Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pöh.. Pesty jugurttipurkkikin toimittaa hyvin viinilasin virkaa, mutta suurin osa ihmisistä haluaa kuitenkin hankkia ihan kunnollisia viinilaseja. Kyseessä on siis puhtaasti pyrkimys esteettiseen kokemukseen sekä viinin nauttimiseen liittyvien normien noudattaminen. Ihmiset haluavat usein noudattaa esimerkin kaltaisia periaatteita myös ulkoisen olemuksensa suhteen. Esteettisyys ja sosiaaliset normit sanelevat pukeutumista. Naiset pukeutuvat usein nätisti myös silloin kun paikallla ei ole miehiä ja nainen haluaa nätistä pukeutumisesta riippumatta harrastaa seksiä miehen kanssa. Erityisen seksikäs, paljastava tai tilanteeseen sopimaton epäkäytännöllinen pukeutuminen saattaa perustua huomiohakuisuuteen.
16.01.2016 13:07
Sitten kun haluan löytyä kuristettuna jostain pusikosta, uskallan lähteä oikein mielelläni treffeille jonkun palstatyypin kanssa..
Mutta vakavasti puhuen.. eehkäpä.. tuskinpa een.. kiitos kysymästä ja anteeksi. :/
15.01.2016 00:29
Tuohan on juuri sitä perheväkivaltamiehen logiikkaa : " Jos et olisi ollut niin ärsyttävä, minun ei olisi tarvinnut lyödä, syy on sinussa, nainen. " Tosiasiassa väkivaltaisesti käyttäytyvä henkilö on aina itse vastuussa omasta käyttäytymisestään ja se on hänen itse valitsemansa toimintamalli.
15.01.2016 00:12
Niin puhutko nyt itsestäsi, ei kai asiat nyt sentään noin kurjasti voi olla?
14.01.2016 23:43
Saatteko jonkinlaista nautintoa tämän tyyppisten uutisten lukemisesta ja linkkaamisesta tänne?
14.01.2016 23:41
Mitä tarkoitat, etkö ole ollut ikinä niin kiinnostunut kenestäkään naisesta, että olisit itse tehnyt aloitteen? Nämä naisten alulle saattamat suhteet lienevät kuitenkin nykyään ohi? Ehkäpä et sitten loppujenlopuksi ollutkaan tarpeeksi kiinnostunut ja suhteet olivat jo lähtökohtaisesti epävakaalla pohjalla?
Noo, tuleehan sitä elämässä ja parisuhteissa kaikenlaista puolin ja toisin..
14.01.2016 23:33
Mitä ikinä olenkaan, niin possu en kuitenkaan.. se on sentään asia johon voin itse vaikuttaa. Jos navassa roikkuvat tissit on hyvät tissit, niin sitten olet oikeassa. Mulla on ihan täysi vapaus katkeroitua just niin paljon kuin haluan ja käyttää vapaa-aikani kitisemällä täällä palstalla. Yritä nyt vaan kestää se.
14.01.2016 23:24
"Olen ainakin huomioinut, että moni pariskunta on syntynyt niin, että nainen tekee aloitteen. Varjopuolena näissä suhteissa on kuitenkin usein se, että mies seurustelee ilman tunteita ja pariskunta päätyy eroon heti kun mies löytää mieleisensä naisen."
Minun käsitys asiasta on, että naisen ei tosiasiassa kannata tehdä aloitetta, korkeintaan hieman flirttailla ja näyttää siten vihreää valoa. Mies lähestyy naista, jos on oikeasti kiinnostunut. Jos nainen joutuu olemaan suhteen alulle saattamisessa kovin aktiivinen, on todennäköistä, että mies ei ole riittävän kiinnostunut ja suhde on epävakaalla pohjalla.
14.01.2016 22:20
Alkoholismi, tai alkoholisti, ei katso kelloa.
14.01.2016 22:11
Juu on huomattu. Mikä tahansa pystyyn nostettu possu kelpaa, kunhan vaan on massiiviset bosat. :)
14.01.2016 21:33
Olet itseasiassa täysin väärässä. Oli hänessäkin puutteensa, mutta hienotunteisuudesta en nyt ala niitä mainita, eikä niillä seikoilla ollut minulle mitään merkitystä. Minulle hän oli just hyvä ja sopiva kaikessa inhimillisessä epätäydellisyydessään. Se oli hän, joka ilmeisesti etsi täydellisyyttä, kun alkoi pikkuasioista nillittää, vaikka aluksi olinkin mukamas niin ihana yms. paskaa.
