Olen ruma nainen

PalstanRuminNainen

En ole tehnyt kellekkään mitään pahaa mutta näin vain jäin lapsettomaksi ja perheettömäksi. Älkää ätmit haukkuko meitä rumia "vanhoja" naisia kokoajan, koska ainakin itse en ole ikinä ihmisistä katsonut ulkonäköä enkä pilkannut ja arkana ja varautuneena olen myös karttanut kaikkia rahoilla leuhkia jotain muutenkin pahoja ihmisiä.

Ei se auta kun lukea täältä ettei kelpaa ja mietinkin onko olemassa sellainen ikä jolloin ulkonäöllä ei enää ole väliä, mutta ei halua viimeisiä vuosiaan olla yksin? Vai onko se oikeasti niin että mies hautaan saakka haikaileenparilymppisiä seksipimuja?

125

1921

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä viitsi. Olet samanlainen kuin muut naiset että haluat niitä komeita bodareita.

• Älä itse viitsi. Kyllä joillakin naisilla on oikeasti ihan samanlaisia kokemuksia kelpaamattomuudesta ja kovista kolauksista kuin miehilläkin. Tämä palsta on vain omiaan vahvistamaan semmoisia fiiliksiä.

• 12121212
        PikkuLikka kirjoitti:

Älä itse viitsi. Kyllä joillakin naisilla on oikeasti ihan samanlaisia kokemuksia kelpaamattomuudesta ja kovista kolauksista kuin miehilläkin. Tämä palsta on vain omiaan vahvistamaan semmoisia fiiliksiä.

Kovat kolaukset miehille:
        - yksikään nainen ei ole kiinnostunut

Kovat kolaukset naisille:
        - hätäpanoa etsinyt top 5% mies ei halunnutkaan seksiä saatuaan suhdetta
        - jännämies ei muuttunutkaan kiltiksi ja kunnolliseksi mieheksi
        - jännämies muuttuikin kiltiksi ja kunnolliseksi mieheksi
        - kukaan "ei vain sytytä"

• Nainen jää aina yksin vain sen takia, ettei kelpuuta sitä, mitä on tarjolla.

• HaistaSinäkinJo

Kukkanen senkin Urpo.
        Sanoisit sinäkin joskus jotain kaunista. Menisikö maailmasi siitä radaltaan. Voisi muuten mennäkin, hyvällä tavalla.

• PikkuLikka

Niin, epäviehättävän naisen pitäisi tietenkin kelpuuttaa mikä tahansa suttuinen alkoholisti tai vajaamielinen..

Kyllähän sama pätee miehilläkin, jos tinkii vaatimuksista niin varmasti ennen pitkää natsaa.. mutta miehille ei tietenkään ihan kuka tahansa kelpaakaan.

• miten.tinkiä.vaatimuksia
        PikkuLikka kirjoitti:

Niin, epäviehättävän naisen pitäisi tietenkin kelpuuttaa mikä tahansa suttuinen alkoholisti tai vajaamielinen..

Kyllähän sama pätee miehilläkin, jos tinkii vaatimuksista niin varmasti ennen pitkää natsaa.. mutta miehille ei tietenkään ihan kuka tahansa kelpaakaan.

Eikö naisten ohjenuora yleensä ole, että keneenkään ei saisi tyytyä vaan pitäisi olla yhdessä vain rakkaudesta?

• PikkuLikka kirjoitti:

Suttuisilla alkoholisteilla ja vajaamielisillä on naiset. Kaikilla kilteillä ja kunnollisilla miehillä ei.

• miten.tinkiä.vaatimuksia kirjoitti:

Eikö naisten ohjenuora yleensä ole, että keneenkään ei saisi tyytyä vaan pitäisi olla yhdessä vain rakkaudesta?

Kyllähän se varmaan hyvä olisi jos näin olisi. Ei kai parisuhteessa ole järkeä olla "jonkun vaan" kanssa, vai olisko mahdollisuus puolittaa sähkölasku sitten sinusta parempi peruste parisuhteelle kuin rakkaus?

• HC-ätmel kirjoitti:

Suttuisilla alkoholisteilla ja vajaamielisillä on naiset. Kaikilla kilteillä ja kunnollisilla miehillä ei.

Varmasti löytyy myös suttuisia alkoholisteja ja vajaamielisiä joilla ei ole naista. Löytyy myös kilttejä miehiä joilla on nainen.. Ja naisia joille ei löydy miestä.

• PikkuLikka kirjoitti:

Suttuisia juoppoja naiset just kelpuuttaa eikä kunnollista miestä.

• Atm32 kirjoitti:

Suttuisia juoppoja naiset just kelpuuttaa eikä kunnollista miestä.

Ja bodareita?

• Totuudenkertojatar
        HC-ätmel kirjoitti:

Niin, koska vice versa: niille "kilteille ja kunnollisille" ei ole kelvannut niistä naisista kukaan, joka olisi tarjolla. Mä en ole edelleenkään saanut koskaan vastausta siihen, miksi miehille pitäisi sen kummemmin olla tarjolla unelmanainen, kun ei sitä naisillekaan ole.

• HaistaSinäkinJo kirjoitti:

Kukkanen senkin Urpo.
        Sanoisit sinäkin joskus jotain kaunista. Menisikö maailmasi siitä radaltaan. Voisi muuten mennäkin, hyvällä tavalla.

Tosielämässä syrjitään rumia miehiä ja täällä palstalla taas rumia viestejä. :-/

• Totuudenkertojatar kirjoitti:

Niin, koska vice versa: niille "kilteille ja kunnollisille" ei ole kelvannut niistä naisista kukaan, joka olisi tarjolla. Mä en ole edelleenkään saanut koskaan vastausta siihen, miksi miehille pitäisi sen kummemmin olla tarjolla unelmanainen, kun ei sitä naisillekaan ole.

Hmmm....mitäs tuli sanottua....eikös se mene niin, että kun suhteeseen lähtee, niin se on aina se unelma kumppani?... ;P

Mitäs sunkin mies tähän sanois?...kun kuulis mitä Sää Tääl Oikkee Selitäät... ;D

• PikkuLikka kirjoitti:

Kyllähän se varmaan hyvä olisi jos näin olisi. Ei kai parisuhteessa ole järkeä olla "jonkun vaan" kanssa, vai olisko mahdollisuus puolittaa sähkölasku sitten sinusta parempi peruste parisuhteelle kuin rakkaus?

Ei ole mitään muuta hyvää syytä, kuin molemminpuolinen rakkaus ja se on myös ainoa tarvittava syy.....joillakin, ja sitten taas toisilla jotain muuta, kolmansille taas jotain ihan muuta...jne..jne.. ;P

Toivottavaa olisi, että olisi molemminpuolisesti samat syyt tai ainakin niin, että molemmat saisi saisi omien syiden tarpeeseen sitä mitä tarvitsevat ja suhteesta haluavat......tietenkin, niin että molemmat sen tietäisivät....onko se sitten ns. JärkiLiitto......YöKs...toki vain minun yökötys....mutta monelle naiselle ja miehelle varmaan se paras ja haluttavin vaihtoehto on ns. JärkiLiitto.....ainakin alitajuntaisesti monet näin toimivat, kun sanovat yhtä, mutta toimivat kuitenkin "JärkiLiiton" kaavan mukaan..... ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

Ei ole mitään muuta hyvää syytä, kuin molemminpuolinen rakkaus ja se on myös ainoa tarvittava syy.....joillakin, ja sitten taas toisilla jotain muuta, kolmansille taas jotain ihan muuta...jne..jne.. ;P

Toivottavaa olisi, että olisi molemminpuolisesti samat syyt tai ainakin niin, että molemmat saisi saisi omien syiden tarpeeseen sitä mitä tarvitsevat ja suhteesta haluavat......tietenkin, niin että molemmat sen tietäisivät....onko se sitten ns. JärkiLiitto......YöKs...toki vain minun yökötys....mutta monelle naiselle ja miehelle varmaan se paras ja haluttavin vaihtoehto on ns. JärkiLiitto.....ainakin alitajuntaisesti monet näin toimivat, kun sanovat yhtä, mutta toimivat kuitenkin "JärkiLiiton" kaavan mukaan..... ;P

Jotakuinkin noin.. Olennaista loppujen lopuksi lienee, oli yhdessä olon syy mikä tahansa, rakkaus tai sähkölasku, että molemmat tietävät mikä on homman nimi ja kyseinen järjestely heille sopii.

• PikkuLikka kirjoitti:

Jotakuinkin noin.. Olennaista loppujen lopuksi lienee, oli yhdessä olon syy mikä tahansa, rakkaus tai sähkölasku, että molemmat tietävät mikä on homman nimi ja kyseinen järjestely heille sopii.

Tota Mää Just tarkootin.....mut sää lyhensit ja suomensit sen vallan LoistaVasti... ;P

• RumaÄtmi
        PikkuLikka kirjoitti:

Ainahan täällä naiset vinkuu rumille miehille että kyllä tekin saisitte vammaisia tai sata vuotiaita naisia jos vaan huolisitte. Miksi sen kuitenkin täysissä järjissään olevan miehen pitäisi sitten joku kehari ottaa? Tässä näkee miksi rumuus pitäisi miehillä luokitella vammaisuudeksi koska naiset näkevät rumat miehet vammaisina vajakkeina jonka tasoiset naiset ovat kehareita. Totuus vaan on se että rumilla naisillakin on parempi kysyntä. He saavat sentään älyllisesti samantasoisia miehiä ja jopa markkina arvoltaan korkeamman tasoisia mutta kun naisille ei kelpaa. Ruma mies huolisi esim minä täys järkisen ruman naisenkin mutta enhän minä kelpaa edes rumille naisille.

• totuus_esiin
        Totuudenkertojatar kirjoitti:

Sen kummemin paskapuheitasi kommentoimatta: Kaikilla tutuilla miehillä on ollut vaikeuksia löytää naista ja osa on jäänyt kokonaan ilman ja lapsettomiksi. Kaikki tutut naiset ovat joutuneet hätistelemään miehiä pois ja ovat löytäneet kunnon miehen. Älä kuule yritäkään esiintyä totuudenkertojana.

• OOLin
        PikkuLikka kirjoitti:

Millainen on sun mielestä vajaamielinen? Vai vittuiletko vaan kun ei ole löytynyt täydellistä narsistimiljonääriä?

