Nainen sanoi eilen että miehen on tehtävä aloite

aikuinenmies-

Seksiin. Jos siis haluaa pillua niin miehen on tehtävä aloite. Onko naiset ujoja vai onko se vaan noloa vonkata seksiä mieheltä?

100

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri tuollaisia sukupuolirasisteja naiset aina ovat.

• niin.tai.näin

Naiset pelkää pakkeja, kai se romuttaisi heidän itsetunnon, silti huono tekosyy.

• dasdasfasfas

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14175627/aloitteen-tekeminen

Tuossa aika hauskaa settiä naisten "aloitteen tekemisistä".
      Yksi nainen mainitsi mm. että hänen aloitteensa on se että hän käy vierailemassa s24 treffeissä miesten profiileissa ja ajattelee että miestä ei kiinnosta jos hän ei laita viestiä naisen vierailun jälkeen xD
      Nainen yrittää kaikin tavoin olla tekemättä aloitetta vaikka olisi kiinnostunut miehestä :D

• jdsjjdjsdsd

Ja sit jos mies ei tee aloitetta, niin nainen siirtyy eteenpäin ja joku toinen mies tekee aloitteen

• Miehille ei kelpaa kuin kauniit naiset. Tavisnaiset eivät viitsi lähestyä miehiä, koska arvelevat, etteivät kuitenkaan kelpaisi. Miehillä on lisäksi ikävä tapa pilkata heitä lähestyneitä, heille kelpaamattomia naisia. Tälläkin palstalla on nähty aloituksia aiheesta, joku viheliäinen läskinainen on kehdannut tehdä baarissa aloitteen.

• Niin? Totesin juuri, että miehille kelpaa vain kauniit naiset. Nainen ei voi tietää missä kunkin miehen rima hipoo.

• PikkuLikka kirjoitti:

Niin? Totesin juuri, että miehille kelpaa vain kauniit naiset. Nainen ei voi tietää missä kunkin miehen rima hipoo.

yhtälailla ei sitä miehetkään osaa toisen aivoituksia lukea, minkälainen taso naisella on miesten suhteen.

• PikkuLikka kirjoitti:

Niin? Totesin juuri, että miehille kelpaa vain kauniit naiset. Nainen ei voi tietää missä kunkin miehen rima hipoo.

minulle kaunis = kaunis, tavallinen, saatanan hyvän näköinen, miellyttävä katsella, yms... sen jälkeen kun totean että ulkonäkö miellyttää, en tee eroa missin ja taviksen välillä.

• aikuinenmies-

Eilenkin harrastin seksiä tavis naisen kanssa ja minä tein aloitteen

• aikuinenmies-

Naisen persoona ja luonne tekee naisesta kauniin. Ei tarvii olla mikään bikini malli, kyllä se luonne on naisessa tärkeintä.

• aikuinenmies- kirjoitti:

Naisen persoona ja luonne tekee naisesta kauniin. Ei tarvii olla mikään bikini malli, kyllä se luonne on naisessa tärkeintä.

"[...] kyllä se luonne on naisessa tärkeintä."

Tässä olen samaa mieltä.

• pete_pjn kirjoitti:

Tässä olen samaa mieltä.

Mukava kuulla, että tolkullisiltakin vaikuttavia miehiä on olemassa.. Toki siinä on myös aina eroa, mitä ihmiset sanovat ja mitä tosiasiassa tekevät. :/

• pete_pjn kirjoitti:

minulle kaunis = kaunis, tavallinen, saatanan hyvän näköinen, miellyttävä katsella, yms... sen jälkeen kun totean että ulkonäkö miellyttää, en tee eroa missin ja taviksen välillä.

Mutta vaadit kuitenkin miellyttävää ulkonäköä. Se voikin toisinaan olla yllättävän pienestä kiinni miellyttääkö vai ei.. Ja sitähän ei voi tietenkään etukäteen tietää. Haluaako sitä sitten ottaa riskin..

• PikkuLikka kirjoitti:

Mukava kuulla, että tolkullisiltakin vaikuttavia miehiä on olemassa.. Toki siinä on myös aina eroa, mitä ihmiset sanovat ja mitä tosiasiassa tekevät. :/

Kiitos. :)

Ja tottakai siinä on eroa. Mukavahan se on kuulla ihania sanoja, mutta jos teot eivät seuraa perässä, niin aika tuhjätä ne sanatkin tuntuu.

Jos tuota "[...] kyllä se luonne on naisessa tärkeintä." avaisi vielä hiukan, niin akselilla luonne, ulkonäkö, seksi mikä tärkeintä ja missä järjestyksessä.

tärkein
        ---------
        luonne
        seksi
        ulkonäkö
        -----------
        vähiten tärkein

Tosin kaikkia näitä tarvitaan toimivassa parisuhteessa. Ja muutakin. Ilaman mukavaa ja hyvää luonnetta suhde on ainaista tappelua ja kivireen vetämistä. Ilman toimivaa seksiä suhde on pelkkä platooninen kaverisuhde. Ilman itseä miellyttävää ulkonäköä seksi kärsii. Ainakin näin miehen näkökulmasta.

• PikkuLikka kirjoitti:

Mutta vaadit kuitenkin miellyttävää ulkonäköä. Se voikin toisinaan olla yllättävän pienestä kiinni miellyttääkö vai ei.. Ja sitähän ei voi tietenkään etukäteen tietää. Haluaako sitä sitten ottaa riskin..

Mikäli ei ota riskiä, niin sitten ei välttämättä saavutakaan sitä mitä mahdollisesti haluaisi. Tavallaan jättää tilanteen sattuman varaan.

• PikkuLikka kirjoitti:

Tuosta luonteesta ja persoonallisuudesta vielä sen verran, että onhan tuo toivottavaa että pääsääntöisesti olisi positiivinen, iloinen, aktiivinen, ja mitä näitä muita positiivisia adjektiiveja on. Mutta myös sellainen, joka näyttää ja puhuu jos on paska olla, huono päivä ja mikään ei oikein meinaa onnistua. ELi jos haluaisi kiteyttää yhteen sanaan, niin on aito.

