on taas TV:ssä. Tai siis oli, katselen tätäkin ohjelmaa netistä hieman jälkikäteen. :)
Söpö Jussi Vatanen
38
208
Vastaukset
Sehän on aika pitkäkin se jussi 188 cm eli naiset haluu sellaisia pitkiä miehiä.
- vihatipunen
No ei kyllä näytä ainakaan niin pitkältä. Ja hei, sinä kun olet kehittänyt jonkun pakkomielteen Axl Smithistä, että naiset haluaa vain sitä. Breaking news: Axl on lyhyt!
- vihatipunen
Atm32 kirjoitti:
on se yli 170cm kuitenkin eli pitkä
Eiks pitkä ollu vasta yli 180 cm? Olen nähnyt Axelin luonnossa ja lyhyt on.
- Luonnossanäkemättä
Mistä muuten selvitit tuon pituuden? Olisin itse veikannut ehkä 183-185-senttiseksi, kun Putouksessa Aku Hirviniemen pituuteen vertailin. Ei joka tapauksessa mielestäni hirveän olennaista miehen ulkonäköä ajatellen, kun sitä ei pysty päättelemään ilman että tällä on vieressä joku, johon vertailla ja näkeehän sen jo pelkästä naama-, tai rintakuvasta, että Jussi on komea kaveri.
vihatipunen kirjoitti:
Eiks pitkä ollu vasta yli 180 cm? Olen nähnyt Axelin luonnossa ja lyhyt on.
Kuinka luonnontilassa Axl silloin tarkalleen ottaen oli?
- vihatipunen
HC-ätmel kirjoitti:
Kuinka luonnontilassa Axl silloin tarkalleen ottaen oli?
Se oli työpaikkani asiakastilassa. Että onko se luonnollista vai ei....
vihatipunen kirjoitti:
Se oli työpaikkani asiakastilassa. Että onko se luonnollista vai ei....
Miten se oli makuuhuoneeseesi päässyt?
- vihatipunen
HC-ätmel kirjoitti:
Miten se oli makuuhuoneeseesi päässyt?
Helvettiläinen, onko mun työpaikka vaihtunut viikon lomani aikana?! No mutta kiva, sittenhän mun ei tarvi poistua kotoani aamulla lainkaan kun työt alkaa.
Eikös sulla ollut treffit maanantaina mutta haaveilet jussi vatasesta? Haaveileeko naiset useinkin miehistä joita ei tapaa koskaan?
- vihatipunen
Haaveilee, minäkin olen haaveillut tänään taas Josh Hommesta. Ja ihan kuin miehet ei koskaan haaveilisi kenestäkään saavuttamattomasta.
vihatipunen kirjoitti:
Haaveilee, minäkin olen haaveillut tänään taas Josh Hommesta. Ja ihan kuin miehet ei koskaan haaveilisi kenestäkään saavuttamattomasta.
Minäkin haaveilen aina silloin tällöin Hommesta..
- vihatipunen
PikkuLikka kirjoitti:
Minäkin haaveilen aina silloin tällöin Hommesta..
:-). On se vaan sellanen pitkä komea sexy jännämies.
vihatipunen kirjoitti:
Asian suhteen on kuitenkin yksi olennainen ero miesten ja naisten välillä.
Useat naiset eivät ymmärrä etteivät he todellisuudessa pääse seurustelemaan kyseisten miesten, eikä muidenkaan komeiden miesten kanssa joista haaveilevat. Jos he eivät saa ytmiä, niin "mielummin yksin kuin huonossa suhteessa".
Miehet taas ymmärtävät realiteetit, haaveilevat ehkä kauneimmista naisista, mutta eivät kuvittele että taso oikeasti riittäisi niihin.
Teidän hölmöjen jutut ovat hyvä osoitus naisten hypergamiasta ja pinnallisuudesta.super-atm kirjoitti:
Asian suhteen on kuitenkin yksi olennainen ero miesten ja naisten välillä.
Useat naiset eivät ymmärrä etteivät he todellisuudessa pääse seurustelemaan kyseisten miesten, eikä muidenkaan komeiden miesten kanssa joista haaveilevat. Jos he eivät saa ytmiä, niin "mielummin yksin kuin huonossa suhteessa".
Miehet taas ymmärtävät realiteetit, haaveilevat ehkä kauneimmista naisista, mutta eivät kuvittele että taso oikeasti riittäisi niihin.