• OOLin kirjoitti:

Millainen on sun mielestä vajaamielinen? Vai vittuiletko vaan kun ei ole löytynyt täydellistä narsistimiljonääriä?

Vajaamielinen on henkilö, jolla on lähtökohtaisesti alhainen älykkyysosamäärä. Vajaamielinen lisäksi pahentaa omaa tilannettaan ( koska on tyhmä ) olemalla haluton oppimaan mitään ja olemalla haluton sivistämään itseään millään lailla. Vajaamielistä kiinnostaa vain perusasiat, pillu ja ehkä lätkä, jos hyvin käy.

Lähinnä vittuilen, mutta en siksi, että miljonäärit kiinnostaisi.

• Raakatotuus
        Totuudenkertojatar kirjoitti:

Miten tyhjästä joukosta voi valita ketään?

• taidat.olla.kaunis

niin kyllä jokainen mies haluaa naisekseen oman ikäisen ehkä -10 vuodesta 5v niin siltä väliltä paras olisi se -3vuoden ikä ero ja kuka niin on sanonut että olet ruma ei ilman näkemättä voi sanoa tai sitten oletkin kaunis kuin mikä joka saakin kikkeliin eloa ja mielen villiksi

• totuus_tämäkin

Miehillä ei ole useinkaan varaa valita. Naisen iällä ei ole silloin väliä oli sitten miestä nuorempi tai vanhempi. Kunhan on mukava elinkumppani. Kerran tällä pallolla vaan eletään. Yksinjääminen on pääosin miesten ongelma.

• Jämä_äijä

Jos nainen vaan on:
      normaalipainoinen taikka hoikka, on sinkkuus silloin puhtaasti hänen oma valinta. MOT

• tarralenkkari666

Ei pidä paikkaansa.

• laske.kriteereitä
        tarralenkkari666 kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa.

Kyllä pitää.

• Naisasialooseri1

Niin pitää

• totta_joka_sana

Kyllä pitää.

• tarralenkkari666
        laske.kriteereitä kirjoitti:

Kyllä pitää.

Kun olin yksinäinen, olin silloinkin normaalipainoinen. Minulle olisi kelvannut kuka tahansa (Paitsi pervot-setämiehet tietekin).

• Aloittajalle vielä tiedoksi, ei ollut tarkoitus masentaa sinua, puhuin ihan yleisellä tasolla. En usko, että olet niin ruma kuin millaiseksi itsesi ehkä koet.. Ärsyttää välillä vaan aika paljon kun nämä täällä luulevat, että naisille on aina kaikki helppoa, eikä naiset saisi ikinä valittaa mistään.

• :) Mitenkäs se onkaan yleensä kun miehet valittavat täällä asioista. Todetaan että "Älä valita. Tee asialle jotain. Se on vain sinun oma syysi ettei sinulla ole kumppania."
        Tosin se todettakoon että useammat miehet tuntuvat purkavan syräntään täällä.

Kopioiden minullekkin annettuja lauseita AP, "Elä ole huolissasi. Kyllä sinullekin joku kumppani löytyy, joka sinua rakastaa."

• pete_pjn kirjoitti:

:) Mitenkäs se onkaan yleensä kun miehet valittavat täällä asioista. Todetaan että "Älä valita. Tee asialle jotain. Se on vain sinun oma syysi ettei sinulla ole kumppania."
        Tosin se todettakoon että useammat miehet tuntuvat purkavan syräntään täällä.

Kopioiden minullekkin annettuja lauseita AP, "Elä ole huolissasi. Kyllä sinullekin joku kumppani löytyy, joka sinua rakastaa."

Kyllä minun mielestä täällä saa kuka tahansa sukupuoleen katsomatta purkaa tuntojaan, jos kokee siihen tarvetta.. myös naiset, ilman vähättelyä. Jossain kohtaa valittamisessakin kuitenkin tulee raja vastaan ja on aika tarttua toimeen, tai heittää pyyhe kehään..

Kyllähän jokainen voi varmaan halutessaan sukupuoleen katsomatta tehdä suht paljonkin oman itsensä ja mielenkiintoarvonsa kohentamiseksi, jos toiveena on saada enemmän sutinaa ps-markkinoilla.. Naisille esim on tehty hyvin selväksi, että laihduttaminen kannattaa..

• Siitos_sonni

Kysehän on siitä, että oletko valmis maksamaan jos siitän sinulle lapsen, jota jäät sitten yksinhuoltajana hoitamaan?
      Rumuutesi ei ole minun ongelma. Minä myyn vain siementä jos kiinnostaa.

• häntä_pystyyn

AP :lle voi sanoa että nyt vasta olet hyvä nainen kun olet turvallisesti kastellut ruutisi eli olet jo sopivan vanha eikä ole enään pelkoa potenttiaalisesta talous katastrofista jonka kersa aiheuttaa. Nyt sun ei tarvitse kuin panostaa itseesi, ulkonäköösi ja ulosantiisi sekä lopetat sen feministi-paskan eli otat aloitteen omiin käsiin ja etkä enään odottele prinsessa-tyyliin että kaikki kannetaan nokan eteen valmiiksi, niin varmasti saat miehen itsellesi. Ei se ulkonäkö ole kaikille miehille ainoa "se" juttu naisessa. Ja se parikymppisten "seksi-pimujen" himo koskee lähinnä 15-20 v. räkänokka jani-pettereitä joilla ei edes ole vielä pallit laskeutuneet saatika sitten että olisivat koskaan oikeaa naista edes kädestä pitäneet. Toisaalta jos "mies" on 30 ja haaveilee tuollaisesta peroksidi-silikoni-kävelevä kemikaali kaappi pissiksestä, voidaan jo hyvällä syyllä epäillä ko. henkilön sitä miehekkyyttä ja todeta sen jäänen jumittamaan anaali-vaiheeseen.

Ainakin mä 30 miehenä haluan juuri tuollaisen "normalisoituneen" naisen jolla on kiima-aika jo luotettavasti takana eikä pelkoa kytevästä talousmiinasta ja kaiken vituiksi menemisestä. Ainakaan henk.koht. se ulkonäkö ei ole mikään kynnys kysymys vaan se on pikemminkin kuin autokaupoilla, että ei sorru siihen makean näköiseen namuun jonka elinkaari kustannukset ovat tähtitieteelliset, vaan siihen perus järkevään vähän vaatimattomamman näköiseen koslaan jonka käyttö ja ylläpitokulut on rahoitettavissa normaalilla työnteolla ilman että tarvii koko loppuelämää kaurapuuroa mässyttää, niinkin hyvää kuin se on pienissä erissä.

Todennäköisesti et edes ole ruma nainen, harvemmin naiset ovat. Jos nyt ei _AIVAN_SAATANAN_SUSIRUMA_ole, niin syy siihen että olet jäänyt yksiksesi on tuo feministi-paska : ......"arkana ja varautuneena olen myös karttanut kaikkia rahoilla leuhkia jotain muutenkin pahoja ihmisiä". Eli et ole tehnyt ITSE mitään asian eteen, vaan odottanut että kaikki työnnetään nokan eteen valmiiksi ilman että tarvitsee itse vaivautua.

• "arkana ja varautuneena olen myös karttanut kaikkia rahoilla leuhkia jotain muutenkin pahoja ihmisiä"

Mitäs kummallista tuossa oli ja mitä feministi Jaskaa?.. ;P

Ai on feminististä vältellä persus luonteisia persoonia jos itse on erillainen?...Salli mun nauraa ja Niin Mä NauRankin!... ;D

Sellainen luonnehan rikkois AP:n kaltaisen yksilön.....VoiVeljet mitä Sontaa Sää Suollat..... ;P

Sun tarinointi kuulosti muutenkin varttuneemman naisen provolta miehiä varten.....mut voin Ma Olla Väärässäkin...tuskimpa.... ;P

• 50vuotiasnainen

Tuo sinun autonhankinta-vertaus oli kerrassaan hyvä!

• Nainen voi valita miehen koska tahansa. Ja naiset katsoo aina miehen ulkonäköö, miehille kelpaa tavis nainen mutta naisille ei kelpaa.

• eityydytä

Aivan, miehille "kelpaa". Nainen ei tyydy vähään vain siksi, että pelkää/ei pysty olemaan yksin. Mies ottaa kunhan jonkun saa.

• lähetäänksvetäätäält

Lähetäänks Saksaan töihin? Yks sinne töihin muuttanu kaveri kerto, että töitä saa tosi helposti ja naisiin on helpompi tutustua kun Suomessa.

• Kyllä minä uskoisin, että sinulla on mahdollisuus, mutta Persiistä olevia luonteita/persoonia tuntuu olevan niin maan Perkuleesti ja lisääntyy vaan.....kai se on tää aika ja NykyMualimma....MinäMinäMinä ihmisten ValtaKunta..... ;P

• Pohjalta.ylös.tms

Tää on niin totta. Ei jaksa enää rikkoa itseään, kun ei vaan kelpaa. Surkeaa...

• Pohjalta.ylös.tms kirjoitti:

Tää on niin totta. Ei jaksa enää rikkoa itseään, kun ei vaan kelpaa. Surkeaa...

Riippuu ooKKona mies vai nainen.....naisena voi olla vaikeaa, mutta miehellä vielä vaikeampaa....ihan sama puhutaanko seksisuhteiluista tai "sen oikean" kohtaamisesta.......jos ei ole HomPPeliPomPPeli......tai mistäs mää tierän onko niillä kuinka vaikeaa.....mut ei niin kauheesti kiinnostakkaa jos ihan suoraan sanotaan......ja sanotaanhan me... ;P

• ruma-ätmi

Ap n ongelma on että ei kelpuuta samantasoista.

• Vastakysymys

Mikä sitten on ei lisääntymis ikäisen naisen (40) samantasoinen mies! Vakituinen työpaikka ja oma asunto ei auta jos on ruma nainen. Pitäisi olla 20 vuotias mutta silloin ei voi olla velatonta asuntoa vielä ehkä just se vakkariduuni.

• naistenkriteerit
        Vastakysymys kirjoitti:

Mikä sitten on ei lisääntymis ikäisen naisen (40) samantasoinen mies! Vakituinen työpaikka ja oma asunto ei auta jos on ruma nainen. Pitäisi olla 20 vuotias mutta silloin ei voi olla velatonta asuntoa vielä ehkä just se vakkariduuni.

