Ihmiset tiedostavat yhä laajemmin naisten itsemääräämisoikeuteen liittyvät ongelmat. Naiset ovat erityisen persoja miestyypeille, jotka tulevat kaikkein varmimmin vahingoittamaan naista sekä henkisesti että fyysisesti. Naiset tulisi aikailematta asettaa holhouksenalaisiksi ja heille tulisi määrätä puolisot heidän omaa hupsua mielipidettään kuulematta.
Naisten itsemääräämisoikeuden poistaminen on nykyisessä asenneilmastossa vaikeaa ja asenteiden muuttuminen vie aikansa. Kun tämä parannus naisten elämänlaatuun sitten lopulta saadaan toteutettua, naisten puolisot valitsee todennäköisesti jonkinlainen viisaista miehistä koostuva elin. Palstan miehet ovat osoittaneet vuosien varrella suurta viisautta ja moni heistä tulee varmasti osallistumaan kyseisen elimen toimintaan.
Vaikka puhutaan vielä vuosien päässä olevista asioista, palstan miehet voisivat harjoitella tulevaa vastuutehtäväänsä keksimällä esimerkiksi palstan naisille sopivat kumppanit. Millaisille miehille palstan naiset tulisi vastoin tahtoaan naittaa?
Sopivat miehet palstan naisille
60
277
Vastaukset
- 774877
Nyt oli paras vähään aikaan! :D
- Naisasialooseri1
Hyvin sanottu. Itse olen tosin puhunut samasta asiasta jo aikoja sitten. Olisi syytä perustaa valvontakomissio valvomaan naisten kumppaninvalintaa.
Niin kun itse oot niin surkimus ja naisettomaksi jäänyt luuserimies, ettet pysty itse koskaan löytämään naista ilman mitään tollaisia pakkolakeja, kun eipä sitä ketkään naiset ikinä huoli tollaista sun kaltaista autistista naisettomuudesta kärsivää luuserimiestä.
Parempi vaan, kun jatketaan nykyiseen malliin ja naiset saavat valita itse kumppaninsa, niin kyllä sitä aina kaikki normaalit miehet onnistuvat sen naisen itselleen löytämään ja ne ketkä eivät löydä, niin voivat sitten olla ilman naista, kun eivät ole selvästi sitä itse ansainneet.
Sitten kaikki ne miehet, jotka ovat tästä asiasta eri mieltä, niin voiataisiin oikein hyvin vaikka tappaa, kun eipä sitä yhteiskunta tarvitse tollalisia sun kaltaisia naisettomuudesta kärsiviä ALI-IHMISIÄ!!!!!!!!!!!!!!!! Eli ei muuta kun lyödään näitä sun kaltaisia paska-aivoja vasaralla päähän, niin että henki vaan lähtee teistä ongelmajätekasoista perkele!!!!!!!!!!!!!!!- Hhjkk
DarkFear kirjoitti:
Niin kun itse oot niin surkimus ja naisettomaksi jäänyt luuserimies, ettet pysty itse koskaan löytämään naista ilman mitään tollaisia pakkolakeja, kun eipä sitä ketkään naiset ikinä huoli tollaista sun kaltaista autistista naisettomuudesta kärsivää luuserimiestä.
Parempi vaan, kun jatketaan nykyiseen malliin ja naiset saavat valita itse kumppaninsa, niin kyllä sitä aina kaikki normaalit miehet onnistuvat sen naisen itselleen löytämään ja ne ketkä eivät löydä, niin voivat sitten olla ilman naista, kun eivät ole selvästi sitä itse ansainneet.
Sitten kaikki ne miehet, jotka ovat tästä asiasta eri mieltä, niin voiataisiin oikein hyvin vaikka tappaa, kun eipä sitä yhteiskunta tarvitse tollalisia sun kaltaisia naisettomuudesta kärsiviä ALI-IHMISIÄ!!!!!!!!!!!!!!!! Eli ei muuta kun lyödään näitä sun kaltaisia paska-aivoja vasaralla päähän, niin että henki vaan lähtee teistä ongelmajätekasoista perkele!!!!!!!!!!!!!!!Kaksi ensimmäistä kappaletta kertovat itsestäsi.