Molemmat tietävät missä mennään ja osaavat olla toisen tukena huonoilla hetkillä ja tsemppaamassa, hurraamassa ja kokemassa yhdessä, kun mänee hyvin.

• iloistaantajaa
        pete_pjn kirjoitti:

Tässä olen samaa mieltä.

Luonne ei näy kyllä seurustelutilanteissa. Ette montakaan kertaa ennen avioitumista tiedä millaisen kaulinjustiina-aarteen saitte.Kaikkia demonisoivan ihmisen hyvässä lykyssä.Kyytiä saa miehen äiti ja sisko,sekä siskon lapsikin.Mies vaan luimistelee,koska hyvä kun muija antaa sängyssä.

• iloistaantajaa kirjoitti:

Luonne ei näy kyllä seurustelutilanteissa. Ette montakaan kertaa ennen avioitumista tiedä millaisen kaulinjustiina-aarteen saitte.Kaikkia demonisoivan ihmisen hyvässä lykyssä.Kyytiä saa miehen äiti ja sisko,sekä siskon lapsikin.Mies vaan luimistelee,koska hyvä kun muija antaa sängyssä.

Eli olettamuksena on se että seurustellessa näytellään niin kauan kun päästään naimisiin, sellaiseen vakinaiseen elämäntilanteeseen josta on vaikea luimia poikkeen ja tämän jälkeen voidaan olla oma etsensä.

Ehken mie olen sitten naiivi ja sinisilmäinen, kun en usko suurimmasta osasta tuota. Tosin en kyllä kielläkkään etteikö tällaista tapahtuisi.

• Siinä oli monta naista joita haluaisin nähdä mustien miesten joukkonaitavina. Jos saisin sitten vielä kunnian lopuksi nuolla kermat pois muijien pimpeistä. Mä oon yleensä tämmöinen herkkusuu :3

• 12121212

"Miehille ei kelpaa kuin kauniit naiset. Tavisnaiset eivät viitsi lähestyä miehiä, koska arvelevat, etteivät kuitenkaan kelpaisi. Miehillä on lisäksi ikävä tapa pilkata heitä lähestyneitä, heille kelpaamattomia naisia."

Tuo kertoo millaisia miehiä lähestyt.

Totta, komeille ja suosituille miehille kelpaa vain kauniit naiset. Oletko koskaan kuullut markkina-arvoteoriasta? Olen huomannut että silloin harvoin kun nainen lähestyy miestä, kohteena on aina se porukan komein tai alfoin mies. SE mies porukassa joka nousee muiden miesten yläpuolelle.

Tavismiehet eivät myöskään pilkkaa naisia, vaikkeivat kiinnostuisikaan. Mutta särmikkäät, reunalla elävät jännämiehet saattavat pilkatakin ylipainoisia tai pienitissisiä naisia. Hetkinen...kenellekäs mahtoi käydä niin että oma jännämiespoikaystävä teki näin?

• 12121212

Heh, luin näitä hihitellen samalla itsekseni. Kiitos linkeistä.

Olen aina sanonut että naisilla on suht realistinen käsitys omasta tasostaan, realismin puute tulee siinä etteä nainen ymmärrä millainen keskivertomies oikeasti on, vaan toivoessaan tavallista ajatteleekin mielessään ytmin.

Mitä paremman näköinen nainen, sitä huonommin kirjoitettu profiili.

Harmaan oloisilla vallan hyvä teksti josta käy ilmi paljonkin. Vähän edustavamman näköiset eivät vaivaudu kertomaan itsestään vaan kirjaavat lähinnä reunaehtoja miehille. Sitten kun mennään hottisosastolle, teksti on kuin 15v pissiksen kynästä.

• 785
        12121212 kirjoitti:

"Miehille ei kelpaa kuin kauniit naiset. Tavisnaiset eivät viitsi lähestyä miehiä, koska arvelevat, etteivät kuitenkaan kelpaisi. Miehillä on lisäksi ikävä tapa pilkata heitä lähestyneitä, heille kelpaamattomia naisia."

Totta, komeille ja suosituille miehille kelpaa vain kauniit naiset. Oletko koskaan kuullut markkina-arvoteoriasta? Olen huomannut että silloin harvoin kun nainen lähestyy miestä, kohteena on aina se porukan komein tai alfoin mies. SE mies porukassa joka nousee muiden miesten yläpuolelle.

Tavismiehet eivät myöskään pilkkaa naisia, vaikkeivat kiinnostuisikaan. Mutta särmikkäät, reunalla elävät jännämiehet saattavat pilkatakin ylipainoisia tai pienitissisiä naisia. Hetkinen...kenellekäs mahtoi käydä niin että oma jännämiespoikaystävä teki näin?

Tätä palstaa eivät taida alfat täyttää. Eivätkös nuo lähinnä ätmejä ole? Siltikin, juuri tällä palstalla, niitä "ei toivottavia naisia" pilkataan raskaammin kuin oikeastaan missään muualla.
        Väitteesi siis ontuu pahasti.

• Jos moisia naisia halajat, niin onnea ja menstystä vaan. Molempia nimittäin tarvitset tai jäät sinkuksi.

• 12121212
        Ratikkakuski kirjoitti:

Jos moisia naisia halajat, niin onnea ja menstystä vaan. Molempia nimittäin tarvitset tai jäät sinkuksi.

Eikös nuo ole aika lailla laidasta laitaan?

Onhan tuossa pari näyttävämmän näköistä jotka kuvauksensakin - tai sen puutteen - perusteella tietävät sen.

25-30v osastoltä löytyy ihan sööttejä taviksia ja omissa silmissäni vähän oudon näköisiäkin joiden ulkonäkö ei ole samaa luokkaa pete_pjn:n kanssa.

