ripsiä räpsyttelemällä, söpöilemällä tai muuten naisellisia avuja hyödyntäen?
Nainen, oletko koskaan yrittänyt saada etuja
72
304
Vastaukset
- hihihhhh
Olen! Ja olen niitä myös saanut;) Entäs sitten.
- Naisasialooseri1
Sitä sitten, että olet huora joka ei tajua vanhenevansa ja rusinoituvansa hyvin nopeasti ja sen jälkeen olet miehille ilmaa ja jos esittelet naisellisia avujasi kuten roikkuvia kurttuisia tissejäsi niin saat niillä aikaan lähinnä oksetusreaktion
- atännä
Kerran jäi isot ylinopeussakot saamatta. En tietenkään voi olla varma, miten siinä niin lopulta kävi, mutta en valita. ;)
- m-i-e-s
Oliko ne ne ne ne ne ne pakarat? =P Missä piirissä jäi saamatta? Pysäytettiin vain huvikseen vedonlyöntiä varten.
- atännä
m-i-e-s kirjoitti:
Oliko ne ne ne ne ne ne pakarat? =P Missä piirissä jäi saamatta? Pysäytettiin vain huvikseen vedonlyöntiä varten.
Pakarat oli tiukasti penkissä. Voi vaikka olla, ettei sillä moottoripyöräpoliisilla ollut enää sakkolappuja, niin sain vain huomautuksen :) Ylinopeutta oli 30 km/h. Tais se vähän flirttailla.
- vihatipunen
atännä kirjoitti:
Pakarat oli tiukasti penkissä. Voi vaikka olla, ettei sillä moottoripyöräpoliisilla ollut enää sakkolappuja, niin sain vain huomautuksen :) Ylinopeutta oli 30 km/h. Tais se vähän flirttailla.
Poliisit on aika heikkoja kauniiden naisten edessä...
- m-i-e-s
atännä kirjoitti:
Poliisit koulutetaan havaitsemaan pakarat 20km päästä tiiliseinän läpi. Poliisi kykenee tekemään 5-vuoden päästä täydellisen mallinnuksen pakaroista, joita ei ole nähnyt. Poliisit myös saa soveltaa, vähimmän haitan periaatteella poliisi lakia, joka tässä tapauksessa on huomautus, 30-minuutin raportin kirjoittamisen sijasta työvuoron päätteeksi.
- m-i-e-s
vihatipunen kirjoitti:
Poliisit on aika heikkoja kauniiden naisten edessä...
Eikä ole, palveluammatti, jossa ensikertalainen, ei toistuvasti rikokseen syylistyvä naishenkilö päästetään huomautuksella. =P
- vihatipunen
m-i-e-s kirjoitti:
Eikä ole, palveluammatti, jossa ensikertalainen, ei toistuvasti rikokseen syylistyvä naishenkilö päästetään huomautuksella. =P
Nimenomaan naishenkilö. Jos mies ajaa ylinopeutta 30 km/h niin varmasti rapsahtaa sakko.
- m-i-e-s
vihatipunen kirjoitti:
Nimenomaan naishenkilö. Jos mies ajaa ylinopeutta 30 km/h niin varmasti rapsahtaa sakko.
Kortti pois ja esitutkintaan. =P Kyllähän sekin opetetaan, että syntyperäinen Suomalainen mies on se kaiken pahan alku ja juuri. Nainen ei ikinä mitenkään voi olla niin paha kuin mies. Täysin tasa-arvoinen tulkinta, jossa nainen oppii huomautuksella ja mies tutkinta vankeudella. =P
Laki sakottamisesta. Mies, tarvittaessa rangaistaan rikoslain pykälien korkeimpien rangaistuksien mukaan. Nainen, sivistyneempi ja älykkäämpi, mahdollisesti yhteiskunta kelpoisempi ja lapsista / nuorista huolehtiva yksilö pienimmän haitan periaatteella. =) - rumamaija
Omalla kohdallani ei ollut ihan sakon kirjoittamatta jättäminen, mutta vähän sinnepäin. Eli kerran yksi ranskalainen lääkäri jätti laskuttamatta. Mutta sekin taisi johtua siitä, että käyntini syy oli se että saisin häneltä arvion siitä, olinko riittävän hyvässä fyysisessä kunnossa saadakseni paikallisen kuntosalikortin (kyllä, Ranskassa sellaistakin vaaditaan ennen kuin pääsee salille, ja muutenkin pitää vielä itse täyttää kaavake jossa udellaan tietoa fyysisestä kunnosta). Väittivät kyllä, että normaalisti siitä olisi pitänyt maksaa joku 30 euroa. No, se lääkäri ei edes tsekannut mua ja fyysistä kuntoani, kerroin vaan mitä tarvitsin niin se kirjoitti paperin ja sanoi ettei tarvitse maksaa mitään.
Tuskin tosin tällä pärställä sitä ilmaiseksi sai. :( Oli vaan niin reilu lääkäri muuten.
- vihatipunen
En ainakaan tarkoituksella koska en "osaa". Ehkä vahingossa joskus?
Mulla on niin lyhyet ripsetkin, ettei niiden räpsymistä edes huomaa... - Komistus33
Säälittävää kattoa kun LÄSKI SUOMINAINEN yrittää saada sääliä kauneudella joka on vain kaukainen haave!!
- Tähti--Silmä
Heh, ei ole tarvinnut ku miehet ovat räpsytellet silmää :D
- käärötorttu
Ettet vaan ole kuvitellut niiden iskeneen juuri sinulle!