- ähäkutti4
Hhjkk kirjoitti:
Kaksi ensimmäistä kappaletta kertovat itsestäsi.
Tuostakin voi jo hyvin todeta kuinka helvetin autistinen paskakasa ja muutenkin kalju ALI-IHMINEN darkkis on, ja vielä itse toivoo että joku ottaisi siltä vasaralla nirrin pois. Vittu että voi olla pässi !, mutta kun on kyse darkkiksesta niin kaikki on mahdollista.
- Ex------------PUA
Tämä voisi olla kuin minun kirjoittamani! *aplodit seisaaltaan*
- Gblu
Aivan. Minä minä minä!
- Olet.väärässä.taas
Ei voisi. Sinä et koskaan kykenisi noin hyvään ja selkeään kielelliseen ilmaisuun, saati huumoriin.
- kiltti-kunnollinen-mies
Yhä useammalla naisella on semmonen kalju jyystärikarju, ei tämä voi näin jatkua.
- rumamaija
Oma "jyystärikarjuni" ei ole kalju... En ole koskaan ollut kaljun miehen kanssa ja tuskin tulenkaan olemaan.
rumamaija kirjoitti:
Oma "jyystärikarjuni" ei ole kalju... En ole koskaan ollut kaljun miehen kanssa ja tuskin tulenkaan olemaan.
Miksi roikut täällä, jos et edes ole sinkku?
- rumamaija
Olen sinkku. Jyystärikarju josta puhuin oli/on vakipano (kun nyt siis ollaan nähty jälleen pitkästä aikaa ja tyyppi totesi lopuksi että ottaisin jälleen yhteyttä sitten kun taas pyörisin hänen kaupungissaan).
rumamaija kirjoitti:
Olen sinkku. Jyystärikarju josta puhuin oli/on vakipano (kun nyt siis ollaan nähty jälleen pitkästä aikaa ja tyyppi totesi lopuksi että ottaisin jälleen yhteyttä sitten kun taas pyörisin hänen kaupungissaan).
Hyi helvetti!
- ATM-automaatti
Tyypillistä naisten huomiohuorausta. Vakipanosta kerrotaan palstalla suorastaan ylpeydellä, kun halutaan näyttää että saa miehiltä suosiota. Joku teoretisoi joskus että pääsyy miksi naiset harrastavat pikasuhteita/panosuhteita on heikko itsetunto, haetaan hyväksyntää paneskelemalla ympäriinsä. Ei ehkä ole koko totuus, mutta joka tapauksessa on selvää että tällaisten harrastaminen kertoo todella negatiivisia asioita naisesta.
- vitunrumamies
ATM-automaatti kirjoitti:
Tyypillistä naisten huomiohuorausta. Vakipanosta kerrotaan palstalla suorastaan ylpeydellä, kun halutaan näyttää että saa miehiltä suosiota. Joku teoretisoi joskus että pääsyy miksi naiset harrastavat pikasuhteita/panosuhteita on heikko itsetunto, haetaan hyväksyntää paneskelemalla ympäriinsä. Ei ehkä ole koko totuus, mutta joka tapauksessa on selvää että tällaisten harrastaminen kertoo todella negatiivisia asioita naisesta.
Tässä se taas nähdään, että rumat naiset saa munaa! mutta ruma mies saa tyytyä omaan käteen.
- Ex------------PUA
Anti-hypergaminen valinta olisi melko tärkeää.
Tähän kuuluisi se, että naiset eivät saisi koskaan edes harkita miestä joka on heidän yläpuolellaan sosiaalisen aseman, ulkonäön tai muun sellaisen suhteen. Jos miettii että keskimääräinen suomalainen nainen on aika kaukana kauniista, tarkoittaisi tämä sitä että jokainen rumakin mies saisi naisen.