"Vakituinen työpaikka ja oma asunto"

Noi ovat naisten kriteereitä ei miesten. Eli naiset arvostavat resursseja ja statusta yli kaiken. Harva mies arvostaa niitä vastaavasti kuin naiset.

• Vastakysymys kirjoitti:

Ei miehet odota naisilta omaa asuntoa kun tilanne yleensä on se, et heillä on se jo itellään valmiina. Kuten tuossa jo joku totesikin, niin naisen varallisuus ei ole miehille tärkeää. Naisilla päinvastoin, kun täytyyhän jonkun sentään taata naiselle se elintaso, eli mielellään rikas mies.
        Ehkäpä ruma nelikymppinen nainen voisi löytää onnensa jostain 55-60vuotiaasta miehestä..

• 12121212
        naistenkriteerit kirjoitti:

Noi ovat naisten kriteereitä ei miesten. Eli naiset arvostavat resursseja ja statusta yli kaiken. Harva mies arvostaa niitä vastaavasti kuin naiset.

Juuri näin.

Eihän 20-vuotias mieskään saa hoikkaa ja sievää naista olemalla itse hoikka ja sievä mies.

Jos ikää on 40v eikä ulkonäössä ole hurraamista, 50 lyhyt, hintelä, pienituloinen ja vaatimaton mutta kiltti mies voisi olla samaa tasoa.

• Vastakysymys kirjoitti:

Nainen valitsee miehen. Kyllä 40 v nainen löytää miehen jos vaan laskee kriteerejään mutta naiset ei laske. Jos suomessa on miljoona yksinasuvaa sinkkua niin ei se miesten vika ole että ovat yksin vaan naisten kriteerit on niin kovat että harva mies kelpaa.

• naistenkriteerit kirjoitti:

Harva, mutta niitäkin on jotka arvostavat. Toiset suorastaan vaativat.

• sönkkö kirjoitti:

Harva, mutta niitäkin on jotka arvostavat. Toiset suorastaan vaativat.

Itse epäilisin että aika moni mies kuitenkin arvostaa sitä että nainen käy töissä ja edes jonkin verran talouteen tuo rahaa. Näin arvelen siksi, että enemmän olen kuullut marmatusta siitä että nainen 'kuppaa' miehen varallisuuden.
        Harvemmin tosin olen kuullut miehien vaativan että naisella olisi oma asunto ja että olisi velaton omistusasunto. Kaiketi näitäkin on.

• pete_pjn kirjoitti:

Itse epäilisin että aika moni mies kuitenkin arvostaa sitä että nainen käy töissä ja edes jonkin verran talouteen tuo rahaa. Näin arvelen siksi, että enemmän olen kuullut marmatusta siitä että nainen 'kuppaa' miehen varallisuuden.
        Harvemmin tosin olen kuullut miehien vaativan että naisella olisi oma asunto ja että olisi velaton omistusasunto. Kaiketi näitäkin on.

Toistaiseksi olen tavannut vain yhden miehen, joka on tehnyt selväksi ettei arvostaisi naisella olevan omaa asuntoa. Varsinkin naisen hankkima asunto olisi (olikin) miehen "itsetunnolle" kolaus. Työpaikka kyllä olisi oltava, vaikkei miehellä itsellä sitä olisikaan.

Muut ovat kyllä arvostaneet ja pitäneet arvostettavana, että naisella on oma asunto ja työpaikka. Joskaan eivät ole näitä vaatineet. Kommentti on kuitenkin kuulunut, "hyvä että naisella on munaa hankkia oma asunto". Eli kaiketi sitä pidetään yleensä miesten velvollisuutena tai velvoitteena? Tuosta munaa sanasta vaan vedellen päätelmiä.

Todellisuudessa en pysty sanomaan, kuinka monella se on vaikuttanut mielenkiintoon tutustua. Onko niin paljon arvoa vai ei. Mutta selkeästi ei siitä haittakaan olisi, jos ja kun naisellakin on jotakin omaa ja rahallisesti arvokasta omaisuutta. :)

Muutaman kerran olen jopa törmännyt mieheen joka on maininnut, että naisella pitää olla omaisuutta eikä hänen omaisuudellaan eletä, jos ei ole vastinetta. Eli raha menee rahan luo jne. :)

• 12121212
        sönkkö kirjoitti:

Toistaiseksi olen tavannut vain yhden miehen, joka on tehnyt selväksi ettei arvostaisi naisella olevan omaa asuntoa. Varsinkin naisen hankkima asunto olisi (olikin) miehen "itsetunnolle" kolaus. Työpaikka kyllä olisi oltava, vaikkei miehellä itsellä sitä olisikaan.

Muut ovat kyllä arvostaneet ja pitäneet arvostettavana, että naisella on oma asunto ja työpaikka. Joskaan eivät ole näitä vaatineet. Kommentti on kuitenkin kuulunut, "hyvä että naisella on munaa hankkia oma asunto". Eli kaiketi sitä pidetään yleensä miesten velvollisuutena tai velvoitteena? Tuosta munaa sanasta vaan vedellen päätelmiä.

Todellisuudessa en pysty sanomaan, kuinka monella se on vaikuttanut mielenkiintoon tutustua. Onko niin paljon arvoa vai ei. Mutta selkeästi ei siitä haittakaan olisi, jos ja kun naisellakin on jotakin omaa ja rahallisesti arvokasta omaisuutta. :)

Muutaman kerran olen jopa törmännyt mieheen joka on maininnut, että naisella pitää olla omaisuutta eikä hänen omaisuudellaan eletä, jos ei ole vastinetta. Eli raha menee rahan luo jne. :)

Joskus ihmettelen miten voit olla nin höpsö täti.

Eivätkö naiset ole tällä palstalla tehneet selväksi ettei arvostaminen ole sama asia kuin rakastuminen?

Kilttiä ja kunnollista miestä _arvostetaan_, muttei kiltteyteen ja kunnollisuuteen rakastuta.
        Rahaa ja statusta kerännyttä naista _arvostetaan_, muttei naisen rahoihin ja statukseen rakastuta.

Raha ja status lisää miehen markkina-arvoa, naisella näitä ominaisuuksia "arvostetaan". Kiltteys ja kunnollisuus lisää naisen markkina-arvoa, miehellä näitä ominaisuuksia "arvostetaan".

• 12121212 kirjoitti:

Joskus ihmettelen miten voit olla nin höpsö täti.

Eivätkö naiset ole tällä palstalla tehneet selväksi ettei arvostaminen ole sama asia kuin rakastuminen?

Kilttiä ja kunnollista miestä _arvostetaan_, muttei kiltteyteen ja kunnollisuuteen rakastuta.
        Rahaa ja statusta kerännyttä naista _arvostetaan_, muttei naisen rahoihin ja statukseen rakastuta.

Raha ja status lisää miehen markkina-arvoa, naisella näitä ominaisuuksia "arvostetaan". Kiltteys ja kunnollisuus lisää naisen markkina-arvoa, miehellä näitä ominaisuuksia "arvostetaan".

Höpsö?! :D

"Eivätkö naiset ole tällä palstalla tehneet selväksi ettei arvostaminen ole sama asia kuin rakastuminen? "

Mutta miten rakastua ihmiseen, mitä ei voi arvostaa? Ja arvostaahan voi olipa rahaa, statusta tai ei.

"Kilttiä ja kunnollista miestä _arvostetaan_, muttei kiltteyteen ja kunnollisuuteen rakastuta."

Miten niin ei? Olen minäkin rakastunut kiltteyteen ja kunnollisuuteen. Ihminen ei halua syyttä suotta satuttaa muita, hoitaa asiansa jemptisti, elää siivosti muita härkkimättä jne.

"Rahaa ja statusta kerännyttä naista _arvostetaan_, muttei naisen rahoihin ja statukseen rakastuta."

Entäs ne Auervaarat? ;)

"Raha ja status lisää miehen markkina-arvoa, naisella näitä ominaisuuksia "arvostetaan". Kiltteys ja kunnollisuus lisää naisen markkina-arvoa, miehellä näitä ominaisuuksia "arvostetaan"."

Miksi se pitäisi olla yhdelle sukupuolelle ristinä? Minä ainakin sen verran tasa-arvoa perään kuulutan, että kumpikin sukupuoli on yhtä vapaa ja kykenevä näihin kaikkiin ominaisuuksiin.

Onhan kauniilla naisellakin tietty status, kuuluisana rahaakin, jopa yritteliäänä ilman kuuluisuuttakin. Yhtä hyvin mies voi olla kiltti ja kunnollinen ja se on mielummin hyve kuin pahe.

• sönkkö kirjoitti:

"Eivätkö naiset ole tällä palstalla tehneet selväksi ettei arvostaminen ole sama asia kuin rakastuminen? "

Mutta miten rakastua ihmiseen, mitä ei voi arvostaa? Ja arvostaahan voi olipa rahaa, statusta tai ei.

"Kilttiä ja kunnollista miestä _arvostetaan_, muttei kiltteyteen ja kunnollisuuteen rakastuta."

Miten niin ei? Olen minäkin rakastunut kiltteyteen ja kunnollisuuteen. Ihminen ei halua syyttä suotta satuttaa muita, hoitaa asiansa jemptisti, elää siivosti muita härkkimättä jne.

"Rahaa ja statusta kerännyttä naista _arvostetaan_, muttei naisen rahoihin ja statukseen rakastuta."

Entäs ne Auervaarat? ;)

"Raha ja status lisää miehen markkina-arvoa, naisella näitä ominaisuuksia "arvostetaan". Kiltteys ja kunnollisuus lisää naisen markkina-arvoa, miehellä näitä ominaisuuksia "arvostetaan"."

Miksi se pitäisi olla yhdelle sukupuolelle ristinä? Minä ainakin sen verran tasa-arvoa perään kuulutan, että kumpikin sukupuoli on yhtä vapaa ja kykenevä näihin kaikkiin ominaisuuksiin.

Onhan kauniilla naisellakin tietty status, kuuluisana rahaakin, jopa yritteliäänä ilman kuuluisuuttakin. Yhtä hyvin mies voi olla kiltti ja kunnollinen ja se on mielummin hyve kuin pahe.