30-35v ikäluokassa harva on nuoremman itsensä tasolla, mutta rimaa ei välttämättä silti lasketa. = kannattaa suosuolla raakata pois "olen aikuinen, kokenut, tasokas eliittinainen"-tapaukset. Ylennys projektisihteeriksi ei korvaa nuoruutta.

Jos pete ei ole erityisen lyhyt ja hintelä, ulkonäön puolesta suuri osa noistä on ihan realistisia.

• 12121212 kirjoitti:

Onhan tuossa pari näyttävämmän näköistä jotka kuvauksensakin - tai sen puutteen - perusteella tietävät sen.

25-30v osastoltä löytyy ihan sööttejä taviksia ja omissa silmissäni vähän oudon näköisiäkin joiden ulkonäkö ei ole samaa luokkaa pete_pjn:n kanssa.

30-35v ikäluokassa harva on nuoremman itsensä tasolla, mutta rimaa ei välttämättä silti lasketa. = kannattaa suosuolla raakata pois "olen aikuinen, kokenut, tasokas eliittinainen"-tapaukset. Ylennys projektisihteeriksi ei korvaa nuoruutta.

Jos pete ei ole erityisen lyhyt ja hintelä, ulkonäön puolesta suuri osa noistä on ihan realistisia.

Edelleenkin: Onnea ja menestystä Petelle naisten parissa.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Jos moisia naisia halajat, niin onnea ja menstystä vaan. Molempia nimittäin tarvitset tai jäät sinkuksi.

:D Kiitoksia.

• 12121212 kirjoitti:

"Jos pete ei ole erityisen lyhyt ja hintelä [...]"

Noilla jos männään, niin taitaa jäädä painosta kiinni. 61kg
        Pituutta on 179cm

• ihantottahei

Näistä suurin osa on nuoria tyttösiä..ei aikuisia naisia,,,jokainen 20-30v tyttö on kaunis vielä,,

• 12121212 kirjoitti:

Itse en lähesty miehiä, tai tee aloitteita, vaikka huvikseni toisinaan hieman flirttailenkin, puhuin yleisellä tasolla. Miehet lähestyvät, jos ovat lähestyäkseen. En myöskään tiedä millaisia miehiä naiset baarissa tai muualla lähestyvät, niin että täytyy ilmeisesti tässä asiassa luottaa sinun laajaan tietämykseen.

Tuossa jo toinen kirjoittaja toteskin, että palstan ätmit todellakin ovat niitä pahimpia naisten arvostelijoita ja kiusaajia, ja samaa mieltä olen minäkin. Sinäkin mitä ilmeisemmin nautit vyön alle lyömisestä mutta kertonee enemmän sinusta ihmisenä, kuin minusta.

• iloistaantajaa kirjoitti:

Tiedän muutamankin tälläisen tapauksen, jossa nainen on miestään pomottava ja maahanpolkeva päällepäsmäri. En siltikään usko, että kukaan pystyisi salaamaan tälläisia piirteitä seurustelukumppaniltaan avioliittoon saakka. Eiköhän merkit ole ilmassa alusta alkaen, mutta ihastunut ihminen helposti sivuttaa varoitusmerkit tai sitten on tyytyväinen, kun edes jollekulle kelpaa. On varmasti niitäkin, jotka jollain kierolla tavalla nauttivat tossun alla olemisesta, eihän tuollaista tilannetta mikään muukaan selitä.

• 12121212
        PikkuLikka kirjoitti:

Itse en lähesty miehiä, tai tee aloitteita, vaikka huvikseni toisinaan hieman flirttailenkin, puhuin yleisellä tasolla. Miehet lähestyvät, jos ovat lähestyäkseen. En myöskään tiedä millaisia miehiä naiset baarissa tai muualla lähestyvät, niin että täytyy ilmeisesti tässä asiassa luottaa sinun laajaan tietämykseen.

Tuossa jo toinen kirjoittaja toteskin, että palstan ätmit todellakin ovat niitä pahimpia naisten arvostelijoita ja kiusaajia, ja samaa mieltä olen minäkin. Sinäkin mitä ilmeisemmin nautit vyön alle lyömisestä mutta kertonee enemmän sinusta ihmisenä, kuin minusta.

En nauti vyön alle lyömisestä. Vaikka palsta on vain palsta, kyllä minä kokisin ihan jopa iloa jos laittaisit tänne viestin jossa kerrot olevasi suhteessa hyvän ja kiltin miehen kanssa. Oikeasti.

Mutta kun jännämies- ja pelimiesrulettia katselee aikansa, huomaa ettei kamupoikien tapa voivotella naisten huonoa miesonnea ainakaan auta ketään.

Vastatakseni kysymykseesi, baareissa naiset harvemin lähestyvät miehiä. Lähestymisistä 99% menee seuraaviin kahteen kategoriaan:
        1. KTN/KTN lähestyy porukan miestä joka erottuu muista joko olemalla komein tai olemalla porukan johtohahmo jota muut seuraavat ja kuuntelevat
        2. hieman epätoivoisen oloinen, yleensä vahvasti humalassa oleva ATN/tai ehkä KTN- lähestyy itseään selkeästi kovempitasoista miestä

• 12121212 kirjoitti:

En nauti vyön alle lyömisestä. Vaikka palsta on vain palsta, kyllä minä kokisin ihan jopa iloa jos laittaisit tänne viestin jossa kerrot olevasi suhteessa hyvän ja kiltin miehen kanssa. Oikeasti.

Mutta kun jännämies- ja pelimiesrulettia katselee aikansa, huomaa ettei kamupoikien tapa voivotella naisten huonoa miesonnea ainakaan auta ketään.

Vastatakseni kysymykseesi, baareissa naiset harvemin lähestyvät miehiä. Lähestymisistä 99% menee seuraaviin kahteen kategoriaan:
        1. KTN/KTN lähestyy porukan miestä joka erottuu muista joko olemalla komein tai olemalla porukan johtohahmo jota muut seuraavat ja kuuntelevat
        2. hieman epätoivoisen oloinen, yleensä vahvasti humalassa oleva ATN/tai ehkä KTN- lähestyy itseään selkeästi kovempitasoista miestä

Etpä. Jokainen keskustelu sinun kanssa päättyy samaan jännämieskorttiin.

