Oletteko valhedelleet treffeillä

Kyselijä-

Mitä olet valehdellut deitti kumppanillesi?

40

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulihan.sanottua

Että käytän peruukkia... tai oikeastaan jättänyt kertomatta. Mutta eiköhän tämä jo valehtelusta mene.

• Kulipää

Pärjäät paremmin jatkossa kun täräytät asioiden todellisen tilan suoraan, ennen treffejä. Hyvä luonnetestikin samalla treffikumppanille. Niin minä teen ja voi olla huoletta vaikka se tekotukka lentäisi tuulen mukana päästä ;) (jos et vain ole trolli, jota peruukit häiritsee)

Mutta totta tosiaan, olisihan se valehtelua mikäli tuonkin kaltaisen asian "unohtaisi" jättää kertomatta toiselle. :)

• NNnnnnnN

Kohteliaisuudesta olen saattanut sanoa, että oli mukava ilta vaikkei ollutkaan. On vaikea sanoa suoraan totuus, jos toinen ilmaisee viihtyneensä. Tällaisissa tilanteissa olen usein joutunut kannattelemaan keskustelua läpi treffien. Tämän valkoisen valheen jälkeen onkin sitten vaikea selittää miksei halua nähdä uudestaan. :(
      Muuten en ole valehdellut.

• tell.us.the.truth

Miehet ei ikinä opi mitä tekevät väärin jos saavat aina kuulla valehtelua.
        "mukava" on muutenkin sanana varsinainen kiss of death.
        Sama juttu kun tapailun jälkeen nainen pistää poikki kehujen kera ja jollain "en vain löytänyt itsestäni sitä jotain" -tekosyyllä kun pakkeihin on varmasti jokin konkreettisempi syy olemassa..

• NNnnnnnN
        tell.us.the.truth kirjoitti:

Miehet ei ikinä opi mitä tekevät väärin jos saavat aina kuulla valehtelua.
        "mukava" on muutenkin sanana varsinainen kiss of death.
        Sama juttu kun tapailun jälkeen nainen pistää poikki kehujen kera ja jollain "en vain löytänyt itsestäni sitä jotain" -tekosyyllä kun pakkeihin on varmasti jokin konkreettisempi syy olemassa..

No niinhän se pitäis, mutta sitten toiselle tulee paha mieli ja mulle tulee paha mieli, koska silloin saan *bitch* leiman otsaan.
        Oon ottanut uuden lähestymistavan asiaan ja päättänyt olla kuljettamatta keskustelua uusille urille epämukavien hiljaisuuksien ilmetessä ja olemaan vähemmän mukautuvainen outouksiin, niin että molemmat varmasti ymmärtävät ettei ole kivaa. Sitten ei tuu enää yllätyksenä. Parempi?

• tell.us.the.truth
        NNnnnnnN kirjoitti:

No niinhän se pitäis, mutta sitten toiselle tulee paha mieli ja mulle tulee paha mieli, koska silloin saan *bitch* leiman otsaan.
        Oon ottanut uuden lähestymistavan asiaan ja päättänyt olla kuljettamatta keskustelua uusille urille epämukavien hiljaisuuksien ilmetessä ja olemaan vähemmän mukautuvainen outouksiin, niin että molemmat varmasti ymmärtävät ettei ole kivaa. Sitten ei tuu enää yllätyksenä. Parempi?

Parempi olisi kun sanoisit rehellisesti sen mitä ajattelet mielessäsi: jos ajattelet että toinen ei ole tarpeeksi hyvännäköinen niin sanot sen kaunistelematta. Jos ajattelet että toinen ei puhu tarpeeksi niin sanot sen kaunistelematta.
        Noiden jälkeen mies tietää mistä asia johtui ja tietyissä tapauksissa pystyy parantamaan.
        Pahempi mieli tulee miehelle jos hän pysyy ikisinkkuna läpi elämän eikä koskaan tiedä miksi.

• NNnnnnnN
        tell.us.the.truth kirjoitti:

Parempi olisi kun sanoisit rehellisesti sen mitä ajattelet mielessäsi: jos ajattelet että toinen ei ole tarpeeksi hyvännäköinen niin sanot sen kaunistelematta. Jos ajattelet että toinen ei puhu tarpeeksi niin sanot sen kaunistelematta.
        Noiden jälkeen mies tietää mistä asia johtui ja tietyissä tapauksissa pystyy parantamaan.
        Pahempi mieli tulee miehelle jos hän pysyy ikisinkkuna läpi elämän eikä koskaan tiedä miksi.