No voihan se olla, että olen höpsö kun en lähde näihin mukaan siinä määrin, että haluaisin vahvistaa vallalla olevia hoopoja käsityksiä meriiteistä. Kumpikin sukupuoli pystyy ja kykenee, ei siis odotella vain toiselta tiettyjä asioita unohtamatta että naiseltakin voi vaatia muutakin kuin akuenutta, mieheltä muutakin kuin rahaa. :)

• 12121212
        sönkkö kirjoitti:

Entäs ne Auervaarat? ;)

"Mutta miten rakastua ihmiseen, mitä ei voi arvostaa? Ja arvostaahan voi olipa rahaa, statusta tai ei."

Vastaan tähän ihan kohta. Tai oikeammin sinä vastaat ;)

"Miten niin ei? Olen minäkin rakastunut kiltteyteen ja kunnollisuuteen. Ihminen ei halua syyttä suotta satuttaa muita, hoitaa asiansa jemptisti, elää siivosti muita härkkimättä jne."

Et ole. Olet ehkä rakastunut mieheen joka oli kiltti ja kunnollinen, mutta muut ominaisuudet (ulkonäkö jne) ratkaisivat miksi rakastuit juuri tähän kilttiin ja kunnolliseen mieheen etkä muihin kiltteihin ja kunnollisiin miehiin.

"Entäs ne Auervaarat? ;)"

Ja tässä vastaus ensimmäiseen kysymykseesi.

"Miksi se pitäisi olla yhdelle sukupuolelle ristinä? Minä ainakin sen verran tasa-arvoa perään kuulutan, että kumpikin sukupuoli on yhtä vapaa ja kykenevä näihin kaikkiin ominaisuuksiin."

Ei sen pitäisikään. Mutta naiset ovat mitä ovat.

"Onhan kauniilla naisellakin tietty status, kuuluisana rahaakin, jopa yritteliäänä ilman kuuluisuuttakin. Yhtä hyvin mies voi olla kiltti ja kunnollinen ja se on mielummin hyve kuin pahe."

Kyllä, mutta kaunis nainen ei tarvitse statusta eikä statuksekkaan miehen tarvitse olla kiltti ja kunnollinen.

• 12121212 kirjoitti:

"Mutta miten rakastua ihmiseen, mitä ei voi arvostaa? Ja arvostaahan voi olipa rahaa, statusta tai ei."

Vastaan tähän ihan kohta. Tai oikeammin sinä vastaat ;)

"Miten niin ei? Olen minäkin rakastunut kiltteyteen ja kunnollisuuteen. Ihminen ei halua syyttä suotta satuttaa muita, hoitaa asiansa jemptisti, elää siivosti muita härkkimättä jne."

Et ole. Olet ehkä rakastunut mieheen joka oli kiltti ja kunnollinen, mutta muut ominaisuudet (ulkonäkö jne) ratkaisivat miksi rakastuit juuri tähän kilttiin ja kunnolliseen mieheen etkä muihin kiltteihin ja kunnollisiin miehiin.

"Entäs ne Auervaarat? ;)"

Ja tässä vastaus ensimmäiseen kysymykseesi.

"Miksi se pitäisi olla yhdelle sukupuolelle ristinä? Minä ainakin sen verran tasa-arvoa perään kuulutan, että kumpikin sukupuoli on yhtä vapaa ja kykenevä näihin kaikkiin ominaisuuksiin."

Ei sen pitäisikään. Mutta naiset ovat mitä ovat.

"Onhan kauniilla naisellakin tietty status, kuuluisana rahaakin, jopa yritteliäänä ilman kuuluisuuttakin. Yhtä hyvin mies voi olla kiltti ja kunnollinen ja se on mielummin hyve kuin pahe."

Kyllä, mutta kaunis nainen ei tarvitse statusta eikä statuksekkaan miehen tarvitse olla kiltti ja kunnollinen.

"Et ole. Olet ehkä rakastunut mieheen joka oli kiltti ja kunnollinen, mutta muut ominaisuudet (ulkonäkö jne) ratkaisivat miksi rakastuit juuri tähän kilttiin ja kunnolliseen mieheen etkä muihin kiltteihin ja kunnollisiin miehiin."

No kyllä se pää kriteeri oli, että teki vaikutuksen juuri kiltteydellään ja kunnollisuudellaan. Näitä ominaisuuksia myös kehuin ensimmäisenä tuttavilleni ja perheelleni. En suinkaan ulkonäköä. :)

Niin, ne naispuoliset Auervaaratkin vai? Kaikki naisethan ei ole Auervaaroja kuten ei miehetkään. Arvostus ihmistä kohtaan on ihan muuta kuin arvostus omaisuutta kohtaan.

Miksiköhän missikisoihin otetaan vain kauniita naisia? Missin titteliä kun ei ruma saa.

• sönkkö kirjoitti:

"Et ole. Olet ehkä rakastunut mieheen joka oli kiltti ja kunnollinen, mutta muut ominaisuudet (ulkonäkö jne) ratkaisivat miksi rakastuit juuri tähän kilttiin ja kunnolliseen mieheen etkä muihin kiltteihin ja kunnollisiin miehiin."

No kyllä se pää kriteeri oli, että teki vaikutuksen juuri kiltteydellään ja kunnollisuudellaan. Näitä ominaisuuksia myös kehuin ensimmäisenä tuttavilleni ja perheelleni. En suinkaan ulkonäköä. :)

Niin, ne naispuoliset Auervaaratkin vai? Kaikki naisethan ei ole Auervaaroja kuten ei miehetkään. Arvostus ihmistä kohtaan on ihan muuta kuin arvostus omaisuutta kohtaan.

Miksiköhän missikisoihin otetaan vain kauniita naisia? Missin titteliä kun ei ruma saa.

Ja olisi se joku muukin kiltti ja kunnollinen voinut olla, mutta ei sattunut kohdalle. Onhan nykyinenkin kiltti ja kunnollinen, ei tosin samalla alistuneella tavalla kiltti. Löytyy oma tahto ja mielipiteitä. :)

• Sitten kysyn vielä, että oletko sinä 121212 kiltti ja kunnollinen? :)

• 12121212
        sönkkö kirjoitti:

Ja olisi se joku muukin kiltti ja kunnollinen voinut olla, mutta ei sattunut kohdalle. Onhan nykyinenkin kiltti ja kunnollinen, ei tosin samalla alistuneella tavalla kiltti. Löytyy oma tahto ja mielipiteitä. :)

Eli komea ja itsevarma.

Tiedätkö sönkkö mikä halo-efekti on?

Naisen mieli toimii näin.

Nainen kuvittelee:
        "Rakastuin Kimi Räikkösen tavallisuuteen"

Mutta oikeasti:
        "Rakastuin siihen kun maailmankuulu formulakuljettaja osoittautui rahoistaan ja statuksestaan huolimatta ihan tavalliseksi"

Levyseppähitsari Kimi Räikkösen tavallisuus ei varmaankaan olisi sytyttänyt.

Sinä rakastuit siihen kun _komea_ ja _itsevarma_ mies osoitti kiltteyttä ja kunnollisuutta. Ilman komeutta ja itsevarmuutta olisit "arvostanut" miestä mutta ne myyttiset kemiat olisivat jääneet puuttumaan.

• 12121212
        sönkkö kirjoitti:

Sitten kysyn vielä, että oletko sinä 121212 kiltti ja kunnollinen? :)

Ikävä kyllä.

Mutta pyrin kehittämään itseäni samanaikaisesti tasokkaammaksi (raha, status, ulkonäkö) ja vähemmän kiltiksi ja kunnolliseksi.

• 12121212 kirjoitti:

Eli komea ja itsevarma.

Nainen kuvittelee:

Mutta oikeasti:
        "Rakastuin siihen kun maailmankuulu formulakuljettaja osoittautui rahoistaan ja statuksestaan huolimatta ihan tavalliseksi"

Sinä rakastuit siihen kun _komea_ ja _itsevarma_ mies osoitti kiltteyttä ja kunnollisuutta. Ilman komeutta ja itsevarmuutta olisit "arvostanut" miestä mutta ne myyttiset kemiat olisivat jääneet puuttumaan.

Itsevarma? No en sanoisi paniikkihäiriöistä ja ujoa pelokasta ihmistä itsevarmaksi, jota on kiusattu nuorena erinäisistä asioista ja kotona läimitty itsetunto nolliin. Komea, minun mielestä.

• 12121212 kirjoitti:

Ikävä kyllä.

Mutta pyrin kehittämään itseäni samanaikaisesti tasokkaammaksi (raha, status, ulkonäkö) ja vähemmän kiltiksi ja kunnolliseksi.

Vertailen vaan tuntemiani miehiä ja heidän nettikäytöstään täällä tiettyjen miesten nettikäytökseen. Jotka sanovat olevansa kilttejä, ovat kuitenkin usein paljon pahempia käytökseltään netissä kuin ne joita tunnen ja pidän kilttinä ja kunnollisena.

Eivät koskaan kirjoittaisi tai sanoisi vastaavaa, mitä osa täällä itseään kiltiksi sanova kirjoittelee muista ihmisistä tai muille ihmisille.

Sä nyt olet melko asiallinen, joskin jäärä. :)

• sönkkö kirjoitti:

Vertailen vaan tuntemiani miehiä ja heidän nettikäytöstään täällä tiettyjen miesten nettikäytökseen. Jotka sanovat olevansa kilttejä, ovat kuitenkin usein paljon pahempia käytökseltään netissä kuin ne joita tunnen ja pidän kilttinä ja kunnollisena.

Eivät koskaan kirjoittaisi tai sanoisi vastaavaa, mitä osa täällä itseään kiltiksi sanova kirjoittelee muista ihmisistä tai muille ihmisille.

Sä nyt olet melko asiallinen, joskin jäärä. :)

Tuollainen Peten tyyppinen käytös on sellaista, minkä minä koen mm. exäni ja nyksäni tavaksi jutella ihmisille. Netissä kuin irlissäkin.

Asiallinen ja muita kunnioittava.

• 12121212 kirjoitti:

Eli komea ja itsevarma.