Kiltit ja kunnolliset miehet totta kai otettaisi erityisesti huomioon, sillä heitä on ohjattu eniten harhaan ja myös syrjitty eniten. Olisi aika lunastaa heille annetut lupaukset.
Samoin, tähän sopisi se, että feministit ja muslimit pistettäisi yhteen. Molempia yhdistää vihamielinen ja totalitaristinen, täysin todellisuudesta vieraantunut fantasia/ideologia. Lisäksi luontainen poistuma hävittäisi hiljaksiin feminismin maasta. Elleivät sitten muslimit luovuta ensin, ja lähde omille maillensa. Joka tapauksessa, tämä toimisi.
Voisin tuossa elimessä toimia virkailijana ja tuomarismiehenä.
Voin kuvitella, että jos joku nainen alkaa protestoida päätöstä,, otan oitis vyöni, ja vetelen ympäri korvia. Palaan rauhallisena paikalleni, sytytän sikariin ja kysyn että vieläkö tekee mieli olla hypergaminen ja syrjivä huora.
Seuraava vastaus ratkaisee.
Jos se ei miellytä, seuraa erityiskuulustelut, joissa kysellään naisen käyttöastetta.
Tässä minua auttaa hyvä ystäväni NAL, joka halutessaan saa käyttöönsä kaikki tunnetuimmat kuulustelut metodit, ja välineeet, jotka tulivat keskiajalla muotiin.
Jos uhr..kuulusteltava vahingossa menehtyisi kuulusteluissa, maksettaiisi NALlille korvauksia, vieläpä kyseisen kuulusteltavan perheen varoista. Sillä tuollaiseen pitäisi hakea erikseen lupa.
Voisi sanoa, että sitä duunia kyllä diggaisin. Olisin niinn innoissani jo seuraavasta päivästä, että hädin tuskin saisin unta.- Naisasialooseri1
Juurikin noin. Ja kun nainen on paljastanut käyttöasteensa ja jos se on liian korkea niin hänelle määrätään rangaistus, äärimmäisen tuskallinen kuolema jonka toimeenpanotapaa rajoittaa vain mielikuvitukseni.
Naisasialooseri1 kirjoitti:
Juurikin noin. Ja kun nainen on paljastanut käyttöasteensa ja jos se on liian korkea niin hänelle määrätään rangaistus, äärimmäisen tuskallinen kuolema jonka toimeenpanotapaa rajoittaa vain mielikuvitukseni.
NIIN SULLE SITÄ PITÄISIKIN MÄÄRÄTÄ SE KUOLEMANRANGAISTUS JA SAMALLA MYÖS IHAN JOKAISELLE SUN KALTAISELLE ALI-IHMISELLE SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
SUA SITÄ PITÄISIKIN LYÖDÄ PARIKYMMENTÄ KERTAA KIRVEELLÄ PÄÄÄHN NIIN KOVAA, ETTÄ NE SUN PASKA-AIVOT SIELTÄ VAAN ULOS LENTÄISIVÄT SAATANA!!!!!!!!!!!!!!! TAI SITTEN SULTA VOISI IHAN VAIKKA VETÄÄ VAAN PUUKOLLA KURKUN AUKI JA JÄTTÄÄ JOHONKIN KATUOJAAN KUOLEMAAN SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SITTEN SE OLISI MYÖS HYVÄ TAPPOKEINO SUN KALTAISTEN ALI-IHMISTEN SURMAAMISEEN, ETTÄ TEIDÄT LAITETTAISIIN KÖYSIIN JA AJETTAISIIN AUTOLLA YLITSE NIN MONTA KERTAA, ETTÄ SE HENKI TEISTÄ VITUN TAPPOLISTALLA KUULUVISTA PASKA-AIVOISTA POIS LÄHTISI SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!! EI SITÄ VARMAAN TARVISI MONTAA KERTAA PÄÄN YLITSE AUJTOLLA AJAA, KUN SE SUN KALLOSI OLISI JO AIVAN MURSKANA JA HENKI SULTA VITUN TAPETTAVASTA