Koiran avulla naisia?

doggg

Olen miettinyt että josko hankkisin koiran kun moni nainen tuntuu olevan eläinrakas. Koiran avulla voisi yrittää tutustua naisiin vaikkapa koirapuistossa muualla missä koiranomistajat ovat tekemisissä toistensa kanssa.

34

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfdskkskss

Itsehän käytän naisen koiraa oivana tekosyynä tutustuttaa itseni naiselle.

Kaikken limaisin iskurepliikkini (toiminut sellainen) onkin ollut : "Ai kun on suloinen otus, saako sitä paijata?"

Neiti vastaa "joo... kyllä..."

Johon totesin että "Aika avoin vastaus, Entä saako koiraakin silittää?"

• Nuuhnuuuuh

Koiria opetettu etsimään vaikka mitä, eiköhän joku sinkkunaisen noutajakin voida kehitellä.

• 161026

Jos on päässä vikaa niin millään avuilla ei tuu naista.

• tarralenkkari666

Ja mitä sitten, kun niitä naisia et koiralla saa? Vietkö lopettettavaksi?

• 846yyri9e

Sinulla on täysin väärät perusteet, et edes kelpaa koiranomistajaksi. Toivottavasti et ikinä hanki koiraa. Hanki elämä, älä koiraa.

• jjgglh

Rotukissoilla saa kissaihmisiä, jotka ovat ihmisenä miellyttävämpiä kuin koiraihmiset. Mutta juu varmasti koiran avulla saat huomiota > lisää itsevarmuutta > lisää huomiota > lopulta ehkä suhde

• Ikis__M

Perusteesi hankkia koira on väärä, ensisijaisestihan se pitäisi hommata itselle lenkkiseuraksi mutta kyllähän se sitten toimisi myös naisen iskennässä. Joko semmoinen sosiaaline hölmyilijä olisi hyvä tai sitten sen voisi kouluttaa narulla nappaamaan vastaan tulevia naisia niin kuin tuossa videolla:

https://www.youtube.com/watch?v=QegDGVYTCdk

• Tuossa koira hoitaa tosi hienosti osan siitä "kaikki vain tapahtuu" jutusta. Kadulla tuosta vaan jutulle alkava tyyppi olisi friikki.

• Ikis__M
        scrg kirjoitti:

Tuossa koira hoitaa tosi hienosti osan siitä "kaikki vain tapahtuu" jutusta. Kadulla tuosta vaan jutulle alkava tyyppi olisi friikki.

Juurikin näin. Varmaan suhteellisen helppo olisi koira opettaa makupalojen avulla noin että se lähtee seuraamaan itseä sen jälkeen on eri puolilla kulkien ensin haavitettu, siihen koulutuksen kyllä varmaan tarvitsisi jonkun naisen avuksi. Iloinen hölmyilijäkoirakin olisi hyvä jos sen saisi estottomasti pyrkimään juttusille naisten kanssa.

• Ikis__M kirjoitti:

Juurikin näin. Varmaan suhteellisen helppo olisi koira opettaa makupalojen avulla noin että se lähtee seuraamaan itseä sen jälkeen on eri puolilla kulkien ensin haavitettu, siihen koulutuksen kyllä varmaan tarvitsisi jonkun naisen avuksi. Iloinen hölmyilijäkoirakin olisi hyvä jos sen saisi estottomasti pyrkimään juttusille naisten kanssa.

Joskus tarpeeksi hölmö kaverikin ajaa saman asian kuin koira. Suomalainen kulttuuri on sellainen, että tarvitaan joku katalyytti joka saa ihmiset edes puhumaan toisilleen.

• varoituksen_sana
        Ikis__M kirjoitti:

Kannattaa muistaa, että iloiset hölmöilijäkoirat ovat myös mummomangneetteja.

• Ikis__M
        varoituksen_sana kirjoitti:

Kannattaa muistaa, että iloiset hölmöilijäkoirat ovat myös mummomangneetteja.

Ehkä palstalta voisi palkata jonkun äkäisen kurpan kouluttajaksi, semmoinen kun pari kertaa antaisi sesselle tennaria oppisi se ärisemään markkina-arvonsa jo menettäneille naisille :D Joo no ei tosissaan, mummothan on mukavia eikä minua hirveästi haittaisi jos ne pysähtyisi jutustelemaan, nehän voisi sitten sukunsa sinkkunaisille joiden pariutumisesta ne on huolissaan sitten puhua siitä mahdottoman mukavasta koirankävelyttämiehestä.

