Naisten märkien päiväunien miesvartalot?

mr.beany

57

937

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enpä näe päiväunia, märkiä enkä kuiviakaan. Mut jos nyt joku kroppa tarttis kehuja saada, niin menköön MMA Fighter Svetlozar Savoville taas. :)

Kaikin puolin ok.

• älmelsson

Height

6'3"
        190.5 cm

Weight

185 lbs
        83.91 kg

• älmelsson kirjoitti:

Height

6'3"
        190.5 cm

Weight

185 lbs
        83.91 kg

Joo, hyvät mesuret. :)

• Eräkettu

Kevyt poika..

• Eräkettu kirjoitti:

Kevyt poika..

Jep, sopivasti lihava. ;)

• On ollut aina suosikkini, mutta vaikea löytää vapaana luonnosta.

• miu-mau-mukkaa

Minusta palstan Petellä on kiva kroppa, sellainen hoikka. Pidän hoikista miehistä. En oikeastaan lainkaan Peteä isommista.

• kxufidkdixifixixihi

Miksi et sitten ottaisi yhteyttä häneen?

• miu-mau-mukkaa
        kxufidkdixifixixihi kirjoitti:

Miksi et sitten ottaisi yhteyttä häneen?

Olen onnellisesti varattu (miehelläni myös samanlainen kroppa)

• miu-mau-mukkaa kirjoitti:

Olen onnellisesti varattu (miehelläni myös samanlainen kroppa)

Ilmeisesti parisuhteessasi pahoja ongelmia, kun olet seurustelevana naisena sinkkupalstalla.

• miu-mau-mukkaa
        super-atm kirjoitti:

Ilmeisesti parisuhteessasi pahoja ongelmia, kun olet seurustelevana naisena sinkkupalstalla.

Ei minkäänlaisia, tämä ja muut s24 palstat ovat yhteistä viihdettämme. Ei tässä jaksa katsoa, mikä otsikossa on, sinkut, romantiikka, miehen tai naisen logiikka, suku on pahin ja mikä milloinkin. Onko sinusta ikävää että peteä kehuttiin?

Ei minkäänlaisia, tämä ja muut s24 palstat ovat yhteistä viihdettämme. Ei tässä jaksa katsoa, mikä otsikossa on, sinkut, romantiikka, miehen tai naisen logiikka, suku on pahin ja mikä milloinkin. Onko sinusta ikävää että peteä kehuttiin?

Kyllä sinulla on selväsi jotain ongelmia miehesi kanssa, kun et nytkään ole hänen seurassaan.

• miu-mau-mukkaa
        super-atm kirjoitti:

Kyllä sinulla on selväsi jotain ongelmia miehesi kanssa, kun et nytkään ole hänen seurassaan.

Olihan hän eilen vieressäni palstailemassa, naurettiin yhdessä sinulle XD

Olihan hän eilen vieressäni palstailemassa, naurettiin yhdessä sinulle XD

Kuulostaa hienolta parisuhteelta. Kyllähän teillä toki yhteisiä harrastuksia pitää olla. Vaikka sitten sinkkupalstalle kirjoittelu. Tsemppiä teille :) Vaikutat todella "älykkäältä".

• Just tommonen tatuoitu paska taas. :-/

• HC-ätmel kirjoitti:

Just tommonen tatuoitu paska taas. :-/

Tatuoinnit on minusta joissain tapauksissa ihan ok, mutta kyseinen McGregor kyllä näyttää paremmalta ilman tuota kamalaa tatskaa.. Valitsin kuitenkin tuon kuvan, koska se oli minusta muilta osin varsin edustava.

• Ihan ok näköisiä, mutta itse tykkään vähän pehmeämmästä, tuollaisen vieressä kun nukkuu, on se kuin kivipaaden viekussa olisi. Maku asioita :)

• SikaHelmi kirjoitti:

Ihan ok näköisiä, mutta itse tykkään vähän pehmeämmästä, tuollaisen vieressä kun nukkuu, on se kuin kivipaaden viekussa olisi. Maku asioita :)

Kyllä, makuasioita.. minusta miehen on hyvä tuntua vähän kovalle, ja naisen vähän pehmeälle. :)

• 12121212
        PikkuLikka kirjoitti:

Kyllä, makuasioita.. minusta miehen on hyvä tuntua vähän kovalle, ja naisen vähän pehmeälle. :)