ALI-IHMISESTÄ OLISI POIS VALUNUT AIVAN TÄYSIN ANSAITUSTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PITÄISIKIN JOSKUS JÄRJESTÄÄ SUOMESSA OIKEIN KUNNON JOUKKOSURMA, JOSSA TAPETTAISIIN KERRALLA VAIKKA USEITA SATOJA SUN KALTAISIA VITUN PASKA-AIVOJA SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VARMAAN TULEN JOSKUS VIELÄ TÄLLAISEN ELÄMÄSSÄNI TEKEMÄÄN, KOSKA ONHAN SE TOLLAISTEN ALI-IHMISTEN TAPPAMINEN AIVAN TÄYSIN OIKETTUTTUA TOIMINTAA SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- ajattelessiitä
DarkFear kirjoitti:
NIIN SULLE SITÄ PITÄISIKIN MÄÄRÄTÄ SE KUOLEMANRANGAISTUS JA SAMALLA MYÖS IHAN JOKAISELLE SUN KALTAISELLE ALI-IHMISELLE SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
SUA SITÄ PITÄISIKIN LYÖDÄ PARIKYMMENTÄ KERTAA KIRVEELLÄ PÄÄÄHN NIIN KOVAA, ETTÄ NE SUN PASKA-AIVOT SIELTÄ VAAN ULOS LENTÄISIVÄT SAATANA!!!!!!!!!!!!!!! TAI SITTEN SULTA VOISI IHAN VAIKKA VETÄÄ VAAN PUUKOLLA KURKUN AUKI JA JÄTTÄÄ JOHONKIN KATUOJAAN KUOLEMAAN SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SITTEN SE OLISI MYÖS HYVÄ TAPPOKEINO SUN KALTAISTEN ALI-IHMISTEN SURMAAMISEEN, ETTÄ TEIDÄT LAITETTAISIIN KÖYSIIN JA AJETTAISIIN AUTOLLA YLITSE NIN MONTA KERTAA, ETTÄ SE HENKI TEISTÄ VITUN TAPPOLISTALLA KUULUVISTA PASKA-AIVOISTA POIS LÄHTISI SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!! EI SITÄ VARMAAN TARVISI MONTAA KERTAA PÄÄN YLITSE AUJTOLLA AJAA, KUN SE SUN KALLOSI OLISI JO AIVAN MURSKANA JA HENKI SULTA VITUN TAPETTAVASTA ALI-IHMISESTÄ OLISI POIS VALUNUT AIVAN TÄYSIN ANSAITUSTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PITÄISIKIN JOSKUS JÄRJESTÄÄ SUOMESSA OIKEIN KUNNON JOUKKOSURMA, JOSSA TAPETTAISIIN KERRALLA VAIKKA USEITA SATOJA SUN KALTAISIA VITUN PASKA-AIVOJA SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VARMAAN TULEN JOSKUS VIELÄ TÄLLAISEN ELÄMÄSSÄNI TEKEMÄÄN, KOSKA ONHAN SE TOLLAISTEN ALI-IHMISTEN TAPPAMINEN AIVAN TÄYSIN OIKETTUTTUA TOIMINTAA SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Naisasialooseri sentään osaa käyttäytyä! sinusta ei voi samaa sanoa.
ajattelessiitä kirjoitti:
Naisasialooseri sentään osaa käyttäytyä! sinusta ei voi samaa sanoa.
Täytyyhän sitä tollaisten sekopäiden ALI-IHMISTEN antaa kuulla aina kunnolla kunniansa, kun he ovat sen itse omalla käytöksellään aivan täysin ansainneet. Vielä parempi olisi, jos sitä saisi tollaisilta PASKA-AIVOILTA lyötyä päät irti, niin silloin tästä maasta saataisiin parempi paikka, kun päästäisiin eroon näistä ALI-IHMISISTÄ, jotka eivät niitä ihmisoikeuksia ole ansainneet.
- Kilttiatm
Naiset pitäis määrätä pakolais sinkku miehille vaimoiksi
- helgamies
Feministit ja seksuaalivähemmistöjen edustajat ovat havahtuneet esittäämäsi ongelmaan. Ratkaisuksi on kehitetty taistelija-YTMien laajamittainen mahantuonti. Islam ja Shari-laki korjaavat tilanteen.