Juu, ihan varmasti olisit iloinen.. mutta tuskin tulee tapahtumaan.. tiedäthän, koska jännämieshuume. No, olen joka tapauksessa päättänyt heittää hanskat tiskiin.

Kyllähän tuon nyt pitäisi olla itsestään selvää, että kukin lähestyy itseään kiinnostavaa kohdetta, ja syistä miksi näin on naisten kohdalla, on jo puhuttu miljoona kertaa.. Niinhän miehetkin sitä paitsi tekevät. Suurella varmuudella seurueen kauneimman naisen ympärillä pörrää miehiä, tai ainakin toisiksi kauneimman, jos kauneinta ei tohdita yrittää. Eikä siinä mitään, näin on näppylät.

• 12121212
        PikkuLikka kirjoitti:

Etpä. Jokainen keskustelu sinun kanssa päättyy samaan jännämieskorttiin.

Juu, ihan varmasti olisit iloinen.. mutta tuskin tulee tapahtumaan.. tiedäthän, koska jännämieshuume. No, olen joka tapauksessa päättänyt heittää hanskat tiskiin.

Kyllähän tuon nyt pitäisi olla itsestään selvää, että kukin lähestyy itseään kiinnostavaa kohdetta, ja syistä miksi näin on naisten kohdalla, on jo puhuttu miljoona kertaa.. Niinhän miehetkin sitä paitsi tekevät. Suurella varmuudella seurueen kauneimman naisen ympärillä pörrää miehiä, tai ainakin toisiksi kauneimman, jos kauneinta ei tohdita yrittää. Eikä siinä mitään, näin on näppylät.

Mitä tarkoittaa hanskojen heittäminen tiskiin? Jännämieshuumeen käytön jatkamista vai elelyä ilman miehiä? Vai jälkimmäistä, joka päätyy ensimmäiseen kun sopiva jännis tulee vastaan?

Jännämieskorttiin päädyttiin koska kuvasit viestissäsi jännämiesten käytöstä, käyttäen yleistävästi sanamuotoa "miehet". Jos minä kuvaisin naisia kaljabaareissa ramppaaviksi sivistymättömiksi persujunteiksi, etkö sinä vetäisi WT-korttia esiin?

"Suurella varmuudella seurueen kauneimman naisen ympärillä pörrää miehiä, tai ainakin toisiksi kauneimman, jos kauneinta ei tohdita yrittää."

Kyllä. Mutta ero ei ole niin radikaali kuin päivastaisessa tapauksessa. Erohan johtuu siitä että,
        1. naisten silmissä 80% miehistä on keskivertoa rumempia ja alle 1% todella komeita, kun taas miesten tapauksessa jako on Gaussin käyrän mukainen niin kuin kuuluukin
        2. naisten kriteereistä suurempi osa on relatiivisia. Ei riitä että mies on hyvä, vaan miehen pitää olla hyvä muihin miehiin verrattuna. Naisporukassa kaikki naiset voivat olla miesten silmissä kauniita, mutta miesporukassa vain yksi voi olla alfa

• 12121212 kirjoitti:

Mitä tarkoittaa hanskojen heittäminen tiskiin? Jännämieshuumeen käytön jatkamista vai elelyä ilman miehiä? Vai jälkimmäistä, joka päätyy ensimmäiseen kun sopiva jännis tulee vastaan?

Jännämieskorttiin päädyttiin koska kuvasit viestissäsi jännämiesten käytöstä, käyttäen yleistävästi sanamuotoa "miehet". Jos minä kuvaisin naisia kaljabaareissa ramppaaviksi sivistymättömiksi persujunteiksi, etkö sinä vetäisi WT-korttia esiin?

"Suurella varmuudella seurueen kauneimman naisen ympärillä pörrää miehiä, tai ainakin toisiksi kauneimman, jos kauneinta ei tohdita yrittää."

Kyllä. Mutta ero ei ole niin radikaali kuin päivastaisessa tapauksessa. Erohan johtuu siitä että,
        1. naisten silmissä 80% miehistä on keskivertoa rumempia ja alle 1% todella komeita, kun taas miesten tapauksessa jako on Gaussin käyrän mukainen niin kuin kuuluukin
        2. naisten kriteereistä suurempi osa on relatiivisia. Ei riitä että mies on hyvä, vaan miehen pitää olla hyvä muihin miehiin verrattuna. Naisporukassa kaikki naiset voivat olla miesten silmissä kauniita, mutta miesporukassa vain yksi voi olla alfa

Se tarkoittaa elämistä ilman miehiä. Olen tullut siihen tulokseen, että asiat on liian monimutkaisia ja on parempi jättää koko asia sikseen. Itseasissa tein tämä päätöksen jo syksyllä, ja se on vaan vahvistunut ajan kuluessa.

Käytin sanaa "miehet" koska ilmiö on toistunut palstalla sekä todellisuudessa useita kertoja, tämän voin todeta pääasiassa sivusta seuranneena, mutta itsekin osani saaneena.

1. Tuo on kyllä mielenkiinotoinen väite. Olisi kiinnostavaa tietää onko se totta ja mistä se johtuu. Luultavasti juurikin näistä biologiaan liittyvistä seikoista, miehillä on käytännössä varaa olla vähemmän kranttuja, kuin naisilla mutta en usko, että heidän käsityksensä naisten kauneudesta tosiasiassa poikkeaa naisten vastaavasta. Miehet vain käyttäytyvät keskimäärin eri tavalla kuin naiset.

2. Tuohon väitteeseen en osaa kommentoida, kun itselläni ei ole mitään alfa-fetissiä. En ole kiinnostunut ihmisistä joilla, on tarve johtaa, mutta en kyllä välitä perässä hiihtäjistäkään.

