Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

2163

1. Öö.. Ok.. kuulostaa.. jännälle. Kiva että minun mielipide otetaan kuitenkin huomioon.. Missä ja koska tämä mahtaa tapahtua, niin tiedän sitten pussihypellä oikeaan paikkaan sikana säkissä?
  2. Niin.. >:3
  3. Naiset ja miehet ovat yhtä lailla yksilöitä ja ei-yksilöitä. Ihmiset ovat siitä hassuja, että kaikki ovat jollain tasolla yksilöitä, mutta silti toisaalta hyvin samanlaisia. Mitä syvemmälle ja primitiivisemmälle tasolle mennään, sen samankaltaisempia ihmiset ovat ja mitä lähemmäs pintaa, sen erilaisimpia kaikenlaisine mieltymyksineen ja tapoineen. Eli naiset (ja miehet) ovat ja eivät ole yksilöitä, riippuen siitä mikä kulma edellä asiaa tarkastelee.

Tuosta olen kyllä samaa mieltä kanssasi, että tosiasiat on hyvä tiedostaa ja tehdä päätöksiä faktojen perusteella. Ts. jos itsessä on jotain merkittäviä puutteita, tulee niinhin tarttua asianmukaisella tavalla, tai keksiä joku kiertotie ja tapa kompensoida, tai sitten vaan hyväksyä tilanne ja antaa asian olla. On hienoa, että sinä olet ilmeisesti tehnyt elämässäsi kaikki mahdolliset korjausliikkeet.. Se on oikein hyvä juttu.

Se, että minä pidän jostain asiasta x ei silti tarkoita, että 96% prosenttia naisista pitää samasta asiasta, mutta se luultavasti tarkoittaa, että minun lisäkseni on paljon naisia, jotka pitävät kyseisestä asiasta. Harva ihminen kun on pioneeri minkään asian suhteen, varsinkaan seksuaalisuuden saralla joka kuitenkin kuuluu ihmisen primitiiviseen puoleen, vaikka olisi miten lumihiutale. Minulle ei ole ongelma myöntää omia taipumuksiani, joillekin se voi kenties olla ongelma, mutta en usko siihen.. Kun joku kertoo omista mieltymyksistään siihen kannattaa kuitenkin luottaa, eikä vängätä vastaan "mutta kun kaikki naiset..". Lisäksi kuten on sanottu jo aikaisemmin monta kertaa, samalla ihmisellä voi olla tilanteesta ja toisesta henkilöstä riippuen erilaisia mieltymyksiä ja haluja ja puolia.. On hyvä muistaa, että usein ihminen kuitenkin haluaa miellyttää kumppaniaan kunhan mieltymykset eivät poikkea liikaa toisistaan.. Maailma ja ihmiset eivät ole pelkästään joko/tai.

Pehmo.. Taisit taas juoda hiukan liikaa viiniä.. :)