- Surullista
Joskus pidin sinua fiksumpana tapauksena kuin nämä palstan kiduttajat. Olen syvästi pettynyt huomatessani sinun vajonneen yhtä alas heidän kanssaan.
Tällaisia me kiltit ja kunnolliset miehet nyt vain olemme: asetamme naisten hyvinvoinnin kaiken muun edelle. :-/
- m-i-e-s
HC-ätmel kirjoitti:
Tällaisia me kiltit ja kunnolliset miehet nyt vain olemme: asetamme naisten hyvinvoinnin kaiken muun edelle. :-/
Oman hyvinvoinnin kultaseni, oman hyvinvoinnin. =)
- Teoriatkuntoon
Kappas, ei yhtään konkreettista naittamisehdotusta. Ilmeisesti palstan miehille ei kelpaa palstan naiset? Tästä päästäänkin mielenkiintoiseen tilanteeseen tuossa aloituksen pakkonaittamisideassa: mitä jos mies ei halua tulla pakkonaitetuksi tai hänelle ei kelpaa valittu nainen? Tai mies on eri mieltä tuomariston hänelle määräämästä tasosta? Esim. tuomaristo määrittelee hänet Ktm:si mutta hän onkin mielestään YTM ja vaatii siten tasokkaimman mahdollisen naisen?
Ihan mahdollinen skenaario!Miestä voidaan suostutella esimerkiksi antamalla myötäjäisiksi vaikkapa puolen vuoden Tekniikan Maailmat tai halvan kiinalaisen sääaseman.
- atännä
Jeps, lähes 20 vastausta, jossa on kehuttu aloitusta, mutta kukaan ei ole saanut mitään aikaiseksi :D Loistavaa, palstapojat.
No ei se mitään, mä voisin pakkonaittaa itseni eronneen kollegani kanssa. Se on koittanut sulatella jäätä jo pidemmän aikaa. Ei pöllömpi tapaus... atännä kirjoitti:
Jeps, lähes 20 vastausta, jossa on kehuttu aloitusta, mutta kukaan ei ole saanut mitään aikaiseksi :D Loistavaa, palstapojat.
No ei se mitään, mä voisin pakkonaittaa itseni eronneen kollegani kanssa. Se on koittanut sulatella jäätä jo pidemmän aikaa. Ei pöllömpi tapaus...Elähän hötkyile, kyllä sinullekin vielä sopiva omistaja keksitään.
- atännä
HC-ätmel kirjoitti:
Elähän hötkyile, kyllä sinullekin vielä sopiva omistaja keksitään.
Mullahan on jo, toi lapatossu kollega ;)
- Eiiiiiih
HC-ätmel kirjoitti:
Miestä voidaan suostutella esimerkiksi antamalla myötäjäisiksi vaikkapa puolen vuoden Tekniikan Maailmat tai halvan kiinalaisen sääaseman.
:D
Oot hauska!
- Kilttiatm
Palstan naisille ei kelpaisi kunnollinen mies.
- kiltti-kunnollinen-mies
Eikä palstan ulkopuolisillekään.
- Ikis_M
Hieno avaus mutta laiskanlaisesti ehdotuksia, laitanpa sitten itse.