• 12121212
        PikkuLikka kirjoitti:

Se tarkoittaa elämistä ilman miehiä. Olen tullut siihen tulokseen, että asiat on liian monimutkaisia ja on parempi jättää koko asia sikseen. Itseasissa tein tämä päätöksen jo syksyllä, ja se on vaan vahvistunut ajan kuluessa.

Käytin sanaa "miehet" koska ilmiö on toistunut palstalla sekä todellisuudessa useita kertoja, tämän voin todeta pääasiassa sivusta seuranneena, mutta itsekin osani saaneena.

1. Tuo on kyllä mielenkiinotoinen väite. Olisi kiinnostavaa tietää onko se totta ja mistä se johtuu. Luultavasti juurikin näistä biologiaan liittyvistä seikoista, miehillä on käytännössä varaa olla vähemmän kranttuja, kuin naisilla mutta en usko, että heidän käsityksensä naisten kauneudesta tosiasiassa poikkeaa naisten vastaavasta. Miehet vain käyttäytyvät keskimäärin eri tavalla kuin naiset.

2. Tuohon väitteeseen en osaa kommentoida, kun itselläni ei ole mitään alfa-fetissiä. En ole kiinnostunut ihmisistä joilla, on tarve johtaa, mutta en kyllä välitä perässä hiihtäjistäkään.

Se on harmillista ettei jännämieshuumeeseen ole tunnettua parannuskeinoa. Omaa makuaan voi ajan kuluessa muuttaa, mutta vaikeaahan se on ja onnistuu vain tietyissä rajoissa. Sinussahan olisi moniakin positiivisia ominaisuuksia kunnolliselle naisellisuutta arvostavalle miehelle, mutta kuten aina, nämä miehet jäävät nuolemaan näppejään. Tyypillisesti naisellinen nainen haluaa alfan, pelimiehen tai jännämiehen.

Huomassitko? Se oli kehu. Alan varmaan löystyä :/

"Tuo on kyllä mielenkiinotoinen väite. Olisi kiinnostavaa tietää onko se totta ja mistä se johtuu. Luultavasti juurikin näistä biologiaan liittyvistä seikoista"

Näin luultavasti on. Yksi mies voi hedelmöittää useita naisia, niinpä naiset on ohjelmoitu haluamaan geneettisesti vain parasta. MHC-geenien on toki tarkoitus toimia vastavoimana jottei homma menisi liian sisäsiittoiseksi, mutta niillä on vähemmän merkitystä kun heimossa on viitisen miljoonaa eikä 100-300 ihmistä.

"Tuohon väitteeseen en osaa kommentoida, kun itselläni ei ole mitään alfa-fetissiä. En ole kiinnostunut ihmisistä joilla, on tarve johtaa, mutta en kyllä välitä perässä hiihtäjistäkään."

Niinpä. Miehille kelpaa johtajanaiset, betanaiset ja perässähiihtäjätkin. Mutta naisille on ehdottoman tärkeää ettei mies ole alimpana statushierarkiassa. Heikkous, fyysinen tai matalaan statukseen liittyvä, on miehen rumuutta.

• 12121212 kirjoitti:

Se on harmillista ettei jännämieshuumeeseen ole tunnettua parannuskeinoa. Omaa makuaan voi ajan kuluessa muuttaa, mutta vaikeaahan se on ja onnistuu vain tietyissä rajoissa. Sinussahan olisi moniakin positiivisia ominaisuuksia kunnolliselle naisellisuutta arvostavalle miehelle, mutta kuten aina, nämä miehet jäävät nuolemaan näppejään. Tyypillisesti naisellinen nainen haluaa alfan, pelimiehen tai jännämiehen.

Huomassitko? Se oli kehu. Alan varmaan löystyä :/

"Tuo on kyllä mielenkiinotoinen väite. Olisi kiinnostavaa tietää onko se totta ja mistä se johtuu. Luultavasti juurikin näistä biologiaan liittyvistä seikoista"

Näin luultavasti on. Yksi mies voi hedelmöittää useita naisia, niinpä naiset on ohjelmoitu haluamaan geneettisesti vain parasta. MHC-geenien on toki tarkoitus toimia vastavoimana jottei homma menisi liian sisäsiittoiseksi, mutta niillä on vähemmän merkitystä kun heimossa on viitisen miljoonaa eikä 100-300 ihmistä.

"Tuohon väitteeseen en osaa kommentoida, kun itselläni ei ole mitään alfa-fetissiä. En ole kiinnostunut ihmisistä joilla, on tarve johtaa, mutta en kyllä välitä perässä hiihtäjistäkään."

Niinpä. Miehille kelpaa johtajanaiset, betanaiset ja perässähiihtäjätkin. Mutta naisille on ehdottoman tärkeää ettei mies ole alimpana statushierarkiassa. Heikkous, fyysinen tai matalaan statukseen liittyvä, on miehen rumuutta.

En usko että olet lipsumassa, se nauttimasi laatuviini vaan saa sut puhumaan pehmeitä. ;) Öitä.

• 12121212
        PikkuLikka kirjoitti:

En usko että olet lipsumassa, se nauttimasi laatuviini vaan saa sut puhumaan pehmeitä. ;) Öitä.

Ihan tavisviiniä on...

Villa Cafaggio Cortaccio 2005.

Muistuta minua että vältän tätä ensi kerralla etten kirjoittele tänne ihan hölmöjä.

Öitä :D

Mun mielestä taas täytyy olla pikkasen piip, jos ei näe tuossa miehessä potentiaalia aivan loistavaksi kumppaniksi. Kuvia en katsellut, mutta kirjoittamansa perusteella päässä liikkuu muutakin kuin silmät. :)

Ja makunsahan kullakin saa olla, viittaan nyt naisen tai miehen ulkonäköön.