- Tähti--Silmä
käärötorttu kirjoitti:
Ettet vaan ole kuvitellut niiden iskeneen juuri sinulle!
Pöööö!!! :O
- Ruma.laiha.kurppa
En. Mulla ei ole kummoisia ripsiä mitä räpyttää, en ole söpö, eikä ole niitä naisellisia avujakaan - joten miksi vaivautua...
- Ruma.laiha.kurppa
HC-ätmel kirjoitti:
Naisilla on aina naisellisia avuja.
Ei ole.
- Ruma.laiha.kurppa
HC-ätmel kirjoitti:
On. >:3
Eikös ne naiselliset avut ole sitä tissi-perse -osastoa? No paljonpa hyöväis, jos laihaa rintakehääni yrittäisin esim. isosta paidan kaula-aukosta esitellä. Ei sieltä muuta näkyis kuin ihon alta pullottavat kylkiluut, eli lähinnä yhtä houkutteleva ja seksikäs kuin pyykkilauta... Tuskin kukaan mies olis että "jees! Tuota kun pääsis soittelemaan!" -tyyliin:
http://1.bp.blogspot.com/-6bKSrG0cMik/UdcbqpprDzI/AAAAAAAAB4s/WdwthJTu6PU/s1600/pyykkilauta.jpg
Muutenkin ruumis laiha tikku, että ei niitä avuja vain kaikilla ole. >:( Ruma.laiha.kurppa kirjoitti:
Eikös ne naiselliset avut ole sitä tissi-perse -osastoa? No paljonpa hyöväis, jos laihaa rintakehääni yrittäisin esim. isosta paidan kaula-aukosta esitellä. Ei sieltä muuta näkyis kuin ihon alta pullottavat kylkiluut, eli lähinnä yhtä houkutteleva ja seksikäs kuin pyykkilauta... Tuskin kukaan mies olis että "jees! Tuota kun pääsis soittelemaan!" -tyyliin:
http://1.bp.blogspot.com/-6bKSrG0cMik/UdcbqpprDzI/AAAAAAAAB4s/WdwthJTu6PU/s1600/pyykkilauta.jpg
Muutenkin ruumis laiha tikku, että ei niitä avuja vain kaikilla ole. >:(Valitettavasti on pakko kompata sinua tässä asiassa. Itse en kylläkään ole tikkulaiha, mutta kurja tilanteeni lienee tiedossa palstalla.. Jos ei ole suotu naisellisia avuja, niin sitten on pakko pärjätä muutoin. Reippaalla mielellä, jee.
Voisit kenties nostaa vähän painoasi, niin tilanne kohenisi?- Ruma.laiha.kurppa
PikkuLikka kirjoitti:
Valitettavasti on pakko kompata sinua tässä asiassa. Itse en kylläkään ole tikkulaiha, mutta kurja tilanteeni lienee tiedossa palstalla.. Jos ei ole suotu naisellisia avuja, niin sitten on pakko pärjätä muutoin. Reippaalla mielellä, jee.
Voisit kenties nostaa vähän painoasi, niin tilanne kohenisi?No mussutin aiheesta jo HC-ätmelin aiempaan aloitukseen, jossa hän toi esiin ajatuksen, että laihoja naisia pitäisi verottaa... Jonkinlainen haittavero ilmeisesti pahan mielen aiheuttamisesta muille, kun ovat epäesteettinen näky? Eniveis - kerroin siellä, että olen kyllä nuorena yrittänyt lihottaa, mutta totesin ettei tule onnistumaan, joten antaa olla... Ja tosiaan aika sitkeästi vuosikaudet mussutin pullaa ja kaikkea mahdollista ja söin kuin virtahepo, mutta paino ei vaan noussut. Kun ei vaan onnistu niin ei onnistu... Ilmeisesti tämä ruipelous on luonnollinen olotila osalle ihmisistä. :(
- m-i-e-s
PikkuLikka kirjoitti:
Valitettavasti on pakko kompata sinua tässä asiassa. Itse en kylläkään ole tikkulaiha, mutta kurja tilanteeni lienee tiedossa palstalla.. Jos ei ole suotu naisellisia avuja, niin sitten on pakko pärjätä muutoin. Reippaalla mielellä, jee.
Voisit kenties nostaa vähän painoasi, niin tilanne kohenisi?Kun vain on nainen, on kaikki avut luonnollisesti velvollisuutemme. =P
Ruma.laiha.kurppa kirjoitti:
No mussutin aiheesta jo HC-ätmelin aiempaan aloitukseen, jossa hän toi esiin ajatuksen, että laihoja naisia pitäisi verottaa... Jonkinlainen haittavero ilmeisesti pahan mielen aiheuttamisesta muille, kun ovat epäesteettinen näky? Eniveis - kerroin siellä, että olen kyllä nuorena yrittänyt lihottaa, mutta totesin ettei tule onnistumaan, joten antaa olla... Ja tosiaan aika sitkeästi vuosikaudet mussutin pullaa ja kaikkea mahdollista ja söin kuin virtahepo, mutta paino ei vaan noussut. Kun ei vaan onnistu niin ei onnistu... Ilmeisesti tämä ruipelous on luonnollinen olotila osalle ihmisistä. :(
Yleensä ihmiset, jotka eivät millään liho, eivät tykkää syömisestä ja syövät siksi liian vähän. Edes silloin kun he väittävät syövänsä kuin virtahevot. Se on käänteinen ilmiö kuin se, että jotkut pullukat eivät laihdu, vaikka eivät omien sanojensa mukaan syö mitään. Kontrolloiduissa olosuhteissa nämä itsepetokset yleensä paljastuvat.