• Siinä.idea

Parempi olisi ostaa ja kouluttaa koirasta ns spermakoira. Haistaa käytetyn vitun jo kaukaa ja näyttelee hampaitaan sellaisille.

• gfhfh

Sellainen ärisisi myös kaikille miehille.

• semmottiiis

Äitiäkin haukkuisi!

• Siinä.idea
        gfhfh kirjoitti:

Sellainen ärisisi myös kaikille miehille.

Reagoi ainoastaan vitusta tulevalle useiden eri spermojen löyhkälle. Etnosperman käry taas laukaisee spontaanin kurkuun käymisen.

• ccio
        Siinä.idea kirjoitti:

Reagoi ainoastaan vitusta tulevalle useiden eri spermojen löyhkälle. Etnosperman käry taas laukaisee spontaanin kurkuun käymisen.

Ei onnistuisi. Myös seksiä harrastaneet miehet haisisivat mainituilta asioilta. Ja pitää melko huora olla jos usean tyypin spermaa löytyy jalkojen välistä.

• jooooooooooooo

Hanki joko malinois tai seefferi ja ala harrastaa suojelua eli tätä: https://www.youtube.com/watch?v=C9fzJHt9jb0

Tuon lajin harrastajien enemmistö on liikunnallisia naisia, jotka ovat puutteessa eivätkä ennätä miehiä muualta etsiä kuin koirien koulutuskentältä.

• Kovin on negatiivista palautetta tullut. Minä kyllä henkilökohtaisesti uskon tuohon.

• kisunkaa

Huolena tässä on varmaan se, ettei koirasta pidettäisi tarpeeksi hyvää huolta. On niin paljon tapauksia, missä eläin otetaan hetken mielijohteesta eikä siihen pystytäkään sitoutumaan. Kyllä eläinten kanssa liikkuessa saa enemmän huomiota ja sitä kautta voisi kai naisystävänkin saada.

• kisunkaa kirjoitti:

Huolena tässä on varmaan se, ettei koirasta pidettäisi tarpeeksi hyvää huolta. On niin paljon tapauksia, missä eläin otetaan hetken mielijohteesta eikä siihen pystytäkään sitoutumaan. Kyllä eläinten kanssa liikkuessa saa enemmän huomiota ja sitä kautta voisi kai naisystävänkin saada.

Vaikka minä aina pojille suutanui soitankin, niin kyllä minä uskon, että ne parenpaa huolta koirasta pystyvät pitämään kuin naisesta.

• luojantähdenpaetkaa
        Ratikkakuski kirjoitti:

Vaikka minä aina pojille suutanui soitankin, niin kyllä minä uskon, että ne parenpaa huolta koirasta pystyvät pitämään kuin naisesta.

Mitä se Ratikka-kääpiö taas uikuttaa? Jouduitko taas nousemaan varpaillesi jotta yletyit katsomaan miehiä edes vyön korkeudelle?

Oikeastiko Ratikka on 45-vuotias ja kirjoittanut Sinkut -palstalle 12 vuotta? - ja yhä vain jatkaa? Enempää no-liferia ei voi olla. Se menee yli jo DarkFearistakin ja kovaa.

• väärä.motivaatio

Jos koiraa hoitaa huonosti niin se karkoittaa naiset. Motivaatio koiran hankkimiseen on tässä tapauksessa vääränlainen. Pitäisi pitää koirista, jos sellaisen hankkii.

Mitä jos sijoittaisit rahasi vaikka kauneusleikkaukseen ja kuntosalikorttiin koiran sijasta?

• Kyllähän se on totta, että koiraharrastuksen parissa on mahdollista tavata naisia.. Olen kuitenkin samaa mieltä kuin muutama muukin vastaaja täällä: motiivisi koiran hankkimiseen on väärä. Oletko valmis kouluttamaan koiran ja sitoutumaan sen hoitamiseen seuraavan 10-15 vuoden ajaksi? Niin koirahan siis pitää myös kouluttaa, se ei ole mikään hamsteri, ja koiran kouluttaminen on pitkäjänteisyyttä ja kärsivällisyyttä vaativaa hommaa. Koira voi myös sairastella ja siitä koituvat eläinlääkärikulut voivat olla melkoiset. Lopetatko tai laitako koiran pois jos onnistut hankkimaan sen avulla naisen? Lue ensin joku koiran hoitoa ja kouluttamista käsittelevä opus ja mieti asiaa hetki järkipohjalta. Jos ajattelet sen jälkeen, että koira voisi olla hyvä kumppani ja harrastus, johon olet valmis sitoutumaan ja joka voisi tuoda sinulle sisältöä elämään, voit harkita koiran hankkimista.