Reilua, kyllä. Mutta miksi ryhtyisin humanitaariseksi kouluttajaksi? Miksi mun pitäisi olla joku ulkonäköpoliisi?
        En katso olevani missään asemassa arvostelemaan toista ja välttämään ettei hän ole "tarpeeksi hyvännäköinen ". Eihän mies pysty naamalleen mitään tekemään niin kuin en minäkään. Joko kiinnostaa tai sitten ei ja siihen vaikuttaa moni muukin asia kuin ulkonäkö, muun muassa toi, voiko miehen kanssa jutella luontevasti vai ollaanko niin erilaisia ettei juttu suju.
        Olen pakittanut useammankin klassisen kauniin miehen, joka on ollut silkkoa sisältä. Tuntuu perusteettomalta siis väittää, että ulkonäkö olisi yksi yksittäinen syy. Miehet saa jatkossakin tyytyä siihen selitykseen ettei tunnu siltä, että haluaisi jatkaa ja kemia puuttuu, olkoon se tässä yhteydessä vaikka tuttuuden tunne ja sujuva keskustelu, puhutaan samaa kieltä ja halutaan nähdä lisää, tunnetaan vetoa toisiamme kohtaan.
        En myöskään halua romuttaa kenenkään deitti-itsetuntoa siksi ettei juuri mun kanssa suju. Onhan vika yhtä lailla minussa. Se sattuu olemaan niin, että toisten kanssa klikkaa heti ja toisten kanssa ei koskaan. Näin myös oman sukupuolen edustajien kanssa ystävyyssuhteissa. Lika barn leka bäst.
        Kannatan silti rehellistä lähestymistapaa, mutta kaikki eivät kestä eriteltyä rakentavaa kritiikkiä ja koskaan et voi tietää kuka on se tyyppi joka murtuu ja kuka se, joka vetää hernarit.

• valehdellut

Olen aina kehunut naisen ulkonäköä, rintoja, peppua ja pimppiä. Silloinkin kun asiassa on ollut puutteita. Kun aina kehuu niin usein saa.

• Meinasin jo sanoa, että en varsinaisesti valehdellut, mutta kysyttäessä olen vaiennut tai muuttanut puheen aihetta.

Sitten hoksasin, että onhan sitä pillun kiilto silmissä tullut joskus vähän katteettomia ylisanoja päästeltyä.

• Niin, oliskohan reilumpaa olla vain hiljaa jos aihetta kehuihin ei oikeasti ole?

• PikkuLikka kirjoitti:

Niin, oliskohan reilumpaa olla vain hiljaa jos aihetta kehuihin ei oikeasti ole?

On paljon harmittomampaa kehua naisen ruumiinosia kuin jättää kertomatta miehelle, mikä hänessä mättää.

• HC-ätmel kirjoitti:

On paljon harmittomampaa kehua naisen ruumiinosia kuin jättää kertomatta miehelle, mikä hänessä mättää.

Valheelliset kehut kohottavat kohteen itsetuntoa epäterveellä tavalla ja ennemmin tai myöhemmin kun totuus valkenee, pudotus tulee tarpeettoman korkealta. Jos jää kiinni yhdestäkin valheellisesta kehusta jonkun kanssa, se vie pohjan muultakin sanotulta, vaikka se muu olisi ollut paikkaansa pitävääkin.

Usko pois, toisinaan voi olla parempi olla tietämättä mättämisen todellista syytä.

• PikkuLikka kirjoitti:

Valheelliset kehut kohottavat kohteen itsetuntoa epäterveellä tavalla ja ennemmin tai myöhemmin kun totuus valkenee, pudotus tulee tarpeettoman korkealta. Jos jää kiinni yhdestäkin valheellisesta kehusta jonkun kanssa, se vie pohjan muultakin sanotulta, vaikka se muu olisi ollut paikkaansa pitävääkin.

Usko pois, toisinaan voi olla parempi olla tietämättä mättämisen todellista syytä.

Miten valheellisesta ruumiinosan kehumisesta edes voi jäädä kiinni?

• HC-ätmel kirjoitti:

Miten valheellisesta ruumiinosan kehumisesta edes voi jäädä kiinni?