- 12121212
PikkuLikka kirjoitti:
Voisit kenties nostaa vähän painoasi, niin tilanne kohenisi?Kurja tilanne: komeille pelimieshipeille ja tietysti kilteille betamiehille joutuu antamaan pakit kun tekee vieläkin mieli komeaa jännämiestä.
Girl problems. Ruma.laiha.kurppa kirjoitti:
No mussutin aiheesta jo HC-ätmelin aiempaan aloitukseen, jossa hän toi esiin ajatuksen, että laihoja naisia pitäisi verottaa... Jonkinlainen haittavero ilmeisesti pahan mielen aiheuttamisesta muille, kun ovat epäesteettinen näky? Eniveis - kerroin siellä, että olen kyllä nuorena yrittänyt lihottaa, mutta totesin ettei tule onnistumaan, joten antaa olla... Ja tosiaan aika sitkeästi vuosikaudet mussutin pullaa ja kaikkea mahdollista ja söin kuin virtahepo, mutta paino ei vaan noussut. Kun ei vaan onnistu niin ei onnistu... Ilmeisesti tämä ruipelous on luonnollinen olotila osalle ihmisistä. :(
Ätmeille nyt ei kelpaa miss universumkaan tai Kate Upton, joten haittaverollepantavaksi joutuu jokainen kurppa täällä, kuka mistäkin syystä.
Olen kateellinen, itse joudun, kuten valtaosa kuolevaisista, kyttäämään jokaista suupalaa pysyäkseni hoikkana. Tiedätkö mistä painon kertymättömyys johtuu, aineenvaihdunnastako, vai kuitenkin liian vähäisestä kalorien saannista? Liika on tietenkin aina liikaa, tai pikemminkin liian vähän, mutta kyllä minun mielestäni kuitenkin kannattaa mieluummin olla iloinen hoikkuudestaan, kuin että pitäisi sitä huonona asiana.. Jos nyt oikeasti kärsit tilanteesta, niin mahtaiskos lihastreenistä olla apua, jos et pysty hankkimaan massaa suklaakuurilla?PikkuLikka kirjoitti:
Ätmeille nyt ei kelpaa miss universumkaan tai Kate Upton, joten haittaverollepantavaksi joutuu jokainen kurppa täällä, kuka mistäkin syystä.
Olen kateellinen, itse joudun, kuten valtaosa kuolevaisista, kyttäämään jokaista suupalaa pysyäkseni hoikkana. Tiedätkö mistä painon kertymättömyys johtuu, aineenvaihdunnastako, vai kuitenkin liian vähäisestä kalorien saannista? Liika on tietenkin aina liikaa, tai pikemminkin liian vähän, mutta kyllä minun mielestäni kuitenkin kannattaa mieluummin olla iloinen hoikkuudestaan, kuin että pitäisi sitä huonona asiana.. Jos nyt oikeasti kärsit tilanteesta, niin mahtaiskos lihastreenistä olla apua, jos et pysty hankkimaan massaa suklaakuurilla?Kivaa yleistämistä taas. :-(
- m-i-e-s
12121212 kirjoitti:
Kurja tilanne: komeille pelimieshipeille ja tietysti kilteille betamiehille joutuu antamaan pakit kun tekee vieläkin mieli komeaa jännämiestä.
Girl problems.Girl problems on valtion ongelma. Valtiolle tärkeämpi ja hyödyllisempi on nainen. Sinä olet korvattavissa, nainen ei. Naisella on, mitä sinulla ei ole. (Terveisin Euroopan unionin valtiot.) =D
- m-i-e-s
HC-ätmel kirjoitti:
Kivaa yleistämistä taas. :-(
Hei, hei. Naisen sana on laki. =P
12121212 kirjoitti:
Kurja tilanne: komeille pelimieshipeille ja tietysti kilteille betamiehille joutuu antamaan pakit kun tekee vieläkin mieli komeaa jännämiestä.
Girl problems.Ei ne minua minkään naisellisten avujen takia halua, vaan koska olen (palstan ulkopuolella) niin mukava ja hyvää juttuseuraa.. vaikkei ehkä uskoisikaan. Ovat itse sanoneet niin.
HC-ätmel kirjoitti:
Kivaa yleistämistä taas. :-(
Kiva että tykkäät.. höh.. et tainnutkaan tykätä, kun tuossa oli tuo surkea naama. :/
Hyvä on , korjaus: palstalla saattaa olla joku poikkeusmies, jolle miss universun ja/tai Kate Upton kelpaisi paremman puutteessa.- rumamaija
PikkuLikka kirjoitti:
Olen kateellinen, itse joudun, kuten valtaosa kuolevaisista, kyttäämään jokaista suupalaa pysyäkseni hoikkana. Tiedätkö mistä painon kertymättömyys johtuu, aineenvaihdunnastako, vai kuitenkin liian vähäisestä kalorien saannista? Liika on tietenkin aina liikaa, tai pikemminkin liian vähän, mutta kyllä minun mielestäni kuitenkin kannattaa mieluummin olla iloinen hoikkuudestaan, kuin että pitäisi sitä huonona asiana.. Jos nyt oikeasti kärsit tilanteesta, niin mahtaiskos lihastreenistä olla apua, jos et pysty hankkimaan massaa suklaakuurilla?Minäkin olen kateellinen. Olisi hauskaa syödä mitä vaan ja pysyä langanlaihana. Langanlaihuus olisi muutenkin kiva olotila.
