Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tarkalleen ottaen 157 cm, jos asia mietityttää.
01.04.2016 18:48
Kyllä vaan, rehdisti kuin Suomisen Olli, olen eri reilu kaveri ja tasapuolisesti vittuuntunut molempiin seikkoihin.. Ja ryven niin kauan kun siltä tuntuu.
01.04.2016 18:46
Epäreilua, millä tavalla? Jos tässä maailmassa olisi jotain reiluutta, niin ei tällaisesta(kaan) naurettavasta asiasta tarvitsisi edes keskustella. Jokaisella on onneksi vapaus muodostaa asiasta oma käsityksensä ja eriäviä mielipiteitä ja kokemuksia varmasti löytyy. Olen myös varma, että vastaavia kokemuksia ja ajatuksia kuin minulla, löytyy yhtälailla. Olen tehnyt itsestäni varoittavan esimerkin palstalla, jos vaikka joku tomppeli ymmärtäisi, että ihmisiä tulee käsitellä asianmukaisella varovaisuudella, tai ainakin pahimpia tölväisyjä välttäen.. En toivoisi kenenkään joutuvan vastaavaan tilanteeseen. Kaikkea informaatiotahan voi toki käyttää haluamallaan tavalla, mutta tämä palsta on eräänlainen hyvän ja pahan tiedon puu eniveis.. Palstan ulkopuolella tämä on ihan minun henkilökohtainen ongelmani, eikä kuulu kenellekään.
01.04.2016 18:42
Kaikesta huolimatta ihan täysivaltainen ja -ikäinen kurppa.. täyspäisyydestä voidaan tarvittaessa keskustella.
01.04.2016 16:53
Ei se nyt ihan pelkästään mun päässäkään ole, mutta varmaakin osoittaisi suurta luonteen lujuutta jos olisi välittämättä asiasta.. Tai ainakin ettei antaisi sen häiritä tässä määrin.. kärpäsistä on todellakin muotoutunut pikkuhiljaa melkoinen härkänen.. :/ Mä en oikeastaan tiedä haluanko keskustella aiheesta, koska tässä nyt pyörii se vaara, että alkaa taas kohta vituttamaan.
01.04.2016 16:45
Niin, se juttu taitaa tosiaan olla suurinpiirtein tiedossa.. Ja asioitten koolla on suuri merkitys, kuten on opittu. Ehkäpä kannattaisi toisinaan yrittää satsata määrän sijasta laatuun?
01.04.2016 16:05
Luultavasti juon myöhemmin tänään yksikseni kaljan tai pari, mutta ei varsinaisesti vituta, kerrakin, vaan ihan vaan rentoutuakseni työviikon jälkeen.. Ei vitutukseen edes kannata juoda, ei ne asiat juomalla muuksi muutu, vaikka mukamas hetkeksi helpottaa.. Tsemppiä kuitenkin.. :)
01.04.2016 15:28
Emmä nyt sentään mikään kääpiö ole, vaikka taidatkin niin luulla.. :/ Mutta alle 160 cm kyllä.
Mikä näissä pituusasioissa jaksaa kiehtoa.. Usein palstalla kyselty maaginen 172 cm lienee jonkilainen hyvän elämän rajapyykki.. ? Tosiasiassa lienee kuitenkin tapauskohtaista missä kohtaa mittanauhaa asiat on kenellekin fantsuimmillaan.
01.04.2016 14:57
Jostain syystä en tunnu saavani tarpeekseni tästä biisistä.. luonnollisesti haluan jakaa sen teidän pupusten kanssa.
https://www.youtube.com/watch?v=5Euj9f3gdyM&list=RDhRXc_-c_9Xc&index=4
31.03.2016 23:22
Tuskin heillä on mitään syytä huoleen, Axl on varmasti terve kuin pukki.
20.03.2016 22:20
Kyllä vaan, Dropparit on myös tasaisin väliajoin kuuntelussa.
20.03.2016 21:56
Ne rekkiksetkö? :D
20.03.2016 21:40
Olen pitkästä aikaa kuunnellut irkkupunkkia.. tämä lienee sunnuntaihin sopiva.
https://www.youtube.com/watch?v=tjcHxl8NyrU
20.03.2016 21:36
Hmm.. een oikein tiedä.. Jos sen nyt tosiaan sattuisi tulemaan kyläilemään niin ajattelin kyllä käyttää sitä aika pitkään ja hartaasti.. mutta joo, olkoon menneeksi.. Voin mä sitä sulle lainata, jos palautat samassa kunnossa takaisin. :D
20.03.2016 13:22
Ai niin, jännämieshuume..
20.03.2016 12:18
Joo, kyllähän minäkin oikeasti uskon, että Homme tulee joku kaunis päivää soittamaan mun ovikelloa ja sitten asiat vaan tapahtuu.. Siihen saakka pidän polvet tiukasti yhdessä.
20.03.2016 12:13
Rehellisesti sanottuna en tiedä vastausta jälkimmäiseen. Kyllähän ihmisestä pitäisi hiukan selkärankaa löytyä.. mutta..
No, eihän yksittäistapauksen perusteella voi kuitenkaan tehdä sen laajempia johtopäätöksiä.
20.03.2016 12:00
Hah, heti aamusta taas vauhdissa.. Ok, kirjataan tuo sitten pöytäkirjoihin sinun mielipiteeksesi, minä pysyn omassa kannassani.
20.03.2016 10:50
Älä viitsi jeesustella, olet itsekin todennäköisesti runkkaillut miljoona kertaa joidenkin tissimuijien kuville. Ei tässä sen kummemmasta ole kyse, eikä varmaankaan kukaan kuvittele, että itsellä olis mitään saumoja mihinkään maailmankuuluihin rokkikukkoihin. Tuo sinun kommenttisi osoittaa lähinnä sen, että sulla on vääristyneitä käsityksiä ihmisten, naisten tässä tapauksessa, todellisuudentajusta.
20.03.2016 10:46
En usko että olet lipsumassa, se nauttimasi laatuviini vaan saa sut puhumaan pehmeitä. ;) Öitä.
20.03.2016 01:02
66 / 109