12.01.2016 23:15
On huonoja kokemuksia baariin yksin menemisestä. Parilla keikalla olen joskus käynyt itsekseni ja todella oudot, jopa vähän pelottavat, hiipparit ovat silloin pyrkineet seuraan. En siis käy yksin keikoilla, mikä kyllä vähän harmittaa, kun aina halutessa ei ole seuraa saatavilla. Jonkun naiskaverin kanssa liikenteessä ollessa saattaa toisinaan joku normaalinkin oloinen tulla juttelemaan.. Palstatotuudet ja kullekin tasonsa mukaan. Isommalla porukalla toki saa olla ja pysyäkin ihan omalla porukalla.
12.01.2016 23:09
No, en muutenkaan ymmärrä miehiä, tai ihmisiä.. Itse pyrin pitämään asiat mahdollisimman selkeinä, vaikka sekava olenkin. Tai ehkäpä juuri siksi.
12.01.2016 22:55
Itseasiassa kyllä. Olen edelleen hämmentynyt ristiriitaisista signaaleista. Vaikea uskoa, että joku tekisi asioita mitä teki, henkilön kanssa, jota pitää jollain lailla vastenmielisenä kun vaihtoehtojakin on tyrkyllä. Minusta itsestäni ei olisi sellaiseen.
12.01.2016 22:35
En laittaisi seksuaalista häirintää pukeutumisen piikkiin. Naisia on häiritty kautta aikojen seksuaalisesti pukeutumisesta riippumatta. Muslimimaissa joissa naiset pukeutuvat umpinaisiin säkkeihin, on häirintä jopa raflaavampaa ja väkivaltaisempaa kuin länsimaissa. Seksuaalisessa häirinnässähän ei ole pohjimmiltaan kyse seksistä, vaan vallankäytöstä ja pelottelun maantieteestä.
Olen kuitenkin kanssasi samaa mieltä siitä että linkkisi henkilön pukeutuminen, kuten monesti julkimoitten pukeutuminen, alittaa kaikki hyvän maun rajat. Sama toistuu kesäisin katukuvassa. Nuoret mikrosortsinaiset ovat toki kauniita ja seksikkäitä puolipaljaine persposkineen ja Henkka -toppeineen, mutta siltikin kuvittelen, että olisivat enemmän edukseen vaikkapa jossain eeteerisessä tai vaihtoehtoisesti tyylikkäässä mekossa.
12.01.2016 22:29
Yleensä ihminen, vähintäänkin alitajuisesti tiedostaa, koska hänelle valehdellaan, mutta toisinaan voi olla miellyttävämpää uskoa valheisiin. Jos valehtelija vaikkapa joutuu fyysisiin tekemisiin kyseisen ruumiinosan kanssa, sen kyllä huomaa, vähintäänkin alitajuisesti, mikroilmeistä, eleistä, ruumiinkielestä yms jos ei oikeasti kiinnostakaan.
12.01.2016 22:10
Valheelliset kehut kohottavat kohteen itsetuntoa epäterveellä tavalla ja ennemmin tai myöhemmin kun totuus valkenee, pudotus tulee tarpeettoman korkealta. Jos jää kiinni yhdestäkin valheellisesta kehusta jonkun kanssa, se vie pohjan muultakin sanotulta, vaikka se muu olisi ollut paikkaansa pitävääkin.
Usko pois, toisinaan voi olla parempi olla tietämättä mättämisen todellista syytä.
12.01.2016 21:59
Niin, oliskohan reilumpaa olla vain hiljaa jos aihetta kehuihin ei oikeasti ole?
12.01.2016 21:40
Informatiivinen kipale..
https://www.youtube.com/watch?v=rvdYly4A5W0
07.01.2016 23:26
Noo..eiköhän jokaisella ole jossain määrin oma todellisuutensa, toisilla vaan vähän enemmän kuin toisilla.. toisilla ehkä enemmän ulkopuolelta annettu ja toisilla monimuotoisempi oman ajattelun ja kokemusten myötä hankittu.
06.01.2016 23:59
96 / 109