Tekisi mieleni kysyä että onkohan tällaisesta kontrastista hyviäkin kokemuksia, mutta jätetään väliin tällä kertaa. Ilmeisesti olen tulossa pehmoiseksi kuin naisten D-kupin tissit :/

• 12121212 kirjoitti:

Tekisi mieleni kysyä että onkohan tällaisesta kontrastista hyviäkin kokemuksia, mutta jätetään väliin tällä kertaa. Ilmeisesti olen tulossa pehmoiseksi kuin naisten D-kupin tissit :/

Mulle tuli tuosta mieleen ihan toiset jutut...;P....mutta en usko, että Pikkis olisi Niin KaksMiälinen... ;D

• 12121212 kirjoitti:

Kysy vaan ihan rohkeasti, jos sulla on jotain mielessä. Puhuin yleisellä tasolla siitä mikä on minun mielestä luonnollista ja esteettistä..

mutta olen kyllä ihan riittävän pehmoinen muilta osin ja miehet ovat olleet tarpeeksi kovia.

• PikkuLikka kirjoitti:

Läskille naiselle lihaksikas mies. Ja naisten hypergamia toteutuu jälleen.

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

Mulle tuli tuosta mieleen ihan toiset jutut...;P....mutta en usko, että Pikkis olisi Niin KaksMiälinen... ;D

Täh, en ymmärrä ollenkaan mitä tarkoitat.. :)

• super-atm kirjoitti:

Läskille naiselle lihaksikas mies. Ja naisten hypergamia toteutuu jälleen.

Ei tässä kukaan mistään läskeistä ole puhunut, vaan naisellisesta pehmeydestä. Naisilla on luontaisesti normaalipainoisina ja hoikkinakin suurempi rasvaprosentti kuin miehillä ja miehillä enemmän lihasta. Tiesit varmaankin tämän?

• PikkuLikka kirjoitti:

Ei tässä kukaan mistään läskeistä ole puhunut, vaan naisellisesta pehmeydestä. Naisilla on luontaisesti normaalipainoisina ja hoikkinakin suurempi rasvaprosentti kuin miehillä ja miehillä enemmän lihasta. Tiesit varmaankin tämän?

Tiesin. Mutta silti hauska huomata että jälleen normaali- ja huonovartaloiset naiset haaveilevat miehistä joilla on maailman treenatuimmat vartalot.

Ettekä edes ymmärrä hävetä lapsellista ja typerää hypergamiaanne :D

• super-atm kirjoitti:

Tiesin. Mutta silti hauska huomata että jälleen normaali- ja huonovartaloiset naiset haaveilevat miehistä joilla on maailman treenatuimmat vartalot.

Aloituksessa annettiin ymmärtää, että toivotaan keskustelua hyvävartaloisista miehistä. Heitin ilmoille oman käsitykseni asiasta. En haaveile mistään. Olet itse lapsellinen, jos kuvittelet jonkun tosissaan haaveilevan jostain huippu-urheilijoista.

• 12121212
        PikkuLikka kirjoitti:

Kysy vaan ihan rohkeasti, jos sulla on jotain mielessä. Puhuin yleisellä tasolla siitä mikä on minun mielestä luonnollista ja esteettistä..

mutta olen kyllä ihan riittävän pehmoinen muilta osin ja miehet ovat olleet tarpeeksi kovia.

Pehmeät naiset haluavat kovia miehiä koska ovat itse pehmeitä.
        Kovat naiset haluavat kovia miehiä koska ovat itsekin kovia.

• 12121212 kirjoitti:

Pehmeät naiset haluavat kovia miehiä koska ovat itse pehmeitä.
        Kovat naiset haluavat kovia miehiä koska ovat itsekin kovia.

No, miehen täytyy vain vähän katsoa mitä suuhunsa pistää.

• 12121212
        PikkuLikka kirjoitti:

Aloituksessa annettiin ymmärtää, että toivotaan keskustelua hyvävartaloisista miehistä. Heitin ilmoille oman käsitykseni asiasta. En haaveile mistään. Olet itse lapsellinen, jos kuvittelet jonkun tosissaan haaveilevan jostain huippu-urheilijoista.

Urheilijat taitavat kuitenkin olla liian säntillisiä treeniohjelmineen, vaikka tappelulajeista löytyykin ulkonäöltään sinulle sopivia mp-jengin juoksupoikatyyppejä. Sellaisia joiden olemus huokuu röyhkeyttä, narsismia ja pahuutta. Ehkä hoitavat koronkiskontaa tms.