Tuttavapiirissäni oli vuosia sitten mies, joka koki, että näyttäisi coolilta kulkea dobermannin kanssa.. Jätkän elämän painopiste oli siinä vaiheessa opiskelijaelämässä ja bilettämisessä ja rakistahan tuli sekopäinen kaikkea/kaikkia nylkyttävä täystuho ja maanvaiva. Oli varsin epäcoolia, kun koira jouduttiin lopettamaan käytöshäiriöiden vuoksi.

• Tämäsyykanssa

Dobermanneilla on käytösäiriöitä sisäsiittoisuuden vuoksi.

• doggg

Entäs jos lupaisin jollekin koirista pitävälle naiselle että pelastan hylätyn kulkukoiran lopetukselta antamalla sille kodin jos nainen antaa minulle pillua? Toimisiko se?

• Jamila

Jos et anna pillua niin olet käytännössä koiranmurhaaja.. Voisi muuten toimiakin ;)

• VoiToimiakin

Joo, itselleni eilen pisti nainen viestiä ja kysy onko mulla isoa uros koiraa ja kun vastasin, että ei, niin kiinnostus loppu kuin seinään. Eli voi hyvinkin toimia.

• Sekomuija

Perverssi akka. Varmaan haluais nussituttaa itteään uroskoiralla. Hyi helvetti.

• Äädämi11111

Ne naiset antavat mieluummin sille koiralle kuin ATM:lle!

• Ikis__M

Laitan tähän vielä mietittäväksi että montaako koiraa mahdollisesti aiot jaksaa hoitaa?

Tjooo, ehkä yksi pieni menisi -> koiran kanssa puistoon -> siellä nainen jättirotikan kanssa -> moi moi kiva tavata, seurustellaanko? -> kohta jo asutaan yhdessä, vaikka rotikka vihaa sinua se ei kuitenkaan ole vielä syönyt sinua -> arvaa kuka käyttää koirat ulkona jatkossa, herää 5:30 viemään oman koiransa ulos ja sitten rotikan, yhtäaikaa niitä ei voi ulkoiluttaa -> samat kuvito töiden jälkeen ja sitten vielä illalla -> nainen tahtoo vielä yhden koiran -> jne.

• atännä

Koiraihmiset jaksavat hoitaa vaikka 10 koiraa. Ne eläimet ovat perheenjäseniä, siinä kuin lapsetkin :-/

• Ikis__M
        atännä kirjoitti:

Koiraihmiset jaksavat hoitaa vaikka 10 koiraa. Ne eläimet ovat perheenjäseniä, siinä kuin lapsetkin :-/

Joo mutta jos ei ole varsinaisesti niin mahdottomasti koiraihminen niin kuin ap ilmeisesti ei ole niin jaksaako hän sitten hoitaa? vaikka tuossa edelliessä hieman ehkä liioittelen niin tiedän kyllä semmoistakin tapahtuneen että koiraton mies muuttaa koiranaisen kanssa yhteen, pari koiraa -> aamulenkitykset ym. onkin aika pian miehen heiniä -> varmaan paljon muutakin touhua seuraa kun naisella myös lapsia -> erohan siitä sitten tulee suunnilleen vuodessa. En tiedä eroon johtaneita syitä mutta jos on tottunut hoitamaan vain omat asiansa niin saattaa se ykskaks tuleva lisätouhu käydä raskaaksi tottumattomalle. Asiat kannattaa miettiä etukäteen että mitä haluaa ja miten paljon.

• näkyytoimivan

ajatellut tätä asiaa se on siinä vieressä sitten
      nämä ei ajattele kovin pitkälle
      ei ymmärrä koti-leikki
      mees urpo kusettaan koira mä nukun pitkään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4876
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      210
      2622
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1697
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      30
      1687
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      25
      1572
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      29
      1475
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      149
      1128
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1104
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      962
    Aihe