Yleensä ihminen, vähintäänkin alitajuisesti tiedostaa, koska hänelle valehdellaan, mutta toisinaan voi olla miellyttävämpää uskoa valheisiin. Jos valehtelija vaikkapa joutuu fyysisiin tekemisiin kyseisen ruumiinosan kanssa, sen kyllä huomaa, vähintäänkin alitajuisesti, mikroilmeistä, eleistä, ruumiinkielestä yms jos ei oikeasti kiinnostakaan.

• PikkuLikka kirjoitti:

Yleensä ihminen, vähintäänkin alitajuisesti tiedostaa, koska hänelle valehdellaan, mutta toisinaan voi olla miellyttävämpää uskoa valheisiin. Jos valehtelija vaikkapa joutuu fyysisiin tekemisiin kyseisen ruumiinosan kanssa, sen kyllä huomaa, vähintäänkin alitajuisesti, mikroilmeistä, eleistä, ruumiinkielestä yms jos ei oikeasti kiinnostakaan.

Huomasiko exäsi mikroeleistä sitten, että tissisi olivat vallan diminutiiviset?

• HC-ätmel kirjoitti:

Huomasiko exäsi mikroeleistä sitten, että tissisi olivat vallan diminutiiviset?

Itseasiassa kyllä. Olen edelleen hämmentynyt ristiriitaisista signaaleista. Vaikea uskoa, että joku tekisi asioita mitä teki, henkilön kanssa, jota pitää jollain lailla vastenmielisenä kun vaihtoehtojakin on tyrkyllä. Minusta itsestäni ei olisi sellaiseen.

• PikkuLikka kirjoitti:

Itseasiassa kyllä. Olen edelleen hämmentynyt ristiriitaisista signaaleista. Vaikea uskoa, että joku tekisi asioita mitä teki, henkilön kanssa, jota pitää jollain lailla vastenmielisenä kun vaihtoehtojakin on tyrkyllä. Minusta itsestäni ei olisi sellaiseen.

Naiset aina pitävät miehiä putkiaivoina ja yllättyvät, kun ne onkin monimutkaisia.

• HC-ätmel kirjoitti:

Naiset aina pitävät miehiä putkiaivoina ja yllättyvät, kun ne onkin monimutkaisia.

No, en muutenkaan ymmärrä miehiä, tai ihmisiä.. Itse pyrin pitämään asiat mahdollisimman selkeinä, vaikka sekava olenkin. Tai ehkäpä juuri siksi.

• Toivotontapaus
        PikkuLikka kirjoitti:

Tässä se onkin ero miesten ja naisten välillä. Nainen hakee täydellisyyttä, mies on tyytyväinen kun saa edes osan siitä mitä haluaa.

• Toivotontapaus kirjoitti:

Tässä se onkin ero miesten ja naisten välillä. Nainen hakee täydellisyyttä, mies on tyytyväinen kun saa edes osan siitä mitä haluaa.

Olet itseasiassa täysin väärässä. Oli hänessäkin puutteensa, mutta hienotunteisuudesta en nyt ala niitä mainita, eikä niillä seikoilla ollut minulle mitään merkitystä. Minulle hän oli just hyvä ja sopiva kaikessa inhimillisessä epätäydellisyydessään. Se oli hän, joka ilmeisesti etsi täydellisyyttä, kun alkoi pikkuasioista nillittää, vaikka aluksi olinkin mukamas niin ihana yms. paskaa.

• ATM-automaatti
        PikkuLikka kirjoitti:

Olet itseasiassa täysin väärässä. Oli hänessäkin puutteensa, mutta hienotunteisuudesta en nyt ala niitä mainita, eikä niillä seikoilla ollut minulle mitään merkitystä. Minulle hän oli just hyvä ja sopiva kaikessa inhimillisessä epätäydellisyydessään. Se oli hän, joka ilmeisesti etsi täydellisyyttä, kun alkoi pikkuasioista nillittää, vaikka aluksi olinkin mukamas niin ihana yms. paskaa.

Jännämies on naiselle täydellinen.

Kun mies on jännä voi hän kohdella naista miten tahansa, eikä "pikku vioilla" (kuten että kohtelee naista huonosti tms) ole merkitystä.

• Toivotontapaus
        PikkuLikka kirjoitti:

No tietysti, kunhan provosin.

• Kilttiatm

Miksi pitää valehdella, miksi ei sanota suoraan että se toinen ei ole seksuaalisesti haluttava. Älkää menkö treffeille jos ette uskalla puhua suoraan.