Sellaisen kanssa pääsee epäsuorasti tuntemaan kapinallisuutta ja epäsovinnaisuutta jota ei itse uskalla toteuttaa kuin korkeintaan fantasioissa.

Tämähän on se toinen jännämiehistä tykkäävä naistyyppi, toinen on pahaa isähahmoa etsivä hukassa oleva pikkutyttö.

Näin keittiöpsykologina tulkitsisin tilanteesi...

• PikkuLikka kirjoitti:

"Olet itse lapsellinen, jos kuvittelet jonkun tosissaan haaveilevan jostain huippu-urheilijoista."

Jokainen nainen haaveilee. Myös sinä. Valitettavasti moni nainen ei ymmärrä sitä mihin oma taso riittää. Ja vaikka ymmärtäisivätkin, niin eivät ole valmiita tinkimään vaatimuksistaa ollenkaan koska ovat hypergamisia.

Nuorina naiset saavat markkina-arvon huipulla alfamiehiltä seksiä ja kuvittelevat myöhemmin kurppina saavansa sellaisen parisuhteeseen.

Realistisuus ei ole naisten vahvin osa-alue.

• 12121212
        PikkuLikka kirjoitti:

No, miehen täytyy vain vähän katsoa mitä suuhunsa pistää.

Koskee vain isoja, leveäharteisia ja matalaäänisiä miehiä. Ei ole merkitystä meille geneettisesti pienikokoisille. Normaalipainoisena hintelä ja mitätön, ylipainoisena pömppömahainen laihaläski, bodattuna Napoleon-syndroomasta kärsivä pikkumies.

Pikkarit ei kostu ulkoisen olemuksen ansiosta, rahan ja statuksen hankkiminen on ainoa tie.

• super-atm kirjoitti:

"Olet itse lapsellinen, jos kuvittelet jonkun tosissaan haaveilevan jostain huippu-urheilijoista."

Jokainen nainen haaveilee. Myös sinä. Valitettavasti moni nainen ei ymmärrä sitä mihin oma taso riittää. Ja vaikka ymmärtäisivätkin, niin eivät ole valmiita tinkimään vaatimuksistaa ollenkaan koska ovat hypergamisia.

Nuorina naiset saavat markkina-arvon huipulla alfamiehiltä seksiä ja kuvittelevat myöhemmin kurppina saavansa sellaisen parisuhteeseen.

Olen eri mieltä, varsinkin niiltä osin mikä koskee minun omia ajatuksiani ja tunteitani minkään asian suhteen.

• 12121212 kirjoitti:

Koskee vain isoja, leveäharteisia ja matalaäänisiä miehiä. Ei ole merkitystä meille geneettisesti pienikokoisille. Normaalipainoisena hintelä ja mitätön, ylipainoisena pömppömahainen laihaläski, bodattuna Napoleon-syndroomasta kärsivä pikkumies.

Pikkarit ei kostu ulkoisen olemuksen ansiosta, rahan ja statuksen hankkiminen on ainoa tie.

Minun mielestä hintelyydessä ei ole mitään vikaa. Hintelä mies ei ainakaan ole pehmeä..

Miljoona kertaa sanottua, lyhyys voi olla joissain tapauksissa hidaste, mutta ei este. Tietenkin, jos haaveilet niistä missinaisista, niin sitten sulla saattaa tosiaan olla propleema.. He todennäkoisesti edellyttävät mieheltä pituutta.

• PikkuLikka kirjoitti:

Täh, en ymmärrä ollenkaan mitä tarkoitat.. :)

"miehen on hyvä tuntua vähän kovalle, ja naisen vähän pehmeälle."

.....Huomasin sun kommenteista, ettet tainnut olla.....mutta minä taisin... ;D

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

"miehen on hyvä tuntua vähän kovalle, ja naisen vähän pehmeälle."

.....Huomasin sun kommenteista, ettet tainnut olla.....mutta minä taisin... ;D

Höpsis.. Asioilla on useimmiten vähintään kaksi, tai joskus jopa useampikin, merkitys.. :D

• 12121212
        PikkuLikka kirjoitti:

Minun mielestä hintelyydessä ei ole mitään vikaa. Hintelä mies ei ainakaan ole pehmeä..

