Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin, jotenkin sen vielä ymmärtää, että ensimmäisen kerran voi antaa anteeksi, mutta toinen kerta kyllä ennustaa, että tulee kolmas.. jne.
Itsellä sen verran kokemusta asiasta, että pitkäaikaisella kumppanilla oli tapana toisinaan tuhota omaa ja minun omaisuutta, ei kuitenkaan ikinä koskenut minuun. Tilanteiden aiheuttama järkytys ja häpeä.. en pysty sanoin kuvailemaan. Kyllähän sellainen sitten pidemmän päälle varsin tehokkaasti nakertaa luottamusta ja rakkautta.
28.04.2016 23:28
Yritän seuraavaksi paistinpannulla, kun käsilaukulla ei onnistunut.
28.04.2016 23:12
Ei sitä aina ensi tapaamisella tiedä minkälainen toinen pohjimmiltaan on, eikä välttämättä vielä pitkänkään ajan kuluttua. Parisuhdeväkivalta alkaa käsittääkseni usein pikkuhiljaa ja hiipien, eikä ensi merkkejä ei välttämättä tajua tai halua huomata. Sen seikan tajuaminen, että läheisessä ihmisessä on sairas ja tuhoava puoli, voi olla liian vaikea tosia asia käsiteltäväksi, joten sen haluaa sivuuttaa, niin pitkään kuin mahdollista.. Sitä voi olla ulkopuolisen vaikea käsittää, mutta kiltti ihminen haluaa oikeasti viimeiseen saakka uskoa, että toinen on parantanut tapansa, eikä enää riko lupauksiaan.
28.04.2016 23:03
Ei ystävyyssuhteista pidä kokea painetta, ne muovautuvat ajan kanssa, mutta toki vaativat huolenpitoakin.. Turhimmat tuttavuudet karisevat itsestään, enkä edes kaipaa sellaisia, mutta hyvät ja tärkeimmät ystävyyssuhteet säilyvät, vaikka välillä olisi yhteydenpidossa taukoakin. Minulla on joitakin ystäviä, joiden kanssa voi tapaamisissa olla pitkäkin tauko, mutta se ei haittaa, koska ollaan tunnettu jo niin kauan, että aina voidaan jatkaa siitä mihin on viimeksi jääty.
28.04.2016 22:55
Minun mielestä kannattaa aina yrittää ymmärtää mistä jonkun ihmisen huono käytös johtuu. Sitten kun ymmärtää taustalla olevat syyt, pystyy olemaan loukkaantumatta toisen huonosta käytöksestä ja mahdollisesti edesauttamaan tilannetta siihen suuntaan, että jonkinlainen yhteisymmärrys, kanssakäyminen tai edes sietämisen tila on mahdollinen.
28.04.2016 22:45
Kyllä, juuri näin. Ihmisille kannattaa olla lähtökohtaisesti ystävällinen ja kohtelias, ihan vain jo oman viihtyvyytensä ja hyvän mielen vuoksi. Keskustelun edetessä kyllä huomaa onko toinen yhtään kiinnostunut. Jos ei ole, niin keskustelu on todellakin töksähtelevää ja yksipuolista, jos juttu tuntuu sujuvan, niin siitä voi sitten mahdollisesti lähteä etenemään ja vähän koittaa kepillä jäätä.. Ja vaikka homma ei sitten lähtisikään etenemään juuri kyseisen henkilön kanssa, niin ikinä ei tiedä kuka kuuntelee vieressä keskustelua ja alkaa miettiä, että siinäpä mukavan tuntuinen heppu..Ylipäätään ystäviä ja tuttuja ei kenelläkään voi olla liikaa ja heidän kauttaan on sitten mahdollista tutustua uusiin ihmisiin.
28.04.2016 22:40
Sitä voi olla vaikea ymmärtää, mutta nuoret naiset ovat monesti oikeasti pohjimmiltaan hyvin epävarmoja ja vieraiden miesten mielenkiinto voi tuntua hankalalta ja jotkut (lähestymis)tilanteet hallitsemattomilta. Tästä syystä he saattavat käyttäytyä hieman töykeästi, mutta kyseessä on useimmiten ainoastaan itsesuojelu.
28.04.2016 22:31
"Kainot vilkuilut, hymyily ja "se katse" ovat niitä merkkejä josta miehen olisi eroitettava että nyt on muukin kuin ystävällisyys ja kohteliaisuus kyseessä?"