Teidän hölmöjen jutut ovat hyvä osoitus naisten hypergamiasta ja pinnallisuudesta.Älä viitsi jeesustella, olet itsekin todennäköisesti runkkaillut miljoona kertaa joidenkin tissimuijien kuville. Ei tässä sen kummemmasta ole kyse, eikä varmaankaan kukaan kuvittele, että itsellä olis mitään saumoja mihinkään maailmankuuluihin rokkikukkoihin. Tuo sinun kommenttisi osoittaa lähinnä sen, että sulla on vääristyneitä käsityksiä ihmisten, naisten tässä tapauksessa, todellisuudentajusta.
- vihatipunen
PikkuLikka kirjoitti:
Älä viitsi jeesustella, olet itsekin todennäköisesti runkkaillut miljoona kertaa joidenkin tissimuijien kuville. Ei tässä sen kummemmasta ole kyse, eikä varmaankaan kukaan kuvittele, että itsellä olis mitään saumoja mihinkään maailmankuuluihin rokkikukkoihin. Tuo sinun kommenttisi osoittaa lähinnä sen, että sulla on vääristyneitä käsityksiä ihmisten, naisten tässä tapauksessa, todellisuudentajusta.
Juuri näin. En minä ainakaan kuvittele, että mulla olisi mitään annettavaa...(hysteeristä naurua)...siis mitään muuta annettavaa SEN lisäksi kenellekään rokkitähdelle.
PikkuLikka kirjoitti:
Älä viitsi jeesustella, olet itsekin todennäköisesti runkkaillut miljoona kertaa joidenkin tissimuijien kuville. Ei tässä sen kummemmasta ole kyse, eikä varmaankaan kukaan kuvittele, että itsellä olis mitään saumoja mihinkään maailmankuuluihin rokkikukkoihin. Tuo sinun kommenttisi osoittaa lähinnä sen, että sulla on vääristyneitä käsityksiä ihmisten, naisten tässä tapauksessa, todellisuudentajusta.
Älä itse selittele. Naiset yliarvoivat tasonsa. Ja vaikka heillä olisi realistinen käsitys tasostaan, niin silti he yrittävät aina saada itseään huomattavasti tasokkaamman miehen tai ovat mielummin sinkkuina.
vihatipunen kirjoitti:
Juuri näin. En minä ainakaan kuvittele, että mulla olisi mitään annettavaa...(hysteeristä naurua)...siis mitään muuta annettavaa SEN lisäksi kenellekään rokkitähdelle.
Olet tyypillinen hypergaminen nainen. Sinulle eivät kelpaa tasoisesi miehet parisuhteeseen, mutta jaat mielelläsi pillua julkkiksille ja komeille miehille.
- vihatipunen
super-atm kirjoitti:
Olet tyypillinen hypergaminen nainen. Sinulle eivät kelpaa tasoisesi miehet parisuhteeseen, mutta jaat mielelläsi pillua julkkiksille ja komeille miehille.
Ai jaan vai? Tässä ketjussa tulee nyt vallan uutta tietoa itsestäni: työpaikkani on vaihtunut ja jaan pillua julkkiksille...Komeat miehet kyllä tunnustan, siis omasta mielestäni komeat mutta tuskin "yleisten komeusstandardien" mukaiset.
vihatipunen kirjoitti:
Ai jaan vai? Tässä ketjussa tulee nyt vallan uutta tietoa itsestäni: työpaikkani on vaihtunut ja jaan pillua julkkiksille...Komeat miehet kyllä tunnustan, siis omasta mielestäni komeat mutta tuskin "yleisten komeusstandardien" mukaiset.
Tietysti jaat pillua jos saat tilaisuuden. Se on sitten eri asia jääkö komeiden miesten panohuorana oleminen osaltasi vain fantasian tasolle vai pääsetkö hommiin.
PikkuLikka kirjoitti:
Kyllä naisilla tuppaa olemaan paha tapa uskoa satuihin ja siihen, että asiat vain tapahtuvat.
- hah_
Taitaa toi super atm oll aika juntti, nikkinsä väärtti ;)
- vihatipunen
super-atm kirjoitti:
Tietysti jaat pillua jos saat tilaisuuden. Se on sitten eri asia jääkö komeiden miesten panohuorana oleminen osaltasi vain fantasian tasolle vai pääsetkö hommiin.