m-i-e-s kirjoitti:
Hei, hei. Naisen sana on laki. =P
Hienoa, sinulla on ainakin oikea asenne. :D
- Ruma.laiha.kurppa
HC-ätmel kirjoitti:
Yleensä ihmiset, jotka eivät millään liho, eivät tykkää syömisestä ja syövät siksi liian vähän. Edes silloin kun he väittävät syövänsä kuin virtahevot. Se on käänteinen ilmiö kuin se, että jotkut pullukat eivät laihdu, vaikka eivät omien sanojensa mukaan syö mitään. Kontrolloiduissa olosuhteissa nämä itsepetokset yleensä paljastuvat.
No jaa... Minä kyllä tykkään syömisestä - saatan vetäistä litran pakkauksen jäätelöä kerralla, tai yhdeltä istumalta perunalastupussin... Syön itseni yleensäkin ähkyyn - ei siitä muuta hyötyä ole kuin, että näytän raskaana olevalta luurangolta, kun vatsa sitten pömpöttää hulluna. Jotenkin kuvittelin, että ikä "korjaisi" tilanteen ja pulskistuisin vanhetessa niin kuin muutkin ihmiset, mutta näin ei käynyt.
- Ruma.laiha.kurppa
PikkuLikka kirjoitti:
Olen kateellinen, itse joudun, kuten valtaosa kuolevaisista, kyttäämään jokaista suupalaa pysyäkseni hoikkana. Tiedätkö mistä painon kertymättömyys johtuu, aineenvaihdunnastako, vai kuitenkin liian vähäisestä kalorien saannista? Liika on tietenkin aina liikaa, tai pikemminkin liian vähän, mutta kyllä minun mielestäni kuitenkin kannattaa mieluummin olla iloinen hoikkuudestaan, kuin että pitäisi sitä huonona asiana.. Jos nyt oikeasti kärsit tilanteesta, niin mahtaiskos lihastreenistä olla apua, jos et pysty hankkimaan massaa suklaakuurilla?En minä siitä enää "kärsi" en hirveästi välitä ulkonäöstäni, mutta toisinaan vituttaa, jos kuulee kommentteja jossa epäillään anorektikoksi, tai hyikäillään kun oon niin laiha... Nuorena ihailin 1940-50 -lukulaisia pin-up -tyttöjä, joten kyllähän se harmitti kun itsestä tuli kaikkea muuta kuin sen kaltainen - mutta ikä tosiaan korjaa ainakin sen kuinka paljon itseä kyrsii peiliin katsoessa, ja muutenkin olen ollut aina sellainen harmaa hiirulainen ja kaikin tavoin at -nainen, että voipahan ainakin lohduttautua sillä ettei vanhetessakaan menetä mitään, kun ei ollut alunperinkään mitään menetettävää! Huumorilla minä tähän suhtaudun, jos joku ei hoksannut... :D Enkä tosiaan tiedä mistä tämä johtuu. Liikunnankin kanssa saan olla tarkkana, ettei kroppa ala polttaa lihasta. Syömisestä saa tosiaankin huolehtia, mikä toisinaan on vähän hankalaa, kun on muitakin velvoitteita elämässä kuin kalorien saannin laskeminen ja syöminen... :)
- 12121212
PikkuLikka kirjoitti:
Ei ne minua minkään naisellisten avujen takia halua, vaan koska olen (palstan ulkopuolella) niin mukava ja hyvää juttuseuraa.. vaikkei ehkä uskoisikaan. Ovat itse sanoneet niin.
Ja yksikään juttuseuramiehistä ei haluaisi kanssasi seksiä?
- 12121212
PikkuLikka kirjoitti:
Kiva että tykkäät.. höh.. et tainnutkaan tykätä, kun tuossa oli tuo surkea naama. :/
Hyvä on , korjaus: palstalla saattaa olla joku poikkeusmies, jolle miss universun ja/tai Kate Upton kelpaisi paremman puutteessa.Etsin muutaman kuvan haulla "ordinary woman" esimerkiksi naisista jotka kelpaisivat ulkonäkönsä puolesta minulle.
http://kindredgrace.gretchenlouise.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2011/10/ylcf-27.jpg?595fd6
Söpö, tykkään.
http://previews.123rf.com/images/jackf/jackf1107/jackf110700053/9854931-portrait-of-ordinary-girl-outdoor-in-autumn-Stock-Photo-ordinary-woman.jpg
Nätti, tykkään. Hampit voisi harjata useammin, mutta ei ole dealbreaker.
http://thumbs.dreamstime.com/z/portrait-young-caucasian-ordinary-woman-closeup-studio-face-gray-background-33613680.jpg
Ei jotenkin suosikkityyppiä, mutta luonteen osuessa kohdalleen kelpaisi hyvin.
Yksikään ei mielestäni ole Kate Upton tai Miss Universum. 12121212 kirjoitti:
Ja yksikään juttuseuramiehistä ei haluaisi kanssasi seksiä?
