http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016011420959111_uu.shtml
Älkää naiset juoko olutta
Nainen joi olutta, jännämies tappoi
14
73
Vastaukset
- enymmärränaisia
Miksi nainen joi kaljaa aamulla. vähemmästäkin mies suuttuu mutta tuo nyt oli selvää ärsyttämistä.
- ätminki
Suomessa kuolee tuhansia naisia ihan turhaan kun eivät kelpuuta kunnollista miestä.
- Ikis__M
Näin toimii herrasmiesjännämies:
http://www.stara.fi/2016/01/14/mies-moppasi-lattian-vaimon-hiuksilla/Saatteko jonkinlaista nautintoa tämän tyyppisten uutisten lukemisesta ja linkkaamisesta tänne?
- ätminki
Mitä, etkö halua lukea miten sukupuolesi kärsii jännämiesten tekemistä rikoksista
- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
Saatteko jonkinlaista nautintoa tämän tyyppisten uutisten lukemisesta ja linkkaamisesta tänne?
Nähdessämme uutisen luemme sen ja tuonkin täytyy olla tärkeää kun se täällä asti julkaistaan, se oli kai siitä erikoinen että herrasmiesjännä jätti naisen henkiin. Ilman naisten valintoja ei olisi tuollaisia uutisia.
Ikis__M kirjoitti:
Nähdessämme uutisen luemme sen ja tuonkin täytyy olla tärkeää kun se täällä asti julkaistaan, se oli kai siitä erikoinen että herrasmiesjännä jätti naisen henkiin. Ilman naisten valintoja ei olisi tuollaisia uutisia.
Tuohan on juuri sitä perheväkivaltamiehen logiikkaa : " Jos et olisi ollut niin ärsyttävä, minun ei olisi tarvinnut lyödä, syy on sinussa, nainen. " Tosiasiassa väkivaltaisesti käyttäytyvä henkilö on aina itse vastuussa omasta käyttäytymisestään ja se on hänen itse valitsemansa toimintamalli.
- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
Tuohan on juuri sitä perheväkivaltamiehen logiikkaa : " Jos et olisi ollut niin ärsyttävä, minun ei olisi tarvinnut lyödä, syy on sinussa, nainen. " Tosiasiassa väkivaltaisesti käyttäytyvä henkilö on aina itse vastuussa omasta käyttäytymisestään ja se on hänen itse valitsemansa toimintamalli.
Eiköhän se ole ihan naisen logiikkaa, me väkivallattomat miehet emme kelpaa niin nainen sitten loogisesti ajattelee ettei se niin kovin paha juttu ole mopata tukalla lattiaa.
- vakkakantensa
Joku nössökö olisi sitten pitänyt ottaa? Saipahan ainakin elää, vaikka lyhyeksi elämä jäikin.
- kaisanoasaa
Herrasmies ei koskaan lyö naista hattu päässä.
- järkeevaiei-
ärsyttävää lukea näitä juttuja lehdistä joka päivä ja todeta että naiset on vaan tyhmiä otuksia. Saa kun kävelisi rekan alle suoraan.
- asioistatietävätaho
Ei ihmekään että mies tappoi moisen kaljasiepon.
- Neiti-Nainen
Juon tänään olutta. Onko ketään jännämiestä seuraksi minulle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19716- 93697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 32573
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502