Erkki-tädille valinta on itsestäänselvä, herrasmiestyyppinen kiltti kartanonherra joka myös pitää metsästyksestä:
http://img.thesun.co.uk/aidemitlum/archive/00969/SNN2002GX1-280_969795a.jpg
Vihatipuselle täytyy olla rokkari mutta kun ne saattaa olla väkivaltaisia sen pitää olla sen verran iäkäs että tipunen laittaa sen nippuun tarvittaessa:
https://thewhitewords.files.wordpress.com/2014/01/old-rocker2.jpg
Atännälle pitää olla urheilullinen kaveri mutta koska salimaket on mömmöistä sekaisin sen pitää olla vaikka pitkän matkan juoksija, ne on hentoisia niin ettei pärjää atännälle ja pääsevät tarvittaessa karkuun jos atännä alkaa raivoamaan:
http://www.britmovie.co.uk/wp-content/images/films/films-1962-the-loneliness-of-the-long-distance-runner.jpg
Pikkulikalle voisi käydä joku pienikoinen, fiksu närttityyppi:
http://www.dorktees.com/ultimate-nerd-quiz/images/img9.jpg
että.silleen saa tohtorin, kätevää kun semmoinen on lähipiirissä:
http://thumbs.dreamstime.com/x/asian-doctor-portrait-5036583.jpg
Nnnainennnn tuntuu viehättyvän semmoisista joilla joku vamma päässä, ottaisi kerrankin semmoisen hoivattavan jolla on pääpuoli kunnossa:
http://static5.depositphotos.com/1003496/393/i/450/depositphotos_3935514-Man-on-wheelchair-woman-push-trolley.jpg- atännä
Kiitos, tuohan oli hauska, huippu ilme.. ;D Ainoo vaan, että minäkin juoksen aika hyvin ;)
- vihatipunen
No kiitos. Jos tuon nyt kuitenkin saisi pari-kolmekymmentä vuotta nuorempana tai sitten mun pitäis vanheta 20 vuotta.
- Ikis__M
vihatipunen kirjoitti:
No kiitos. Jos tuon nyt kuitenkin saisi pari-kolmekymmentä vuotta nuorempana tai sitten mun pitäis vanheta 20 vuotta.
Et saa eikä päätöksistä voi valittaa, teillä oli tialsuutenne mutta koska täällä pyöritte sinkkuina niin pitää sitten tyyytyä siihen mitä annetaan. Koska turvallisuusasiat on kuitenkin päällimmäisenä valintakiriteereissä ei sitä voi mitään arvaamatonta nuoruutensa innossa riehuvaa jännärokkaria kenellekään lähteä valkkaamaan, meiltähän menisi uskottavuus.
- vihatipunen
Ikis__M kirjoitti:
Et saa eikä päätöksistä voi valittaa, teillä oli tialsuutenne mutta koska täällä pyöritte sinkkuina niin pitää sitten tyyytyä siihen mitä annetaan. Koska turvallisuusasiat on kuitenkin päällimmäisenä valintakiriteereissä ei sitä voi mitään arvaamatonta nuoruutensa innossa riehuvaa jännärokkaria kenellekään lähteä valkkaamaan, meiltähän menisi uskottavuus.
Muille käy kyllä ihan nelikymppinen rokkari, joka ei ole enää niin nuoruuden innoissaan.
vihatipunen kirjoitti:
Muille käy kyllä ihan nelikymppinen rokkari, joka ei ole enää niin nuoruuden innoissaan.
Nelikymppisillä rokkareilla on usein vielä huumeet mukana kuvioissa. Oman turvallisuutesi vuoksi emme voi sallia sinulle suhteilua sellaisten kanssa.
- vihatipunen
HC-ätmel kirjoitti:
Nelikymppisillä rokkareilla on usein vielä huumeet mukana kuvioissa. Oman turvallisuutesi vuoksi emme voi sallia sinulle suhteilua sellaisten kanssa.
No ei kyllä ole ainakaan näillä kotimaisilla. En mä mitään narkkia huolis.
- Ikis__M
vihatipunen kirjoitti:
Hyvä on, pitkällisen harkinnan jälkeen joustan. Ei löydy rokkaria sitten mutta on ainakin nelikymppinen ja kiltti & kunnollinen, tästä ei sitten enää naukumisia kuunnella:
http://s4.discshop.fi/img/front_large/59649/40_v_ja_neitsyt_hd_dvd.jpg - rumamaija
Ikis__M kirjoitti:
Hyvä on, pitkällisen harkinnan jälkeen joustan. Ei löydy rokkaria sitten mutta on ainakin nelikymppinen ja kiltti & kunnollinen, tästä ei sitten enää naukumisia kuunnella:
http://s4.discshop.fi/img/front_large/59649/40_v_ja_neitsyt_hd_dvd.jpgJoskus Steven Carell oli ainakin omasta mielestäni söpö. En tosin tiedä mitä vihatipunen hänestä tykkää....