Jotakuinkin niin. :)
Nämä on vähän hankalia juttuja, usein voi olla hankalaa tietää, onko toinen kiinnostunut vai vaan ystävällinen, mutta useimmiten sen kyllä tietää jos toinen ei ole kiinnostunut. Jos nainen käyttäytyy välttelevästi, eikä edes tervehdi tai vastaa vain lyhyesti, hän tuskin on kiinnostunut. Jos mies lähestyy naista ja nainen suhtautuu myönteisesti, hän saattaa olla kiinnostunut tai vain kohtelias. Jos nainen itse lähestyy miestä ja on ystävällinen, mahdollisuudet sille, että hän saattaisi olla kiinnostunut on jo huomattavasti suuremmat.
Itse en ainakaan hakeudu baarissa, bileissä yms tilanteissa sellaisten miesten seuraan, jotka eivät minua kiinnosta millään tasolla. Toki kiinnostus saattaa olla myös puhtaasti kaverillista, mutta siinäkin tapauksessa mahdollisuudet myös muuhun on jo paljon paremmat.
28.04.2016 22:15
Täysjärkisten maailmassahan lyöjä on aina vastuussa omasta käytöksestään, oli sitten kyseessä mies tai nainen.. Näitä kilttien ja kunnollisten kommentteja kun lukee, en yhtään ihmettele, että Suomi sijoittuu hienosti kotiväkivaltatilastoissa.
28.04.2016 21:57
Juuri näin. Nuoret naiset, ihan aiheellisesti, oppivat nopeasti, että jos miehelle on ystävällinen he helposti tulkitsevat sen jonkinlaiseksi "vihreän valon " näyttämiseksi ja he katsovat sitten parhaaksi olla sanomatta mitään. Vanhempana voi sitten rennosti tervehtiä ja olla miesten seurassa, kun tietää, että mitään ei-toivottuja kiusallisia lähestymisyrityksiä ei ole tiedossa.
28.04.2016 21:43
En ole tuosta kaikesta ihan samaa mieltä, mutta ymmärrän kyllä mitä yrität ajat takaa.. (Siinä Nuuskikselle taas vähän pohdittavaa..)
Rahaa, statusta ja missi-wannabeita jahdatessa ei kuitenkaan kannata unohtaa inhimillisyyttään, persoonallakin on merkitystä, paljon, vaikka se seikka halutaankin täällä usein mieluusti sivuuttaa. Lycka till kuitenkin.. Päämäärä ja suunta on hyvä olla elämässä.
26.04.2016 00:31
Höpsis.. Asioilla on useimmiten vähintään kaksi, tai joskus jopa useampikin, merkitys.. :D
26.04.2016 00:11
Minun mielestä hintelyydessä ei ole mitään vikaa. Hintelä mies ei ainakaan ole pehmeä..
Miljoona kertaa sanottua, lyhyys voi olla joissain tapauksissa hidaste, mutta ei este. Tietenkin, jos haaveilet niistä missinaisista, niin sitten sulla saattaa tosiaan olla propleema.. He todennäkoisesti edellyttävät mieheltä pituutta.
26.04.2016 00:06
Olen eri mieltä, varsinkin niiltä osin mikä koskee minun omia ajatuksiani ja tunteitani minkään asian suhteen.
26.04.2016 00:02
No, miehen täytyy vain vähän katsoa mitä suuhunsa pistää.
25.04.2016 23:26
Aloituksessa annettiin ymmärtää, että toivotaan keskustelua hyvävartaloisista miehistä. Heitin ilmoille oman käsitykseni asiasta. En haaveile mistään. Olet itse lapsellinen, jos kuvittelet jonkun tosissaan haaveilevan jostain huippu-urheilijoista.
25.04.2016 23:19
Ei tässä kukaan mistään läskeistä ole puhunut, vaan naisellisesta pehmeydestä. Naisilla on luontaisesti normaalipainoisina ja hoikkinakin suurempi rasvaprosentti kuin miehillä ja miehillä enemmän lihasta. Tiesit varmaankin tämän?
25.04.2016 23:11
Täh, en ymmärrä ollenkaan mitä tarkoitat.. :)
25.04.2016 23:07
Kysy vaan ihan rohkeasti, jos sulla on jotain mielessä. Puhuin yleisellä tasolla siitä mikä on minun mielestä luonnollista ja esteettistä..
mutta olen kyllä ihan riittävän pehmoinen muilta osin ja miehet ovat olleet tarpeeksi kovia.
25.04.2016 23:06
En minä kyllä ihan usko tuohon väitteeseen.. riippuu naisesta.
25.04.2016 22:49
56 / 109