Muutama ehkä haluaa, muutama ehkä ei, minulla ei ole tapana kysellä sellaisia. Hippi halusi, mutta nimenomaan, koska meillä on aina hyviä keskusteluja, niin kuin onkin ja tullaan hyvin juttuun.. Mutta eihän tuolla asialla ole mitään tekemistä ulkonäöllä etujen hankkimisen, tai poliisin tissivakoilemisen, kanssa.
- 12121212
PikkuLikka kirjoitti:
Muutama ehkä haluaa, muutama ehkä ei, minulla ei ole tapana kysellä sellaisia. Hippi halusi, mutta nimenomaan, koska meillä on aina hyviä keskusteluja, niin kuin onkin ja tullaan hyvin juttuun.. Mutta eihän tuolla asialla ole mitään tekemistä ulkonäöllä etujen hankkimisen, tai poliisin tissivakoilemisen, kanssa.
Tyypillinen naisen itsepetos.
Luonnetta ja keskustelutaitoja voi todella testata vain miesten kanssa jotka eivät suostuisi kanssasi seksiin vaikka ehdottaisit, muusta syystä kuin siksi että ovat varattuja/sinä olet varattu.
Jos mies haluaa seksiä, sinulla on käytössäsi tiedät-kyllä-minkä suoma ilmainen valttikortti. 12121212 kirjoitti:
Etsin muutaman kuvan haulla "ordinary woman" esimerkiksi naisista jotka kelpaisivat ulkonäkönsä puolesta minulle.
http://kindredgrace.gretchenlouise.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2011/10/ylcf-27.jpg?595fd6
Söpö, tykkään.
http://previews.123rf.com/images/jackf/jackf1107/jackf110700053/9854931-portrait-of-ordinary-girl-outdoor-in-autumn-Stock-Photo-ordinary-woman.jpg
Nätti, tykkään. Hampit voisi harjata useammin, mutta ei ole dealbreaker.
http://thumbs.dreamstime.com/z/portrait-young-caucasian-ordinary-woman-closeup-studio-face-gray-background-33613680.jpg
Ei jotenkin suosikkityyppiä, mutta luonteen osuessa kohdalleen kelpaisi hyvin.
Yksikään ei mielestäni ole Kate Upton tai Miss Universum.No, nuo oli tosiaan ihan taviksia, mutta ei lainkaan huonoja sellaisia, vaikkakin aika hiiroisia tyyliltään. Luulisin, että jokaisesta heistä saisi varsin hyvännäköisiä meikillä yms. Suurin osa julkkisnaisistakin on kaiken pakkelin ja stailauksen alla melko taviksia, ainakin kasvoista. Luulisin, että nykyään kroppa on loppujen lopuksi se, mikä erottaa taviksen ja ei-taviksen. Jos hyväkroppaisella on edes jotenkin siedettävä nassu, meikillähän saa ihmeitä aikaan, on mahdolllista ponnahtaa siihen parempaan kastiin.
Sinä nyt tietenkin sanot kaikelaista, mutta kuinkahan mahtaa olla tosiasiassa.. Tosin en myöskään ole varma lukeudutko ätmeihin, pelkkä hintelyys ei vielä tee kenestäkään ätmiä.12121212 kirjoitti:
Tyypillinen naisen itsepetos.
Luonnetta ja keskustelutaitoja voi todella testata vain miesten kanssa jotka eivät suostuisi kanssasi seksiin vaikka ehdottaisit, muusta syystä kuin siksi että ovat varattuja/sinä olet varattu.
Jos mies haluaa seksiä, sinulla on käytössäsi tiedät-kyllä-minkä suoma ilmainen valttikortti.Hauatko täsmentää tuon rautalangasta, en saanut nyt oikein kiinni mitä tarkoitit, joko kirjoitit epäselvästi tai sitten olen liian väsynyt.
- 12121212
PikkuLikka kirjoitti:
No, nuo oli tosiaan ihan taviksia, mutta ei lainkaan huonoja sellaisia, vaikkakin aika hiiroisia tyyliltään. Luulisin, että jokaisesta heistä saisi varsin hyvännäköisiä meikillä yms. Suurin osa julkkisnaisistakin on kaiken pakkelin ja stailauksen alla melko taviksia, ainakin kasvoista. Luulisin, että nykyään kroppa on loppujen lopuksi se, mikä erottaa taviksen ja ei-taviksen. Jos hyväkroppaisella on edes jotenkin siedettävä nassu, meikillähän saa ihmeitä aikaan, on mahdolllista ponnahtaa siihen parempaan kastiin.
Sinä nyt tietenkin sanot kaikelaista, mutta kuinkahan mahtaa olla tosiasiassa.. Tosin en myöskään ole varma lukeudutko ätmeihin, pelkkä hintelyys ei vielä tee kenestäkään ätmiä.Toki. Ja jos puhutaan kysynnästä seksiin, paljoa ei vaadita. Hyvä peppu tai hyvät tissit, jo se riittää. Jompi kumpi. Irtoseksimarkkinoiden muuttuessa tunteettoman fuckbuddykulttuurin, -> 30v sinkkuilun ja Tinderin ansiosta entistä selvemmin muutamien komeiden miesten panoringiksi, tavalliset miehet alkavat olemaan epätoivoisia.
"Sinä nyt tietenkin sanot kaikelaista, mutta kuinkahan mahtaa olla tosiasiassa.. Tosin en myöskään ole varma lukeudutko ätmeihin, pelkkä hintelyys ei vielä tee kenestäkään ätmiä."
