Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

2163

1. Ei tietenkään.. toistuvasti tähänkin fantasiaan kuitenkin palataan.
  2. Ensinnäkään matut eivät ole mitään jännämiehiä tai ytmejä. Toisekseen luulen, että jotkut palstamiehet ovat pikemminkin niitä, joilla näitä raiskausfantasioita on, kuin kenelläkään naisella, sen verran taajaan jaksatte tuoda tätä asiaa esille.

Minun, tai kenenkään muunkaan, seksuaalisilla mieltymyksillä ei ole mitään tekemistä matujen tekemien raiskausten kanssa. Se, että joku mahdollisesti haluaa tulla oman tutun kumppaninsa dominoimaksi seksuaalisesti ei tarkoita, että henkilö haluaisi tulla raiskatuksi. Seksuaalinen dominointi tapahtuu luotettavan kumppanin toimesta, yhteisestä sopimuksesta ja molempien rajoja kunnioittaen. Kukaan ei halua tulla raiskatuksi. Ei kukaan. Raiskaaminen tarkoittaa väkivaltaista, uhrin tahdon vastaista ja iljettävää toisen ruumiiseen väkisin tunkeutumista seksuaalisessa kontekstissa, ei seksileikkejä, joissa asianosaiset ovat mukana omasta suostumuksestaan. Miettikääpä matuja, tai ketä tahansa, oman perseenne kimpussa.. niin siis luvattomasti ja väkivaltaisesti. Ehkäpä on vaikeaa kuvitella sellaista, mutta naiset valitettavasti joutuvat elämään suuren osan elämästään sellainen mahdollisuus mielessään. Ja tämä asia mielessä on elettävä myös suomalaisten miesten kanssa, ei pelkästään matujen, vaikka heillä kynnys saattaakin olla lähtökohtaisesti alempana. Tosiasiallisestihan suurin osa raiskauksista tapahtuu jonkun tutun ihmisen toimesta, ei suinkaan äkkiarvaamatta jossain puskassa.

Mitä aloitukseen tulee, minun mielipiteeni on, että tilanne on kuvattava ja siihen tulisi puuttua mitä ankarimmin. Kaikki raiskauksiin ja ahdisteluihin, ynnä muihin rikoksiin, syyllistyneet matut olisi syytä passittaa takasin välittömästi. Tosin vahinko on kyllä uhrien osalta siinä vaiheessa jo tapahtunut, mutta ankara puuttuminen kenties antaisi sen viestin, että tekoihin todellakin puututaan päänsilityksen sijasta. Katupartiointi on tavallaan ajatuksena hyvä, mutta olen kuitenkin sitä mieltä, että tässä maassa ihmiseellä tulee jatkossakin olla oikeus, ja mahdollisuus, liikkua sukupuoleen ja kellon aikaan katsomatta, turvallisesti ja ihan itsekseen. Tämä viesti ja läntiset elämänarvot olisi hyvä tehdä maahantulijoille selväksi heti kättelyssä it`s my way or highway -periaatteella. Yleisenä periaatteenahan kai on, että vieraat sopeutuvat kohteliaasti isäntäväen tavoille?
  3. Ihan mahtavaa! :D
  4. 98 / 109