- vihatipunen
Ikis__M kirjoitti:
http://s4.discshop.fi/img/front_large/59649/40_v_ja_neitsyt_hd_dvd.jpgSori nyt vaan mutta tuo on Wikipedian mukaan 53-vuotias eikä nelikymppinen.
- Ikis__M
vihatipunen kirjoitti:
Sori nyt vaan mutta tuo on Wikipedian mukaan 53-vuotias eikä nelikymppinen.
Kyllä se on nelikymppinen:
Andy Stitzer on 40-vuotias joka on mielestään tyytyväinen tähänastiseen elämäänsä. Hänellä on hyvä työpaikka kodinkoneliikkeessä ja hänellä on suuri kokoelma sarjakuvia ja toimintafiguureja. Mutta jokin Andyn elämässä vaivaa hänen ystäviään, Andy on edelleen neitsyt. Andy ei pidä sitä kummoisena asiana, mutta ystävät kylläkin. He päättävät auttaa Andyä tässä asiassa mutta mikään ei näytä onnistuvan. Mutta silloin Andy tapaa vihatipusen ja ystävät innostuvat Andyn uudesta mahdollisuudesta, kunnes kuulevat parin erikoisjärjestelystä. Kiva, ei valittamista, fiksu mies on aina hyvä valinta.. Sitä paitsi, kuvan nörpäke on ainakin hauskasti ja ajatuksella pukeutunut.. jos tuommoisen näköinen mies tulisi vastaan kiinnostuisin varmasti. Älykkyys, tyylitaju ja kyky itseironiaan kerää varmuudella pointsit kotiin, ainakin minun kirjoissa.
PikkuLikka kirjoitti:
Kiva, ei valittamista, fiksu mies on aina hyvä valinta.. Sitä paitsi, kuvan nörpäke on ainakin hauskasti ja ajatuksella pukeutunut.. jos tuommoisen näköinen mies tulisi vastaan kiinnostuisin varmasti. Älykkyys, tyylitaju ja kyky itseironiaan kerää varmuudella pointsit kotiin, ainakin minun kirjoissa.
Entä jos osoittautuukin, että kyseessä ei olekaan sinua makkarin puolella dominoiva jännämies?
- 12121212
PikkuLikka kirjoitti:
Kiva, ei valittamista, fiksu mies on aina hyvä valinta.. Sitä paitsi, kuvan nörpäke on ainakin hauskasti ja ajatuksella pukeutunut.. jos tuommoisen näköinen mies tulisi vastaan kiinnostuisin varmasti. Älykkyys, tyylitaju ja kyky itseironiaan kerää varmuudella pointsit kotiin, ainakin minun kirjoissa.
Todellisuudessa et huomaisi tuollaista miestä ollenkaan, vaan haaveilisit jostain intensiivisesti tuijottelevasta pitkästä jännärokkarista.
- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
Arvelinkin että kävisi sinulle juurikin tuon pukeutumisen vuoksi ja muutenkin. Vaikka pääkriteerinä miehille on kiltteys ja kunnollisuus tietenkin pyrimme valitsemaan mahdollisimman miellyttävän oloiset kiltit & kunnolliset, huomaisittepahan ainakin sitten sen että kiltin & kunnollisenkin kanssa voi elää tai ainakin ettei se ihan mahdotontakaan ole välttämättä.
HC-ätmel kirjoitti:
Entä jos osoittautuukin, että kyseessä ei olekaan sinua makkarin puolella dominoiva jännämies?
No, eikös se nyt käy ilmi jo ihan kuvaa katsoessa, miten asian laita on, mutta pelin henkihän käsittääkseni on, että ei palautus- tai valitusoikeutta.. Täytyy siis keskittyä hyviin puoliin ja vahvuuksiin. Sitä paitsi, älykäs nörtti lienee oppimiskykyinen ja jossain määrin koulutettavissa.. tai sitten minun täytyy vaan olla rouva talossa.