Nainen kuvittelee:

Mutta oikeasti:

Kimi on muuten seurustellut tuttavani pikku systerin kanssa ja olen Kiminkin nähnyt teininä, jo ennen julkisuutta. Ei se mkinuun ainakaan sen suurempaa vaikutusta tee, kuin Toni Nieminenkään jonka serkun tunsin lapsena ja Toninkin sitä kautta näin usein heillä kylässä. :)

Tavallisia poikia ja miehiä, joilla sattui uravalinta kohdilleen ja sitä kautta tullut vähän menestystäkin. :)

Näyttelijät yms. julkkikset joita olen tavannut mm. vanhemmiltani kylästä, en niitäkään osaa pitää muita ihmisiä tai miehiä kiinnostavempana. Niillä on julkinen työ. Muutenhan ne on taviksia kuten me muutkin. Nyt iltoja. Tuli vaan Kimistä mieleen, kun siitä niin usein hoetaan.

• ei.hyvältä.näytä.nyt
        sönkkö kirjoitti:

Tuollainen Peten tyyppinen käytös on sellaista, minkä minä koen mm. exäni ja nyksäni tavaksi jutella ihmisille. Netissä kuin irlissäkin.

Asiallinen ja muita kunnioittava.

sönkkö kuinka monta miestä sinulla oikein on ja on ollut aina on ex miehiä netti tuttavuuksia kerran kaks tapauksia vaikka ilmeisesti ne on pitkiä suhteita ja irliä onko se joku seuran haku sivu mikäs nainen oikein on naisiaan sönkkö

• ei.hyvältä.näytä.nyt kirjoitti:

sönkkö kuinka monta miestä sinulla oikein on ja on ollut aina on ex miehiä netti tuttavuuksia kerran kaks tapauksia vaikka ilmeisesti ne on pitkiä suhteita ja irliä onko se joku seuran haku sivu mikäs nainen oikein on naisiaan sönkkö

Niin? Edelleen se 7 miestä, joiden kanssa olen intiimisti ollut. Kirjeenvaihtokavereita on muutama ollut, mutta niitä ei lakseta kaiketi suhteiksi? Eikä muutamaa kahvitreffiä jotka ei ole johtaneet mihinkään sen enempään? :)

Eihän ne exät patsaita ole, joten persoonallisuutta riittää ja luonteenpiirteistäkin juttua löytyy. :)

• sönkkö kirjoitti:

Niin? Edelleen se 7 miestä, joiden kanssa olen intiimisti ollut. Kirjeenvaihtokavereita on muutama ollut, mutta niitä ei lakseta kaiketi suhteiksi? Eikä muutamaa kahvitreffiä jotka ei ole johtaneet mihinkään sen enempään? :)

Eihän ne exät patsaita ole, joten persoonallisuutta riittää ja luonteenpiirteistäkin juttua löytyy. :)

Täytyykö mun nyt alkaa jatkossa aina mainitsemaan, että tämä exäni ja numero perään? Tai tämä mies jonka olen tuntenut, vaikken ole vehdannutkaan kyseisen kanssa? :)

Kyllähän miehiä voi tuntea ilman mitään vehtailujakin. Eikö?

• miksi.et.miehesi.kanssa
        sönkkö kirjoitti:

toivottavasti miehellesi et puhu existä ja eikö sinun kuuluisi jättää nettailut ja kirjeenvaihtokaverit ja irlät ja muut miehet eikö kannattaisi nytkin tehdä muutamat voikkuleivät ja kahvit ja tarjoilet ne miehellesi suukottelette ja vietätte iltaa yhdessä ilostuu varmasti

• miksi.et.miehesi.kanssa kirjoitti:

toivottavasti miehellesi et puhu existä ja eikö sinun kuuluisi jättää nettailut ja kirjeenvaihtokaverit ja irlät ja muut miehet eikö kannattaisi nytkin tehdä muutamat voikkuleivät ja kahvit ja tarjoilet ne miehellesi suukottelette ja vietätte iltaa yhdessä ilostuu varmasti

Heh, kyllä mun mieheni muutaman exäni tunteekin jotenkuten. Ovat sellaisia jotka ovat jääneet nk. tuttavapiiriin, juuri ne kaksi pitkäaikaista ja viimeisintä. Ennen tätä nykyistä siis. :)

Ei mulla nykyään ole mitään kirjeenvaihtokavereita ja netissä käyn keskustelupalstalla vain ja ainoastaan suomi24. :)

Ja sinähän näet mitä minä täällä kirjoittelen, koska kirjoittelen aina tällä nimimerkilläni. Olen liian laiska muuhun kikkailuun.

Kuule, kun ei ole mies kotona vaan siellä remppahommissa että se valmistuu. Kyllähän minä sen tässä vierelläni pitäisin aina ja kaiken aikaa, mutta ei ne hommat silleen valmiiksi tule. Aika on rahaa meidän tapauksessa. Kaksi asuntoa nielee sitä rahaa, joten...jotta kulut putoaa pitää saada valmista. Kaveriksikaan ei voi mennä, vaikka kuinka tahtoisi kun pikku lapset ei missään raksalla voi palloilla. :)

Jos se tässä kotona olisi niin mitäpä luulet, olisinko netissä? En olisi. Enkä ole.

• sönkkö kirjoitti:

Heh, kyllä mun mieheni muutaman exäni tunteekin jotenkuten. Ovat sellaisia jotka ovat jääneet nk. tuttavapiiriin, juuri ne kaksi pitkäaikaista ja viimeisintä. Ennen tätä nykyistä siis. :)

Ei mulla nykyään ole mitään kirjeenvaihtokavereita ja netissä käyn keskustelupalstalla vain ja ainoastaan suomi24. :)

Ja sinähän näet mitä minä täällä kirjoittelen, koska kirjoittelen aina tällä nimimerkilläni. Olen liian laiska muuhun kikkailuun.

Kuule, kun ei ole mies kotona vaan siellä remppahommissa että se valmistuu. Kyllähän minä sen tässä vierelläni pitäisin aina ja kaiken aikaa, mutta ei ne hommat silleen valmiiksi tule. Aika on rahaa meidän tapauksessa. Kaksi asuntoa nielee sitä rahaa, joten...jotta kulut putoaa pitää saada valmista. Kaveriksikaan ei voi mennä, vaikka kuinka tahtoisi kun pikku lapset ei missään raksalla voi palloilla. :)

Jos se tässä kotona olisi niin mitäpä luulet, olisinko netissä? En olisi. Enkä ole.

Ja juu eihän existä yleensä puhuta, jos ei kysellä. Tai ole joku seikka mikä vaikuttaa jotenkin oleellisesti olemassa olevaan suhteeseenkin. :)

• kaverin.kaveri
        sönkkö kirjoitti:

etkö voi pyytää kavereita kylään siis ex miehiä vähän on ihme touhua eikö muita miehiä ole kuin miehen kaverit oletko ollut kaikkien miestesi kavereitten kanssa ja miestäsi naurattaa se hänelle sönkkö lopulta jäi näin nyt käsitin asian niin kyllä piristäisi miestä jos veisit kahvit ja sämpylät sille lapsien kera tai lapset hoitoon ja vähän vehtaatte samalla itse tulisin joka päivä kotiin tai vaatisin että sinä tulet sinne myöskin ja jos se ei käy niin rempat jääköön kanssasi olisin sit katotaan toinen kämppä jota ei tarvi remontoida tai sit asutaan niinkuin ennenkin minusta tuntuu nyt klassikolta kun talo joskus valmistuu niin erotaan ette ole viikossa paljon yhdessä mitä elämää se on

• kaverin.kaveri kirjoitti:

etkö voi pyytää kavereita kylään siis ex miehiä vähän on ihme touhua eikö muita miehiä ole kuin miehen kaverit oletko ollut kaikkien miestesi kavereitten kanssa ja miestäsi naurattaa se hänelle sönkkö lopulta jäi näin nyt käsitin asian niin kyllä piristäisi miestä jos veisit kahvit ja sämpylät sille lapsien kera tai lapset hoitoon ja vähän vehtaatte samalla itse tulisin joka päivä kotiin tai vaatisin että sinä tulet sinne myöskin ja jos se ei käy niin rempat jääköön kanssasi olisin sit katotaan toinen kämppä jota ei tarvi remontoida tai sit asutaan niinkuin ennenkin minusta tuntuu nyt klassikolta kun talo joskus valmistuu niin erotaan ette ole viikossa paljon yhdessä mitä elämää se on

etkö voi pyytää kavereita kylään - Mitä kavereita, ei mulla ole kavereita? :D

ex miehiä vähän on ihme touhua eikö muita miehiä ole kuin miehen kaverit oletko ollut kaikkien miestesi kavereitten kanssa

- Yksikään ei ole koskaan ollut mieheni kaveri, eikä tuttavakaan. Tuntee ne nykyisin minun kauttani. Exäni mm. pitävät edelleen vanhempiini yhteyttä ja toinen käy kylässäkin. On väleissä vanhempieni kanssa, joten en välty itsekään häntä näkemästä. Ei kuitenkaan kyläillä toisillamme eikä soitella tai pidetä mitenkään yhteyttä. :)

kyllä piristäisi miestä jos veisit kahvit ja sämpylät sille lapsien kera tai lapset hoitoon - Onhan me siellä välillä käytykin, mihin ne lapset voisi aina laittaa hoitoon? Ei ole hoitajia kuin isovanhemmat ja ei heitäkään aina voi juoksuttaa. Käy työstä jo sen ikäisillä ja kuntoisilla vipeltäjien perään ehtiä.

Ei melkein valmista aleta kesken jättämään. Olisi hullua ja rahan haaskausta. Ollaan jo useampi vuosi pakerrettu aina kun aikaa on ja nyt loppurutistuksen vuoro. :)

Eihän me kamalasti yhdessä ehditä olla, useampaan vuoteen. Satunnaisesti kokonaisia vuorokausia, mutta joka ikinen yö kuitenkin viekussa. :)

Ei tämä suhde siihen kaadu, olisi kaatunut jo jos kaatuisi. Kaikki on yhdessä kestetty, ei olla luovuttajia kumpikaan. :)

• Kun se talo valmistuu, sittenhän me ei taas muuta tehdäkään kun ollaan yhdessä. Kumpikaan ei käy kavereilla, kun ei ole. Ja jos onkin ne ovat niin kaukan hevon kuusessa ettei siellä tule käytyä, kuin kerran vuodessa. :)

Joten aikalailla tiiviimmin yhdessä aikaansa viettävää paria saa yleensä hakemalla hakea. Työt velvoittaa ja se on elämää, kun ei ole rikkaaksi syntynyt eikä lotossa voittanut. Että voisi vaan loikoa ja sormea heilauttaen muita juoksuttaa. Pitää tehdä kaikki itse.