Miljoona kertaa sanottua, lyhyys voi olla joissain tapauksissa hidaste, mutta ei este. Tietenkin, jos haaveilet niistä missinaisista, niin sitten sulla saattaa tosiaan olla propleema.. He todennäkoisesti edellyttävät mieheltä pituutta.

Myös miljoona kertaa sanottua, ei ole merkitystä sillä mikä katsotaan viaksi, vaan sillä mikä sytyttää. Ei ole merkitystä sillä jos nainen "voisi rakastua hintelään mieheen" jos ko. nainen - ja miljoona muuta - "sattuukin" rakastumaan siihen isompaan mieheen.

En ole ruma tai vastenmielinen, mutta en yhdellekään naiselle komea tavalla joka sytyttää. Eli on sytytettävä muulla tavalla, ja nyt vihdoin tajuan mikä on minulle toimivin tapa.

"Tietenkin, jos haaveilet niistä missinaisista, niin sitten sulla saattaa tosiaan olla propleema.. He todennäkoisesti edellyttävät mieheltä pituutta."

Tai rahaa ja statusta, tai niiden ja komeuden yhdistelmää. Taso ratkaisee. Opiskelijana en saisi ketään, salkunhoitajana saisin joitakin, Senior Partnerina saisin missin. En kylläkään halua missiä, koska sen misseyden varjopuolena tulee melkoisella varmuudella negatiivisia asioita.

• 12121212 kirjoitti:

Myös miljoona kertaa sanottua, ei ole merkitystä sillä mikä katsotaan viaksi, vaan sillä mikä sytyttää. Ei ole merkitystä sillä jos nainen "voisi rakastua hintelään mieheen" jos ko. nainen - ja miljoona muuta - "sattuukin" rakastumaan siihen isompaan mieheen.

En ole ruma tai vastenmielinen, mutta en yhdellekään naiselle komea tavalla joka sytyttää. Eli on sytytettävä muulla tavalla, ja nyt vihdoin tajuan mikä on minulle toimivin tapa.

"Tietenkin, jos haaveilet niistä missinaisista, niin sitten sulla saattaa tosiaan olla propleema.. He todennäkoisesti edellyttävät mieheltä pituutta."

Tai rahaa ja statusta, tai niiden ja komeuden yhdistelmää. Taso ratkaisee. Opiskelijana en saisi ketään, salkunhoitajana saisin joitakin, Senior Partnerina saisin missin. En kylläkään halua missiä, koska sen misseyden varjopuolena tulee melkoisella varmuudella negatiivisia asioita.

En ole tuosta kaikesta ihan samaa mieltä, mutta ymmärrän kyllä mitä yrität ajat takaa.. (Siinä Nuuskikselle taas vähän pohdittavaa..)

Rahaa, statusta ja missi-wannabeita jahdatessa ei kuitenkaan kannata unohtaa inhimillisyyttään, persoonallakin on merkitystä, paljon, vaikka se seikka halutaankin täällä usein mieluusti sivuuttaa. Lycka till kuitenkin.. Päämäärä ja suunta on hyvä olla elämässä.

• super-atm kirjoitti:

No ihan samoin miksi ruma mies haaveilee kauniista naisista? Eikö sekin ole hypergamiaa? :)

• super-atm kirjoitti:

Hehe, sitten jos ei ole realistinen voi sanoa olevansa onnekas. :)

• 12121212
        sönkkö kirjoitti:

Hehe, sitten jos ei ole realistinen voi sanoa olevansa onnekas. :)

Yllätys. Taas kerran sönkkö leuhkimassa raamikkaalla miehellään...

• tarralenkkari666

Onhan tuo hyvännäköinen ihminen mutta enemmänkin naamaltaan :D

• 12121212 kirjoitti:

Yllätys. Taas kerran sönkkö leuhkimassa raamikkaalla miehellään...

Eihän se leuhkimista ole, jos kertoo miten asia on. Jos ei ole realistinen, niin on pakko olla onnekas. Mikäli natsaa. Muita vaihtoehtoja ei ole. :)

Sitähän se hypergamia on. Nainen on onnekas, koska sai tasoaan paremman eli onnekas. ;) Vai alatteko nyt muuta väittämään?

• sönkkö kirjoitti:

Eihän se leuhkimista ole, jos kertoo miten asia on. Jos ei ole realistinen, niin on pakko olla onnekas. Mikäli natsaa. Muita vaihtoehtoja ei ole. :)

Sitähän se hypergamia on. Nainen on onnekas, koska sai tasoaan paremman eli onnekas. ;) Vai alatteko nyt muuta väittämään?