12121212 kirjoitti:
Todellisuudessa et huomaisi tuollaista miestä ollenkaan, vaan haaveilisit jostain intensiivisesti tuijottelevasta pitkästä jännärokkarista.
Kyllä mulle pitkät rokkarit kelpaa, mutta harvoin, jos koskaan, näkee nuorta/nuorehkoa miestä, jolla on rusetti ja punaiset henkselit, jollei ole skini. Ihan varmasti kiinnittäisin huomiota, positiivisessa mielessä.
- erkki-täti
Kiitoksia vaan herrasmiehestä, mutta ei kiitos.
Tuon herran kanssa joutuisi osallistumaan loputtomasti sosiaaliseen piirileikkiin ja kaikkeen puuduttavaan. Ei kiinnosta.
Tässä olisi mieluisa miekkonen:
https://www.youtube.com/watch?v=LJufB48cNfw
Ymmärtää elämästä oleellisen. Onkohan jo löytänyt itselleen emännän, ja saanut oman vellipeikkonsa? Ohjelmahan on jo aika vanha, vuodelta 2008 käsittääkseni.
- Olisi_kiva_löytää
Ööö Haluaisin jonkut tyypin joka harrastaisi lukemista (scifi, dekkarit, marvel ym.) Ei olisi kovin urheilullinen, mutta pystyisi sentään kauppaan kävelemään (1,6km). Olisi koulutus ja työpaikka (ei väliä mikä), haluaisi joskus lapsia, rauhallinen luonne ja hyvä hygieniataso. Ulkonäöllisesti olisi plussaa jos olisi hieman lihava, ei kaljamaha, vaan sellainen joka puolelta lihava. Ja tietysti, että asuisi mielellään täällä samassa kaupungissa
- vvgr
HC-ätmel kirjoitti:
Mikä kaupunki se sellainen on, missä kauppaan on puoltoista kilsaa matkaa?
Esim helsinki? Ihan joka nurkan takana ole kauppoja stadissakaan.
- Olisi_kiva_löytää
HC-ätmel kirjoitti:
Mikä kaupunki se sellainen on, missä kauppaan on puoltoista kilsaa matkaa?
Sellainen, jossa ei varsinaisesti ole lähiöitä, vaan keskusta ja sitä ympäröivä alue. Monilla on pidempikin matka kauppoihin.
- Naisasialooseri1
No minä ainakin myönnän, että palstan naisia tuskin kelpuuttaisin parisuhteeseen, panoksi ehkä.
Ja mies tuskin valittaisi tuomariston päätöksestä, koska jokaiselle rumalle miehelle määrättäisiin nuori ja kaunis nainen. Komeat jännämiehet saisivat jämät eli rumat ja/tai vanhat naiset.- rumamaija
"koska jokaiselle rumalle miehelle määrättäisiin nuori ja kaunis nainen. Komeat jännämiehet saisivat jämät eli rumat ja/tai vanhat naiset."
No sittenhän ne rumat naiset vain palkittaisiin ja kauniita nuoria naisia rangaistaisiin? - vihatipunen
Nythän alkuperäinen idea meni ihan persiilleen. Minä määrään itselleni rangaistukseksi jollekin lapsia haluavalle ätmille, koska minähän en aio lisääntyä.
- vihatipunen
vihatipunen kirjoitti:
Nythän alkuperäinen idea meni ihan persiilleen. Minä määrään itselleni rangaistukseksi jollekin lapsia haluavalle ätmille, koska minähän en aio lisääntyä.
siis en "itselleni rangaistukseksi" vaan itseni rangaistuikseksi..
- helgamies
vihatipunen kirjoitti:
siis en "itselleni rangaistukseksi" vaan itseni rangaistuikseksi..
Oletko harkinnut vapaaehtoistyötä lähimmässä VOKissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4346163- 875470
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest514467- 543996
- 783961
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33616SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933549Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1213274Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713251- 432309