• tekin.kylässä.vielä
        sönkkö kirjoitti:

etkö voi pyytää kavereita kylään - Mitä kavereita, ei mulla ole kavereita? :D

ex miehiä vähän on ihme touhua eikö muita miehiä ole kuin miehen kaverit oletko ollut kaikkien miestesi kavereitten kanssa

- Yksikään ei ole koskaan ollut mieheni kaveri, eikä tuttavakaan. Tuntee ne nykyisin minun kauttani. Exäni mm. pitävät edelleen vanhempiini yhteyttä ja toinen käy kylässäkin. On väleissä vanhempieni kanssa, joten en välty itsekään häntä näkemästä. Ei kuitenkaan kyläillä toisillamme eikä soitella tai pidetä mitenkään yhteyttä. :)

kyllä piristäisi miestä jos veisit kahvit ja sämpylät sille lapsien kera tai lapset hoitoon - Onhan me siellä välillä käytykin, mihin ne lapset voisi aina laittaa hoitoon? Ei ole hoitajia kuin isovanhemmat ja ei heitäkään aina voi juoksuttaa. Käy työstä jo sen ikäisillä ja kuntoisilla vipeltäjien perään ehtiä.

Ei melkein valmista aleta kesken jättämään. Olisi hullua ja rahan haaskausta. Ollaan jo useampi vuosi pakerrettu aina kun aikaa on ja nyt loppurutistuksen vuoro. :)

Eihän me kamalasti yhdessä ehditä olla, useampaan vuoteen. Satunnaisesti kokonaisia vuorokausia, mutta joka ikinen yö kuitenkin viekussa. :)

Ei tämä suhde siihen kaadu, olisi kaatunut jo jos kaatuisi. Kaikki on yhdessä kestetty, ei olla luovuttajia kumpikaan. :)

nyt menee vielä oudommaksi en ole ennen kuullut että exät käy entisen vanhempien luona kylässä eikös heidän kuulu istua iltaa nykyisen kumppanin vanhempien luona ei kyllä entiset vanhempien luona kyläile nyt on outoa toimintaa miksi käy vanhempiesi luona kylässä ihan kaksi entistä istuu siellä käsi kädessä vai vaikko onko sutinaa äitisi kanssa tai isäsi tai kummankin nyt olen sanaton

• tekin.kylässä.vielä kirjoitti:

nyt menee vielä oudommaksi en ole ennen kuullut että exät käy entisen vanhempien luona kylässä eikös heidän kuulu istua iltaa nykyisen kumppanin vanhempien luona ei kyllä entiset vanhempien luona kyläile nyt on outoa toimintaa miksi käy vanhempiesi luona kylässä ihan kaksi entistä istuu siellä käsi kädessä vai vaikko onko sutinaa äitisi kanssa tai isäsi tai kummankin nyt olen sanaton

Heh, ei siinä meistä ole mitään outoa. Eihän kaikkiin ihmisiin tarvitse välejä katkaista, vaikka erotaankin. Miksi pitäisi? Jos osapuolet ovat asioiden kanssa sinut, en näe mitään ongelmaa asian kanssa. :)

Meidän vanhemmat eivät asu ihan likikään, joten satoja kilsoja ei vanhat rallata maailmalle iltoja istuksimaan. Ei ole äidin kanssa eikä isänkään kanssa sutinaa. :D

Ihmiset voivat olla ystäviä ja väleissä ja saavat olla minusta huolimatta. Miksi pitäisi olla vihamielinen tms? Olen onnistunut pitämään näihin exiini ilmeisesti myös aikavat ja asialliset välit. :)

• ei.yhteinen.koti
        tekin.kylässä.vielä kirjoitti:

eikö isäsi sano sönkkö nyt loppuu touhusi ja vehtailusi ja luulisi miehesi sanoneen sen jo aikoja sitten tai jos ei moinen peli lopu niin sönkkö lähtee etsimään toista kotia exineen nyt menee yli ymmärrysten

• ei.yhteinen.koti kirjoitti:

eikö isäsi sano sönkkö nyt loppuu touhusi ja vehtailusi ja luulisi miehesi sanoneen sen jo aikoja sitten tai jos ei moinen peli lopu niin sönkkö lähtee etsimään toista kotia exineen nyt menee yli ymmärrysten

Enhän minä vehtaile. :D

Juttelen asiallisesti ja siivosti aina silloin, kun exiini törmään. Miksi tää nyt olisi joku ongelma? Kyllä he kaikki tietää kenen kanssa olen ja elän ja ettei exät tule olemaan koskaan enää nyksiä. :)

Eikä tunnu kellään olevan ongelmaa asian kanssa.

• Tommonen turha mutina on epävarmoja ihmisiä varten. :D

• voi.voi.sentään
        sönkkö kirjoitti:

Heh, ei siinä meistä ole mitään outoa. Eihän kaikkiin ihmisiin tarvitse välejä katkaista, vaikka erotaankin. Miksi pitäisi? Jos osapuolet ovat asioiden kanssa sinut, en näe mitään ongelmaa asian kanssa. :)

Meidän vanhemmat eivät asu ihan likikään, joten satoja kilsoja ei vanhat rallata maailmalle iltoja istuksimaan. Ei ole äidin kanssa eikä isänkään kanssa sutinaa. :D

Ihmiset voivat olla ystäviä ja väleissä ja saavat olla minusta huolimatta. Miksi pitäisi olla vihamielinen tms? Olen onnistunut pitämään näihin exiini ilmeisesti myös aikavat ja asialliset välit. :)

mitä vihamielistä siinä on jos tyttären entinen ei käy kylässä sehän on normaalia ei siinä riitoja ole tms jos olisin isäsi sanoisin sinulle tässä talossa ei vehdata ja entiset lähtee lätkimään eli tee selväksi että olette eronneet ja sinulla on uusi tai eroa jos entistä rakastat samoin jos olisin miehesi niin en entisiäsi katsele enkä kuuntele ja saat tehdä valinnan joko minun kanssani tai exiesi tai muiden miesten kanssa mutta valinnan teet eli joko jäät luokseni tai lähdet ja erotaan se on jompi kumpi mutta entisiä tai muita miehiä en katsele eikä kotonani kukkoile no eipä ole minun murheeni

• voi.voi.sentään kirjoitti:

mitä vihamielistä siinä on jos tyttären entinen ei käy kylässä sehän on normaalia ei siinä riitoja ole tms jos olisin isäsi sanoisin sinulle tässä talossa ei vehdata ja entiset lähtee lätkimään eli tee selväksi että olette eronneet ja sinulla on uusi tai eroa jos entistä rakastat samoin jos olisin miehesi niin en entisiäsi katsele enkä kuuntele ja saat tehdä valinnan joko minun kanssani tai exiesi tai muiden miesten kanssa mutta valinnan teet eli joko jäät luokseni tai lähdet ja erotaan se on jompi kumpi mutta entisiä tai muita miehiä en katsele eikä kotonani kukkoile no eipä ole minun murheeni

Eikö se minun pitäisi exää kieltää vanhemmille tulemasta? Enhän minä sitä sinne pyydä tai käske. Vanhemmat aikoinaan kysyi haittaako, jos välit säilyy ja sanoin että ei kai, jos ei siitä ongelmia koidu. Sama se mulle, jos haluavat olla väleissä. :)

Mitenkä se minuun liittyy sen enempää, kuin vanhempieni muutkaan tuttavat? Itse he saavat seuransa valita. Jos mun exä on heistä seurana ok, olkoon. Paha se on mennä vanhempien kotiin kieltämään, perkele toi ei saa teille tulla. Ja tiedän että jos ongelmaksi muodostuisi isä kyllä katkaisii välit. Nykyinen mieheni on kuitenkin kuin oma poika isälleni. Tärkeä ja rakas. :)

• Ja nykyiselle miehelle asia ei ole ongelma myöskään. On kyllä asiaa siltäkin kysytty. Kukaan ei vehtaa, joten miksi kauhea vaahtoaminen? :)

Hän kyllä tietää olevansa mun rakkaani ja muut ei väliin tule. Ei siis ole epävarma asemastaan kanssani. Nyt menen.

• aitassa.kuhinaa
        sönkkö kirjoitti:

Nyt iltapuuhiin ja moikat. :)

Tuli mieleeni tosta isä ja äiti tykkää tämä biisi. Jos sanoja kuuntelet. ;)

https://www.youtube.com/watch?v=7BMDaifb_kk

Ihan vitsillä sitten!

jos olisin isäsi niin kysyisin äkkiä exiltäsi mitä haet täältä varastaako aikoo vai mitä hakee mutta taidatkin käydä usein mummulassa kylässä ilman miestäsi mies pyytänyt tule rakennuksille ja tietää ei tule eli miehesi rakentaa tietäen samalla että mummulassa lapset isovanhempien kanssa ja lasten äiti aitassa ex miesten kanssa tai kävelyllä jossakin ja välillä äiti häipyy pihapiiristä tunniks pariks vai näin luulen asian olevan ja hyvää ilta puuhailua moikka

• aitassa.kuhinaa kirjoitti:

jos olisin isäsi niin kysyisin äkkiä exiltäsi mitä haet täältä varastaako aikoo vai mitä hakee mutta taidatkin käydä usein mummulassa kylässä ilman miestäsi mies pyytänyt tule rakennuksille ja tietää ei tule eli miehesi rakentaa tietäen samalla että mummulassa lapset isovanhempien kanssa ja lasten äiti aitassa ex miesten kanssa tai kävelyllä jossakin ja välillä äiti häipyy pihapiiristä tunniks pariks vai näin luulen asian olevan ja hyvää ilta puuhailua moikka

Heh tota mielikuvitustasi. :)

Voi voi ja voi. Eihän tää kaikilta onnistuisi inhimillisesti ja aikuismaisesti, tiedän olevani poikkeus. ;)

• ällikällä.lyöty
        sönkkö kirjoitti:

Heh tota mielikuvitustasi. :)

Voi voi ja voi. Eihän tää kaikilta onnistuisi inhimillisesti ja aikuismaisesti, tiedän olevani poikkeus. ;)

tosiaan käytkö sinäkin entisten vanhempien luona kylässä ja miehesi rakentaa exänsä kanssa taloanne eli entinen nainen määrää mihin väliseinä laitetaan ja mitkä tapetit ja maalit yms käytkö miehesi vanhempien luona lainkaan vai vierailetteko miehesi kanssa exiesi vanhempien luona

• ällikällä.lyöty kirjoitti:

tosiaan käytkö sinäkin entisten vanhempien luona kylässä ja miehesi rakentaa exänsä kanssa taloanne eli entinen nainen määrää mihin väliseinä laitetaan ja mitkä tapetit ja maalit yms käytkö miehesi vanhempien luona lainkaan vai vierailetteko miehesi kanssa exiesi vanhempien luona

Selvennetään, kun ei kaiketi aikaisemmista teksteistäni tule tämä tieto julki.