Sun pitää nyt muistaa, että olen jo kurppa eli ei tässä enää mitään jaella. Toisaalta ei ole mitään menetettävääkään eikä kenenkään "kunnon miehen" tarvi pelätä joutuvansa aisuriksi (typerä sana btw)). Mulle ei tarvi mitään Älvsby-taloja hommata kun mulla on jo yksi talo mistä haluaisin päästä pikimmiten eroon (vaikka siinä menee mukana osa elämästäni).
vihatipunen kirjoitti:
Sun pitää nyt muistaa, että olen jo kurppa eli ei tässä enää mitään jaella. Toisaalta ei ole mitään menetettävääkään eikä kenenkään "kunnon miehen" tarvi pelätä joutuvansa aisuriksi (typerä sana btw)). Mulle ei tarvi mitään Älvsby-taloja hommata kun mulla on jo yksi talo mistä haluaisin päästä pikimmiten eroon (vaikka siinä menee mukana osa elämästäni).
"Sun pitää nyt muistaa, että olen jo kurppa eli ei tässä enää mitään jaella."
Olet hypergamian takia nirsoillut itsesi vanhaksi kurpaksi ja luultavasti yksin saat elää kunnes kuolema sinut dildostasi erottaa.
"Toisaalta ei ole mitään menetettävääkään eikä kenenkään "kunnon miehen" tarvi pelätä joutuvansa aisuriksi (typerä sana btw))."
Ei se ole tyhmä sana, vaan oikein hyvä. Kiitos sinulle, ettet etsi aisuria.
"Mulle ei tarvi mitään Älvsby-taloja hommata kun mulla on jo yksi talo mistä haluaisin päästä pikimmiten eroon (vaikka siinä menee mukana osa elämästäni)."
Myy pois vaan. Jos johonkin rakennukseen jossa on mahdollisesti itse asunut tai viettänyt kesiään liittyy muistoja ja sillä on tunnearvoja, mutta on todella työläs ja rahaa vievä riesa, niin se kannattaa myydä. Vähän aikaa luopuminen sattuu niin kuin muidenkin asioiden suhteen mutta sen jälkeen on jo parempi.hah_ kirjoitti:
Taitaa toi super atm oll aika juntti, nikkinsä väärtti ;)
Sinulla puolestasi on todella omaperäinen nikki ;)
HC-ätmel kirjoitti:
Kyllä naisilla tuppaa olemaan paha tapa uskoa satuihin ja siihen, että asiat vain tapahtuvat.
Joo, kyllähän minäkin oikeasti uskon, että Homme tulee joku kaunis päivää soittamaan mun ovikelloa ja sitten asiat vaan tapahtuu.. Siihen saakka pidän polvet tiukasti yhdessä.
PikkuLikka kirjoitti:
Joo, kyllähän minäkin oikeasti uskon, että Homme tulee joku kaunis päivää soittamaan mun ovikelloa ja sitten asiat vaan tapahtuu.. Siihen saakka pidän polvet tiukasti yhdessä.
Juuri tuollaisia tunnustuksia naisista aina irtoaa, kun vähän potkii. :-/
- hah_32
super-atm kirjoitti:
Sinulla puolestasi on todella omaperäinen nikki ;)
nikki kohteen vastaanottokyvyn mukaan, se on kohteliasta
- vihatipunen
PikkuLikka kirjoitti:
Ehtisköhän se käydä samalla reissulla mun luona myös?
- vihatipunen
vihatipunen kirjoitti:
;DD
- Palstalaiset
super-atm kirjoitti:
Tapa itses.
Hirtä itses "munista".
vihatipunen kirjoitti:
Hmm.. een oikein tiedä.. Jos sen nyt tosiaan sattuisi tulemaan kyläilemään niin ajattelin kyllä käyttää sitä aika pitkään ja hartaasti.. mutta joo, olkoon menneeksi.. Voin mä sitä sulle lainata, jos palautat samassa kunnossa takaisin. :D
- vihatipunen
PikkuLikka kirjoitti:
Hmm.. een oikein tiedä.. Jos sen nyt tosiaan sattuisi tulemaan kyläilemään niin ajattelin kyllä käyttää sitä aika pitkään ja hartaasti.. mutta joo, olkoon menneeksi.. Voin mä sitä sulle lainata, jos palautat samassa kunnossa takaisin. :D
Kiva, en kovin kauan varmaan jaksa käyttää kun kunto loppuu kesken mutta jos vähän kuitenkin :D
- just-for-fun-
On naisilla pillua annettavana eikää mies ole muusta kiinnostunut
- pärjääilmankin
mutta sitähän ei anneta huvin vuoksi ja ehkä ei ollenkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei142939Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221310- 891205
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2511062Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511043Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63962Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253846- 41822
- 84806
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48763