
Höh.. mutta ei varmaan kannata sanoa tähän mitään, kun et kumminkaan usko.. :/
13.05.2016 22:24
Semmoinen vaikutelma tässä alkaa valitettavasti kohta muodostua.. Puolet on jo väkivaltaisia paskoja ja loput sitten toivoisivat olevansa ja fantasioivat jatkuvasti naisiin kohdistuvalla väkivallalla? :(
13.05.2016 22:05
-Naisille pariutuminenen ja elämä kaikkinensa on helppoa, suorastaan yhtä juhlaa.
Ei pidä paikkansa.
-" Naiset" on joku homogeeninen lauma, jonka yksilöt eivät ajatuksiltaan tai käyttäytymiseltään poikkea toisistaan.
Ei pidä paikkaansa.
13.05.2016 21:54
Ja bodareita?
13.05.2016 21:47
Kyllä minun mielestä täällä saa kuka tahansa sukupuoleen katsomatta purkaa tuntojaan, jos kokee siihen tarvetta.. myös naiset, ilman vähättelyä. Jossain kohtaa valittamisessakin kuitenkin tulee raja vastaan ja on aika tarttua toimeen, tai heittää pyyhe kehään..
Kyllähän jokainen voi varmaan halutessaan sukupuoleen katsomatta tehdä suht paljonkin oman itsensä ja mielenkiintoarvonsa kohentamiseksi, jos toiveena on saada enemmän sutinaa ps-markkinoilla.. Naisille esim on tehty hyvin selväksi, että laihduttaminen kannattaa..
13.05.2016 21:46
Aloittajalle vielä tiedoksi, ei ollut tarkoitus masentaa sinua, puhuin ihan yleisellä tasolla. En usko, että olet niin ruma kuin millaiseksi itsesi ehkä koet.. Ärsyttää välillä vaan aika paljon kun nämä täällä luulevat, että naisille on aina kaikki helppoa, eikä naiset saisi ikinä valittaa mistään.
13.05.2016 21:13
Varmasti löytyy myös suttuisia alkoholisteja ja vajaamielisiä joilla ei ole naista. Löytyy myös kilttejä miehiä joilla on nainen.. Ja naisia joille ei löydy miestä.
13.05.2016 20:47
Kyllähän se varmaan hyvä olisi jos näin olisi. Ei kai parisuhteessa ole järkeä olla "jonkun vaan" kanssa, vai olisko mahdollisuus puolittaa sähkölasku sitten sinusta parempi peruste parisuhteelle kuin rakkaus?
13.05.2016 20:44
Niin, epäviehättävän naisen pitäisi tietenkin kelpuuttaa mikä tahansa suttuinen alkoholisti tai vajaamielinen..
Kyllähän sama pätee miehilläkin, jos tinkii vaatimuksista niin varmasti ennen pitkää natsaa.. mutta miehille ei tietenkään ihan kuka tahansa kelpaakaan.
13.05.2016 20:35
Älä itse viitsi. Kyllä joillakin naisilla on oikeasti ihan samanlaisia kokemuksia kelpaamattomuudesta ja kovista kolauksista kuin miehilläkin. Tämä palsta on vain omiaan vahvistamaan semmoisia fiiliksiä.
13.05.2016 20:03
51 / 109