Emme mene vanhemmilleni tapamaan exää, eikä heistä kumpikaan tule sinne tapaamaan minua tai meitä, vaan vanhempiani.

Emme sovi exien kanssa kyläily aikatauluja, vanhempieni kanssa kyllä sovin edes suurinpiirtein koska menemme (heilläkin voi olla omia menojaan), exät tekee piipahtelu kyläilyjä, kun sattuu olemaan asiaa tai haluja piipahtaa heille kylään. Ts. extempore.

Kun olemme vanhemmillani kylässä, tai menemme ja exä sattuu olemaan tai sinne tulemaan, ei hän lyöttäydy yksin minun seuraani eikä ylipäänsä notku kauaa kylässä vaan lähtee kokolailla sukkelaan pois. Nämä sattumanvaraiset tapaamiset ja näkemiset ovat siis molemmille ennalta sopimattomia ja hyvin lyhyitä ja harvinaisia kohtaamisia.

Mieheni exät asuvat aivan eripuolella suomea, joten eivät tapaile tai näe toisiaan. Ei tule kotinurkilla vastaan tästä syystä. Toisin kuin minulla nämä pari voivat tulla.

Ja ei mies ei pyytele remppakohteeseen, sillä molemmat tiedämme ja kaikki tietävät, että raksa ja remppakohteet joissa tehdään vähän isompia hommia kun tapetointia, ovat lapsille vaaran paikkoja paljon. Särkyviä ja vaarallisia objekteja ympäriinsä, sopimaton paikka kirmaamiselle ja työn tekemisestä ei tule hevon helvettiäkään, jos ylimääräisiä ihmisiä palloilee työalueella. Joka tässä tapauksessa on koko talo. :)

Minun anoppini on menevä sinkku nainen, jolla on paljon ystäviä ja tuttavia missä käydä ja ei juuri killu kotona sukkapuikkojen kanssa varttumassa, koska joku lapsista paukkaa kylään. Mutta kyllä me näemme puolin ja toisin 2-5 kertaa vuodessa. Välimatkan, aikataulujen ja velvollisuuksien vuoksi ei useammin.

En tapaile entisiä appivanhempiani. Moikkaan kyllä, jos jossakin näen.

tyydyttikö tiedot?

• niin_juuri
        Atm32 kirjoitti:

Nainen valitsee miehen. Kyllä 40 v nainen löytää miehen jos vaan laskee kriteerejään mutta naiset ei laske. Jos suomessa on miljoona yksinasuvaa sinkkua niin ei se miesten vika ole että ovat yksin vaan naisten kriteerit on niin kovat että harva mies kelpaa.

Ja kerroit sitten totuuden. Naiset eivät vaan halua kuulla totuutta, eivät, vaikka pääosa naisista tietää totuuden.

• Rumis

Kyllä sä Lyy... eiku PalstanRuminNainen oot ihan kaunis ikäiseksesi;)

• Onnitelutnaapuriin

Näyttää nuo rumatkin kelpaavan puolisoksi

• kaikkikäy7

Ei kannata välittää. Miehille kyllä tuntuu kelpaavan rumatkin naiset, ainakin kun pariskuntia katselee tuolla kaduilla kävellessä :) Siellä on jos jonkinnäköistä tallustajaa

• Niin, koska miehet ovat niin hyvä sydämisiä toisin kuin me katalat naiset, jotka emme rumaa ota. Jostain syystä kuitenkin monella naisella on aika ruma ukko rinnallaan. ;)

• statusrahatairesurssit
        sönkkö kirjoitti:

Niin, koska miehet ovat niin hyvä sydämisiä toisin kuin me katalat naiset, jotka emme rumaa ota. Jostain syystä kuitenkin monella naisella on aika ruma ukko rinnallaan. ;)

Ruma kelpaa kunhan ne tärkeimmät asiat on kunnossa.

• statusrahatairesurssit kirjoitti:

Ruma kelpaa kunhan ne tärkeimmät asiat on kunnossa.

Mutta kuka sen miehen määrittelee rumaksi? Jos se naisen mielestä ei ole ruma? Ulkopuoliset?

• eijaksaisityhmistellä
        sönkkö kirjoitti:

Mutta kuka sen miehen määrittelee rumaksi? Jos se naisen mielestä ei ole ruma? Ulkopuoliset?

Voihan se olla jopa suhteessa olevan naisen mielestä ruma.

• eijaksaisityhmistellä kirjoitti:

Voihan se olla jopa suhteessa olevan naisen mielestä ruma.

No sitten ihmettelen, että miksi niin? Mä en ainakaan näe ihmistä rumana, kun tykkään siitä. :)

Eihän kaikki ole streotyyppisesti kauniita tai komeita. Uniikilla tavalla jollain voi olla ihanat kierot silmät ja vino nenä, hörökorvat tai kaitaleuka. :)

• statusrahatairesurssit
        sönkkö kirjoitti:

No sitten ihmettelen, että miksi niin? Mä en ainakaan näe ihmistä rumana, kun tykkään siitä. :)

Eihän kaikki ole streotyyppisesti kauniita tai komeita. Uniikilla tavalla jollain voi olla ihanat kierot silmät ja vino nenä, hörökorvat tai kaitaleuka. :)

Ruma kelpaa kunhan ne tärkeimmät asiat on kunnossa..

• statusrahatairesurssit kirjoitti:

Ruma kelpaa kunhan ne tärkeimmät asiat on kunnossa..

Pääkoppa kunnossa on aika validi.

• sönkkö kirjoitti:

Pääkoppa kunnossa on aika validi.

statusrahatairesurssit

• super-atm kirjoitti:

statusrahatairesurssit

Toivottavasti sulla on resurssit kunnossa, kun toi validiteetti ainakin ontuu. :)

• sönkkö kirjoitti:

Toivottavasti sulla on resurssit kunnossa, kun toi validiteetti ainakin ontuu. :)

"Toivottavasti sulla on resurssit kunnossa, kun toi validiteetti ainakin ontuu. :)"

Kyllä on. Ja minun resurssini eivät kuulu sinulle.

Onko kiva olla sairas läskiakka joka on hypergamisesti löytänyt itselleen parempituloisen ja tasokkaamman miehen?

• super-atm kirjoitti:

"Toivottavasti sulla on resurssit kunnossa, kun toi validiteetti ainakin ontuu. :)"

Kyllä on. Ja minun resurssini eivät kuulu sinulle.

Onko kiva olla sairas läskiakka joka on hypergamisesti löytänyt itselleen parempituloisen ja tasokkaamman miehen?

Hölskyykö päässä? :)

Kovastihan sinä koitat niitä resurssejasi mulle todistella. Sitten kismittää, kun ne ei kiinnosta naista/naisia. Höh, mitä sairautta mahdat tarkoittaa? Mikä olis kiva? Kyllähän kuka vaan on parempituloinen, kun kotiäiti. Jopa osa-aika liksoilla. Hyvä se on pullistella palkalla ja palkattomille. :)

Tasokas kyllä, tasokkaampi ehkä. :)

• sönkkö kirjoitti:

Hölskyykö päässä? :)

Kovastihan sinä koitat niitä resurssejasi mulle todistella. Sitten kismittää, kun ne ei kiinnosta naista/naisia. Höh, mitä sairautta mahdat tarkoittaa? Mikä olis kiva? Kyllähän kuka vaan on parempituloinen, kun kotiäiti. Jopa osa-aika liksoilla. Hyvä se on pullistella palkalla ja palkattomille. :)

Tasokas kyllä, tasokkaampi ehkä. :)

Olet teinin tasolle jäänyt vajakki, koska laitat joka lauseen perään passiivisagressiivisia hymiöitä.

"Kovastihan sinä koitat niitä resurssejasi mulle todistella. Sitten kismittää, kun ne ei kiinnosta naista/naisia."

Olet väärässä. En koita toditella mitään. Resurssit ovat ja pysyvät ilman todisteluakin. Yh-mammat ovat enimmäkseen yrittäneet perustella minulle huonoin tuloksin miksi minä käyttäisin resurssejani joidenkin toisten miesten äpärälasten elättämiseen.

Miehesi ei ole yhtä sairas kuin sinä ja ansaitsee 1000 €/kk enemmän kuin sinä. Joten olet hypergaminen akka.

• super-atm kirjoitti:

Olet teinin tasolle jäänyt vajakki, koska laitat joka lauseen perään passiivisagressiivisia hymiöitä.

"Kovastihan sinä koitat niitä resurssejasi mulle todistella. Sitten kismittää, kun ne ei kiinnosta naista/naisia."

Olet väärässä. En koita toditella mitään. Resurssit ovat ja pysyvät ilman todisteluakin. Yh-mammat ovat enimmäkseen yrittäneet perustella minulle huonoin tuloksin miksi minä käyttäisin resurssejani joidenkin toisten miesten äpärälasten elättämiseen.

Miehesi ei ole yhtä sairas kuin sinä ja ansaitsee 1000 €/kk enemmän kuin sinä. Joten olet hypergaminen akka.

Jos mä olen teinin tasolla, niin sä olet vielä kuitenkin vasta hiekkalaatikko tasolla. Joten kulje vielä muutama vuosi ja saatat päästä meidän teinien tasolle. :)

En ole väärässä. Itsehän aina hoet olevasi mies, joka saisi alemman tasoisen naisen. Mitä resursseja muka vaatii?

Edelleenkään en ole raportoinut mieheni mahdollisista sairauksista, joten ei voida laskea päteväksi argumentiksi tuota. Tonni kuukaudessa on helppo vetää kenen vaan, kotiäidin palkatonta vastaan, joten tääkin on hylätty. :)

Horise sitten, kun käyn tienaamassa ja on palkka millä kilpailla. Sinäkin olisit hypergaminen jos pystyisit.