Sitähään ei koskaan tiedä. Harva kertoo palstalla totuuden ja koko totuuden. Vaikkei valehtelisi, monestakin palstalaisesta ehkä löytyisi piirteitä jotka tulisivat melkoisena yllätyksenä muille. Ja tämä kyllä pätee minuunkin. - 12121212
PikkuLikka kirjoitti:
Hauatko täsmentää tuon rautalangasta, en saanut nyt oikein kiinni mitä tarkoitit, joko kirjoitit epäselvästi tai sitten olen liian väsynyt.
Ei tämän pitäisi noin monimutkainen asia olla.
Rautalangasta väännettynä:
Jos keskustelukumppanisi mielessä on tavoite, fantasia tai edes ohikiitävä ajatus siitä että voisitte sekstailla, se vaikuttaa siihen kuinka mukavana hän sinut näkee ja erityisesti siihen mitä hän sinulle sanoo.
Oletko koskaan huomannut miten paljon kavereita, mies- JA naispuolisia, niillä luonteeltaan ilkeillä hottiksilla on? Sama ilmiö pätee vähäisemmässä määrin tavikseenkin.
Vasta kun seksuaalinen MA on nolla, saat tietää koko totuuden siitä millaisena miehet sinun luonteesi, älysi ja keskustelutaitosi näkevät. 12121212 kirjoitti:
Ei tämän pitäisi noin monimutkainen asia olla.
Rautalangasta väännettynä:
Jos keskustelukumppanisi mielessä on tavoite, fantasia tai edes ohikiitävä ajatus siitä että voisitte sekstailla, se vaikuttaa siihen kuinka mukavana hän sinut näkee ja erityisesti siihen mitä hän sinulle sanoo.
Oletko koskaan huomannut miten paljon kavereita, mies- JA naispuolisia, niillä luonteeltaan ilkeillä hottiksilla on? Sama ilmiö pätee vähäisemmässä määrin tavikseenkin.
Vasta kun seksuaalinen MA on nolla, saat tietää koko totuuden siitä millaisena miehet sinun luonteesi, älysi ja keskustelutaitosi näkevät.Oletko ajatellut, että tuo saattaa toimia toisin päinkin, jos henkilö on mukava, seksuaalinen mielenkiinto saattaa herätä?
Eiköhän tässä riittävän lähellä nollaa olla, että asia on selvä.. Sitä paitsi, pitkälti samalaista palautetta on tullut riippumatta siitä, olenko itse ollut varattu tai en, tai onko keskustelukumppani varattu, tai ei.- 12121212
PikkuLikka kirjoitti:
Oletko ajatellut, että tuo saattaa toimia toisin päinkin, jos henkilö on mukava, seksuaalinen mielenkiinto saattaa herätä?
Eiköhän tässä riittävän lähellä nollaa olla, että asia on selvä.. Sitä paitsi, pitkälti samalaista palautetta on tullut riippumatta siitä, olenko itse ollut varattu tai en, tai onko keskustelukumppani varattu, tai ei."Oletko ajatellut, että tuo saattaa toimia toisin päinkin, jos henkilö on mukava, seksuaalinen mielenkiinto saattaa herätä?"
Kyllä. Mutta lähtökohtaisesti kannattaa olettaa toisin päin.
"Eiköhän tässä riittävän lähellä nollaa olla, että asia on selvä.. Sitä paitsi, pitkälti samalaista palautetta on tullut riippumatta siitä, olenko itse ollut varattu tai en, tai onko keskustelukumppani varattu, tai ei."
Sillä on vähemmän merkitystä kuin luulisi. Potentiaalinen kiinnostavuus riittää. Kyseessä lienee joku vaisto ajoilta jolloin ei välttämättä oltu yksiavioisia.
Ja tuskin se lähellä nollaa on, erityisesti jos puhutaan miehistä jotka haluaisivat seksiä. En koskaan lakkaa yllättymästä siitä kuinka valtava ero seksiMA:n ja suhdeMA:n välillä on. En itse asiassa usko sitäkään ettetkö saisi suhdetta, ongelmahan on siinä että olet kokeillut jännämieshuumetta eikä tunnettua vieroituskeinoa ole. 12121212 kirjoitti:
"Oletko ajatellut, että tuo saattaa toimia toisin päinkin, jos henkilö on mukava, seksuaalinen mielenkiinto saattaa herätä?"
Kyllä. Mutta lähtökohtaisesti kannattaa olettaa toisin päin.
"Eiköhän tässä riittävän lähellä nollaa olla, että asia on selvä.. Sitä paitsi, pitkälti samalaista palautetta on tullut riippumatta siitä, olenko itse ollut varattu tai en, tai onko keskustelukumppani varattu, tai ei."
Sillä on vähemmän merkitystä kuin luulisi. Potentiaalinen kiinnostavuus riittää. Kyseessä lienee joku vaisto ajoilta jolloin ei välttämättä oltu yksiavioisia.
Ja tuskin se lähellä nollaa on, erityisesti jos puhutaan miehistä jotka haluaisivat seksiä. En koskaan lakkaa yllättymästä siitä kuinka valtava ero seksiMA:n ja suhdeMA:n välillä on. En itse asiassa usko sitäkään ettetkö saisi suhdetta, ongelmahan on siinä että olet kokeillut jännämieshuumetta eikä tunnettua vieroituskeinoa ole."Kyllä. Mutta lähtökohtaisesti kannattaa olettaa toisin päin."
