Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Valitettavasti on pakko kompata sinua tässä asiassa. Itse en kylläkään ole tikkulaiha, mutta kurja tilanteeni lienee tiedossa palstalla.. Jos ei ole suotu naisellisia avuja, niin sitten on pakko pärjätä muutoin. Reippaalla mielellä, jee.
Voisit kenties nostaa vähän painoasi, niin tilanne kohenisi?
04.03.2016 21:24
Juu, olen huomannut että palstan miehille kaikki aina "vain tapahtuu" ihan luonnostaan.
04.03.2016 21:12
Eipä kyllä tule mieleen yhtään tilannetta jossa olisin yrittänyt tehdä niin.
04.03.2016 21:02
Niin vähän ajattelinkin.. Kyse on ehkä ennemminkin siitä, että et vain ole tottunut lapsiin ja niiden käyttäytyminen ja meininki ahdistaa. On kuitenkin hyvä muistaa, että lapset tosiaankin vasta harjoittelevat tätä ihmistouhua, kuten erkki-täti tuolla jo toteskin. Harva lapsi on pahuuttaan sotkeva, meluisa, tai tottelematon, eivät vain vielä osaa toimia kaikissa tilanteissa toivotulla tavalla. Onhan se välillä rasittavaa, mutta ei sentään vihattavaa.
04.03.2016 19:10
Pöh, mitä uhriutumista. Tiedät varsin hyvin, etten ole palstakiusannut sinua tai ketään muutakaan heidän pituutensa/lyhyytensä, tai muunkaan fyysisen puutteen vuoksi. Itse olet kiusanhenki pahimmasta päästä kaiken maailman kuvalinkkeinesi.. Mutta ei se mitään, kiusa se on pienikin kiusa.
04.03.2016 18:59
Vihaaminen tuntuu aika kovalta lausunnolta.. ymmärrän hyvin, jos joku ole erityisen kiinnostunut lapsista, tai ettei osaa/halua olla niiden kanssa tekemisissä, tai että lapset toisinaan ärsyttävät melun yms mainitsemasi takia, mutta se, että suorastaan vihaa lapsia.. on kyllä mielestäni melko epätavallista.
04.03.2016 18:49
Hmm.. ehkäpä.. mutta halusin kuitenkin kommentoida asiaa. Olen kanssasi samaa mieltä, mitä tulee työttömyyden tahallisuuteen tai olosuhteisiin, siinä on eroa. Luulisin kuitenkin, että tahallisenkin työttömyyden taustalla on usein joku ongelma, mikä ei aina välttämättä johdu henkilöstä itsestään, kuten vaikkapa mt- ongelma tms.
03.03.2016 21:47
Minä en ajattele tuolla tavalla, kuten jo edellä totesin, mutta varmastikin on ihmisiä jotka määrittelevät ihmisen arvon urasuoritusten perusteella.
03.03.2016 21:35
Ei se varmaankaan vielä ole ohi, jos et edes itse tiedä onko se jo ohi vai ei.
03.03.2016 21:33
Oletko kuullut vapaaehtoistyöstä? Et tiedä mitä hän tekee palstan ulkopuolella ja miten aikansa käyttää. Ihminen voi myös olla tärkeä apu ja tuki läheisilleen, vaikka ei olisikaan töissä. Kaikkea ei kannata mitata rahassa, vaikka se onkin tietysti helpointa yksinkertaisille ihmisille.
03.03.2016 21:24
Ei, mutta itse olen ollut uravalinnasta johtuen välillä pitkähköjäkin aikoja työttömänä. Siinä kattoon syljeskellessä on oiva tilaisuus havaita ja kokea elämän tyhjyys ja tarkoituksettomuus, kun ei ole arkista oravanpyörää turvavilttinä, tai myöskään rahaa itsensä viihdyttämiseen. Sisältöä elämään täytyykin alkaa siinä tilanteessa etsiä muualta kuin työstä tai kuluttamisesta.
03.03.2016 21:19
Onko tämä nyt sitä palstakiusaamista? En muista, että outsider1 olisi kitissyt palstalla työttömyydestään.. tai muutenkaan. Se, että henkilöllä on työpaikka ei tee hänestä parempaa ihmistä, kuten ei myöskään työttömyys tee ihmisestä vähempiarvoista. Hyödyksi voi olla muutenkin kuin tekemällä palkkatyötä. Työttömänä oleminen voisi olla monellekin säännöllisiin tienesteihin ja päivähoitopaikkaan tottuneille kermapyllylle kasvattava kokemus.