• sönkkö kirjoitti:

Jos mä olen teinin tasolla, niin sä olet vielä kuitenkin vasta hiekkalaatikko tasolla. Joten kulje vielä muutama vuosi ja saatat päästä meidän teinien tasolle. :)

En ole väärässä. Itsehän aina hoet olevasi mies, joka saisi alemman tasoisen naisen. Mitä resursseja muka vaatii?

Edelleenkään en ole raportoinut mieheni mahdollisista sairauksista, joten ei voida laskea päteväksi argumentiksi tuota. Tonni kuukaudessa on helppo vetää kenen vaan, kotiäidin palkatonta vastaan, joten tääkin on hylätty. :)

Horise sitten, kun käyn tienaamassa ja on palkka millä kilpailla. Sinäkin olisit hypergaminen jos pystyisit.

"Itsehän aina hoet olevasi mies, joka saisi alemman tasoisen naisen. Mitä resursseja muka vaatii?"

Lähinnä rahaa.

"Horise sitten, kun käyn tienaamassa ja on palkka millä kilpailla. Sinäkin olisit hypergaminen jos pystyisit."

Haista paska :D Juuri tyypillinen palstan naisen olettamut että kaikki ilman naista jääneet miehet olisivat jotain työttömiä surkimuksia. Tienaan enemmän kuin sinä ja kusipäämiehesi yhteensä.

• super-atm kirjoitti:

"Itsehän aina hoet olevasi mies, joka saisi alemman tasoisen naisen. Mitä resursseja muka vaatii?"

Lähinnä rahaa.

"Horise sitten, kun käyn tienaamassa ja on palkka millä kilpailla. Sinäkin olisit hypergaminen jos pystyisit."

Haista paska :D Juuri tyypillinen palstan naisen olettamut että kaikki ilman naista jääneet miehet olisivat jotain työttömiä surkimuksia. Tienaan enemmän kuin sinä ja kusipäämiehesi yhteensä.

Eikö se ollut se YTN, jonka saamiseksi sitä rahaa ja resursseja pitäisi olla?

Niin, puhuttiin siitä kusipää mieheni enemmästä tonnista, jonka kanssa pitäisi kilpailla. Kukaan ei puhunut taaskaan sun rahoista. Aina sä otat omat rahasi esiin ja leveilet niillä. :D

• sönkkö kirjoitti:

Eikö se ollut se YTN, jonka saamiseksi sitä rahaa ja resursseja pitäisi olla?

Niin, puhuttiin siitä kusipää mieheni enemmästä tonnista, jonka kanssa pitäisi kilpailla. Kukaan ei puhunut taaskaan sun rahoista. Aina sä otat omat rahasi esiin ja leveilet niillä. :D

Jaahas. Huomiota kaipaava parisuhdehuora yrittää edelleen puolustella hypergamiaansa huonolla menstyksellä.

• super-atm kirjoitti:

Jaahas. Huomiota kaipaava parisuhdehuora yrittää edelleen puolustella hypergamiaansa huonolla menstyksellä.

Oikaisen vaan kun sä et tahdo pysyä aiheessa tai tajuta lukemaasi. :)

• sönkkö kirjoitti:

Oikaisen vaan kun sä et tahdo pysyä aiheessa tai tajuta lukemaasi. :)

Käy peruskoulu ensin loppuun ja yritä sitten sönköttää uudestaan. Pelkällä elämänkoululla et ole saavuttanut muuta kuin paikan parisuhdehuorana tasoasi paremman miehen loisena.

• super-atm kirjoitti:

Käy peruskoulu ensin loppuun ja yritä sitten sönköttää uudestaan. Pelkällä elämänkoululla et ole saavuttanut muuta kuin paikan parisuhdehuorana tasoasi paremman miehen loisena.

Taas sä takerrut peruskouluun, päästötokarissa oli ihan keskiverto keskiarvo. Joten elä suotta murehdi mun peruskoulujani tai muitakaan opintojani. Minä sönköttelen minkä sönköttelen, kun se mulle sopii. Parisuhdehuora on kaiketi ainoa naistyyppi, jonka käsität?

Et ole vissiin koskaan kuullut, että naiset suhteissa voivat ja pystyvät kyllä tasaveroiseen kustantamiseen ilman seksiäkin.

Mua ei ole kulta pieni miehet koskaan täysin elättäneet, eikä asuntoja mulle kustantaneet. Kerran elämässäni minäkin saan vielä ryhtyä pelkkien ylläpitokulujen kustantajaksi ja se tuntuu jopa hyvältä ajatukselta alku totuttelun jälkeen. :)

Tälläkin hetkellä kustannan asunnon kaikki kulut, kämpästä jossa asumme. Pidän meillä katon pään päällä, joten mikä tässä sinusta on huoraamista? :)

Tätä ennen asuimme mun osakkeessa, josta itse maksoin luonnollisesti velat yksin (mun velka) ja muut kulut puokkiin. Nyt kotiäitinä asunnosta saaduilla rahoilla kustannan elämäämme ja asumistamme. Se että mulla ei ole tulovirtaa ei tarkoita että olen perseauki ja kyvytön kustantamaan menoja. :)

Niin mikä tässä nyt on se huoran ominaisuus?

• sönkkö kirjoitti:

Taas sä takerrut peruskouluun, päästötokarissa oli ihan keskiverto keskiarvo. Joten elä suotta murehdi mun peruskoulujani tai muitakaan opintojani. Minä sönköttelen minkä sönköttelen, kun se mulle sopii. Parisuhdehuora on kaiketi ainoa naistyyppi, jonka käsität?

Et ole vissiin koskaan kuullut, että naiset suhteissa voivat ja pystyvät kyllä tasaveroiseen kustantamiseen ilman seksiäkin.

Mua ei ole kulta pieni miehet koskaan täysin elättäneet, eikä asuntoja mulle kustantaneet. Kerran elämässäni minäkin saan vielä ryhtyä pelkkien ylläpitokulujen kustantajaksi ja se tuntuu jopa hyvältä ajatukselta alku totuttelun jälkeen. :)

Tälläkin hetkellä kustannan asunnon kaikki kulut, kämpästä jossa asumme. Pidän meillä katon pään päällä, joten mikä tässä sinusta on huoraamista? :)

Tätä ennen asuimme mun osakkeessa, josta itse maksoin luonnollisesti velat yksin (mun velka) ja muut kulut puokkiin. Nyt kotiäitinä asunnosta saaduilla rahoilla kustannan elämäämme ja asumistamme. Se että mulla ei ole tulovirtaa ei tarkoita että olen perseauki ja kyvytön kustantamaan menoja. :)

Niin mikä tässä nyt on se huoran ominaisuus?

Miksi olet hypergamien parisuhdehuora? Etkö arvosta sukupuolten välistä tasa-arvoa?

• super-atm kirjoitti:

Miksi olet hypergamien parisuhdehuora? Etkö arvosta sukupuolten välistä tasa-arvoa?

Sinä et ilmeisesti tunnista sukupuolten välistä tasa-arvoa vaikka istuisi perse paljaana kasvoillesi? :)

Räy räy...

• sönkkö kirjoitti:

Sinä et ilmeisesti tunnista sukupuolten välistä tasa-arvoa vaikka istuisi perse paljaana kasvoillesi? :)

Räy räy...

Ymmärrän tasa-arvon paremmin kuin sinä. Olet hypergaminen parisuhdehuora.

• super-atm kirjoitti:

Ymmärrän tasa-arvon paremmin kuin sinä. Olet hypergaminen parisuhdehuora.

Sinä et ymmärrä yhtikäs mitään. Piste.

• Todella harva nainen on niin ruma ettei kelpaisi miehelle. Onko aloittaja siis joku 150 kg lihava nainen vai? Miehet ei taas kelpaa naisille vaikka ei ole ylipainoa, jos on lyhyt niin se on jo todella iso miinus ja sitten vielä kaverittomuus ja kokemattomuus niin naisia ei kiinnosta. Naisen yksinäisyys johtuu enemmän siitä että ne on nirsoja eikä niile kepaa alle 170 cm.

• nainennn1

Korjaus: alle 180 cm

• Naiset hauaa sellaisen axl smith näköisen miehen. Siitähän oi juttuja että sadat naiset kävi nussimassa sen näköistä miestä.

• Eräkettu

Olokaa jo hiljaa siitä Axl Smithistä...

Sellanen hintelä ruskea beta-uros hintti.

• Puuttumatta nyt siihen, saisitko miehen jos haluat, uskon että vanhemmitenkumppa ulkonäön merkitys vähenee ja luonteen kasvaa.

Oma naiseni, joka ei ole sellainen pakkelikaunotar, vaikka nätti ja normimitoissa oleva todella mukava, reilu ja nauravainen tyyppi tulee varmasti olemaan kuumaa tavaraa tulevaisuudessa.

Toisaalta täytyy sanoa, että ei se rumuus ole tae mukavuudesta, kuten ei köyhyys sydämen hyvyydestä.

• pikkusiskoni23v

Mun pikkusisko aina itki, että ei tule kelpaamaan kellekään miehelle, koska on 160cm pituinen ja ruma, mut sillä ollut nyt myöhemmin todella monta miestä, ja nyttenkin suhteessa ja on iloinen ku mikäkin.
      Kyllä naisella on helppoa.

• Ensivaikutelma

Ratkaisee yli 90 %sti syntyykö suhdetta,vai ei. Ensivaikutelma tehdään muutamassa sekunnissa puhumatta sanaakaan. Eli,ulkonäkö vaikuttaa eniten, oli sitten kyseessä mies tai nainen.

• kaisukoiso

Niinpä.
        Onneks on meitä kauniimpia naisia. Ilman rumuutta ei olisi kauneuttakaan.

• Beautyinureye

Tämä kirjoitus on todella suora, kaunis. Sitä olet sinä.

• Tkutku

No, mulle ainakin kelpais tänään kahviseura Turussa keskustassa? Oon 35v. 82kg 177cm ihan katseenkestävä mies. Kuvankin saa halutessaan omaansa vastaan. Toivon että oot aito, ihan tavallinen, mukava ja ihan katseenkestävä. Kirjottaa saa tänne :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      143
      2956
    2. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2442
    3. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      107
      2401
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2101
    5. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      236
      1633
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      99
      1632
    7. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      423
      1509
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1482
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      8
      1469
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      20
      1269
    Aihe