Jaahas, sittenhän sitä munaa sataakin ovista ja ikkunoista, ainakin teoriassa.. Paitsi että minusta olisi melkoisen narsistista, ja myöskin outoa olettaa, että kaikki vastakkaisen sukupuolen edustajat, joiden kanssa tulee juttuun, olisivat seksuaalisesti kiinnostuneita. Lähtökohtaisesti oletan kanssakäymisen olevan ei-seksuaalista luonteeltaan, jos toisin ei selkeästi anneta ymmärtää.
"Ja tuskin se lähellä nollaa on, erityisesti jos puhutaan miehistä jotka haluaisivat seksiä."
Onko palsta muka joskus väärässä, eikö pitkälti yli 25- vuotiaan MA ole jo lähtökohtaisesti, henkilökohtaisista ominaisuuksista riippumatta, lähellä tuulessa ujeltavaa nollaa?
"Jännämieshuume"
..tai sitten jotain niinkin kornia, kuin rakastuminen.- 12121212
PikkuLikka kirjoitti:
"Kyllä. Mutta lähtökohtaisesti kannattaa olettaa toisin päin."
Jaahas, sittenhän sitä munaa sataakin ovista ja ikkunoista, ainakin teoriassa.. Paitsi että minusta olisi melkoisen narsistista, ja myöskin outoa olettaa, että kaikki vastakkaisen sukupuolen edustajat, joiden kanssa tulee juttuun, olisivat seksuaalisesti kiinnostuneita. Lähtökohtaisesti oletan kanssakäymisen olevan ei-seksuaalista luonteeltaan, jos toisin ei selkeästi anneta ymmärtää.
"Ja tuskin se lähellä nollaa on, erityisesti jos puhutaan miehistä jotka haluaisivat seksiä."
Onko palsta muka joskus väärässä, eikö pitkälti yli 25- vuotiaan MA ole jo lähtökohtaisesti, henkilökohtaisista ominaisuuksista riippumatta, lähellä tuulessa ujeltavaa nollaa?
"Jännämieshuume"
..tai sitten jotain niinkin kornia, kuin rakastuminen."Jaahas, sittenhän sitä munaa sataakin ovista ja ikkunoista, ainakin teoriassa.."
Ja myös käytännössä.
"Onko palsta muka joskus väärässä, eikö pitkälti yli 25- vuotiaan MA ole jo lähtökohtaisesti, henkilökohtaisista ominaisuuksista riippumatta, lähellä tuulessa ujeltavaa nollaa?"
Ja nyt käsikirjoitukseen kuuluu vastata että ei, jolloin virnistät hieman läppärisi ääressä, tyytyväisenä siihen että kysyntää vielä on.
"..tai sitten jotain niinkin kornia, kuin rakastuminen."
...joka on huumeeseen verrattava kemiallinen reaktio. Huumeetkin (oletettavasti) tuntuvat hyvältä aluksi, mutta tuovat huonot fiilikset ja vieroitusoireet lopulta. Sillä erolla että huumeista voi vieroittautua, kun taas jännämiesriippuvuudesta luultavasti ei. Kukaan tavis ei kykene tarjoamaan yhtä voimakkaita tunnereaktioita kuin jännis, joka hyödyntää naisen alhaista omanarvontuntoa alistamalla ja lapsuudessa opitulla hyväksyntä-hylkäys-vuoristoradalla. 12121212 kirjoitti:
"Jaahas, sittenhän sitä munaa sataakin ovista ja ikkunoista, ainakin teoriassa.."
Ja myös käytännössä.
"Onko palsta muka joskus väärässä, eikö pitkälti yli 25- vuotiaan MA ole jo lähtökohtaisesti, henkilökohtaisista ominaisuuksista riippumatta, lähellä tuulessa ujeltavaa nollaa?"
Ja nyt käsikirjoitukseen kuuluu vastata että ei, jolloin virnistät hieman läppärisi ääressä, tyytyväisenä siihen että kysyntää vielä on.
"..tai sitten jotain niinkin kornia, kuin rakastuminen."
...joka on huumeeseen verrattava kemiallinen reaktio. Huumeetkin (oletettavasti) tuntuvat hyvältä aluksi, mutta tuovat huonot fiilikset ja vieroitusoireet lopulta. Sillä erolla että huumeista voi vieroittautua, kun taas jännämiesriippuvuudesta luultavasti ei. Kukaan tavis ei kykene tarjoamaan yhtä voimakkaita tunnereaktioita kuin jännis, joka hyödyntää naisen alhaista omanarvontuntoa alistamalla ja lapsuudessa opitulla hyväksyntä-hylkäys-vuoristoradalla.No hih,virnistän pelkästään nähdessäni hiukan kompastelua palstateorian reunalla.. Kaikella ystävyydellä tämä.
Kyllähän tuossa varmaan joku totuuden hitunen voi olla, tietynlaiset persoonallisuudet vetävät toisiaan puoleensa.. Eikä aina välttämättä hyvällä lopputuloksella.. Kilttiä on tietenkin helpompi kiusata.
Mutta nyt öitä tältä erää.- Bi-nainen
12121212 kirjoitti:
Girl problems.Ensimmäinen poikaystäväni oli alfauros, mutta 15-vuotiaana yhtä kokematon kuin minäkin. Sittemmin olen pannut pelkkiä kilttejä beetamiehiä (yleensä nörttejä, ovat parhaita ja ihania) ja ollut itse se alfa. Joten ainakin muutama beeta on saanut elämässään pillua - tai käteenvedon. Multa taas on jäänyt nuorempana se kikkeli saamatta, kun mies on ollut niin suorituspaineissa, että ei ole minut hoideltuaan antanut.