• sönkkö kirjoitti:

Mun mielestä taas täytyy olla pikkasen piip, jos ei näe tuossa miehessä potentiaalia aivan loistavaksi kumppaniksi. Kuvia en katsellut, mutta kirjoittamansa perusteella päässä liikkuu muutakin kuin silmät. :)

Ja makunsahan kullakin saa olla, viittaan nyt naisen tai miehen ulkonäköön.

Minä katsoin noin kymmenen ensimmäistä kuvaa ja kuuluivat mielestäni vähintäänkin kauneimpaan kolmannekseen. Rima on siis viritetty aika korkealle.

Minä katsoin noin kymmenen ensimmäistä kuvaa ja kuuluivat mielestäni vähintäänkin kauneimpaan kolmannekseen. Rima on siis viritetty aika korkealle.

Antaa niiden naisten päättää missä rima kulkee.

Ei me ulkopuoliset voida sitä rimaa säätää, vaikka monella haluja olisikin säädellä. Hyvä niin. :)

Eikä tuo mies mikään ruma ole. Ei ole nenä solmussa eikä karvaisia syyliä naamassa. Silmät näkyy olevan paikoillaan ja lupsakka ilmekin näkyy olevan. Joo kyllä se vielä hyvän naisen saa. No hätä.

• flowersreally

Aika järkky lista.

No jos olisin tehnyt listan niistä joihin itse uskon itselläni olevan mahdollisuuksia, niin lista olisi ollut aika toisenlainen.

• 12121212
        flowersreally kirjoitti:

Aika järkky lista.

Millä tavalla?

• flowersreally
        12121212 kirjoitti:

Millä tavalla?

Pitkä.

• is.this.real.life

Kerran yksi työkaverinainen sanoi että "onhan miehilläkin valtaa pariutumisessa, nainen ei voi pakottaa miestä lähestymään häntä".
      Oli aika epätodellinen kommentti.

• ei.sitten

Muistan itse työpaikalta yhden naisen jolla oli aina tapana katsella todella tiiviisti ja hymyillä ja sitten välillä kääntää pää nopeasti pois jos katsoin ja joskus oli kuin ei olisi huomaavinaan. Katseesta näkyi ihan selvästi kiinnostus mutta koskaan tuo nainen ei tullut juttelemaan vaikka olin puoli vuotta työpaikalla :D

• olisikokannatttanut

harmittaako nyt kun et itse mennyt juttelemaan?

• olisikokannatttanut kirjoitti:

harmittaako nyt kun et itse mennyt juttelemaan?

Niin, kun hän kerran huomasi, että nainen oli kiinnostunut, hän olisi voinut puolestaan osoittaa mielenkiintoa naista kohtaan. Aluksi vaikkapa vain hymyilemällä vienosti, niin nainen olisi sitten puolestan saattanut uskaltautua tervehtimään joku kerta.. ja seuraavaksi pyritään sitten puolin ja toisin pääsemään jutulle tekemällä tikusta asiaa.. näin ne hommat menee, jos molemmat ovat kiinostuneita. Jos ei ole valmis tulemaan yhtään vastaan, edes antamaan merkkiä että lähestyminen on ok, niin ei niitä lähestymisiä sitten kyllä tule. Ei kukaan halua lähestyä ihmistä, joka katsoo takaisin kuolleen kalan katseella. Ei se niin mene, että vain toinen hoitaa homman, vaan kyse on vuorovaikutuksesta.

Jos ollaan jo jonkinlaisessa suhteessa, niin se jonka tekee sillä hetkellä mieli, tekee aloitteen seksiin.

• HerraPorkkana
        PikkuLikka kirjoitti:

Niin, kun hän kerran huomasi, että nainen oli kiinnostunut, hän olisi voinut puolestaan osoittaa mielenkiintoa naista kohtaan. Aluksi vaikkapa vain hymyilemällä vienosti, niin nainen olisi sitten puolestan saattanut uskaltautua tervehtimään joku kerta.. ja seuraavaksi pyritään sitten puolin ja toisin pääsemään jutulle tekemällä tikusta asiaa.. näin ne hommat menee, jos molemmat ovat kiinostuneita. Jos ei ole valmis tulemaan yhtään vastaan, edes antamaan merkkiä että lähestyminen on ok, niin ei niitä lähestymisiä sitten kyllä tule. Ei kukaan halua lähestyä ihmistä, joka katsoo takaisin kuolleen kalan katseella. Ei se niin mene, että vain toinen hoitaa homman, vaan kyse on vuorovaikutuksesta.

Jos ollaan jo jonkinlaisessa suhteessa, niin se jonka tekee sillä hetkellä mieli, tekee aloitteen seksiin.

"Jos ollaan jo jonkinlaisessa suhteessa, niin se jonka tekee sillä hetkellä mieli, tekee aloitteen seksiin."

Näin se menee. Meillä huomaan naiseni tietynlaisesta kiehnäämisestä ja suutelusta että nyt mennään päätyyn asti.

• Maine.menee

Niin, siinähän on se pienoinen ero, että jos mies tekee ei -toivotusti aloitteen seksistä, hän on Aloitteellinen Mies ja jos nainen tekee, hän on vastenmielinen kaikille antava moraaliton lutka ja kiertopalkinto (ei sovellu ainakaan parisuhteeseen) .
      Tässä valossa onkin sitten hyvä miettiä tekiskö aloitteen vai antaisiko miehen tehdä.

• sjryj

Jos nainen on jo valmiiksi parisuhteillut ja huoraillut niin mitä menetettävää? Tosin ei paljon voitettavaakaan paitsi "saamis" puolella. Sama lutka se on tekee aloitteen tai ei. Ei se maine aloitteesta synny vaan historiastasi.

• Maine.menee
        sjryj kirjoitti:

Jos nainen on jo valmiiksi parisuhteillut ja huoraillut niin mitä menetettävää? Tosin ei paljon voitettavaakaan paitsi "saamis" puolella. Sama lutka se on tekee aloitteen tai ei. Ei se maine aloitteesta synny vaan historiastasi.