Takuulla on maailmassa muitakin ONNEKKAITA naisia. Pitäiskö vaihtaa nimimerkiksi onnekas? :)

Kävisi selväksi, että ei realistinen mutta onnekas. Nyt jäi levy päälle...kuulostaako tutulta?

• 12121212
        sönkkö kirjoitti:

Plussa siitä että allekirjoitat tasoteorian ja myönnät toimivasi sen mukaisesti.

• 12121212 kirjoitti:

Plussa siitä että allekirjoitat tasoteorian ja myönnät toimivasi sen mukaisesti.

Monettako kertaa olenkin kertonut olevani hypegaminen, ulkonäön suhteen. :)

Toki todettakoon kuitenkin, että minulle komea on toiselle ruma. :)

• sönkkö kirjoitti:

No ihan samoin miksi ruma mies haaveilee kauniista naisista? Eikö sekin ole hypergamiaa? :)

"No ihan samoin miksi ruma mies haaveilee kauniista naisista? Eikö sekin ole hypergamiaa? :)"

Ei ole. Rumat miehet ehkä ihailevat kauniita naisia, mutta eivät pidä seurustelua kauniin naisen kanssa ainoana vaihtoehtona sinkkuudelle.

Käytit naisille perinteistä "ite ootte"- defenssiä, joka ei toimi ollenkaan etenkään yrittäessäsi kumota naisten hypergamian.

Naiset ovat onnellisia, koska saavat usein tasoaan paremman miehen. Miehet puolestaan joutuvat usein tyytymään tasoaan huonompaa naiseen.

Olethan itsekin miestäsi läskimpi, huonotuloisempi ja sairaampi.

• 12121212
        super-atm kirjoitti:

"No ihan samoin miksi ruma mies haaveilee kauniista naisista? Eikö sekin ole hypergamiaa? :)"

Ei ole. Rumat miehet ehkä ihailevat kauniita naisia, mutta eivät pidä seurustelua kauniin naisen kanssa ainoana vaihtoehtona sinkkuudelle.

Käytit naisille perinteistä "ite ootte"- defenssiä, joka ei toimi ollenkaan etenkään yrittäessäsi kumota naisten hypergamian.

Naiset ovat onnellisia, koska saavat usein tasoaan paremman miehen. Miehet puolestaan joutuvat usein tyytymään tasoaan huonompaa naiseen.

Naiset elävät yhä miestensä' kautta. Suurin saavutus naiselle on mahdollisimman tasokkaan miehen nappaaminen, ja suurin nautinto kun saalista pääsee esittelemään kilpasiskoille. Siksi miestä on pystyttävä "katsomaan ylöspäin". Kyse on lähinnä siitä mitä painotetaan: nuorena sairauden (?) takia paljon syrjään jäänyt sönkkö haluaa näyttää kaikille saaneensa ison, vahvan ja terveen miehen.

Mies taas keskittyy omiin saavutuksiinsa, jopa trophy wife on vain seuraus miehen teoista, ei saavutus itsessään.

Tämä, ei syrjintä, selittää palkkaerot ym.

• super-atm kirjoitti:

Ei ole ite oot, vaan kysymys. Kyllä kai kysyä saa syyllistymättä ite oot lässytyksiin? :)

Olen myös vanhempi.

• 12121212 kirjoitti:

Naiset elävät yhä miestensä' kautta. Suurin saavutus naiselle on mahdollisimman tasokkaan miehen nappaaminen, ja suurin nautinto kun saalista pääsee esittelemään kilpasiskoille. Siksi miestä on pystyttävä "katsomaan ylöspäin". Kyse on lähinnä siitä mitä painotetaan: nuorena sairauden (?) takia paljon syrjään jäänyt sönkkö haluaa näyttää kaikille saaneensa ison, vahvan ja terveen miehen.

Mies taas keskittyy omiin saavutuksiinsa, jopa trophy wife on vain seuraus miehen teoista, ei saavutus itsessään.

Tämä, ei syrjintä, selittää palkkaerot ym.

Erikoinen tulkinta. :)

Jos mies saa max. 1000 euroa/kk enemmän tiliä, onko se isokin ero? Ottaen huomioon että toisella on tuntipalkka ja kilometrit yms. mikä nostaa palkan loppusaldoa. Toisella kiinteä kuukausipalkka.