03.03.2016 21:00
Parin numero 2 :n kanssa olen jo ollut suhteessa, niin olisi ilmeisen helppoa toistaa totuttua kaavaa. Kumpikin oli tosin lievä tapaus, olivat työkykyisiä, eivätkä fyysisesti väkivaltaisia minua kohtaan. Numero 3 olisi huonoin vaihtoehto, tunnekylmyys on poissulkeva ominaisuus, mutta ei ykkönenkään olisi hyvä vaihtoehto. Ykkösen tapauksessa haluaisin myös samat oikeudet itselle, mutta ongelma on, että jos olen suhteessa jonkun kanssa jota rakastan, en halua käydä vieraissa. Enkä kyllä haluaisi, että se toinenkaan osapuoli käy.
03.03.2016 20:46
Ei jestas mikä.. "mies".. En kestä! :D
01.03.2016 23:10
No ei tässä jutussa kannattais olla kauhean mukana..
Itse en ole myöskään erityisen normaali, enkä ole paljoakaan tekemisissä ns normaalien ihmisten kanssa, niin ehkä siksi tässä kohtaa tuntuu ihan kotoisalle. :)
Faktahan on että joku yrittää aina rahastaa millä tahansa asialla tai ilmiöllä ja käyttää heikommmassa asemassa olevia hyväkseen. Ikävä kyllä.
Niin, mitäköhän sitä sitten iltaisin tekisi.. Jos vaikka lukisi kirjan. Tuolla niitä on vino pino odottamassa.. Mut nyt on mentävä nukkumaan.. ja huomenna töitä.. Siispä öitä. :)
21.02.2016 01:44
En tarkoittanut sitä sillai, mutta arvasin, että otat sen sillai. Sanoinhan juuri, että hyvällä tavalla.. normaalia keskustelua, normaaleista asioista. :)
En tiedä mitä meinaat.. Itse tarkoitin monikulttuurisuudella "sitä semmoista" kanssakäymistä vok:ssa tms mitä täällä jauhetaan.. kuten huomaat, palsta vaikuttaa ajatteluun, kun automaattisesti tulee tuollaiset jutut mieleen. Alan olla osa luolan peräseinällä kasvavaa limaa.
21.02.2016 01:09
No höh, en halua kokeilla mitään monikulttuurisuutta.. :( Ehkä joskus on vaan pidettävä taukoa. Lukeminen on esimerkiksi jäänyt vähemmälle jo pidemmän aikaa, mikä on kyllä sääli, mutta jostain syystä nyt ei vaan ole se hetki.. liikaa töitä ja omia yritelmiä sinne sun tänne niin ei vaan pysty keskittymään.
Tiedätkös muuten, ihan joka ikinen kerta, kun juttelen sun kanssa, herään siihen tajuamiseen, että mitä helvettiä minä edes teen tällä palstalla. Niin kuin hyvällä tavalla.. ikään kuin muistutus omasta itsestä ja herää halu poistua luolasta.. Tämä mesta ei tee mulle ollenkaan hyvää.
21.02.2016 00:55
Niin ja minä tiedän mistä se johtuu..huonosta minäkuvasta ja se on myös ätmiyden perimmäinen syy. Ei naiset eikä niiden hypergamia, vihaan tuota sanaa, tms kakkelikokkelis, mitä täällä jauhetaan.
21.02.2016 00:33
Ei varmaankaan ole elinehto, mut minä kyllä uskon, että seksuaalisella tyydyttyneisyydellä on myös paljon tekemistä henkisen ja fyysinen hyvinvoinin kanssa. Siinä vaiheessa kun ruumiin tarpeet on hoidossa on henkisillä tarpeilla parempi alusta.. siis terve mieli terveessä ruumiiissa tyyppisesti.
Ehkäpä olen vaan tällä hetkellä juuttunut sellaiseen eläinmoodiin, että en oikein enää ymmärrä riittävästi kulttuurin päälle. Ehkä minä olen puolestani harrastanut, ja tehnyt työksikin, sitä tähän astisessa elämässäni riittävästi. :)
21.02.2016 00:30
Totta, mutta nälkäkin on aina samanlaista ja pakko on syödä, jotta jaksaa. :D
21.02.2016 00:19
72 / 109