• kunsenymmärtää

Pitää ymmärtää että aina kun saa pakit, olipa se tekosyy mikä hyvänsä, niin oikea syy on se että et ole ollut seksuaalisesti haluttava sen toisen mielestä.

• valehtelia

Valehtelin naiselle et oon aiemmin seurustellut kolmen naisen kanssa, arvelin tuon olevan sopiva määrä. Todellisuudessa en ole seurustellut ollenkaan

• flowersreally

Herranjumala, en tietenkään!

• Valehtelijoiden_klubi

Olen ikäisekseni nuorennäköinen mies. Menin 15 vuotta itseäni nuoremman naisen kanssa treffeille ja kerroin ikäni 5 vuotta alakanttiin. Tuosta ikävähennyksestä huolimatta nainen sanoi minun olevan "ikäisekseni" nuorennäköinen! Jos olisin kertonut todellisen ikäni, niin en olisi ehkä päässyt treffeille ja naisella puolestaan ei olisi ollut mahdollisuutta kohdata rakkautta minun kauttani.

• Ei tullut heti mieleen mitään, mutta varmaan valkoisia valheita on paljonkin.

Pahinta on, että kun on käynyt treffeillä, alkaa itse erottamaan nuo valheet/klisheet ja arvaa toisenkin tekevän niin.

• huhhhhhhhuhhhh

No en todellakaan ole, mikä hiton järki siinä nyt olisi?

• sinkkumies--

Valehtelin oikeesti naiselle että olen työtön. Arvasin että nainen ei siitä tykännyt, ja myöhemmin kerroin naiselle että olen töissä. Nainen halusi muuttaa yhteen jo 2 kk tapailun jälkeen ja puhui jopa lapsista

• 120120162311

En yleensä sen enempää kuin että oli ihan kivaa ja "soitellaan". Jos mies kysyy suoraan että haluanko vielä nähdä niin sanon yleensä että "mikäs siinä" tai "kattellaan" tai jopa että "se ois ihan kivaa". Jälkeenpäin kun hän yrittää soittaa tai laittaa tekstarin niin ilmoitan että ei meidän välillä taida olla kipinää. En vaan kehtaa sanoa sitä suoraan treffien lopuksi. Ja jotenkin ihmetyttää ettei miehet sitä tajua vaikka varmaan näkyy mun naamasta ja elekielestä kun olen tahallaan hiljainen enkä flirttaile.

• Kerran treffeillä nainen kysyi kaluni kokoa. Valehtelin sen olevan 20 cm.

Oikeastihan se on 25 cm ;-)

Onneksi en ole mikään pienikullinen ätmi ;-)

• ätmikäinen

Mulla on 12cm pitkä.

• tarralenkkari666

Voi olla, etten ole laittanut kaikkia kortteja heti pöytään mutta en muista suoranaisesti valehdelleeni koskaan.

Ai paitsi kerran esitin, etten kuole tylsyyteen, kun treffikumppani käänsi aiheen kokoajan oman harrastukseensa, vaikka yritin herätellä jotain muutakin keskustelua.

• JooJooMiesOlen

Olimme elokuvissa ja elokuvassa oli seksivitsi ja naurahdin ikään kuin olisin harjoittanut seksiä.

• MiesKolomeKolomeVee

En kertonut että olin amfetamiinin vaikutuksen alaisena.

• Aisurimies36

Valehtelin että olen köyhä vaikka olen varakas. Että asun vuokralla vaikka asun omakotitalossa. Aika nuivasti nainen suhtautui etä asun vuokralla. Olen myös kertonyt toiselle naiselle että asun mukavasti omakotitalossa ja nainen kiinnostui heti

• PErAaA

En kertonut olevani maailmankaikkeuden mahtavin mies.

• Sinkkuhuijaus

Valehtelin että olen sinkku. Se mies ansaitsi sen, pelkkä pillun pelässä juokseva vanha gubbe. :P Oli muuten ihan ok treffit, en kyl enää muista mitä tehtiin ja missä oltiin mut oishan sen ajan voinu huonomminkin käyttää

• jo20vuottayhdessä

Esitin uskovani, että mies on minua ennen seurustellut tai harrastanut seksiä. Kun hän myöhemmin vihjaisi totuudesta, sanoin, etten ikinä olisi uskonut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      432
      6138
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      87
      5460
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      51
      4457
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      54
      3986
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      74
      3934
    6. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      3
      3606
    7. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      192
      3541
    8. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      121
      3264
    9. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3251
    10. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2299
    Aihe