Ahaa,eli siis myös parisuhteessa ollut nainen on huora. Sulla on näköjään kova tarve huoritella naisia, koska tällä määrittelyllä lähes jokainen nainen on lutka.
        Näin se toki menee, että historia vaikuttaa maineeseen, jos kyseessä on tuttu ihminen. Mutta ventovieraalle nainen on kevytkenkäinen horo vasta, kun ehdottaa tälle seksiä, oli historia millainen tahansa. Ja mies on edelleenkin vain aloitteellinen uros, jonka rohkeutta ei voi kuin ihailla.

• tehtävä

Tyylikkäintä on jos nainen ensin osoittaa, että on saatavilla ja siitä rohkaistuneena mies tekee aloitteen. Silloin kummankaan ei tarvitse pelätä pakkeja.

• Tuosta syystä suurin osa suomalaisista naisista on todellisia hapannaamoja ja epäsosiaalisia, ettei vaan muut kuin komeimmat miehet rohkaistuisi tekemään aloitteita.

• eimullamuuta

Jotkut naiset hymyilee miehille ja flirttaileee ja sitten kun mies lähestyy niin nainen sanoo tylysti että ei ole kiinnostunut

• Pilullakiristäminen

Saavat olla määräävässä asemassa, kun pistävät ukon vonkaamaan.

• Karvamuna-

Miehen pitää olla röyhkeä jotta saa pillua eli pitää sanoa suoraan naiselle että haluaa pillua. Toimii, olen itse kokeillut monta kertaa.

• luontoaddikti

Uros esittää soidinmenot. Ei voi mitään, näin se vain menee. Naiset tosin voisivat helpottaa hiukan antamalla edes hiukan selvempiä merkkejä siitä, että voi tulla koittamaan..

• Eikö tuo tee miehen elämän paljon helpommaksi kuin naisen? Mitä helvettiä te oikein valitatte?

• Mitä helvettiä teet sinkkupalstalla vieläkin vaikka ainakin mielikuvituksissasi luulet seurustelevasi mongolialaisen ja vammaisen vinosilmän kanssa?

• super-atm kirjoitti:

Mitä helvettiä teet sinkkupalstalla vieläkin vaikka ainakin mielikuvituksissasi luulet seurustelevasi mongolialaisen ja vammaisen vinosilmän kanssa?

Sinun iloksesi? :-)

Sinun iloksesi? :-)

Sinusta on enintään iloa itsellesi. Ja ehkä thaimaalaiselle mielikuvituspillullesi.

• super-atm kirjoitti:

Sinusta on enintään iloa itsellesi. Ja ehkä thaimaalaiselle mielikuvituspillullesi.

No itsellenipä hyvinkin. :-)

No itsellenipä hyvinkin. :-)

Aina ongelma on se, että olet niin yksinkertainen ettet ymmärrä iloita edes omasta yksinkertaisuudestasi. Montako kertaa homoilit kuolleen isäsi kanssa?

• super-atm kirjoitti:

Aina ongelma on se, että olet niin yksinkertainen ettet ymmärrä iloita edes omasta yksinkertaisuudestasi. Montako kertaa homoilit kuolleen isäsi kanssa?

Räyh räyh sanoo pillua saamaton puudeli nilkassani ymmätämättä elämän realiteetteja. :-)

Räyh räyh sanoo pillua saamaton puudeli nilkassani ymmätämättä elämän realiteetteja. :-)

Puhut selvästi itsestäsi. Olet kehuskellut olevasi varakas ja hyvätuloinen (jota et todellakaan ole), niin voi käydä vaikka huorissa. Voit sitten kehuskella täällä.

• super-atm kirjoitti:

Puhut selvästi itsestäsi. Olet kehuskellut olevasi varakas ja hyvätuloinen (jota et todellakaan ole), niin voi käydä vaikka huorissa. Voit sitten kehuskella täällä.

Sinähän sen paremmin tiedät. :-)

Sinähän sen paremmin tiedät. :-)

Aina paremmin kuin sinä. Käy peruskoulu ensin loppuun.

• super-atm kirjoitti:

Paljonko sinulla mahtaa olla ikää?

Paljonko sinulla mahtaa olla ikää?

Ihan tarpeeksi. Sinä olet keski-ikäinen, mutta olet jäänyt lapsen tasolle. Luulisi hävettävän olla tuollainen vajakki.

• super-ytmi
        super-atm kirjoitti:

Sulla on ollut viime aikoina homofantasijoita tämän tästä. Ei sillä, että fantasioitasi mitenkään pahalla sanoisin, kaltaisellasi nuorella ja viriilillä miekkosella ihan ymmärrettävästi vaihtuvat mielenkiinnon kohteet taajaan kun omaa juttua etsitään.

• super-ytmi kirjoitti:

Sulla on ollut viime aikoina homofantasijoita tämän tästä. Ei sillä, että fantasioitasi mitenkään pahalla sanoisin, kaltaisellasi nuorella ja viriilillä miekkosella ihan ymmärrettävästi vaihtuvat mielenkiinnon kohteet taajaan kun omaa juttua etsitään.

Monenko miehen käyttämä faministihomo olet?

• super-ytmi
        super-atm kirjoitti:

Voi kun edes yrittäisitkin vittuilla.

• super-ytmi kirjoitti:

Voi kun edes yrittäisitkin vittuilla.

Ime munaas, homo.

• super-ytmi
        super-atm kirjoitti:

Ime munaas, homo.

Höh, no eipä ollut kummoinenkaan yritys :D Opettele kunnolla vittuilemaan niin palataan asiaan sen jälkeen uudestaan?

• super-ytmi kirjoitti:

Höh, no eipä ollut kummoinenkaan yritys :D Opettele kunnolla vittuilemaan niin palataan asiaan sen jälkeen uudestaan?

Ammu itseäs päähän, pelle.

• super-atm kirjoitti:

On se peruskoulun käynytkin puoli vuosisataa sitten.