Eipä kyllä tule mieleen yhtään tilannetta jossa olisin yrittänyt tehdä niin.
- m-i-e-s
Ei sitä tarvitse tehdä, kaikki tapahtuu luonnostaan, miehillä vähemmästäkin menee nuppi sekaisin. =P
m-i-e-s kirjoitti:
Ei sitä tarvitse tehdä, kaikki tapahtuu luonnostaan, miehillä vähemmästäkin menee nuppi sekaisin. =P
Juu, olen huomannut että palstan miehille kaikki aina "vain tapahtuu" ihan luonnostaan.
- m-i-e-s
PikkuLikka kirjoitti:
Juu, olen huomannut että palstan miehille kaikki aina "vain tapahtuu" ihan luonnostaan.
<3 =D Nainen olkoonkin johtajamme, kaikki menee vain oikein ja niin kuin pitääkin. Ei meidän kannata haitata parempaa sukupuoliskoamme.
- Riiiiiiiii
Mulla oli niin vanha auto, että laitoin aina meikit naamaan kuin istuin sen rattiin. Jos se hajosi tienposkeen tai äänteli oudosti, niin saatoin puolihuolimattomasti räpsytellä ripsiä, ja tuli auliisti neuvoja. Myöhemmin huomasin, että 70 % neuvoista oli vääriä kun neuvojan piti vain päästä pätemään, mutta joskus ne auttoivat. Luulen kyllä, että apua olisi löytynyt meikittäkin eikä lievä räpsyttely aiheuttanut syrjintää kenellekään muulle.
Nuorena baarissa saattoi 15 sek. olla vähän enemmän mielinkielin drinkin toivossa, mutta ei erityisen aktiivisesti. - elluhalloBY
Mä räpyttelen niitä ripsii
Kun oon ottanut pari liikaa..
Oon vähän semmonen(*_*) Luontoisetuja joltain tietyltä herrasmieheltä, kyllä.
Muuta hyötyä. Hmmm. Ehkä. Muutaman kerran. Kaunis hymy ja antava kaula-aukko. Toimii. Yleensä kyllä pärjää ilmankin, mutta eipä tuosta haittaakaan ole ollut. En tunge itseäni jätesäkkiin, kun on neuvotteluiden paikka.Vain kun olen päättänyt saada koko miehen itselleni. Muuten en.
- m-i-e-s
HC-ätmel kirjoitti:
Mitä sitten teet, jos haluat vain pippelin?
Hän saakoon sen!
HC-ätmel kirjoitti:
Mitä sitten teet, jos haluat vain pippelin?
heh, no ensin on pitänyt saada se KOKO mies. Sitten kun tulee se haluan pippelin vaihe, niin sitten pitää käydä päälle. >:)
- tarralenkkari666
En.
- rumamaija
En. Sellainen on mielestäni typerää.
- Ihmekysymys
Totta kai!
- Aina-apuasaanut
Olen. Panin korkkarit jalkaan autokoulun inssiajoon kun tiesin että inssi oli mies. Ja sitten ajoin sen kokeen uudestaan, kun korko jäi mattoon kiinni kun olisi pitänyt jarruttaa. Sen jälkeen en ole ikinä ajanut autoa korkokengillä.
Eikä aina ole tarvittu korkokenkiäkään, minimekko riittää moneen avuntarpeeseen.- rumamaija
"Ja sitten ajoin sen kokeen uudestaan, kun korko jäi mattoon kiinni kun olisi pitänyt jarruttaa. Sen jälkeen en ole ikinä ajanut autoa korkokengillä."
Näköjään ne korkkarit eivät siis auttaneet, muutenhan olisit päässyt läpi jo tuolla korkkari-matossa-suorituksellasi. - Konstiseonsekin
No niin just, oppia ikä kaikki. Mutta autoilun alkuaikoina kun kulkuneuvot olivat vielä vanhempia ja halvempia kuin nyt jotta ei olisi kovasti harmittanut (siippaa) mällääminen, minimekko auttoi uskomattoman monta kertaa kun kärry tsippasi matkan varrelle. Jalka ulos ovesta niin eka tulija pysähtyi jarrut kirskuen ...
- 5252
ExPUA on jo voittanut tämän keskustelun, että turvat kiinni jokainen.
#winning - Bi-nainen
Ei tarvii edes räpsytellä, ihan hymyily riittää ja se että katsoo silmiin ja kuuntelee, niin johan kaverimiehet tekee mun edestä kaiken mitä haluan ja palvelemaan on oikein tunkua (koska en anna kuin oikeasti mukavien ja luotettavien miesten palvella itseäni). Ja olen ylipainoinen, keski-ikäinen lyhyttukkainen kurppa. Että niin kova tarve on suomimiehellä saada nainen jota palvella.
- Bi-nainen
Mitä se keski-ikä kenellekin. Mulle se on sitä, että kropassa jo näkyy ja tuntuu, ei numeroa. :)
Mutta eikös palstateorian mukaan keski-iässä ole miesten markkinat ja kurppien kaikenlainen arvo ihan nolissa? ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215464- 501501
- 12951
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52917- 48848
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58828- 49820
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom136809Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49796Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille9776