Jos minä jonkun suhteen saan nautintoa, niin en muille naisille saaliin esittämisestä, vaan teille jankkaajille asioiden oikomisesta. :)

• 12121212
        sönkkö kirjoitti:

Jos mies saa max. 1000 euroa/kk enemmän tiliä, onko se isokin ero? Ottaen huomioon että toisella on tuntipalkka ja kilometrit yms. mikä nostaa palkan loppusaldoa. Toisella kiinteä kuukausipalkka.

Jos minä jonkun suhteen saan nautintoa, niin en muille naisille saaliin esittämisestä, vaan teille jankkaajille asioiden oikomisesta. :)

Jos palkastasi otettaisiin tonni pois/kk, tuntuisiko isoltakin palkanalennukselta?

• sönkkö kirjoitti:

"Jos mies saa max. 1000 euroa/kk enemmän tiliä, onko se isokin ero?"

Kyllä se on. Jos palkkaero olisi toisin päin, niin tuskin eläisit nykyisen miehesi kanssa parisuhteessa.

• 12121212 kirjoitti:

Jos palkastasi otettaisiin tonni pois/kk, tuntuisiko isoltakin palkanalennukselta?

Ei tuntuisi, sillä en käytä tuota tonnia. Mitä ei ole käytössä, ei voi käyttää. Ei se silloin ole poiskaan multa mitenkään. :)

• super-atm kirjoitti:

"Jos mies saa max. 1000 euroa/kk enemmän tiliä, onko se isokin ero?"

Kyllä se on. Jos palkkaero olisi toisin päin, niin tuskin eläisit nykyisen miehesi kanssa parisuhteessa.

No nythän on päässyt käymään niin, että mulla on edelleenkin enemmän rahaa kuin miehellä. Eikä velkaa yhtään. :)

Kyllä mä olin sen miehen kanssa silloinkin, kun yksin omistin asunnon ja kävin töissä. Mies oli työtön ja omisti vain vaatteensa. :)

Ei ole rikas perijä, eikä roope-ankka, mutta ei myöskään heräteostelija ja turhaan tuhlailija. Joten se järki päässä oli oleellinen tekijä miestä vakiuttaessa. Pienelläkin pärjää, kun osaa järkeillä eikä tuhlailla.

• Ja edelleen olen sitä mieltä, että kaikki mun raha ja omaisuus on perheenkin. Mitä mä rahalla oikeastaan isommin tekisin, kun itseenikään en ole kova kuluttamaan.

Laskeskelin kuiteista siivotessani kaappeja, että 4 vuoden vaateostoksiini on yhteensä kulunut n. 500 euroa eikä ainakaan yhtään enempää. Meikkejä en ostele. Hierojalla käyn joskus, mutta maksan ne itse. kampaajalla käyn about max 4 kertaa vuodessa ja se maksaa 25 euroa kerta, värin kanssa 70 euroa. Maksan ne itse.

Ruokaa syön, mutta vähän sitäkin. Eniten rahaa menee bensaan, kun autolla ajelee kylään jne. Vakuutusmaksut päälle.

Ei mulla kulu rahaa, muuhun kun pakollisiin maksuihin ja toki lapsukaisiin laitan sen mitä ennen olisin tuhlannut itseeni. Oikeastaan vähemmän niihin menee, mitä olen joskus itseeni kuluttanut. En ostele nykyään turhaa, koska nautin siitä kun vähällä pärjää kuitenkaan kituuttamatta. :)

• tarralenkkari666

Ei minullakaan mitään märkiä päiviä unia ole mutta viehättäviä miesvartaloita on olemassa.

Jämerä mutta pehmeä on minusta sellainen hyvän vartalon yksi prototyyppi (Toinen on hoikka mutta sopusuhtainen). En tykkää noin lihaksikkaista mitä tässä ketjussa on esitetty.

Pyöreät olkapäät ja takamus ovat mukavaa väijyttävää muttei kaikkien lihasten kuulu olla selkeästi esillä.

• flowersreally

Uimahyppääjät on usein kropaltaan täydellisiä. Esmes Joona Puhakka aktiivivuosinaan. Räjähtävää kontrollia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      36
      7191
    2. Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella

No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus
      Kasinopelit
      0
      4708
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      62
      4009
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      229
      2978
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      36
      2973
    6. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      45
      2596
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      26
      2535
    8. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      30
      1942
    9. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      40
      1883
    10. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1787
    Aihe