• 164cmM kirjoitti:

On se peruskoulun käynytkin puoli vuosisataa sitten.

Ja niistäkään asioista suurinta osaa Ratikkapaska ei ole oppinut ja loput unohtanut.

• super-atm kirjoitti:

Mikä on faministihomo?

Mikä on faministihomo?

Katso peiliin niin näet sellaisen. Se olet sinä.

• super-atm kirjoitti:

Katso peiliin niin näet sellaisen. Se olet sinä.

Kun noita sinun minulle tai muillekin kirjoittamiasi kommentteja lukee, niin sinulla tuntuu olevan kestovitutus. Yritän hillitä vahingoniloani. :-)

Kun noita sinun minulle tai muillekin kirjoittamiasi kommentteja lukee, niin sinulla tuntuu olevan kestovitutus. Yritän hillitä vahingoniloani. :-)

Voit saman tien ampua itseäsi päähän. Maailma ei tarvitse kaltaistasi vajakkia.

• super-atm kirjoitti:

Voit saman tien ampua itseäsi päähän. Maailma ei tarvitse kaltaistasi vajakkia.

Vaikutat todella onnelliselta ihmiseltä. Jatka samaan malliin. :-)

Vaikutat todella onnelliselta ihmiseltä. Jatka samaan malliin. :-)

Sinä vaikutat kusipäältä. Toivon että joku tappaa sinut. Jatka samaan malliin.

• super-ytmi
        super-atm kirjoitti:

Ammu itseäs päähän, pelle.

En ammu :) Siinä saattaa käydä samalla tavalla kuin sulle näyttää käyneen, ja sitä en todellakaan halua ;)

• super-ytmi kirjoitti:

En ammu :) Siinä saattaa käydä samalla tavalla kuin sulle näyttää käyneen, ja sitä en todellakaan halua ;)

Ime munaas, homo.

• super-ytmi
        super-atm kirjoitti:

Ime munaas, homo.

Heteromiehenä en voi fantasioitasi toteuttaa, pahoitteluni ;) Soon moro! Palataahan taas ;)

• super-ytmi kirjoitti:

Heteromiehenä en voi fantasioitasi toteuttaa, pahoitteluni ;) Soon moro! Palataahan taas ;)

Istu peukkuus, huora.

• varattumies35

Kyllä jotkut naiset tekee aloitteen kuten nainen jonka kanssa seurustelen. Nainen kertoi että päätti heti vonkata minua sänkyyn kun näki minut baarissa.

• eimullamuuta

Naisille tärkeintä on miehen ulkonäkö. Miehille tärkeää on naisen luonne. Mies panee mielummin rumaa mukavaa naista kuin kaunista vittumaista naista.

• Eräkettu

No saa kyllä olla tosi kaunis nainen että alan mitään manööverejä tekemään...

• Pitkällä miehellä on varaa valita kun kaikki naiset roikkuvat lahkeissa kiinni.

• AinaJätetty

Niin nyt on ilmeisesti jo kyse siitä että nainen on tavattu ja alettu tapailemaan eikä siitä että randomina kysytään tuntemattomilta annatko pillua.
      No itse olen oppinut että naisilta ei koskaan saa vongata alussa joten kaikki seksiin liittyvä uuden tapaamani naisen kanssa olen sysännyt naisen vastuulle. Kyllä siihen seksiin on päädytty ennemmin tai myöhemmin. Toiset ehdottelee jo heti alussa ja toisia saat tapailla puolenkymmentäkin kertaa kun asia menee halailun ja suutelun jälkeen huomaamatta seksiin. Niin kiire mulla ei ole koskaan että ahdistelisin naisia aiheella heti. Sitten kun suhde vakiintuu niin tölskitään vaikka kymmenen kertaa päivässä ja minunkin aloitteestani.

• Maksulliset

Ainoastaan maksulliset mainostavat.

• Mulkun-Omistaja

Naiset on noloja eikä ne osaa edes alotteita tehdä eikä ne osaa iskeä miehiä. Odottavat aina että mies tulee juttelee

• Tekee ne aloitteita mutta vain pitkille miehille. Itse kun käyn treeneissä(harvinaista syrjäytyneelle), niin muijat omasta pituudesta riippumatta haluavat aina treenata niiden pisimpien miesten kanssa. Sillä opeteltavalla asialla ei sitten olekaan enää mitään merkitystä, kun on vain munan kiilto silmissä.
        Miehillä ei ole ongelmaa treenata mun kanssa mutta naiset voivat pahoin tällaisissa tilanteissa.
        Pitäisikö mun alkaa tekemään vielä aloitteita naisille, kun ne ei halua tehdä edes arkipäiväisiä asioita lyhyen tyypin kanssa?

• Salilla naisilla on poikaystävä mukana monesti joka on paljon pidempi naista.

• kepilläjäätä

Olen huomioinut juuri sellaisen naisen,joka sanoo,että miehen pitää pyytää seuraan.Kuitenkin hän sen aloitteen saa aikaan käytöksellään flirtillä taidolla,vaikka mies viimekädessä esittää seurapyynnön.Synnynnäinen miestenmetsästäjä tekee sen niin taitavasti.-Mies luulee,että hän itse keksi pyytää.hahhaa.Naimisissahan tuokin kertomani nainen on toisen kanssa,vaan on jännää kokeilla ja hurmata.

• tiedättekötämän

Eronneet miehet haukkuvat ja vihaavat sinkkunaisia ,syyttä.Ovat naisen puolella jolla on oma ukko jo tukena.Miksi ei vapaa mies tue sinkkunaista ihan sen takia kun sinkulla ei ole tukea kuten rouvalla on.Tarkoitan keskustelutasolla edes,ei tarvitse tykätä.

• Olenhuomanut

Kummallisia ovat miehet.
        Omaa oksaansa mieluusti sahaavat.
        Kirjaimellisesti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3005
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2093
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1688
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1540
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1291
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1287
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1196
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1160
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1117
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1001
    Aihe